Τι μαρκα ειναι το bucket σας ?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Τι μαρκα ειναι το bucket σας ?
Oπως λεει και ο τιτλος,τι μαρκα ειναι το bucket σας ?
Αν θελετε πειτε και το μοντελο ..
Αν θελετε πειτε και το μοντελο ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Δεν πειραζει,ας απαντησουν αυτοι που εχουν .Προσωπικα παντως στον δρομο δε με καλυπτει το εργοστασιακο ημι-bucket .Τι να κανουμε ομως που δεν περισσευουν ..polatov έγραψε:αν και λιγο ακυρο topic εφοσον λιγοι εχουn bucket ειμαι της αποψης οτι για χρηση δρομου τα τυπου μπακετ του sporting ειναι απολυτως ικανοποιητικα και σωστα για τη μεση..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Xeno
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 515
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 12:12 am
- Τοποθεσία: Αthens
- vdsracing
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm
Παιδιά άλλη αίσθηση το bucket,λιγότερο άνετο και χρηστικό στην καθημερινή χρήση αλλά παρέχουν τέλεια πλευρική στήριξη και πληροφόριση στον οδηγό μιας και απορροφούν λιγότερο τις κινήσεις του αμαξώματος.
Εγω εχω δυο no name με ρυθμιζόμενη πλάτη και τα εχω καταευχαριστηθεί...Στο χρώμα της ταπετσαρίας(μπλέ) και χωρίς κανένα διακριτικό που άλλωστε αν δεν είναι καλής μάρκας δεν λέει.
Εγω εχω δυο no name με ρυθμιζόμενη πλάτη και τα εχω καταευχαριστηθεί...Στο χρώμα της ταπετσαρίας(μπλέ) και χωρίς κανένα διακριτικό που άλλωστε αν δεν είναι καλής μάρκας δεν λέει.
-Βαγγέλης-
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Αν εχεις πλαϊνους αεροσακους...ΟΧΙ ,δεν μπαινει κανενα καθισμα εκτος και αν τους καταργησεις.Διαφορετικα το πολυ πολυ να χρειαστει να φτιαξεις ενα σιδηροδρομο!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- George HGT
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2187
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 08, 2005 5:07 pm
- Τοποθεσία: Gerakas-Ag.Paraskevi
- Επικοινωνία:
- Xeno
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 515
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 19, 2004 12:12 am
- Τοποθεσία: Αthens
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
ego ακομα φοραω ενα σετ Blue navy χρωματος Sparco torino2.
ειναι απλα τελεια και απιστευτα γερα και ποιοτηκα καθισματα.
για καθημερινη χρηση δε ειναι η χρηση τομη.
εχω δοκιμασει στα αμαξια μου κατα καιρους :
Sparco Rev
Sparco Speed
Sparco Phoenix (απλα απιστευτο και πολυ ανετο αλλα δεν παιζει πλεον)
Sparco EVO (size Large, δακεικο για λιγες μερες)
Sparco pro2000 (επισης δανεικο για λιγες μερες)
Sparco torino2 (set Μαυρα τα οποια μετα βρικανε θεση στο GT του flawless και εβαλα τα blue navy στο Punto)
αυτο που εχω να πω ειναι απλα οτι για ενα Punto το οποιο 8ελει να κυκλοφορει καθε μερα με την τελεια στηριξη και χωρις να ποναει η μεση σου κτλ αλλα και να σε ξεκουραζουνε κρατωντας σε στην σωστη θεση σε ταξιδια ειναι τα torino2.
ειναι πολυ ποιο καλα σε χρονικο οριο ζωης (και υφασματος και σκελετου) απο οποιοδηποτε ανακλυνομενο καθισμα αλλο.
για ποιο xtreme καταστασεις το EVO ειναι πολυ καλο (και υπαρχει και σε μεγεθη οπου διαλεγεις)
Ολα τα τυπου fiberglass-kevlar seats ειναι σκληρα και αντενδυκνειτε η χρηση τους για πολυ ωρες διαδρομες.
απο την αλλη για καποιον που θελει ολοκληρο Bucket αλλα ποιο καθημερινο απλα πρεπει να κοιταξει σε "tubular frames seats' Οπου δνε πονας απο το σκελετο.
