FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από rxbkrs » Πέμ Μάιος 31, 2018 6:12 pm

Η απουσία προϊόντων και οι παλινωδίες στη στρατηγική έχουν φέρει τη FIAT εμπρός σε ένα σταυροδρόμι. Είναι ώρα να αποφασίσει τι εταιρεία θέλει να είναι και αν η επιλογή αυτή θα την οδηγήσει στην επιβίωση.


Σάββατο, 26 Μαΐου 2018 | Γιάννης Κουτσουφλάκης


Όταν η Fiat Chrysler Automobiles παρουσιάσει την 1η Ιουνίου το επιχειρηματικό σχέδιό για την 5ετία 2018-2022, το μεγαλύτερο ερωτηματικό θα είναι το μέλλον της ίδιας της φίρμας της FIAT. H τορινέζικη φίρμα έχει χάσει για τα καλά το μερίδιό της στις δύο κύριες αγορές της -την Ευρώπη και τη Βραζιλία- και προοδευτικά εξαφανίζεται από τις ΗΠΑ.

Το μέλλον της FIAT στην Ευρώπη θα εξαρτηθεί, τουλάχιστον εν μέρει, από τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων της, του οποίου ηγείται σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του -ποιου άλλου;- δημοφιλούς 500. Η υφιστάμενη ηλεκτρική έκδοση του 500, το 500e, πωλείται μόνο στις ΗΠΑ, αλλά το επόμενο, που θα λανσαριστεί το 2021, θα πωλείται και στην Ευρώπη. Ο παγκόσμιος στόχος των πωλήσεων θα είναι 60.000 έως 80.000 μονάδες ετησίως, σύμφωνα με πηγές που ανήκουν στην πλευρά των προμηθευτών. Εδώ να σημειώσουμε ότι η διάθεσή του στην Ευρώπη δεν προχώρησε, καθώς η FIAT έμπαινε μέσα $20.000 για κάθε 500e που πουλούσε στην Αμερική.

Το σχέδιο του διευθύνοντος συμβούλου της FCA, Sergio Marchionne, για τη Fiat, θα περιλαμβάνει επίσης την αλλαγή του αποτυπώματος της παραγωγής της εταιρείας. Έτσι θα κατασκευάζει το χαμηλού περιθωρίου κέρδους Panda στην Πολωνία, όπου το κόστος είναι χαμηλότερο απ’ ό,τι στην Ιταλία, όπου κατασκευάζεται μέχρι τώρα, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το εάν οι κινήσεις αυτές θα είναι αρκετές για να σωθεί μακροπρόθεσμα η FIAT είναι ασαφές.

Στην Ευρώπη, το μεγαλύτερο πρόβλημα της FIAT ήταν η έλλειψη νέων προϊόντων. Το επιχειρηματικό σχέδιο του Marchionne για το 2014-18 προέβλεπε οκτώ νέα μοντέλα για την τορινέζικη φίρμα στην Ευρώπη, αλλά μόνο πέντε έχουν ξεκινήσει μέχρι στιγμής. Εκτός αυτού, η FIAT θα τεθεί εκτός της αγοράς των μικρών χάτσμπακ, όταν το Punto θα τεθεί εκτός παραγωγής τον Ιούλιο, ενώ το νέο της Panda έχει καθυστερήσει τουλάχιστον δύο χρόνια και δεν θα είναι διαθέσιμο πριν από το 2020.

Πολύ λίγα SUV/crossover
Το κύριο πρόβλημα της FIAT είναι τα πολύ λίγα SUV, επεσήμανε ο Felipe Munoz, αναλυτής της JATO Dynamics. «Εάν δεν διαθέτεις σήμερα SUV, δεν μπορείς να αναπτυχθείς ούτε στην ΕΕ ούτε στις παγκόσμιες αγορές. Ειδικά όταν το best seller σου είναι ένα μικρό αυτοκίνητο ηλικίας 11 ετών», δήλωσε ο Munoz.

