Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Oι ψηφοφορίες του club

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση

Τομέας Βλαβών

Κινητήρας
5
9%
Σύστημα Μετάδοσης
7
13%
Σύστημα Διεύθυνσης
8
15%
Τροχοί - Ανάρτηση - Σύστημα Φρένων
6
11%
Ηλεκτρικό Κύκλωμα - Συστήματα Ασφαλείας - Όργανα
14
26%
Αμάξωμα
2
4%
Συναρμολόγηση
8
15%
Άλλο (γράψτε τι)
4
7%
 
Σύνολο ψήφων: 54

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Ιουν 17, 2012 11:43 am

Κάποτε παρακολουθούσα μια σχετική κουβέντα για "ντύσιμο" χταποδιού, αλλά άπό ότι θυμάμαι έμεινα με αρνητικές εντυπώσεις για τη συγκεκριμένη κίνηση... Προς το παρόν, πάντως έχω κάνει greek πατέντα με θερμομόνωση του φιλτροκουτιού με πετροβάμβακα και μονωτική ταινία... Είναι σίγουρα αποτελεσματικό, απλά φαίνεται λίγο... κάπως..



Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 17, 2012 11:48 am

arpas έγραψε:
kostas013 έγραψε:εγω την ακουω ολη να συντονιζει με το μοτερ καμια φορα χαχαχα
γ@μ@ την οικονομικη κριση
θελω χταποδοκαταλυτηηη!!!!
:offtopic αλλά γιατί δε σκέφτεσαι για πολλα[πλή εξαγωγής από μκ1; Εγώ πέρσυ στο δικό μου αγόρασα πολλαπλή 20 ευρώ και σωλήνα μέχρι σπιράλ άλλα 30 από μκ1 75.
Το μόνο μου θέμα είναι ότι ψάχνω πώς μπορώ να βάλω θερμοασπίδα (νομίζω ότι τα μκ1 δεν είχαν από τη μάνα τους), γιατί ιδίως το καλοκαίρι το μηχανοστάσιο βράζει...
δεν καθομαι να ασχοληθω... οταν παιζουν χρηματα θα φτιαξω χταποδακι με εναν ωραιο καταλυτη και ειμαι κομπλε :grin: :grin:


καλημεεεεεεεεεεεεεεεεερααααααααα :spam
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Ιουν 17, 2012 11:53 am

kostas013 έγραψε:
arpas έγραψε:
kostas013 έγραψε:εγω την ακουω ολη να συντονιζει με το μοτερ καμια φορα χαχαχα
γ@μ@ την οικονομικη κριση
θελω χταποδοκαταλυτηηη!!!!
:offtopic αλλά γιατί δε σκέφτεσαι για πολλα[πλή εξαγωγής από μκ1; Εγώ πέρσυ στο δικό μου αγόρασα πολλαπλή 20 ευρώ και σωλήνα μέχρι σπιράλ άλλα 30 από μκ1 75.
Το μόνο μου θέμα είναι ότι ψάχνω πώς μπορώ να βάλω θερμοασπίδα (νομίζω ότι τα μκ1 δεν είχαν από τη μάνα τους), γιατί ιδίως το καλοκαίρι το μηχανοστάσιο βράζει...
δεν καθομαι να ασχοληθω... οταν παιζουν χρηματα θα φτιαξω χταποδακι με εναν ωραιο καταλυτη και ειμαι κομπλε :grin: :grin:


καλημεεεεεεεεεεεεεεεεερααααααααα :spam
Πιστεύεις ότι αξίζει όμως; Δηλαδή η όποια διαφορά στην απόδοση (αν υπάρχει) αξίζει το πολλαπλοάσιο κόστος;

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Ιουν 17, 2012 1:30 pm

καλα να ειμαστε, δουλεια να εχουμε και ολα φτιαχνονται...
αλλωστε οι καυλες πληρωνονται!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Vicepresident
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1960
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 1:47 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από Vicepresident » Πέμ Ιουν 21, 2012 7:57 pm

arpas έγραψε:Πιστεύεις ότι αξίζει όμως; Δηλαδή η όποια διαφορά στην απόδοση (αν υπάρχει) αξίζει το πολλαπλοάσιο κόστος;


Κοίτα να δεις!!

