Είναι επίσημο! FCA και PSA συγχωνεύονται 50/50

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Είναι επίσημο! FCA και PSA συγχωνεύονται 50/50

Δημοσίευση από rxbkrs » Δευ Νοέμ 04, 2019 11:26 pm

Με επίσημη ανακοίνωσή τους οι Fiat-Chrysler και Peugeot-Citroen ανακοίνωσαν πως έχει ανοίξει ο δρόμος για τη δημιουργία ενός νέου παγκόσμιου σχήματος με μετοχικό ποσοστό 50% από το Groupe PSA και 50% από την FCA.

Κατά την ίδρυσή της, η συνδυασμένη εταιρεία θα εστιάσει στις κύριες αγορές που δραστηριοποιείται, η FCA ( Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Alfa Romeo, Fiat, Lancia και Maserati) στη Βόρεια Αμερική και στη Λατινική Αμερική και το Groupe PSA ( Citroen, Peugeot, DS, Opel, Vauxhall και Ambassador) την Ευρώπη.

Η συμμαχία θα αποφέρει κοινή παραγωγή μοντέλων στις κατηγορίες premium, στα επιβατικά ευρείας κατανάλωσης, στα SUV και στα φορτηγά/ ελαφρά επαγγελματικά. Φυσικά θα υπάρξει και κοινή πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η FCA θα ωφεληθεί από τις μικρές πλατφόρμες της PSA, ενώ η τελευταία θα αποκτήσει πρόσβαση στην αμερικανική αγορά. Και απο κοινού στην Κίνα.


Εικόνα


Το νέο σχήμα θα εστιάσει από κοινού στις τεχνολογίες που διαμορφώνουν τη νέα εποχή της βιώσιμης κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένου της ηλεκτροκίνησης, των εξηλεκτρισμένων υβριδικών συστημάτων, της αυτόνομης οδήγησης και της ψηφιακής συνδεσιμότητας.

Στα περίπου 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ εκτιμώνται οι ετήσιες συνέργειες δίχως να υπάρξει κανένα κλείσιμο εργοστασίων. Το ολλανδικό συμβούλιο μητρικής εταιρείας θα έχει ισορροπημένη εκπροσώπηση και πλειοψηφία ανεξάρτητων διευθυντών, τον John Elkann ( ο πρόεδρος της FCA) ως Πρόεδρο και τον Carlos Tavares ως Διευθύνοντα Σύμβουλο και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Η συγχώνευση θα δημιουργήσει τον 4ο μεγαλύτερο παγκόσμιο κατασκευαστή όσον αφορά τον όγκο των ετήσιων πωλήσεων (με 8,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα), με συνδυασμένα έσοδα ύψους περίπου 170 δισεκατομμύρια ευρώ και λειτουργικά κέρδη άνω των 11 δισεκατομμυρίων ευρώ σε απλή συγκεντρωτική βάση 2018 αποτελεσμάτων, εξαιρουμένων των Magneti Marelli και Faurecia. Προβλέπεται ότι το 80% των συνεργειών θα επιτευχθεί μετά από 4 χρόνια. Το συνολικό εφάπαξ κόστος για την επίτευξη των συνεργιών εκτιμάται σε 2,8 δισ. ευρώ.

Ο Carlos Tavares, CEO της PSA, δήλωσε: «Αυτή η συμμαχία αποδίδει σημαντική αξία σε όλους τους ενδιαφερόμενους και ανοίγει ένα λαμπρό μέλλον. Είμαι ευχαριστημένος με το έργο που έχει ήδη γίνει με τον Mike και θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί του για να οικοδομήσουμε μια μεγάλη εταιρεία μαζί».

Ο Mike Manley, CEO της FCA, είπε: «Είμαι ενθουσιασμένος από την ευκαιρία να συνεργαστώ με τον Carlos και την ομάδα του σε αυτόν τον πιθανό συνδυασμό βιομηχανίας που αλλάζει. Έχουμε μια μακρά ιστορία επιτυχημένης συνεργασίας με το Groupe PSA και είμαι πεπεισμένος ότι μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε μια παγκόσμια εταιρεία παγκόσμιας κινητικότητας».


Πηγή: https://www.caroto.gr/2019/10/31/%ce%b5 ... %ba%ce%b1/



Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Είναι επίσημο! FCA και PSA συγχωνεύονται 50/50

Δημοσίευση από rxbkrs » Δευ Νοέμ 04, 2019 11:33 pm

Επιπλέον πληροφορίες παρακάτω:




Τον Δεκέμβριο η τελική συμφωνία συγχώνευσης FCA - PSA Groupe


Έως το τέλος Νοεμβρίου οι ομάδες εργασίας θα έχουν ολοκληρώσει την επεξεργασία όλων των λεπτομερειών.


Αρχές Δεκεμβρίου προγραμματίζεται η υπογραφή της συμφωνίας συγχώνευσης μεταξύ Fiat Chrysler Automobiles και PSA Groupe.

