Σελίδα 4 από 4

Re: GT η Abarth

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 04, 2009 12:42 am
από vdsracing
Φίλε saxon εγω ότι σου λέω στο λέω βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας και οχι αυτών που εχω διαβάσει σε περιοδικά.Για το τιμόνι το δέχομαι μιας και δεν εχω οδηγήσει abarth αλλά εχω οδηγήσει grande punto με esp αλλά και mk2b με esp και δεν εχω λόγο να μην πιστέψω οτι το abarth εχει βελτιωμένο τιμόνι.

Τώρα οσον αφορά την αίσθηση, για να υποστηρίξεις όλα αυτά που λές οδήγησε ενα GT και ενα grande και θα καταλάβεις.Δεν είναι δύσκολο.

Όσο για το esp,ας πούμε οκ, σε δρόμο το χρειάζεσαι σε γενικές γραμμές και πιθανόν να σε σώσει απο μια στραβή.Στην πίστα ομως ή σε οριακή οδήγηση γενικά πραγματικά σε κάνει να χάνεις χρόνο αφού σου βάζει οριο στην γωνία που βάζεις το αυτοκίνητο στην είσοδο της στροφής.Και αυτός είναι ο μόνος τρόπος να πάς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γρήγορα με ενα μπροστοκίνητο αυτοκίνητο.Άλλοι το κάνουν σε μικρό και άλλοι σε μεγάλο βαθμό.

Και στη τελική η χαρά της οδήγησης δεν είναι πάντα να κάνεις τον απόλυτο χρόνο αλλά να παίξεις κιόλας,να γλιστρίσεις,να υπερστρέψεις και να κάνεις το αυτοκίνητο να κάνει ακριβώς αυτό που θέλεις.Προσωπικά δεν θα έβαζα το σήμα του σκορπιού και δεν θα αποκαλούσα σπόρ ενα αυτοκίνητο που ξέρει να μόνο να βγάζει μούτρα.Άσχετα με το πόσο καλό μπροστά σύστημα εχει και πόσο καλά είναι τα p zero nero.Αυτά δεν τα αμφισβητώ.

Θα μπορούσα να γράφω μέρες γι'αυτό το θέμα και πιστεύω ήδη εχω κουράσει θα χαρώ πραγματικά να τα πούμε και απο κοντά στις συναντήσεις.

Re: GT η Abarth

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 04, 2009 12:53 am
από Orange
saxon_747 έγραψε:Το οτι πιθανον δεν εχει την ιδια (ανοθευτη) αισθηση με ενα GT , ειναι αλλο θεμα.
Μπορεις να πεις κι ετσι το lag των πρωτων GT!! :lol:
Κι αυτο ακριβως η "ωμη"-παντα για την εποχη- δυναμη του, ηταν που του "εκοβε" χλμ σε στροφες και πιστες.
Και αντε ας πουμε το ξερες να το πας σαν πλαισιο -καταπληκτικος πισω αξονας, να το γραψω ακομα μια φορα-, αλλα φαντασου να σε κρεμασει η τουρμπινα στη στροφη!
Πατας αργοτερα?Εχασες το appex!
Πατας νωριτερα?Εφυγες με τα μουτρα.
Αφησες γκαζι?Ειδες τα πισω φωτα σου!
Φρεναρισες??...Ακομα φερνεις σβουρες!!!

Re: GT η Abarth

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2009 6:53 pm
από PsychoDreameRGT
Ωντας κατοχος GT , συμφωνω σε ολα οσα ειπαν παραπανω τα παιδια , to abarth εχει σιγουρα πιο εξελιγμενο πλαισιο , σχεδιαση , κρατηματα , φρενα και γενικα υπερεχει σε σχεδον ολους τους τομεις απο ενα GT.

Και εδω ερχεται ο φανατισμενος εαυτος μου της παλιας σχολης. Παιρνεις με 5-6000 ευρω ενα τελευταιο μαμα GT μοντελο τελη 99, σε αριστη κατασταση(πιστεψτε με υπαρχουν...), με αεροσακο συνοδηγου , a/c κτλ κτλ , και με τα 13-14000 ευρω που σου μενουν μπορεις να κανεις ενα πολυ καλο συνολικα GT , βελτιωμενο σε ολους τους τομεις που θα χαιρεταει abarth , golf gti , astra opc κτλ κτλ ...

Το οτι δεν θα παρεις ποτε πισω τα λεφτα σου βελτιωνοντας ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι σαφως δεδομενο και δεν χωραει αμφιβολια. Το χαμογελο και οι συγκινησεις που θα σου χαρισει ομως αυτο το αυτοκινητο ειναι ανεκτιμητα και πιστευω οτι καποιος που το γουσταρει , αξιζει 100% να ριξει αυτα τα λεφτα..

Ακομα και σημερα οταν σκαει punto GT στα γνωστα στεκια με FMIC ολοι δαγκωνονται και ψαχνονται να δουν τι μπορει να ειναι...

Συμφωνω...ο νεος ειναι ωραιος... αλλα ο παλιος ειναι ΑΛΛΙΩΣ! :smile:

Re: GT η Abarth

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 25, 2011 4:21 pm
από blade87
abarth δεν υπαρχει.

Re: GT η Abarth

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 25, 2011 10:05 pm
από lambros
πιστευω οτι ειναι αστοχο να συγκρινουμε 2 grand turismo αμαξια του 94 το ενα και του 2008 το αλλο...προφανως λογω πιο εξελιγμενης τεχνολογιας του 08 υπερεχει σε ολους τους τομεις