Εγώ προσωπικά με 500€ έφτιαξα εξάτμιση από εμπρός μέχρι πίσω όλα καινούρια
ΕΚΤΟΣ του καταλύτη που ήταν μεταχείρο από punto GT.(μεταλλικός με 500 οπές)

Ο καταλύτης κατέβηκε κάτω από το αμάξι και το μηχανοστάσιο πλέον
είναι σε πολύ καλά επίπεδα θερμοκρασίας.

Το αυτοκίνητο έχει πολύ καλύτερη λειτουργία.
Χαμηλότερη κατανάλωση.
Είναι πολύ πιο αποδοτικό.
και κάνει ένα θόρυβο ""Κάτσε καλά""..Νομίζεις ότι έρχεται κάτι ασταμάτητο....
Αλλά δυστυχώς...δεν μας απατούν μόνο τα οπτικά φαινόμενα....κάνουν το ίδιο και τα ακουστικά...

Θερμομόνωση δεν έχω βάλει ακόμα στο χταπόδι αλλά δεν με βλέπω κ να βάζω..
Ξεχνάτε μου φαίνεται τα κόκκινα.............Γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιουν 21, 2012 8:10 pm

Χωρις πολλα πολλα,σε αυτα τα κυβικα αν δεν εχεις αγωνιστικο ,δεν την χρειαζεσαι .Εδω ακομα και τα τουρμπο πρωτα κοκκινιζουν (και μενουν κοκκινα) στο στενωμα της τουρμπινας μετα απο μερικα εντονα πατηματα,σε σημειο δλδ παραπλησιο με αυτο του καταλυτη μας.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από arpas » Πέμ Ιουν 21, 2012 8:50 pm

Vicepresident έγραψε:
arpas έγραψε:Πιστεύεις ότι αξίζει όμως; Δηλαδή η όποια διαφορά στην απόδοση (αν υπάρχει) αξίζει το πολλαπλοάσιο κόστος;


Κοίτα να δεις!!

Εγώ προσωπικά με 500€ έφτιαξα εξάτμιση από εμπρός μέχρι πίσω όλα καινούρια
ΕΚΤΟΣ του καταλύτη που ήταν μεταχείρο από punto GT.(μεταλλικός με 500 οπές)

Ο καταλύτης κατέβηκε κάτω από το αμάξι και το μηχανοστάσιο πλέον
είναι σε πολύ καλά επίπεδα θερμοκρασίας.

Το αυτοκίνητο έχει πολύ καλύτερη λειτουργία.
Χαμηλότερη κατανάλωση.
Είναι πολύ πιο αποδοτικό.
και κάνει ένα θόρυβο ""Κάτσε καλά""..Νομίζεις ότι έρχεται κάτι ασταμάτητο....
Αλλά δυστυχώς...δεν μας απατούν μόνο τα οπτικά φαινόμενα....κάνουν το ίδιο και τα ακουστικά...

Θερμομόνωση δεν έχω βάλει ακόμα στο χταπόδι αλλά δεν με βλέπω κ να βάζω..
Αυτό που έλεγα στον Κώστα είναι το κατά πόσο αξίζει να βάλει aftermarket χταποδι σε σχέση με το χταποδι από μκ1. Και στις 2 περιπτώσεις βάζει τον καταλύτη από κάτω, και νομίζω πως η ουσία της αντικατάστασης του μαμά χταποδοκαταλύτη είναι 1) να βάλεις πιο ελευθερο καταλυτη και 2) να μην ειναι κολλημένος στην εξαγωγή, πράγματα που τα πετυχαίνει και με το χταπόδι του μκ1.
Σχετικά με το δικό σου, πώς και δεν επέλεξες να βάλεις πιο ελεύθερο καταλύτη? πχ κανένα 200αρη?

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιουν 22, 2012 7:47 am

Το καθε χταποδι πρεπει να συνδυαζεται με το υπολοιπο setup.Για παραδειγμα το SS εχει μακρυτερους αυλους και ειναι 4-1 για δυναμη .Οσον αφορα για τον καταλυτη οι 200 τρυπες καποιες φορες ειναι λιγες για τα 1.2 ,ποσο μαλλον στην περιπτωση του vice που μου φαινεται πως τον πηρε κοψοχρονια (αν οχι τζαμπα) PDT_Armataz_01_01
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Ιουν 22, 2012 9:36 am

γιατι ο 200αρης ειναι μικρος για 1,2?
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από arpas » Παρ Ιουν 22, 2012 9:55 am

