GT η Abarth
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- fwtaras88
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2008 5:48 pm
- Τοποθεσία: Πετρούπολη!!!
GT η Abarth
cult η ανεση?τον παππου η το εγγονι???
Πετρούπολη Rulez ...
Puntoγειτονες come to burn the streets
Puntoγειτονες come to burn the streets
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Καμμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο.Μονο και μονο τα 13 χρονια εξελιξης και σχεδιασμου που τους χωριζουν ειναι αρκετα για να επιλεξεις το ABARTH.Επιπροσθετως:
-Καινουργιο
-Ποιοτικοτερο
-Ασφαλεστερο
Δλδ ενα ολοκληρομενο πακετο ,που βεβαιως το κοιτανε και πιο πολλα θηλυκα ματια..
Μοναδικο μειονεκτημα ειναι το αντιτιμο της αποκτησης του.
Μοναδικο πλεονεκτημα του GT ειναι η ευκολια βελτιωσης του με λιγοτερο κοπο και ισως χρημα και σαφως περισσοτερο γκαζι.Βεβαιως λογο ηλικιας και χλμ θα εχει και αυτο τις απαιτησεις του...
-Καινουργιο
-Ποιοτικοτερο
-Ασφαλεστερο
Δλδ ενα ολοκληρομενο πακετο ,που βεβαιως το κοιτανε και πιο πολλα θηλυκα ματια..
Μοναδικο μειονεκτημα ειναι το αντιτιμο της αποκτησης του.
Μοναδικο πλεονεκτημα του GT ειναι η ευκολια βελτιωσης του με λιγοτερο κοπο και ισως χρημα και σαφως περισσοτερο γκαζι.Βεβαιως λογο ηλικιας και χλμ θα εχει και αυτο τις απαιτησεις του...
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- kostas x 69
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2628
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 08, 2004 11:57 am
- Τοποθεσία: RHODES, Tsairi, Pastida, Aerodromio Maritson! NEO steki Lidl!!!
- Επικοινωνία:
tha simfoniso + tou oti me kalipse pliros k i teleftees grames ta lene ola!
an k fanatikos katoxos gt tha sou protina grande punto abarth!
an k fanatikos katoxos gt tha sou protina grande punto abarth!
POWERED BY PAPAGIANNIS SERVICE KERATEA
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
Respect my 1400cc !!!
www.myspace.com/kostas_x
289Roda kai 38.1Ropi @1,9bar!!!!
My Channel http://www.youtube.com/user/kostasx69
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
- powerakis
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 516
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 7:02 pm
- Τοποθεσία: pireus
- Επικοινωνία:
- fwtaras88
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2008 5:48 pm
- Τοποθεσία: Πετρούπολη!!!
αρα αποτι καταλαβα δεν μπορουμε ακομα να μιλησουμε γαυτο γιατι δεν εχουμε δει ουσιαστικα τις αντοχες του abart στον χρονο σε σχεση με το gt και επειτα ειναι μεχρι που θα φτασει η βελτιωση του καθενος..γιατι αν καποιος οπως ειπες το κανει ναχουν την ιδια χρηματικη αξια αναιρειται ο παραγοντας λεφτα.αρα υπομονη λιγα χρονια να ανοιξει πολι το Topic...μαρεσει να το λεω αυτο....κουρτινα 2 ...ΛOYKETOμπορει να κανει ενα gt να κοστιζει οσο το abarth
YΓ...thnks κ παλι παιζες
Πετρούπολη Rulez ...
Puntoγειτονες come to burn the streets
Puntoγειτονες come to burn the streets
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Παρεξηγησες τα λεγομενα.
1ον το ονομα ABARTH παντα ηταν πανω απο το ονομα FIAT.Η ABARTH εφτιαχνε τα αγωνιστικα FIAT.
2oν Ενα GT μπορει να το φτιαξεις δαπανοντας πολλα χρηματα (οσα κοστιζει και ενα abarth) και να φτιαξεις εναν "σταυλο ιπποδρομου".Ομως ΠΟΤΕ αν δοκιμασεις να το πουλησεις ΔΕΝ θα παρεις πισω χρηματα οσα κοστιζει ενα ABARTH καινουργιο.