Με ένα μόνο SUV και χωρίς νέα προϊόντα στον ορίζοντα, ο Munoz αναμένει ότι θα είναι δύσκολο για τη FIAT να διατηρήσει το υφιστάμενο επίπεδο πωλήσεων. Η γκάμα του Torino έχει μόνο το 500X ως μικρό SUV, απέναντι σε μαζικές φίρμες όπως η Volkswagen, η Peugeot, η Toyota, η Nissan, η Hyundai και η Kia, με κάθε μία τους να διαθέτουν τουλάχιστον τρία μοντέλα, καλύπτοντας διαφορετικές κατηγορίες.

Ο Ian Fletcher, αναλυτής της IHS Markit, δήλωσε ότι είναι δύσκολο να προβλέψει τις πωλήσεις της FIAT στην Ευρώπη, δεδομένων των σχετικά λίγων διαθέσιμων πληροφοριών για το σχέδιο 2018-22 και δεδομένου ότι ποτέ δεν είχαν εφαρμοστεί πλήρως τα σχέδια του παρελθόντος.

Ο Fletcher προβλέπει ότι οι πωλήσεις της FIAT στην Ευρώπη θα μειωθούν κατά περίπου 14%, σε 677.029 μονάδες το 2019 από 783.769 το 2017, καθώς δεν αναμένονται μεγάλα λανσαρίσματα κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού πλαισίου. Η ανάκαμψη θα ξεκινήσει στις αρχές της επόμενης δεκαετίας με την υποστήριξη του πιθανού λανσαρίσματος των νέων 500 και Panda, δήλωσε ο Fletcher. Η IHS αναμένει επίσης από τη FIAT να λανσάρει ένα νέο crossover περίπου το 2020.

Η FIAT ήταν μία από τις κορυφαίες μάρκες της Ευρώπης σε πωλήσεις. Στη δεκαετία του ’70 και του ’80, διαγκωνιζόταν με τη Volkswagen για την πρώτη θέση. Το 2017, το μερίδιο της FIAT στις αγορές της ΕΕ και της ΕΖΕΣ ήταν 5,0% σε σύγκριση με το 10,9% της Volkswagen. Η FΙΑΤ όμως βρέθηκε πίσω και από τις γερμανικές μάρκες πολυτελείας -Mercedes-Benz με μερίδιο 5,7%, BMW με 5,3% και Audi με 5,3%, σύμφωνα με στοιχεία της βιομηχανικής ένωσης των κατασκευαστών ACEA.

Η πτώση της FIAT ήταν ιδιαίτερα σκληρή στην ιταλική και εγχώρια αγορά της, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 15% τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2018 σε μια αγορά που δεν σημείωσε πτώση στο σύνολό της. Για να προσπαθήσει να αναστρέψει αυτή την καταβαράθρωση στην Ιταλία, η FΙΑΤ μόλις λανσάρισε μια εκστρατεία κινήτρων αξίας 100 εκατομμυρίων ευρώ.

Τα πράγματα δεν πάνε καλύτερα στη Βραζιλία, μια επίσης αγορά-κλειδί για τους Τορινέζους. Το μερίδιο αγοράς της FΙΑΤ υποχώρησε το πρώτο 3μηνο στο 8% από 9,2% το πρώτο 3μηνο του 2017. Για την ίδια περίοδο το 2013 ήταν 22%!

Δεν σκοτώνω τη FIAT
«Δεν σκοτώνω τη FIAT», δήλωσε ο Marchionne τον Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η στρατηγική του ήταν να συγκεντρώσει πόρους στις κορυφαίες φίρμες της FCA, όπως η Maserati, η Alfa Romeo και ιδιαίτερα η Jeep. Στη Γενεύη, ο Marchionne είπε, «η σημασία της FIAT στην αγορά έχει ξεπεραστεί» και ότι η FCA χρειάζεται «να κάνει χώρο για την εμφάνιση των πιο ισχυρών εμπορικών σημάτων της». Κατά την άποψή του, η FIAT «έχει φανταστικές προοπτικές στη Λατινική Αμερική», αλλά θα έχει λιγότερο σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη «όπου πιστεύω ότι θα επικεντρωθεί στην οικογένεια 500».

