Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Αν και υπαρχει καποιο σχετικο θεμα*, σκεφτηκα να κανουμε ακομα μια ψηφοφορια για να μπορεσουμε να βγαλουμε ενα πιθανο συμπερασμα.
Ποσο αξιοπιστα ειναι τα αυτοκινητα μας? Ποιες ειναι οι κυριες βλαβες που παρουσιαζονται?
Απαραιτητη προυποθεση, να δωσουμε τα απαραιτητα στοιχεια:
Βλαβη (συγκεκριμενα)
Χλμ & ετος που παρουσιαστηκε η βλαβη
Μοντελο - Κινητηρας - Χρονολογια - χλμ - Συντηρηση
Σημ: Μπορουμε να επιλεξουμε παραπανω απο 1 επιλογη στην ψηφοφορια.
* http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=45
Ποσο αξιοπιστα ειναι τα αυτοκινητα μας? Ποιες ειναι οι κυριες βλαβες που παρουσιαζονται?
Απαραιτητη προυποθεση, να δωσουμε τα απαραιτητα στοιχεια:
Βλαβη (συγκεκριμενα)
Χλμ & ετος που παρουσιαστηκε η βλαβη
Μοντελο - Κινητηρας - Χρονολογια - χλμ - Συντηρηση
Σημ: Μπορουμε να επιλεξουμε παραπανω απο 1 επιλογη στην ψηφοφορια.
* http://puntoclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=45
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
Ξεκιναω:
Fiat Punto 1.2 8v μοντελο 2000, 108600χλμ, με ευλαβικη και τυπικη συντηρηση.
Επελεξα:
Ηλεκτρικό Κύκλωμα - Συστήματα Ασφαλείας - Όργανα
Συγκεκριμενα:
Ηλ. τιμονι (μοτερ) στα 60000χλμ , 5ο ετος
Εγκεφαλος στα 62000χλμ, 5ο ετος
Θερμοστατης (που οδηγησε σε καμμενη φλαντζα) στα 63000χλμ, 5ο ετος.
Εκτοτε , δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα.
Fiat Punto 1.2 8v μοντελο 2000, 108600χλμ, με ευλαβικη και τυπικη συντηρηση.
Επελεξα:
Ηλεκτρικό Κύκλωμα - Συστήματα Ασφαλείας - Όργανα
Συγκεκριμενα:
Ηλ. τιμονι (μοτερ) στα 60000χλμ , 5ο ετος
Εγκεφαλος στα 62000χλμ, 5ο ετος
Θερμοστατης (που οδηγησε σε καμμενη φλαντζα) στα 63000χλμ, 5ο ετος.
Εκτοτε , δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα.
- anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
Grande Punto
Επελεξα:
Τροχοί - Ανάρτηση - Σύστημα Φρένων
Βλάβη η οποία δεν έχει εντοπιστεί ακόμα στα 45.000χμ 1.5 έτος
Πίσω σύστημα φρένων
Επελεξα:
Τροχοί - Ανάρτηση - Σύστημα Φρένων
Βλάβη η οποία δεν έχει εντοπιστεί ακόμα στα 45.000χμ 1.5 έτος
Πίσω σύστημα φρένων
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
Εχεις γραψει σε αντιστοιχο τοπικ μηπως εχει αντιμετωπισει την βλαβη καποιο μελος?anastazio83 έγραψε:Grande Punto
Επελεξα:
Τροχοί - Ανάρτηση - Σύστημα Φρένων
Βλάβη η οποία δεν έχει εντοπιστεί ακόμα στα 45.000χμ 1.5 έτος
Πίσω σύστημα φρένων
- anastazio83
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 522
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 9:54 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
Μιας και θα καθαρηστεί το θέμα απαντάω εδώ...saxon_747 έγραψε:Εχεις γραψει σε αντιστοιχο τοπικ μηπως εχει αντιμετωπισει την βλαβη καποιο μελος?anastazio83 έγραψε:Grande Punto
Επελεξα:
Τροχοί - Ανάρτηση - Σύστημα Φρένων
Βλάβη η οποία δεν έχει εντοπιστεί ακόμα στα 45.000χμ 1.5 έτος
Πίσω σύστημα φρένων
Οχι δεν το έχω γράψει γιατί νόμιζα οτι λύθηκε το πρόβλημα μετά απο τον καθαρισμό των πίσω τακακιών και το φάγωμα στις γωνίες.. Αλλά προχθές διαπίστωσα οτι δεν άλλαξε τίποτα.... Γενικά οταν ζεσταθούν τα φρένα και μετά τα αφήσω να κρυώσουν λίγο, στη πρώτη όπισθεν που θα κάνω και θα πατήσω φρένο θα ακουστεί ενα δυνατό οοοουυυυυ... Στην αρχή στο συνεργείο νόμιζαν οτι λείπει ενα αξαρτηματάκι που είχε βγάλει και σχετική ανακοίνωση η φίατ αλλα τελικά δεν είναι αυτό μιας και είναι περασμένο στο δικό μου αμάξι αυτό..