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες δήλωσαν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι σχεδίαζαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια συγχώνευση μετοχών «50-50» για να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, αναζητώντας οικονομίες κλίμακας για να αντιμετωπίσει τις δαπανηρές νέες τεχνολογίες που αφορούν στην ηλεκτροκίνηση κατά πρώτο λόγο και δευτερευόντως στην αυτόνομη οδήγηση.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως οι δύο εταιρείες θα έχουν συζητήσει όλες τις λεπτομέρειες και θα είναι έτοιμες να υπογράψουν ένα μνημόνιο συνεργασίας προς το τέλος του Νοεμβρίου, κάτι που σημαίνει ότι η τελική συμφωνία θα υπογραφεί στις αρχές του Δεκεμβρίου.

Τα παραπάνω δημοσίευσε η ιταλική «La Stampa» στην κυριακάτικη έκδοσή της, σημειώνοντας πως στη χειρότερη περίπτωση η συμφωνία θα υπογραφεί λίγο μετά τα Χριστούγεννα.

Είναι προφανές ότι αμφότερες οι εταιρείες θέλουν η καινούργια χρονιά να ξεκινήσει έχοντας υπογεγραμμένη τη συμφωνία συγχώνευσης, ενώ η «αρνητική» εμπειρία από τις συζητήσεις Renault – FCA που έτρεχαν μήνες αλλά στο τέλος ναυάγησαν έπαιξε και αυτή το ρόλο της.


Πηγή: https://www.drive.gr/news/kosmos/ton-de ... psa-groupe

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Είναι επίσημο! FCA και PSA συγχωνεύονται 50/50

Δημοσίευση από rxbkrs » Δευ Νοέμ 04, 2019 11:54 pm

Και τώρα μιλάνε για τέλος παραγωγής στα μίνι αυτοκίνητα!!!


Πηγή: https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 85xx6qNCSo

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Είναι επίσημο! FCA και PSA συγχωνεύονται 50/50

Δημοσίευση από rxbkrs » Τρί Νοέμ 05, 2019 3:05 am

Ντροπή και κατάντια που μια απ'τις μεγαλύτερες και σπουδαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο καταντάει έτσι!!! Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ τέτοιο πράγμα στον όμιλο! Ειλικρινά αρχίζω να πιστεύω πως "κάποιοι" απο'κει μέσα θέλουν να κλείσουν τη Fiat και γίνεται όλη αυτή η απαξίωση (ακόμα και πριν γίνουν οι συγχωνεύσεις)!!

Εγώ τά'λεγα εξαρχής ότι το περίφημο "deal" με την Chrysler θα κάνει μόνο κακό στην εταιρία και τελικά βγήκα αληθινός! Ντροπή σε όλα τα "μεγάλα κεφάλια" εκεί μέσα!!!

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Είναι επίσημο! FCA και PSA συγχωνεύονται 50/50

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Νοέμ 06, 2019 10:00 am

η ευρωπαϊκή βιομηχανία , όντας περίπου 90 χρόνια πίσω σε σχέση με την αμερικάνικη, αρχίζει να κάνει upsizing στα μοντέλα της. Καταργεί επιτέλους τους τραγικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες, που πέρασαν επιτέλους στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, μαζί με το χειροκίνητο κιβώτιο , το οποίο έχει αδικαιολογήτως πάρει πολλές αναβολές πλήρους κατάργησης. Πράγματα δηλαδή που στις Η.Π.Α. ήταν αυτονόητα 70 χρόνια πριν. Έτσι λοιπόν τα πολύ μικρά αυτοκίνητα δεν έχουν πια θέση στην αγορά. Το ίδιο έκανε και η ford με το ΚΑ και η opel με το adam. Τα μόνα που έχουν μείνει είναι η κοιπραξία psa-toyota , c1-aygo, αυτοκίνητα που δε θα υπάρξει απόγονος και κάποια seat και vw , των οποίων όμως αμφισβητείται το μέλλον τους. Όμως θα υπάρχουν αυτοκίνητα ειδικού τύπου, όπως smart και iq, και εκεί η fiat ποτέ δεν είχε παρουσία.
Κάποια στιγμή , αν και εφόσον υπάρξει ζήτηση, δε θα είναι τόσο δύσκολο το νέο σχήμα να παράξει κάτι τέτοιο. Όμως οι πωλήσεις έχουν δείξει πως το ενδιαφέρον μετατοπίζεται προς οχήματα AUV ΚΑΙ GUV καθώς φυσικά και μία κατηγορία χωρίς λογο ύπαρξης αλλά έχει καταβάλει πυρετός τους καταναλωτές με αυτήν , αυτήν των ψευδοcrossover. (χ-trail, landcruiser, qashqai, kadjar, adeca , tiguan, t-roc, caroq και πάει λέγοντας).
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”