Σελίδα 13 από 16

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 10:47 am
από johnnypatras
L.R.C. έγραψε:
johnnypatras έγραψε:
LRC, η ροπή του κινητήρα δεν παίζει ρόλο στην εκκίνηση από στάση( στις ρεπρίζ σαφώς και παίζει, το τόνισα αυτό). Κι αυτό γιατί πάντα μας ενδιαφέρει η ροπή που , πολλαπλασιαζόμενη από σασμάν και διαφορικά και στροφές του κινητήρα, φτάνει στο δρόμο. Η ονομαστική ροπή του κινητήρα στις "τάδε" σαλ. αυτή καθ'εαυτή δεν λέει τίποτα.

Θέλεις χαρακτηριστικό παράδειγμα;;; Το Type-R με περίπου 20 κιλά ροπής και 200 άλογα είναι πιο γρήγορο στην ευθεία από το GTI με 29 περίπου κιλά και 200 επίσης άλογα. Και, να σου πω, προσωπική μου εκτίμηση είναι πως αν είχαν το ίδιο βάρος, θα ήταν πάνω κάτω στα ίσια όσον αφορά επιδόσεις στην ευθεία. Κι αυτό, γιατί εκεί σημασία έχει η ισχύς του κινητήρα και μόνο.

Οι σχέσεις του HGT που έχεις βάλει είναι σωστές, εκτός της 2ας, που είναι περίπου στα 92-95 χλμ. ( ακριβώς δεν θυμάμαι, θα δω αύριο αν θες)

Για το GT όμως εγώ βρήκα αυτές :

1st: 48 km/h

2nd: 83 km/h

3rd: 121 km/h

4th: 162 km/h

από εδώ : http://www.puntopower.com/gt.html

γι'αυτό και μίλησα για κοντές σχέσεις. Είναι λάθος σε αυτό το site;;
1) ειπα οτι η ροπη παιζει ρόλο ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ

2)οι σχεσεις που εδωσα ειναι στις 7000rpm...

το Punto Power δινει σχεσεις σε διαφορετικες στροφες... αλλα αυτο δεν ειναι παραδειγμα για το ποιο σασμαν ειναι πιο "κοντο"... πρεπει να συγκριθουν στις ιδιες στροφες... και εκει φαινεται ολοκαθαρα οτι το HGT ειναι ΠΟΛΥ πιο κοντο...[/img]
Αρχικά, για το θέμα της ροπής : ούτε τα χιλιόμετρα παίζουν ρόλο. Σου λέω, μην κοιτάς τι ροπή δίνει ο κινητήρας, αλλά τι ροπή βγαίνει στον τροχό, αφού έχει περάσει από σασμάν και διαφορικό. Για παράδειγμα, ασχέτως υψηλών ταχυτήτων ή μη, ένα αυτοκίνητο με μικρή ροπή και πολύ-πολύ κοντό κιβώτιο θα μπορούσε να είναι πιο γρήγορο από ένα άλλο με μεγάλη ροπή, αλλά θεόμακρο κιβώτιο . Όλα έχουν να κάνουν με το κιβώτιο και το διαφορικό, όταν μιλάμε για ροπή και όχι η ροπή του κινητήρα. Και όλα αυτά, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.

Για το θέμα σύγκρισης κιβωτίων, δεν είχα δει πως αναφερόσουν στις 7.000 στροφές, sorry. Και, το puntopower δεν ανέφερε τις στροφές, αλλά μάλλον αναφερόταν στις στροφές κοντά στον κόφτη. Ίσως να έπρεπε από την αρχή να αναφέρουμε τις σχέσεις στα κιβώτια, για να είναι πιο ξεκάθαρο. Το HGT έχει :

1st speed 3.909 : 1

2nd speed 2.238 : 1

3rd speed 1.520 : 1

4th speed 1.156 : 1

5th speed 0.872 : 1

Final drive 3.866 : 1 (σχέση διαφορικού)

Πρέπει να έχεις δίκιο πάντως και όντως το GT να έχει πιο μακριές σχέσεις. Φαίνεται και λογικό, γιατί του επιτρέπουν να μοιράσει καλύτερα τη μεγάλη του ροπή. Ενώ το HGT, με μικρότερη ροπή χρειάζεται πιο κοντό κιβώτιο και περιστροφή σε υψηλότερες στροφές ( γύρω στις 600 παραπάνω). Οπότε, my fault στο συγκεκριμένο σημείο. :wink:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 10:55 am
από skinboy
na voi8isw me officialy noumera???
HGT:
1° - 3,909:1
2° - 2,238:1
3° - 1,520:1
4° - 1,156:1
5° - 0,872:1
teliki sxesi metadosis: 3,867:1 ,noumero koronopiniou (15/58)

xiliometra ston kofti ka8e taxytitas gia to HGT (mama zantolastixa):
Engine Rev limiter:7000rpm
1=51,47km
2=89,90km
3=132,36km
4=174,04km
5=230,72km (to strofometro kolaei stis 6800rpm opou ekei ta xiliometra einai 225,4km kai ekei stis 6800rpm einai kai to "soft cut rev limiter" tou moter....).

