GT η Abarth
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- VeRDe
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: GT η Abarth
το τιμονι του abarth εχει τρομερη αισθηση καμια σχεση με του απλου Grande Punto οποτε δεν ειναι ουτε αυτο καλυτερο στα GT... επισης η αποκριση γκαζιου ειναι θεμα ντιζας και οχι κατι αλλο.. λογικο λοιπον.. τεσπα θα νομιζει κανεις οτι εχω και κανα προβλημα με τα GT οποτε δεν υπαρχει λογος να συνεχισω την συγκριση. καθενας εχει την αποψη του... ας μιλησει και κανας αλλος οχι μονο εμεις οι 2...
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: GT η Abarth
Abarth φυσικά. Δε το συζητώ. Χωρίς να σημαίνει βέβαια ότι το GT δεν είναι ένας μυθικός θρύλος. Έχει μείνει στην ιστορία αυτό το αμάξι. Και το ίδιο θα γίνει και για το Abarth σε 14 χρόνια.
- Dreamcatcher
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 980
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
- Τοποθεσία: Salonica
- Επικοινωνία:
Re: GT η Abarth
γενικα ολο το post ειναι ψιλοακυρο.. πως να συγκρινεις ενα αυτοκινητο τεχνολογιας και επιπεδου αρχες 90s με ενα μεσα των 00s;; επειδη ενα gt ειναι σχετικα οικονομικο ως προς την αγορα του δεν σημαινει οτι δεν θα πληρωνεις για να το φτιαχνεις.. μην ξεχναμε οτι το καλυτερο σκαφος gt πλησιαζει τα 10 χρονια, δεν ειναι μονο το μοτερ η η τουρμπινα που εχουν φθορες σε αυτοκινητο δεκαετιας..ο μονος ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ λογος για να παρεις gt και να ασχοληθεις μαζι του πραγματικα ειναι για βελτιωση η εαν θες πραγματικα να αποκτησεις ενα, οπως εκανα εγω, αλλα εκει δεν θα ανοιγες καν το post να μας ρωτησεις θα το ειχες κανει κιολας
Red like passion!!
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: GT η Abarth
Για το παραπάνω post μου λες;Dreamcatcher έγραψε:γενικα ολο το post ειναι ψιλοακυρο.. πως να συγκρινεις ενα αυτοκινητο τεχνολογιας και επιπεδου αρχες 90s με ενα μεσα των 00s;; επειδη ενα gt ειναι σχετικα οικονομικο ως προς την αγορα του δεν σημαινει οτι δεν θα πληρωνεις για να το φτιαχνεις.. μην ξεχναμε οτι το καλυτερο σκαφος gt πλησιαζει τα 10 χρονια, δεν ειναι μονο το μοτερ η η τουρμπινα που εχουν φθορες σε αυτοκινητο δεκαετιας..ο μονος ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ λογος για να παρεις gt και να ασχοληθεις μαζι του πραγματικα ειναι για βελτιωση η εαν θες πραγματικα να αποκτησεις ενα, οπως εκανα εγω, αλλα εκει δεν θα ανοιγες καν το post να μας ρωτησεις θα το ειχες κανει κιολας
- z3lios_punto
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 438
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 17, 2007 6:28 pm
- Τοποθεσία: hell
- Επικοινωνία:
Re: GT η Abarth
φιλε verde οπωσ ξαναειπα μερα με τη νυχτα....αλλο τι προτειμω κ αλλο τι θελω...στο gt μαθαινεις τι θα πει οδηγηση ενω το abarth με τοσα ηλεκτρονικα σε πηγαινει εκεινο...οπως εχουν πει κ αλλα παιδια το ενα ειναι καινουριο κ το αλλο 10ετιας τουλαχιστον...δε θα με χαλαγε καποιο απ τα 2 να το χα λογω διαφορετικου χαρακτηρα
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: GT η Abarth
Oποιος εχει την ικανοτητα να φερει το Abarth σε σημειο που θα επεμβουν τα ηλεκτρονικα (χωρις να το προκαλεσει) σε μια πιστα πχ, και θα του κοψει απο το χρονομετρο, του βγαζω το καπελο.
- VeRDe
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: GT η Abarth
+1000000
- dimitrispapalel
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 531
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm
Re: GT η Abarth
χαχαχα....!!!saxon_747 έγραψε:Oποιος εχει την ικανοτητα να φερει το Abarth σε σημειο που θα επεμβουν τα ηλεκτρονικα (χωρις να το προκαλεσει) σε μια πιστα πχ, και θα του κοψει απο το χρονομετρο, του βγαζω το καπελο.