- Soso
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 8:24 pm
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
για μκ1 ομιλώ καιλίγο καιρό μετά την αγορά έπεσα σε μια λακούβα και πήγα κατευθείαν για μπροστινά αμορτισέρ... βέβαια όπως και να το κάνεις μεταχειρισμένο αμάξι είναι και χαμηλωμένο αλλά για έλλειψη αξιοπιστίας ψηφίζω αμορτισέρ
- kfakitsas
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 190
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 25, 2006 11:43 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα Ζωγράφου
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
grande punto
Αλλαγή πισω βασης μηχανής .( κόπηκε το σινεμπλοκ )
Αλλαγή σινεμπλόκ πίσω άξονα . (έκανε θόρυβο πίσω δεξιά )
Αλλάχτηκαν όλα στην εγγύηση .
Γενικά oi ελαστικοί σύνδεσμοι μαλλον έχουν κάποιο θέμα στο grande .
Π.χ τα σινεμπλοκ του πισω αξονα μετα από λιγο καιρο τα άλλαξε η Fiat . ( το δικό μου είναι του 2006 )
Αλλαγή πισω βασης μηχανής .( κόπηκε το σινεμπλοκ )
Αλλαγή σινεμπλόκ πίσω άξονα . (έκανε θόρυβο πίσω δεξιά )
Αλλάχτηκαν όλα στην εγγύηση .
Γενικά oi ελαστικοί σύνδεσμοι μαλλον έχουν κάποιο θέμα στο grande .
Π.χ τα σινεμπλοκ του πισω αξονα μετα από λιγο καιρο τα άλλαξε η Fiat . ( το δικό μου είναι του 2006 )
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
Punto sporting mk2b μοντέλο 11-03.
Το αγόρασα με 61000 Ιούλιο 09 και έχω 78000 τώρα.
Το αυτοκίνητο έχει καθημερινή χρήση αυτοκινήτου πόλης και ένα 2 μηνο ταξίδι στο εξωτερικό.
Μου έχει βγάλει:
1. Αισθητήρα ροπής ηλεκτρικού τιμονιού. Αποτέλεσμα να βαραίνει το τιμόνι όταν δεν πατάς το city. Το έχω 6000 km, δεν το έχω επισκευάσει, και δεν έχω πρόβλημα, με το city ελαφραίνει κανονικά το τιμόνι. Έχω προγραμματίσει να το αλλάξω. Κόστος ανταλλακτικού περί τα 400 ευρώ + ΦΠΑ = 560 + εργασία, κόστος μεταχειρισμένης ολόκληρης κολώνας ~ 150-250 ευρώ (1000 ευρώ στοιχίζει κανονικά καινούρια).
2. Το τρομπάκι του συμπλέκτη, που βρίσκεται κάτω από το πεντάλ, μου έκανε κάποια νερά πέρυσι το καλοκαίρι μετά από . . . αναβάσεις με 40 βαθμούς. Το παρατήρησα στα 65000, εδώ και 13000km δεν με έχει προβληματίσει λόγω χειμώνα, αλλά θέλει αλλαγή. Κόστος περίπου 45 ευρώ από FIAT + εργασία.
3. Εσχάτως (πριν ~500 km) το πήγα για φρεον και μου είπε ο μάστορης ότι ο κομπρέσσορας του AC με αποχαιρετά (η υψηλή πίεση συμπίπτει με τη χαμηλή ή κάτι τέτοιο), δουλεύει βέβαια το aircon και φέρνει κρύο, αλλά το υπολογίζω κι αυτό να μας αποχαιρετίσει σύντομα, οπότε μιλάμε για 800 ευρώ για καινούριο συμπιεστή από FIAT, 459 για ανακατασκευασμένο από FIAT, ~150 για μεταχειρισμένο και ψάχνω και στο εμπόριο μήπως βρω καινούριο σε καλύτερη τιμή από FIAT.
Το αγόρασα με 61000 Ιούλιο 09 και έχω 78000 τώρα.