Εννοειται οτι 13 χρονια μετα οι αντοχες του ABARTH ειναι σαφως μεγαλυτερες απ'οτι ενος GT.Αυτο φαινεται απο και το πλαισιο της εγγυησης οσον αφορα τον κινητηρα καθως και απο το επισημο Tuning- κιτ essesse.
Οσο για το λουκετο,αν και δεν ειναι δικο μου θεμα,δεν πιστευω να χρειαζεται καθε θεμα που ανοιγεις και παιρνεις 1-2..5 απαντησεις.Ισως θελουν και αλλοι να εκφραστουν.
1ον το ονομα ABARTH παντα ηταν πανω απο το ονομα FIAT.Η ABARTH εφτιαχνε τα αγωνιστικα FIAT.
2oν Ενα GT μπορει να το φτιαξεις δαπανοντας πολλα χρηματα (οσα κοστιζει και ενα abarth) και να φτιαξεις εναν "σταυλο ιπποδρομου".Ομως ΠΟΤΕ αν δοκιμασεις να το πουλησεις ΔΕΝ θα παρεις πισω χρηματα οσα κοστιζει ενα ABARTH καινουργιο.
Εννοειται οτι 13 χρονια μετα οι αντοχες του ABARTH ειναι σαφως μεγαλυτερες απ'οτι ενος GT.Αυτο φαινεται απο και το πλαισιο της εγγυησης οσον αφορα τον κινητηρα καθως και απο το επισημο Tuning- κιτ essesse.
Οσο για το λουκετο,αν και δεν ειναι δικο μου θεμα,δεν πιστευω να χρειαζεται καθε θεμα που ανοιγεις και παιρνεις 1-2..5 απαντησεις.Ισως θελουν και αλλοι να εκφραστουν.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- powerakis
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 516
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 15, 2008 7:02 pm
- Τοποθεσία: pireus
- Επικοινωνία:
- fwtaras88
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 130
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 01, 2008 5:48 pm
- Τοποθεσία: Πετρούπολη!!!
ναι οντως ακι ζητω συγνωμη γιαυτο.το χω ξανακανει κ δν προκειται να επαναληφθει..δεν ειναι δικια μου δουλεια!!!λολ..Οσο για το λουκετο,αν και δεν ειναι δικο μου θεμα,δεν πιστευω να χρειαζεται καθε θεμα που ανοιγεις και παιρνεις 1-2..5 απαντησεις.Ισως θελουν και αλλοι να εκφραστουν
παωτως κ αν εχω gt προτυμω abarth
Πετρούπολη Rulez ...
Puntoγειτονες come to burn the streets
Puntoγειτονες come to burn the streets
- g
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1906
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 16, 2005 4:23 pm
- Τοποθεσία: Βούλα Αττικής
εγω εχω να πω ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως. εαν ειχες καμια έκδοση gt με αεροσακους, a/c, abs, εγω προσωπικα θα βελτίωνα το τζιτακι κ θα ημουν πασας γτ μου αρεσει προσωπικα περισσότερο το παλιο τζιτι απο το γκραντε(ειμαι περιεργος το ξερω, μιλαω μονο για το μπροστινο μερος... σε ολα τα αλλα υπερτερι το γκραντε). επισης με 20000 ευρω προσωπικα θα κοιταγα αλλο αμαξι κ οχι γκραντε, ενω με τοτε τα αντιστοιχα λεφτα μονο Gt. einai και οι εποχες. Κανεις δε διαφωνει πως οικονομικοτερο, περιβαλλοντικα ποιο φιλικο, ασφαλεστερο κ ποιο μπανικο ειναι το νεο αλλα ποιο ωριμο, ωμο, βελτιωσιμο, ειναι το παλιο, αν εχεις παλιο Gt, δε το συζηταω πας για το αμπαρθ αμα μπορεις...αλλα αν εχεις κ καποια απιπλεον στοιχεια ασφαλειας στο gt σου, πχ gt3 telh 98, 99 me polla komfor, εγω θα κρατουσα ακ0μα το gtaka..
- miglis-mrc
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 03, 2007 1:18 pm
- Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ
- dimitrispapalel
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 531
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 19, 2007 3:48 pm