Σωστος....!!!
- vdsracing
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm
Re: GT η Abarth
Ουδέν σχόλιο..saxon_747 έγραψε:Oποιος εχει την ικανοτητα να φερει το Abarth σε σημειο που θα επεμβουν τα ηλεκτρονικα (χωρις να το προκαλεσει) σε μια πιστα πχ, και θα του κοψει απο το χρονομετρο, του βγαζω το καπελο.
-Βαγγέλης-
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: GT η Abarth
Γιατι?
Απλα βρισκω υπερβολικες τις φρασεις "δεν οδηγας εσυ αλλα τα ηλεκτρονικα" κτλ.
Και μιλαμε για ενα αμαξι του οποιου τα ηλεκτρονικα (συμφωνα με ολους οσους το εχουν οδηγησει) ειναι στο ελαχιστο παρεμβατικα.
Kαι φυσικα η γνωμη μου ειναι πως για να φτασεις το αμαξι πραγματικα στο οριο του (οπου και θα επεμβουν τα ηλεκτρονικα) πρεπει να εισαι πολυ εμπειρος οδηγος. Ποσοι απο εδω μεσα ειναι τοσο εμπειροι ωστε να φτασουν το αμαξι στο οριο? (Και δε μιλαω για δημοσιο δρομο...)
Και μερικα αποσπασματα:
"Η πρόσφυση δεν σπάει εύκολα επειδή η ανάρτηση κρατά τους τροχούς κολλημένους στο έδαφος και τα Pirelli P Zero Nero 215/ 45-17 είναι ελαστικά κλάσης. Εμπιστεύομαι περισσότερο το Abarth, κι αυτό κάνει πράγματα που κανένα Punto και Uno δεν μπορούσε να φανταστεί."
"Οσο θυμάμαι το ESP του Abarth που λειτουργούσε αποκλειστικά όταν χρειάζονταν δεν μπορώ να καταλάβω πώς κατάφεραν οι Γάλλοι να σπιλώσουν τον μύθο του Rallye, κυρίως όταν με την πρώτη επαφή καταλαβαίνεις ότι έχει εκπληκτική συμπεριφορά..."
Evo Magazine
" Η ουσία είναι ότι η θέση οδήγησης είναι τρομερή, τα χειριστήρια εκεί ακριβώς που πρέπει και η συνολική αίσθηση αντάξια μιας σπορ κατασκευής. "
Drive Magazine
"A proper revival of the Abarth legend at long last, after Fiat had been underplaying it for years with warm-ish hatches. The Fiat Punto Abarth looks the part and goes like stink, something we haven’t said of a Fiat for quite some time."
"Steering could be a touch more direct and communicative, but the Abarth makes the best of the standard Punto's fantastic chassis and improves upon it with a firmer, more composed ride."
Top Gear Uk
"Point the car into a bend and it turns, Abarth has precision down to a fine art with this car. It has a great balance – it is not as raw as some rivals but when you push on you can feel that you have a mega power plant ready to accelerate you to your destination. The Grande Punto Abarth can be quite pleasant when sitting at motorway speed as the car is quite tame until you push it. This makes it great for every day use whereas some of its rivals would be hindered by their raw power and the constant need to be driven"
Road Test Reports Uk
"Και μετά τη πρώτη στροφή, μπορείς να χαμογελάσεις με ικανοποίηση. Με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, πατώντας σε τροχούς 17 ιντσών, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πραγματικά υψηλά"
"Μάλιστα, παρότι το ESP δεν απενεργοποιείται, είναι σοφά ρυθμισμένο αφήνοντας στον οδηγό μεγάλο περιθώριο δράσης προκειμένου να μη χάνεται η απόλαυση της ενεργού συμμετοχής στη γρήγορη οδήγηση"
SportDrive
"Το Abarth καταφέρνει και μιλά στον οδηγό, όπως μας είχαν συνηθίσει κατασκευές του ένδοξου παρελθόντος. Ο Λάμπρος το ξεκαθάρισε σχεδόν άμεσα. «Το Punto είναι πιο ευχάριστο οδηγικά. Έχει καλύτερα φρένα και ανάρτηση. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα παρεμβαίνουν λιγότερο, αφού το μπροστινό σύστημα έχει τέτοια γεωμετρία, που δεν επιβάλλει τη συνεχή χρήση του ASR. Η υποστροφή ισχύος είναι μικρότερη σε σχέση με το Corsa, και δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να το τοποθετήσει πριν από τη στροφή. Θα έλεγα ότι ταιριάζει περισσότερο στην αγωνιστική οδήγηση. Έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης και είναι πιο στρωτό.»
