Σελίδα 1 από 4

GT η Abarth

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 11:52 am
από fwtaras88
cult η ανεση?τον παππου η το εγγονι???

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 12:02 pm
από P.A.D.R.C
Καμμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο.Μονο και μονο τα 13 χρονια εξελιξης και σχεδιασμου που τους χωριζουν ειναι αρκετα για να επιλεξεις το ABARTH.Επιπροσθετως:
-Καινουργιο
-Ποιοτικοτερο
-Ασφαλεστερο
Δλδ ενα ολοκληρομενο πακετο ,που βεβαιως το κοιτανε και πιο πολλα θηλυκα ματια..
Μοναδικο μειονεκτημα ειναι το αντιτιμο της αποκτησης του.

Μοναδικο πλεονεκτημα του GT ειναι η ευκολια βελτιωσης του με λιγοτερο κοπο και ισως χρημα και σαφως περισσοτερο γκαζι.Βεβαιως λογο ηλικιας και χλμ θα εχει και αυτο τις απαιτησεις του...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 1:10 pm
από kostas x 69
tha simfoniso + tou oti me kalipse pliros k i teleftees grames ta lene ola!
an k fanatikos katoxos gt tha sou protina grande punto abarth!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 1:14 pm
από fwtaras88
δεν νομιζω να υπαρχει πιο σαφης απαντηση.....παλι καλα που σεχουμε PADRC

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 1:15 pm
από polatov
καμια σχεση.αλλη φιλοσοφια...δεν υπαρχει αυτη η συγκριση παρτε το απο οικονομικης αποψης.φυσικα το gt κραταει ακομα και ειναι για αλλα πραγματα.καποιος μπορει να κανει ενα gt να κοστιζει οσο το abarth.ειναι θεμα επιλογων του καθενος!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 1:49 pm
από powerakis
Τεκειως διαφορετικη φιλοσοφια...τελειως διαφορετικη ποιοτητα κυλισης...Abarth για μενα. Αλλα και παλι ειναι το τι ζητας εσυ.!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 2:05 pm
από fwtaras88
μπορει να κανει ενα gt να κοστιζει οσο το abarth
αρα αποτι καταλαβα δεν μπορουμε ακομα να μιλησουμε γαυτο γιατι δεν εχουμε δει ουσιαστικα τις αντοχες του abart στον χρονο σε σχεση με το gt και επειτα ειναι μεχρι που θα φτασει η βελτιωση του καθενος..γιατι αν καποιος οπως ειπες το κανει ναχουν την ιδια χρηματικη αξια αναιρειται ο παραγοντας λεφτα.αρα υπομονη λιγα χρονια να ανοιξει πολι το Topic...μαρεσει να το λεω αυτο....κουρτινα 2 ...ΛOYKETO

YΓ...thnks κ παλι παιζες

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 2:38 pm
από P.A.D.R.C
Παρεξηγησες τα λεγομενα.
1ον το ονομα ABARTH παντα ηταν πανω απο το ονομα FIAT.Η ABARTH εφτιαχνε τα αγωνιστικα FIAT.
2oν Ενα GT μπορει να το φτιαξεις δαπανοντας πολλα χρηματα (οσα κοστιζει και ενα abarth) και να φτιαξεις εναν "σταυλο ιπποδρομου".Ομως ΠΟΤΕ αν δοκιμασεις να το πουλησεις ΔΕΝ θα παρεις πισω χρηματα οσα κοστιζει ενα ABARTH καινουργιο.
Εννοειται οτι 13 χρονια μετα οι αντοχες του ABARTH ειναι σαφως μεγαλυτερες απ'οτι ενος GT.Αυτο φαινεται απο και το πλαισιο της εγγυησης οσον αφορα τον κινητηρα καθως και απο το επισημο Tuning- κιτ essesse.

Οσο για το λουκετο,αν και δεν ειναι δικο μου θεμα,δεν πιστευω να χρειαζεται καθε θεμα που ανοιγεις και παιρνεις 1-2..5 απαντησεις.Ισως θελουν και αλλοι να εκφραστουν.
:-)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 2:41 pm
από powerakis
Οσο για το λουκετο,αν και δεν ειναι δικο μου θεμα,δεν πιστευω να χρειαζεται καθε θεμα που ανοιγεις και παιρνεις 1-2..5 απαντησεις.Ισως θελουν και αλλοι να εκφραστουν.
+11111

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 5:00 pm
από fwtaras88
Οσο για το λουκετο,αν και δεν ειναι δικο μου θεμα,δεν πιστευω να χρειαζεται καθε θεμα που ανοιγεις και παιρνεις 1-2..5 απαντησεις.Ισως θελουν και αλλοι να εκφραστουν
ναι οντως ακι ζητω συγνωμη γιαυτο.το χω ξανακανει κ δν προκειται να επαναληφθει..δεν ειναι δικια μου δουλεια!!!λολ..


παωτως κ αν εχω gt προτυμω abarth

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 5:06 pm
από g
εγω εχω να πω ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως. εαν ειχες καμια έκδοση gt με αεροσακους, a/c, abs, εγω προσωπικα θα βελτίωνα το τζιτακι κ θα ημουν πασας γτ μου αρεσει προσωπικα περισσότερο το παλιο τζιτι απο το γκραντε(ειμαι περιεργος το ξερω, μιλαω μονο για το μπροστινο μερος... σε ολα τα αλλα υπερτερι το γκραντε). επισης με 20000 ευρω προσωπικα θα κοιταγα αλλο αμαξι κ οχι γκραντε, ενω με τοτε τα αντιστοιχα λεφτα μονο Gt. einai και οι εποχες. Κανεις δε διαφωνει πως οικονομικοτερο, περιβαλλοντικα ποιο φιλικο, ασφαλεστερο κ ποιο μπανικο ειναι το νεο αλλα ποιο ωριμο, ωμο, βελτιωσιμο, ειναι το παλιο, αν εχεις παλιο Gt, δε το συζηταω πας για το αμπαρθ αμα μπορεις...αλλα αν εχεις κ καποια απιπλεον στοιχεια ασφαλειας στο gt σου, πχ gt3 telh 98, 99 me polla komfor, εγω θα κρατουσα ακ0μα το gtaka..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 5:48 pm
από toxotis
απλα θα πω......ABARTH

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 8:57 pm
από miglis-mrc
Εγω αν ειχα ενα απλο αυτοκινητακι για την δουλεια μου και ηθελα ενα γρηγορο αυτοκινητο θα εψαχνα κανενα gt σε καλη κατασταση και τιμη και θα εριχνα χρημα να το κανω πυραβλο...θα το ειχα μονο για δραση ομως...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 30, 2008 9:54 pm
από dimitrispapalel
Ωραιο το GT το RALLY το VTS αλλα τα αμαξια εχουν αλλαξει απο τοτε, τωρα τα αμαξια μπορει να χανουν σε αισθηση αλλα ειναι πολυ καλητερα σε ολους μα σε ολους τους αλλους τομεις..και 1ο και καλητερο την ασφαλεια...αρα ΑΒΑΡΤΗ!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 04, 2008 8:35 am
από MAXRISTOS
παρόλλο φανατικός του gt, και εφόσον δεν έχει δώσει χρήμα ακόμα και είσαι σε μαμά κατάσταση, θα σου πρότεινα να το πουλήσεις και να αποκτήσεις το abarth.