Ο Gabriele Gambarova, αναλυτής της Banca Akros στο Milano, υπενθυμίζει ότι όταν ήταν επικεφαλής της μάρκας ο Olivier François, παρουσιάζοντας το σχέδιο 2014-2018, περιέγραψε δύο διαδρομές για τη φίρμα. Ένα φιλόδοξο μονοπάτι με επίκεντρο την οικογένεια 500 και ένα πιο πρακτικό και οικονομικό, με επικεφαλής το Panda.

Η στρατηγική πάντως δεν έχει ξεκαθαρίσει. Αντί των παραπάνω, η FIAT κουβάλησε στην Ευρώπη την οικογένεια του εκ Τουρκίας ορμώμενου κόμπακτ Tipo. Μια επιλογή που έγινε προκειμένου να ενισχύσει την γκάμα της με ένα οικονομικό μοντέλο και να διατηρήσει την παρουσία της σε αυτή την κατηγορία-κλειδί στην αγορά.

«Θα μπορούσαμε τώρα να φανταστούμε ότι η πιο συνειδητοποιημένη με το κόστος πλευρά της FIAT, τη μετατρέπει σε ένα εμπορικό σήμα χαμηλού κόστους με αποτυπώματα παραγωγής σε χώρες όπως η Τουρκία, η Πολωνία και η Σερβία», δήλωσε ο Gambarova.

Ο Munoz της JATO προτείνει ότι με την τεχνογνωσία της στα φθηνά αυτοκίνητα, «η FIAT θα μπορούσε ενδεχομένως να λανσάρει ένα μικρό SUV χαμηλού κόστους κάτω από το 500X, ίσως κατασκευασμένο στη Σερβία ή στην Τουρκία». Ή ίσως «μπορούν να χαράξουν ένα ρόλο μιας εξειδικευμένης φίρμας που θα ειδικεύεται σε εμβληματικά αυτοκίνητα», είπε ο Munoz.

Ο Marchionne δήλωσε σε αναλυτές τον περασμένο μήνα ότι η υστέρηση της FIAT στις επιχειρήσεις της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA), θα αντιμετωπιστεί στο σχέδιο 2018-2022. «Από όλα τα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε στρατηγικά, ο EMEA είναι αυτός που παρουσιάζει το υψηλότερο επίπεδο πολυπλοκότητας και σαφώς τη μεγαλύτερη πρόκληση εξαιτίας του κανονιστικού πλαισίου στο οποίο λειτουργούμε», ανέφερε. «Υπάρχουν μερικές βασικές συνέπειες, που σχετίζονται με το προϊόν και τη θέση των εταιρειών, που πρέπει να αντιμετωπίσουμε».

Πηγή: https://www.drive.gr/news/kosmos/fiat-p ... a-montelon



Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από GDRIVER » Παρ Ιουν 01, 2018 7:55 am