Το αυτοκίνητο έχει καθημερινή χρήση αυτοκινήτου πόλης και ένα 2 μηνο ταξίδι στο εξωτερικό.
Μου έχει βγάλει:
1. Αισθητήρα ροπής ηλεκτρικού τιμονιού. Αποτέλεσμα να βαραίνει το τιμόνι όταν δεν πατάς το city. Το έχω 6000 km, δεν το έχω επισκευάσει, και δεν έχω πρόβλημα, με το city ελαφραίνει κανονικά το τιμόνι. Έχω προγραμματίσει να το αλλάξω. Κόστος ανταλλακτικού περί τα 400 ευρώ + ΦΠΑ = 560 + εργασία, κόστος μεταχειρισμένης ολόκληρης κολώνας ~ 150-250 ευρώ (1000 ευρώ στοιχίζει κανονικά καινούρια).
2. Το τρομπάκι του συμπλέκτη, που βρίσκεται κάτω από το πεντάλ, μου έκανε κάποια νερά πέρυσι το καλοκαίρι μετά από . . . αναβάσεις με 40 βαθμούς. Το παρατήρησα στα 65000, εδώ και 13000km δεν με έχει προβληματίσει λόγω χειμώνα, αλλά θέλει αλλαγή. Κόστος περίπου 45 ευρώ από FIAT + εργασία.
3. Εσχάτως (πριν ~500 km) το πήγα για φρεον και μου είπε ο μάστορης ότι ο κομπρέσσορας του AC με αποχαιρετά (η υψηλή πίεση συμπίπτει με τη χαμηλή ή κάτι τέτοιο), δουλεύει βέβαια το aircon και φέρνει κρύο, αλλά το υπολογίζω κι αυτό να μας αποχαιρετίσει σύντομα, οπότε μιλάμε για 800 ευρώ για καινούριο συμπιεστή από FIAT, 459 για ανακατασκευασμένο από FIAT, ~150 για μεταχειρισμένο και ψάχνω και στο εμπόριο μήπως βρω καινούριο σε καλύτερη τιμή από FIAT.
- Vicepresident
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1960
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
Punto mk2a 1,2 16V Μοντελο 2000
Τυπος συντηρησης...Εκνευριστηκα σωστος
Αγοραστηκε με 34.000χλμ το 2005
Βλαβες
Εκοψε την κατω βαση μηχανης στα 93.000 χλμ Σεπτεμβρης του 2008
Χαλασε ο πολλαπλασιαστης στα 97.000 χλμ Φλεβαρης του 2009
Εσπασε διαφορικο στα 100.000 χλμ Ιουνιος του 2009 (αναγκαστικη αλλαγη σασμαν λογο σπασμενων δοντιων προτευων και δευτερευων αξονων απο γρεζια)
Χαλασε το ηλεκτρικο τιμονη στα 113.000 χλμ Απριλιος του 2010
Τυπος συντηρησης...Εκνευριστηκα σωστος
Αγοραστηκε με 34.000χλμ το 2005
Βλαβες
Εκοψε την κατω βαση μηχανης στα 93.000 χλμ Σεπτεμβρης του 2008
Χαλασε ο πολλαπλασιαστης στα 97.000 χλμ Φλεβαρης του 2009
Εσπασε διαφορικο στα 100.000 χλμ Ιουνιος του 2009 (αναγκαστικη αλλαγη σασμαν λογο σπασμενων δοντιων προτευων και δευτερευων αξονων απο γρεζια)
Χαλασε το ηλεκτρικο τιμονη στα 113.000 χλμ Απριλιος του 2010
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 3:20 pm
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
punto mk2a 1,2 16v μοντελο 2000
τυποσ συντηρησης--πολυ τυπικος και σωστος
το αγορασα τον σεπτεμβρη του 09 με 89000 χλμ..
τον φλεβαρη στα 97000 χλμ αλαχτηκε ο πολαπλασιαστης
τον απριλη στα 100000 χλμ εκαψε φλατζα κ φτιαχτηκε και τωρα εχει ενα θεμα με το imobilaizer και δεν περνει μπροστα......
τυποσ συντηρησης--πολυ τυπικος και σωστος
το αγορασα τον σεπτεμβρη του 09 με 89000 χλμ..
τον φλεβαρη στα 97000 χλμ αλαχτηκε ο πολαπλασιαστης
τον απριλη στα 100000 χλμ εκαψε φλατζα κ φτιαχτηκε και τωρα εχει ενα θεμα με το imobilaizer και δεν περνει μπροστα......