Gia to GT:
1 - 3,909:1

2 - 2,238:1
3 - 1,520:1
4 - 1,156:1
5 - 0,872:1
teliki sxesi metaosis= 3,353:1
koronopinio= 17/57

ta noumera ton km's sto orio den ta exw :? sorry
Apo auta vgalte ta symperasmata sas mias kai einai Officially noumera...

filika..

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 10:55 am
από L.R.C.
1η 3,909:1
2α 2,238:1
3η 1,520:1
4η 1,156:1
5η 0,872:1

Τελικη σχεση μεταδοσης (αριθμος δοντιων) 3,353:1 (57/17)


Οπως βλεπεις εχουμε ιδιο σασμαν... αλλα διαφορετικο crown-pinion που μας μακρενει το σασμαν...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 10:56 am
από skinboy
teliki sxesi metadosis: 3,867:1 ,noumero koronopiniou ( 15/58 )

kati egrapsa la8os an kai me prolavane oso egrafa :-)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 10:58 am
από L.R.C.
ρε παιδια... τα χιλιομετρα που εγραψα ανα ταχυτητα ειναι με βαση τα Official νουμερα και τα ελαστικα του καθε αυτοκινητου!!!

δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου!!!

το GT εχει κοφτη στις 6700... αλλα εμεις εξεταζουμε ποιο ειναι πιο κοντο... και πιο κοντο (μακραν) ειναι το HGT...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 11:02 am
από skinboy
L.R.C. έγραψε:ρε παιδια... τα χιλιομετρα που εγραψα ανα ταχυτητα ειναι με βαση τα Official νουμερα και τα ελαστικα του καθε αυτοκινητου!!!

δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου!!!

το GT εχει κοφτη στις 6700... αλλα εμεις εξεταζουμε ποιο ειναι πιο κοντο... και πιο κοντο (μακραν) ειναι το HGT...
fisika..
apla sas ta evala ola se ena post gia na min xanete h mpala...;-)
pois diafonei mazi sou ??? allwste na noumera apo mona tous to deixnoune...:-)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 10:24 pm
από andrew
ρε παιδια δηλαδη για να πιασει 100 χιλ μαμα gt1 ή 2 χρειαζεται να βαλει και τριτη?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 21, 2005 10:36 pm
από Gallatin
Ναι...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 22, 2005 10:28 am
από tisfo
GT εννοείται!!!Και πιο όμορφο και πιο γρήγορο!!!Και φυσικά turbaτο!!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 12, 2005 6:53 am
από kontos_puntoGT1.6
Old time clasic GT giati h tourmpina einai trelo kolima pos na to kanoume!kai einai kai pio omorfo to mk1

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 08, 2006 12:01 am
από panos.byronGT
ΜΑΓΚΕΣ GToula ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΟΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΣΕ TURBO ΞΕΧΑΣΕΤΟ.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 08, 2006 11:41 pm
από George HGT
Στα τουρμπατα βρησκεις χαρα στα σκελια σου.
Σημφωνω αλλα το HGT ειναι απιαστο σε πολλους τομεις.
Κατα την γνωμη μου μακραν ομορφοτερο και ασφαλεστερο.
Και στην τελικη μπορεις να το τουρμπισεις και να τα εχεις ολα.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 09, 2006 2:34 pm
από andrew
GEORGE HGT έγραψε:Στα τουρμπατα βρησκεις χαρα στα σκελια σου.
Σημφωνω αλλα το HGT ειναι απιαστο σε πολλους τομεις.
Κατα την γνωμη μου μακραν ομορφοτερο και ασφαλεστερο.
Και στην τελικη μπορεις να το τουρμπισεις και να τα εχεις ολα.

με τι κοστος ομως?πιο ευκολα βελτιωνεις ενα μαμα τουρμπο παρα ενα ατμο.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 10, 2006 10:06 am
από George HGT
Δεν διαφωνω. Εξαλλου το ιδιο το αμαξι για να το αγορασεις καινουριο ειναι ασυμφορο. Πιστευω ομως οτι σαν πιο καινουριο κερδιζει στα περισσοτερα σημεια. Αλλα σιγουρα για το κοστος εχεις δικιο.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 25, 2006 1:33 am
από Nasos71
Sonicboom έγραψε:Για να λέμε και του στραβού το δίκιο πιο εύκολα βελτιώνεις ένα ήδη τουρμπάτο μοτέρ από το να τουρμπίσεις ένα ατμοσφαιρικό. Για επιδόσεις τώρα για νορμάλ αυτοκίνητα το gt είναι μπροστά σχεδόν παντού από το hgt. Το drive αν θυμάμαι καλά είχε κάνει συγκρητικό των δύο αυτοκινήτων. Βέβαια το hgt ήταν έτη φωτός μπροστά στο θέμα πλαισίου-κράτημα.
Ετη φωτός μπροστά το HGT πλαίσιο-κράτημα??Γιατί επειδή του έβαλαν ημιάκαμπτο πίσω(βλέπε OPEL)για να πέσει το κόστος???Αυτοί βέβαια(FIAT)ησχυρίστηκαν ότι έτσι θα κέρδιζαν 10 λίτρα στο πορτ-μπαγκαζ.....μας ενδιαφέρει εμάς αυτό????
Πιο ισορροπημένο σε θέμα κρατήματα ναι θα συμφωνήσω όχι λόγω πλαισίου όμως αλλά λόγω ροπής και πως δίνεται αυτή.
Φιλικά Νάσος.