είναι πασιφανές πως ο marchione έχει αποδειχτεί πολλάκις , πολύ κατώτερος των προσδοκιών. Είναι από αυτούς που λόγω γνωριμιών και προσωπικού marketing , έρχονται ως ειδικοί , και καλά να εξυγιάνουν έναν όμιλο ή εταιρεία, δεν καταφέρνουν όυτε το 1/10 από αυτά που η φαρέτρα του βιογραφικού και των κατάλληλων γνωριμιών , περιλαμβάνουν, και λόγω ντροπής δεν παραδέχονται ποτέ πως είναι ανίκανοι και πως απέτυχαν.
Η fiat αργά ή γρήγορα θα πεθάνει σα φίρμα, όπως ακριβώς και η lancia, και ο όμιλος θα μείνει να κουτσαίνει μόνο με μία alfa romeo, όπου και εκεί πάλι σκατά τα έκαναν. η προσήλωση στο τί κάνουν οι γερμανοί και πως μπορείς να χτυπήσεις τους γερμανούς, αντί να βγάλεις μία στρατηγική ανταγωνιστική , πολυπληθής σε μοντέλα και ποικιλία και να εγκαταστήσεις μία εταιρική ταυτότητα στο σχέδιο των μοντέλων σου, επικεντρώνεσαι πως θα βγάλεις τον επόμενο audi-mercedes killer. Επίσης η πλήρης απουσία επιθετικού marketing , με νέα concept, με συνεργασίες με το holywood, προκειμένου να προωθούνται τα μοντέλα σου μέσω των ταινιών, μία στρατηγική που γνωρίζουν καλά οι γερμανοί, και ψευδώς να ανακοινώνεις τάχα μου, νέες πλατφόρμες , άσχετα αν είναι οι παλιές, (όπως ακριβώς κάνουν της vw) , πράγματα που να χτυπούν δηλαδή στην αντίληψη του καταναλωτή, τότε πως περιμένεις να πας μπροστά σε μία εποχή που οι εξελίξεις τρέχουν γρηγορότερα από τα αντανακλαστικά σου. Παντελής έλλειψη ηλεκτροκίνητων (μόνο ένα 500e το οποίο για κάποιον άγνωστο λογο κυκλοφορεί μόνο Η.Π.Α.) , καμία ανακοίνωση για επένδυση σε μπαταρίες, και self-driving, έστω για το θεαθήναι, όπως ακριβώς η vw, που όλο για ηλεκτροκίνητα λέει, λέει, αλλά δεν έχει παρουσιάσει ούτε ένα. Έστω , κάνε την παρουσία αισθητή με οποιονδήποτε τρόπο. Σίγουρα όχι με συνεντεύξεις όπως η παραπάνω που μόνο αποστροφή προκαλούν στο καταναλωτικό κοινό. Και επιτέλους κάποιες πιο αγωνιάρικες εκδόσεις ρε παιδιά. Βγάζεις μία gulia και έχεις το κύριο όνομα σου τη fiat, να παλεύει με tipo, bravo, aegea και τέτοιες μαλακίες. Έχεις μία ιουλιέττα και ένα δίδυμο dart, και δεν έχεις το αντίστοιχο ισοδύναμο σε fiat. έβγαλες το bravo και το εφοδίασες με στρεπτό άξονα πίσω αντί να χρησιμοποιήσεις τη bi-link που έχεις βάλει (άκουσων άκουσων ) στο επαγγελματικό doblo (!!!!!), και που εφοδίασες με αυτήν την ανάρτηση τo ιουλίεττα της alfa romeo. Μετά βίας και από σπόντα έβγαλες το 24 spider , που και αυτό alfa romeo θα ήταν , και το τιμολογείς στο θεό. Το οποίο είναι και το μόνο αυτοκίνητο του ομίλου που έχει και πραγματική ανάρτηση και όχι τα προπολεμικά ψευδο-mcstrut που μόνο για γέλια είναι. Εν τέλει , ποιό ήταν το όφελος από την εξαγορά της αμερικάνικής cryshler αν πάλι η παρουσία σου, στις Η.Π.Α. περιορίζεται σε 1-2 alfa romeo και πάλι να πουλάς jeep μόνο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από GDRIVER » Παρ Ιουν 01, 2018 8:01 am