δεν αντεχει ομως το ιδιο και δεν ειναι τοσο γερο οσο ενα fiber-kevlar seat.
εχω κατσει κ σε subaru, απλα αδιαφορο καθισμα χωρις γερο σκελετο και δεν σε κραταει καλα ενω δειχνει να ειναι Bucket.
εχω κατσει και σε evo καθισματα , καλο και ποιοτητικο , αλλα στενοτερο απο sparco torino2. και με ποιο ευαισθητο σκελετο διαχρονικα.
το μονο κακο που εχουνε τα ανακλυνομενα Bucket ειναι οτι εχουνε πολυ βαρος (μια η αλλη με το μαμα του Punto).
τωρα οσον αφορα τα μαμα του Punto , καλυτερα να μην σχολιασω.
πλευρικη στηριξη 0.
μετα απο ενα ταξιδι πχ μεχρι λαμια βγαινεις S απο μεσα λογο μη καλης στηριξης.
δεδομενο οτι εχω χειρουργηθει στην σπ. στηλη μου προ 5ετιας , το θεμα καθισμα ητανε πολυ βασικο για εμενα πλεον.
Οποτε οπως καταλαβαινεται το εψαξα πολυ.
ειναι απλα τελεια και απιστευτα γερα και ποιοτηκα καθισματα.
για καθημερινη χρηση δε ειναι η χρηση τομη.
εχω δοκιμασει στα αμαξια μου κατα καιρους :
Sparco Rev
Sparco Speed
Sparco Phoenix (απλα απιστευτο και πολυ ανετο αλλα δεν παιζει πλεον)
Sparco EVO (size Large, δακεικο για λιγες μερες)
Sparco pro2000 (επισης δανεικο για λιγες μερες)
Sparco torino2 (set Μαυρα τα οποια μετα βρικανε θεση στο GT του flawless και εβαλα τα blue navy στο Punto)
αυτο που εχω να πω ειναι απλα οτι για ενα Punto το οποιο 8ελει να κυκλοφορει καθε μερα με την τελεια στηριξη και χωρις να ποναει η μεση σου κτλ αλλα και να σε ξεκουραζουνε κρατωντας σε στην σωστη θεση σε ταξιδια ειναι τα torino2.
ειναι πολυ ποιο καλα σε χρονικο οριο ζωης (και υφασματος και σκελετου) απο οποιοδηποτε ανακλυνομενο καθισμα αλλο.
για ποιο xtreme καταστασεις το EVO ειναι πολυ καλο (και υπαρχει και σε μεγεθη οπου διαλεγεις)
Ολα τα τυπου fiberglass-kevlar seats ειναι σκληρα και αντενδυκνειτε η χρηση τους για πολυ ωρες διαδρομες.
απο την αλλη για καποιον που θελει ολοκληρο Bucket αλλα ποιο καθημερινο απλα πρεπει να κοιταξει σε "tubular frames seats' Οπου δνε πονας απο το σκελετο.
δεν αντεχει ομως το ιδιο και δεν ειναι τοσο γερο οσο ενα fiber-kevlar seat.
εχω κατσει κ σε subaru, απλα αδιαφορο καθισμα χωρις γερο σκελετο και δεν σε κραταει καλα ενω δειχνει να ειναι Bucket.
εχω κατσει και σε evo καθισματα , καλο και ποιοτητικο , αλλα στενοτερο απο sparco torino2. και με ποιο ευαισθητο σκελετο διαχρονικα.
το μονο κακο που εχουνε τα ανακλυνομενα Bucket ειναι οτι εχουνε πολυ βαρος (μια η αλλη με το μαμα του Punto).
τωρα οσον αφορα τα μαμα του Punto , καλυτερα να μην σχολιασω.
πλευρικη στηριξη 0.
μετα απο ενα ταξιδι πχ μεχρι λαμια βγαινεις S απο μεσα λογο μη καλης στηριξης.
δεδομενο οτι εχω χειρουργηθει στην σπ. στηλη μου προ 5ετιας , το θεμα καθισμα ητανε πολυ βασικο για εμενα πλεον.
Οποτε οπως καταλαβαινεται το εψαξα πολυ.
Punto HGT SC Evo
- soundcrash
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1510
- Εγγραφή: Τρί Απρ 10, 2007 12:35 am
- Τοποθεσία: Ροδος