Από τη στιγμή που ο μαμά είναι 700άρης (διορθώστε με αν κάνω λάθος) με τον 500άρη δεν ξέρω αν απελευθερώνεται όσο πρέπει. Επίσης, αν θέλει κανείς "μαμά" 4-1 χταπόδι παίρνει από μκ1 55άρι ή 60 άρι, τροποποιεί τις βάσεις και είναι οκ. Το αν θα είναι ελάχιστα πιο μικροί οι αυλοί ή όχι δεν ξέρω αν θα κάνει διαφορά σε ένα 1.2 :)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιουν 22, 2012 10:09 am

Εικόνα
Εικόνα

Αν αναφερεσαι σε αυτην ,προσωπικα δεν με ενθουσιαζει γιατι εχει κοντους λαιμους .

Eπισης για τον καταλυτη ,δεν γνωριζω οπες αλλα αν οντως ενας μαμα εχει 700 και ειναι κεραμικος ,σιγουρο ενας με 500 μεταλλικος ειναι καλυτερος.

(500/700 PDT_Armataz_01_03 ?)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος P.A.D.R.C την Παρ Ιουν 22, 2012 10:11 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από arpas » Παρ Ιουν 22, 2012 10:11 am

Σε κάθε περίπτωση και να υπάρχει διαφορά δεν πιστεύω ότι δικαιολογεί τα πολλά περισσότερα ευρώ ένός aftermarket χταποδιού. Πλέον από τους δικούς μου πειραματισμούς δεν είδα σημαντικές (έως καθόλου διαφορές) παίζοντας με τους αέρηδες (ιδίως στην εξαγωγή), γι αυτό και κυκλοφορώ με μαμά τελικό-μεσαίο. Αντίθετα, σημαντική διαφορά είδα παίζοντας με aftermarket εκκεντροφόρο σε σχέση με αυτόν του μκ1 75.

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από arpas » Παρ Ιουν 22, 2012 10:13 am

Σε αυτήν αναφέρομαι Κωνσταντίνε. Απλά αν ήταν να αλλάξεις χταπόδι μπορεί να σε ενθουσίαζε το να την αγοράσεις με 20-30 ευρώ σε σχέση με τα 300 του καινούριου και πιο (??) αγωνιστικού.
Για τον καταλύτη, σίγουρα ο 500 είναι καλύτερος από τον 700 (αν όντως ο μαμά είναι 700) αλλά το 200 είναι ακομα πιο ελέυθερο. Εκτός και αν πιστεύεις ότι το να απελευθερώνεις υπερβολικά την εξαγωγή και συνεπώς το να μειώνεις σημαντικά το backpressure, μπορεί τελικά να χάσεις παρά να κερδίσεις σε ατμοσφαιρικό...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιουν 22, 2012 10:24 am

Δεν μπορω να σου απαντησω γιατι δεν εχω συμβιωσει 60αρι.Ομως σε ενα αυτοκινητο σαν το δικο μου ειναι μονοδρομος και και το ακριβο χταποδι και οι ακριβοι εκκεντροφοροι ;-)
Επισης το συγκεκριμμενο δεν μοιαζει να εχει διαφορα απο το δικο σου (μκ2) παρα μονο οτι ο καταλυτης δεν ειναι κολλημενος αλλα βιδωτος πανω στην πολλαπλη εξαγωγης (και που δεν μπορουμε να την αποκαλουμε χταποδι).

Ευτυχως για καλη μου τυχη εχω ενα χταποδι 4-2-1 απο 1.8 opel με αποδοση 116 ιππους οποτε αν χρειαστει να παιξω,εχω κατι να πατησω :-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Βλάβες - Αξιοπιστία [Βάση δεδομένων]

Δημοσίευση από arpas » Παρ Ιουν 22, 2012 10:34 am

Το πρώην δικό μου εννοείς γιατί έβαλα 4-2-1 από μκ1 75. Σωστά, μιλάμε για πολλαπλή εξαγωγής και όχι χταπόδι.
H διαφορά δεν είναι μόνο στο ότι ο καταλύτης είναι βιδωτός και όχι κολλημένος, αλλά στο ότι πάει κάτω από το αμάξι, οπότε σε κάθε περίπτωση μιλάμε για κάτι καλύτερο από το μαμά των μκ2/μκ2β/ ;)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ψηφοφορίες”