«Στη Γενεύη, ο Marchionne είπε, «η σημασία της FIAT στην αγορά έχει ξεπεραστεί» και ότι η FCA χρειάζεται «να κάνει χώρο για την εμφάνιση των πιο ισχυρών εμπορικών σημάτων της»
Νομίζω αυτό τα λέει όλα από μόνο του. Πώς μπορείς να πας μπροστά όταν ο ίδιος ο ceo λέει τέτοια πράγματα.
Είναι σα να λέει η psa πως κάνει πέρα τη citroen για προωθήσει την όπελ -η- τη vw να λέει παραγκωνίζουμε τα ξεπερασμένα αυτοκίνητα μας με το εμπορικό σήμα vw για να επικεντρωθούμε στα skoda - seat.
υ.γ: που είναι το smiley με το εικοδίο της χειρονομίας του αυνανισμού;;;
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από rxbkrs » Δευ Ιουν 04, 2018 12:34 am

GDRIVER έγραψε:
Παρ Ιουν 01, 2018 7:55 am
είναι πασιφανές πως ο marchione έχει αποδειχτεί πολλάκις , πολύ κατώτερος των προσδοκιών. Είναι από αυτούς που λόγω γνωριμιών και προσωπικού marketing , έρχονται ως ειδικοί , και καλά να εξυγιάνουν έναν όμιλο ή εταιρεία, δεν καταφέρνουν όυτε το 1/10 από αυτά που η φαρέτρα του βιογραφικού και των κατάλληλων γνωριμιών , περιλαμβάνουν, και λόγω ντροπής δεν παραδέχονται ποτέ πως είναι ανίκανοι και πως απέτυχαν.
Η fiat αργά ή γρήγορα θα πεθάνει σα φίρμα, όπως ακριβώς και η lancia, και ο όμιλος θα μείνει να κουτσαίνει μόνο με μία alfa romeo, όπου και εκεί πάλι σκατά τα έκαναν. η προσήλωση στο τί κάνουν οι γερμανοί και πως μπορείς να χτυπήσεις τους γερμανούς, αντί να βγάλεις μία στρατηγική ανταγωνιστική , πολυπληθής σε μοντέλα και ποικιλία και να εγκαταστήσεις μία εταιρική ταυτότητα στο σχέδιο των μοντέλων σου, επικεντρώνεσαι πως θα βγάλεις τον επόμενο audi-mercedes killer. Επίσης η πλήρης απουσία επιθετικού marketing , με νέα concept, με συνεργασίες με το holywood, προκειμένου να προωθούνται τα μοντέλα σου μέσω των ταινιών, μία στρατηγική που γνωρίζουν καλά οι γερμανοί, και ψευδώς να ανακοινώνεις τάχα μου, νέες πλατφόρμες , άσχετα αν είναι οι παλιές, (όπως ακριβώς κάνουν της vw) , πράγματα που να χτυπούν δηλαδή στην αντίληψη του καταναλωτή, τότε πως περιμένεις να πας μπροστά σε μία εποχή που οι εξελίξεις τρέχουν γρηγορότερα από τα αντανακλαστικά σου. Παντελής έλλειψη ηλεκτροκίνητων (μόνο ένα 500e το οποίο για κάποιον άγνωστο λογο κυκλοφορεί μόνο Η.Π.Α.) , καμία ανακοίνωση για επένδυση σε μπαταρίες, και self-driving, έστω για το θεαθήναι, όπως ακριβώς η vw, που όλο για ηλεκτροκίνητα λέει, λέει, αλλά δεν έχει παρουσιάσει ούτε ένα. Έστω , κάνε την παρουσία αισθητή με οποιονδήποτε τρόπο. Σίγουρα όχι με συνεντεύξεις όπως η παραπάνω που μόνο αποστροφή προκαλούν στο καταναλωτικό κοινό. Και επιτέλους κάποιες πιο αγωνιάρικες εκδόσεις ρε παιδιά. Βγάζεις μία gulia και έχεις το κύριο όνομα σου τη fiat, να παλεύει με tipo, bravo, aegea και τέτοιες μαλακίες. Έχεις μία ιουλιέττα και ένα δίδυμο dart, και δεν έχεις το αντίστοιχο ισοδύναμο σε fiat. έβγαλες το bravo και το εφοδίασες με στρεπτό άξονα πίσω αντί να χρησιμοποιήσεις τη bi-link που έχεις βάλει (άκουσων άκουσων ) στο επαγγελματικό doblo (!!!!!), και που εφοδίασες με αυτήν την ανάρτηση τo ιουλίεττα της alfa romeo. Μετά βίας και από σπόντα έβγαλες το 24 spider , που και αυτό alfa romeo θα ήταν , και το τιμολογείς στο θεό. Το οποίο είναι και το μόνο αυτοκίνητο του ομίλου που έχει και πραγματική ανάρτηση και όχι τα προπολεμικά ψευδο-mcstrut που μόνο για γέλια είναι. Εν τέλει , ποιό ήταν το όφελος από την εξαγορά της αμερικάνικής crysler αν πάλι η παρουσία σου, στις Η.Π.Α. περιορίζεται σε 1-2 alfa romeo και πάλι να πουλάς jeep μόνο.
GDRIVER έγραψε:
Παρ Ιουν 01, 2018 8:01 am
«Στη Γενεύη, ο Marchionne είπε, «η σημασία της FIAT στην αγορά έχει ξεπεραστεί» και ότι η FCA χρειάζεται «να κάνει χώρο για την εμφάνιση των πιο ισχυρών εμπορικών σημάτων της»
Νομίζω αυτό τα λέει όλα από μόνο του. Πώς μπορείς να πας μπροστά όταν ο ίδιος ο ceo λέει τέτοια πράγματα.
Είναι σα να λέει η psa πως κάνει πέρα τη citroen για προωθήσει την όπελ -η- τη vw να λέει παραγκωνίζουμε τα ξεπερασμένα αυτοκίνητα μας με το εμπορικό σήμα vw για να επικεντρωθούμε στα skoda - seat.
υ.γ: που είναι το smiley με το εικοδίο της χειρονομίας του αυνανισμού;;;
Δυστυχώς είναι όπως τα λες! Πιο αποτυχυμένος CEO απ'τον Μακακιόνε δεν παίζει να υπάρχει! Λες και είναι υποκινητής της Fiat που ωφελεί τις εταιρίες του ανταγωνισμού! Τι πήγε και είπε;; Ότι η σημασία της FIAT στην αγορά έχει ξεπεραστεί;; Ο μόνος που έχει ξεπεραστεί εδω μέσα είναι αυτός ο ίδιος!