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
punto mk2a με 175000 χιλιομετρα μοντελο 2000...αγορασμενο καινουριο
τυπος συντηρησης : παντα με ευλαβια
εβγαλε προβληματα στα μπουζοκαλωδια γιατι ειχαν "σκασει" τα παλια
θερμοστατη,κρεμαγιερα,μοτερακι ρελαντι και η ηλεκτρικη υποβοηθηση...
τυπος συντηρησης : παντα με ευλαβια
εβγαλε προβληματα στα μπουζοκαλωδια γιατι ειχαν "σκασει" τα παλια
θερμοστατη,κρεμαγιερα,μοτερακι ρελαντι και η ηλεκτρικη υποβοηθηση...
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
Re: Βλαβες - Αξιοπιστια [Βαση δεδομενων]
punto HGT mk2a μοντελο 2000
τυπος συντηρησης : αλλαγες λαδιων καθε 5000χλμ και μπουζι καθε 15000χλμ (πλεον ολα τελεια)
και ζεσταμα πριν του πιω το αιμα
προβληματα που εβγαλε : μεταβλητος (μετα την αλλαγη κανενα προβλημα λογο σωστης συντηρησης απο μενα)
κρεμαγιερα,θερμοστατης,τρομπα νερου (η τρομπα απο κακη συντηρηση του προηγουμενου ιδιοκτητη οπως και ο μεταβλητος παραπανω)
τυπος συντηρησης : αλλαγες λαδιων καθε 5000χλμ και μπουζι καθε 15000χλμ (πλεον ολα τελεια)
και ζεσταμα πριν του πιω το αιμα
προβληματα που εβγαλε : μεταβλητος (μετα την αλλαγη κανενα προβλημα λογο σωστης συντηρησης απο μενα)
κρεμαγιερα,θερμοστατης,τρομπα νερου (η τρομπα απο κακη συντηρηση του προηγουμενου ιδιοκτητη οπως και ο μεταβλητος παραπανω)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Λοιπον..Εχουμε και λεμε τις εξης βλαβες(και οχι φυσιολογικη φθορα):
Παραλαβη :Ελαφρως διαφορετικου χρωματος προφυλακτηρες που πλεον ειναι εμφανεστατη η διαφορα - λες να ηταν απο αυτα που κοπανησαν στο καραβι .Anyway μικρο το κακο αφου τωρα ειναι μονο ο μπροστα..
Επισης στα πρωτα χλμ αλλαχτηκαν τα 2 απο τα 4 Pirelli P6000 αφου το αμαξι ετρεμε και αυτα ηταν τοσο χαλια που δεν ζυγοσταθμιζονταν..Εγγυηση
3000 :χλμ αλλαγη θερμοστατη λογο διαρροης της φλαντζας του - εγγυηση
15000 :αρχισε να διαμαρτυρεται το ενα εμπρος αμορτισερ
20000 :ακουγονταν και το δευτερο εμπρος ,οποτε και αλλαχτηκαν ζευγαρι - εγγυηση
30000 :χαλαρωση καρτερ και διαρροη(νωτισμα) λαδιου .Προφανως κομμενη η κολλα για του καρτερ
30000 :χαλαρωση καπακιων σασμαν και διαρροη(νωτισμα) βαλβολινης - Μαζι αρχισε και το συγχρονιζε της 3ης να γδερνει στα κατεβασματα..Μολις σφιγγονταν οι βιδες ολα σταματαγαν !
Εληξε η διετης εγγυηση,και η εξτρα 3ετης δεν καλυπτε διαρροες οποτε επισκευαστηκαν απο την τσεπη μου.Δυστυχως το 6αρι ειχε παρει την κατιουσα..
60.000 :αισθητηρας ροπης τιμονιου - εγγυηση
67.000 :θερμοστατης εμενε ανοιχτος (ουτε καν ασχοληθηκα με την εγγυηση) και καθαρισμος πεταλουδας γιατι εσβυνε
75.000 :διαρροη παραφλου πανω στο φιλτρο λαδιου - αλλαγη τσιμουχας νερου
80.000 :αλλαγη ανεμιστηρα καλοριφερ λογο θορυβου(βομβου) - εγγυηση
95.000 :πλεον εδω και κανενα χρονο χανει το ψυγειο αλλα ειναι τοσο λιγο που δεν εχω ασχοληθει απλως συμπληρωνω οταν βλεπω να πεφτει η σταθμη..