4 Τροχοι
Απλα βρισκω υπερβολικες τις φρασεις "δεν οδηγας εσυ αλλα τα ηλεκτρονικα" κτλ.
Και μιλαμε για ενα αμαξι του οποιου τα ηλεκτρονικα (συμφωνα με ολους οσους το εχουν οδηγησει) ειναι στο ελαχιστο παρεμβατικα.
Kαι φυσικα η γνωμη μου ειναι πως για να φτασεις το αμαξι πραγματικα στο οριο του (οπου και θα επεμβουν τα ηλεκτρονικα) πρεπει να εισαι πολυ εμπειρος οδηγος. Ποσοι απο εδω μεσα ειναι τοσο εμπειροι ωστε να φτασουν το αμαξι στο οριο? (Και δε μιλαω για δημοσιο δρομο...)
Και μερικα αποσπασματα:
"Η πρόσφυση δεν σπάει εύκολα επειδή η ανάρτηση κρατά τους τροχούς κολλημένους στο έδαφος και τα Pirelli P Zero Nero 215/ 45-17 είναι ελαστικά κλάσης. Εμπιστεύομαι περισσότερο το Abarth, κι αυτό κάνει πράγματα που κανένα Punto και Uno δεν μπορούσε να φανταστεί."
"Οσο θυμάμαι το ESP του Abarth που λειτουργούσε αποκλειστικά όταν χρειάζονταν δεν μπορώ να καταλάβω πώς κατάφεραν οι Γάλλοι να σπιλώσουν τον μύθο του Rallye, κυρίως όταν με την πρώτη επαφή καταλαβαίνεις ότι έχει εκπληκτική συμπεριφορά..."
Evo Magazine
" Η ουσία είναι ότι η θέση οδήγησης είναι τρομερή, τα χειριστήρια εκεί ακριβώς που πρέπει και η συνολική αίσθηση αντάξια μιας σπορ κατασκευής. "
Drive Magazine
"A proper revival of the Abarth legend at long last, after Fiat had been underplaying it for years with warm-ish hatches. The Fiat Punto Abarth looks the part and goes like stink, something we haven’t said of a Fiat for quite some time."
"Steering could be a touch more direct and communicative, but the Abarth makes the best of the standard Punto's fantastic chassis and improves upon it with a firmer, more composed ride."
Top Gear Uk
"Point the car into a bend and it turns, Abarth has precision down to a fine art with this car. It has a great balance – it is not as raw as some rivals but when you push on you can feel that you have a mega power plant ready to accelerate you to your destination. The Grande Punto Abarth can be quite pleasant when sitting at motorway speed as the car is quite tame until you push it. This makes it great for every day use whereas some of its rivals would be hindered by their raw power and the constant need to be driven"
Road Test Reports Uk
"Και μετά τη πρώτη στροφή, μπορείς να χαμογελάσεις με ικανοποίηση. Με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, πατώντας σε τροχούς 17 ιντσών, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πραγματικά υψηλά"
"Μάλιστα, παρότι το ESP δεν απενεργοποιείται, είναι σοφά ρυθμισμένο αφήνοντας στον οδηγό μεγάλο περιθώριο δράσης προκειμένου να μη χάνεται η απόλαυση της ενεργού συμμετοχής στη γρήγορη οδήγηση"
SportDrive
"Το Abarth καταφέρνει και μιλά στον οδηγό, όπως μας είχαν συνηθίσει κατασκευές του ένδοξου παρελθόντος. Ο Λάμπρος το ξεκαθάρισε σχεδόν άμεσα. «Το Punto είναι πιο ευχάριστο οδηγικά. Έχει καλύτερα φρένα και ανάρτηση. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα παρεμβαίνουν λιγότερο, αφού το μπροστινό σύστημα έχει τέτοια γεωμετρία, που δεν επιβάλλει τη συνεχή χρήση του ASR. Η υποστροφή ισχύος είναι μικρότερη σε σχέση με το Corsa, και δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να το τοποθετήσει πριν από τη στροφή. Θα έλεγα ότι ταιριάζει περισσότερο στην αγωνιστική οδήγηση. Έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης και είναι πιο στρωτό.»