Εγώ τό'ξερα εξαρχής που εξαγόρασε η Fiat τη Chrysler ότι δε θα καταλήξει καλά όλο αυτό! Και να που επαληθεύτηκα! Όχι μόνο όφελος δεν είχε, άλλα έκανε τα πράματα χειρότερα για την κάποτε θρυλική Fiat! Και το πιο κουφό απ'ολα, η Fiat αφόρασε την Chrysler, και η Chrysler και οι Αμερικάνοι αντίστοιχα διατάζουν τη Fiat! Που ξανάγινε αυτό;;; Και στην τελική αν οι Αμερικάνοι δε γουστάρουν τη Fiat, κλπ., ή δεν μπορεί η οικογένεια Agnelli να παίρνει μεγάλες αποφάσεις επειδή κάνουν κουμάντο οι Αμερικάνοι, τότε να αποκόψουν την Chrysler ώστε να ξαναγίνει ανεξάρτητη (όπως ήταν πριν την εξαγορά της Fiat)! Δεν υπάρχει άλλη λύση!

Τέτοια απαξίωση στον όμιλο πραγματικά δεν έχει ξαναγίνει! Συνήθως κάτι τέτοιες ενέργειες γίνονται για να απαξιωθεί μια εταιρία ώστε να πουληθεί πολύ φτηνά σε μια άλλη (πολλές φορές και μεγάλη) εταιρία! Και πολύ φοβάμαι ότι γι'αυτόν ακριβώς λόγο φυτέψανε τον μακακιόνε σ'αυτή τη θέση!