Επιπλεον κατα καιρους ειχα κατι ακυρα esp failure και engine failure αλλα ποτε δεν ηταν τιποτα..Ισως να φταινε οι γειωσεις στον αριστερο θολο,μιας και το συγκεκριμμενο μοντελο εχω ενα τετοιο ζητημα
Ολα καλα δλδ!
υ.γ. σημειωτεον: δεν εχει αλλαχτει η τρομπα νερου ουτε το A/C -φρεον εχει ελεγχθει ποτε -παρολα αυτα λειτορυγουν απροβληματιστα!
Παραλαβη :Ελαφρως διαφορετικου χρωματος προφυλακτηρες που πλεον ειναι εμφανεστατη η διαφορα - λες να ηταν απο αυτα που κοπανησαν στο καραβι .Anyway μικρο το κακο αφου τωρα ειναι μονο ο μπροστα..
Επισης στα πρωτα χλμ αλλαχτηκαν τα 2 απο τα 4 Pirelli P6000 αφου το αμαξι ετρεμε και αυτα ηταν τοσο χαλια που δεν ζυγοσταθμιζονταν..Εγγυηση
3000 :χλμ αλλαγη θερμοστατη λογο διαρροης της φλαντζας του - εγγυηση
15000 :αρχισε να διαμαρτυρεται το ενα εμπρος αμορτισερ
20000 :ακουγονταν και το δευτερο εμπρος ,οποτε και αλλαχτηκαν ζευγαρι - εγγυηση
30000 :χαλαρωση καρτερ και διαρροη(νωτισμα) λαδιου .Προφανως κομμενη η κολλα για του καρτερ
30000 :χαλαρωση καπακιων σασμαν και διαρροη(νωτισμα) βαλβολινης - Μαζι αρχισε και το συγχρονιζε της 3ης να γδερνει στα κατεβασματα..Μολις σφιγγονταν οι βιδες ολα σταματαγαν !
Εληξε η διετης εγγυηση,και η εξτρα 3ετης δεν καλυπτε διαρροες οποτε επισκευαστηκαν απο την τσεπη μου.Δυστυχως το 6αρι ειχε παρει την κατιουσα..
60.000 :αισθητηρας ροπης τιμονιου - εγγυηση
67.000 :θερμοστατης εμενε ανοιχτος (ουτε καν ασχοληθηκα με την εγγυηση) και καθαρισμος πεταλουδας γιατι εσβυνε
75.000 :διαρροη παραφλου πανω στο φιλτρο λαδιου - αλλαγη τσιμουχας νερου
80.000 :αλλαγη ανεμιστηρα καλοριφερ λογο θορυβου(βομβου) - εγγυηση
95.000 :πλεον εδω και κανενα χρονο χανει το ψυγειο αλλα ειναι τοσο λιγο που δεν εχω ασχοληθει απλως συμπληρωνω οταν βλεπω να πεφτει η σταθμη..
Επιπλεον κατα καιρους ειχα κατι ακυρα esp failure και engine failure αλλα ποτε δεν ηταν τιποτα..Ισως να φταινε οι γειωσεις στον αριστερο θολο,μιας και το συγκεκριμμενο μοντελο εχω ενα τετοιο ζητημα
Ολα καλα δλδ!
υ.γ. σημειωτεον: δεν εχει αλλαχτει η τρομπα νερου ουτε το A/C -φρεον εχει ελεγχθει ποτε -παρολα αυτα λειτορυγουν απροβληματιστα!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Γκαντεμης λεμε.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]
Σε εμενα αναφερεσαι?
Ξεχασα να αναφερω πως οι βασεις του παπα ψηνονται και θρυμματιζονται(μαζι με ολα τα κακης ποιοτητας πλαστικα) ,αλλα αυτο ειναι κοινοτυπο .
Επιπλεον απο πολυ νωρις εχασα μια ταπα και δεν ο πνιχτης δεν επιανε στην μετωπη λογο των κραδασμων!
Τελευταιο ειναι το προβλημα της δεξιας ζωνης που δεν μαζευεται..
Ξεχασα να αναφερω πως οι βασεις του παπα ψηνονται και θρυμματιζονται(μαζι με ολα τα κακης ποιοτητας πλαστικα) ,αλλα αυτο ειναι κοινοτυπο .
Επιπλεον απο πολυ νωρις εχασα μια ταπα και δεν ο πνιχτης δεν επιανε στην μετωπη λογο των κραδασμων!
Τελευταιο ειναι το προβλημα της δεξιας ζωνης που δεν μαζευεται..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)