4 Τροχοι
- dimitrispapalel
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 531
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm
Re: GT η Abarth
Eγραψες φιλε....!!!
Καλο το παρελθον αλλα να μην σνομπανουμε και το μελλον οταν μαλιστα ειναι και κατι το αξιολογο..!!!
Καλο το παρελθον αλλα να μην σνομπανουμε και το μελλον οταν μαλιστα ειναι και κατι το αξιολογο..!!!
- #KAR
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 948
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2004 6:09 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ
Re: GT η Abarth
δεν σνομπαρει κανεις τιποτα.
αλλο το 1994 και αλλο το 2009
ολα ωραια ειναι.
η τεχνολογια αλλαζει, πρεπει να την δεχομαστε γιατι εξελισεται για το καλο μας.
ειναι καθαρα θεμα γουστου .
φανταστειτε ενα κινητο .το 3310 της νοκια που τοτε ητανε το καλυτερο με το ν95 που τωρα κανει παπαδες.
εμενα λοιπον μου αρεσει το 3310 γιατι απλα κανει την δουλεια του
αλλο το 1994 και αλλο το 2009
ολα ωραια ειναι.
η τεχνολογια αλλαζει, πρεπει να την δεχομαστε γιατι εξελισεται για το καλο μας.
ειναι καθαρα θεμα γουστου .
φανταστειτε ενα κινητο .το 3310 της νοκια που τοτε ητανε το καλυτερο με το ν95 που τωρα κανει παπαδες.
εμενα λοιπον μου αρεσει το 3310 γιατι απλα κανει την δουλεια του
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: GT η Abarth
Σωστός παραδειγματισμός.#KAR έγραψε:δεν σνομπαρει κανεις τιποτα.
αλλο το 1994 και αλλο το 2009
ολα ωραια ειναι.
η τεχνολογια αλλαζει, πρεπει να την δεχομαστε γιατι εξελισεται για το καλο μας.
ειναι καθαρα θεμα γουστου .
φανταστειτε ενα κινητο .το 3310 της νοκια που τοτε ητανε το καλυτερο με το ν95 που τωρα κανει παπαδες.
εμενα λοιπον μου αρεσει το 3310 γιατι απλα κανει την δουλεια του
- VeRDe
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 21, 2008 1:26 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: GT η Abarth
Nokia να ναι κ' οτι να ναι...........
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: GT η Abarth
Τα ιδια λεγανε και καποιοι με uno Turbo οταν βγηκε το GT...
Με αυτη τη λογικη, το Fiat Ritmo Abarth ειναι ακομα καλυτερο απο το GP Abarth.
Συνεχιζει να κανει τη δουλεια του.
Αλλα το κοινο στο οποιο απευθυνεται το Abarth (και παλαιοτερα το GT) δε θελει απλα να κανει τη δουλεια του. Θελει αποτελεσματικοτητα. Kαι το GP Αbarth ειναι πιο αποτελεσματικο.
Το οτι πιθανον δεν εχει την ιδια (ανοθευτη) αισθηση με ενα GT , ειναι αλλο θεμα.
Συνολικα το Abarth ειναι κλασεις ανωτερο σε ολους τους τομεις. Επιδοσεις, στησιμο, ασφαλεια, ισως και αξιοπιστια .
Το GT, για την εποχη του ηταν και αυτο πολυ μπροστα. Σημερα ομως, περισσοτερο συναισθηματικοι ειναι οι λογοι που πολλοι το προτιμουν. (ισως και οικονομικοι.)
Με αυτη τη λογικη, το Fiat Ritmo Abarth ειναι ακομα καλυτερο απο το GP Abarth.
Συνεχιζει να κανει τη δουλεια του.
Αλλα το κοινο στο οποιο απευθυνεται το Abarth (και παλαιοτερα το GT) δε θελει απλα να κανει τη δουλεια του. Θελει αποτελεσματικοτητα. Kαι το GP Αbarth ειναι πιο αποτελεσματικο.
Το οτι πιθανον δεν εχει την ιδια (ανοθευτη) αισθηση με ενα GT , ειναι αλλο θεμα.
Συνολικα το Abarth ειναι κλασεις ανωτερο σε ολους τους τομεις. Επιδοσεις, στησιμο, ασφαλεια, ισως και αξιοπιστια .
Το GT, για την εποχη του ηταν και αυτο πολυ μπροστα. Σημερα ομως, περισσοτερο συναισθηματικοι ειναι οι λογοι που πολλοι το προτιμουν. (ισως και οικονομικοι.)