Και να λάβουμε πάρα πολύ σοβαρά υπόψη το κυριότερο που έρχεται: Ο μακακιόνε φεύγει απ'τον όμιλο το 2019.. Το θέμα δεν είναι ότι φεύγει αυτός, άλλα ΠΟΙΟΣ θα τον αντικαταστήσει!! Γιατί έτσι και κάνουν κουμάντο οι Αμερικάνοι, και διορίσουν έναν Αμερικάνο CEO, πάει, τέλος! Ταφόπλακα για τη Fiat! Όχι ότι τώρα δε σκάβεται ο λάκκος της, άλλα λέεεμε τώρα!

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από GDRIVER » Δευ Ιουν 04, 2018 8:18 am

ο αποτυχημένος μόλις το επιβεβαίωσε. Τέλος οριστικώς σε punto και tipo, δεν ξανακυκλοφορούν πια στην ευρασιατική αγορά, αλλά θα συνεχίσει μόνο με 500, και panda όσον αφορά τη fiat. Όποιος θέλει κατηγορία punto , θα απευθυνθεί μόνο λατινική αμερική.
Ξέχασε φαίνεται πως όταν ένα μοντέλο είναι καλό και σε εμφάνιση και σε μηχανικά μέρη , αυτό θα πουλήσει. Επομένως μπορούσε να βγάλει στην κατηγορία punto ένα ελκυστικό αυτοκίνητο με συμφέρουσα τιμή και θα το τιμούσαν σίγουρα πολλοί. Αν αναβίωνε το θρυλικό coupe, ας μου πει κάποιος , ποιός δε θα το αγόραζε;
Αλλά αυτά είναι ερωτήματα που ο εγκέφαλος του marchionne , δε μπορεί να επεξεργαστεί διότι αυτό προϋποθέτει να έχει κανείς εγκέφαλο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από GDRIVER » Δευ Ιουν 04, 2018 8:22 am

σχόλιο συντάκτη στο car and driver
«Σε γενικές γραμμές πάντως βλέπουμε μία σαφή τάση συρρίκνωσης της εταιρίας και περιχαράκωσής της σε λίγα και κερδοφόρα μοντέλα, ενώ πουθενά δεν ακούστηκε κάποια φράση για επιστροφή σε κατηγορίες που άλλοτε -όχι πολύ μακριά- η Fiat ήταν κυρίαρχος της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Τέλος εποχής (και ίσως αρχής μιας άλλης) για την ιστορική ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, που αν γλίτωσε την χρεωκοπία στις αρχές της δεκαετίες του 2000 φαίνεται ότι οδηγείται στην απαξίωση με άλλοθι την... σωτηρία της.»
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από GDRIVER » Δευ Ιουν 04, 2018 8:23 am

Αναπαυθείτε εν ειρήνη fiat lancia
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από rxbkrs » Δευ Ιουν 04, 2018 9:36 pm

GDRIVER έγραψε:
Δευ Ιουν 04, 2018 8:18 am
ο αποτυχημένος μόλις το επιβεβαίωσε. Τέλος οριστικώς σε punto και tipo, δεν ξανακυκλοφορούν πια στην ευρασιατική αγορά, αλλά θα συνεχίσει μόνο με 500, και panda όσον αφορά τη fiat. Όποιος θέλει κατηγορία punto , θα απευθυνθεί μόνο λατινική αμερική.
Ξέχασε φαίνεται πως όταν ένα μοντέλο είναι καλό και σε εμφάνιση και σε μηχανικά μέρη , αυτό θα πουλήσει. Επομένως μπορούσε να βγάλει στην κατηγορία punto ένα ελκυστικό αυτοκίνητο με συμφέρουσα τιμή και θα το τιμούσαν σίγουρα πολλοί. Αν αναβίωνε το θρυλικό coupe, ας μου πει κάποιος , ποιός δε θα το αγόραζε;
GDRIVER έγραψε:
Δευ Ιουν 04, 2018 8:22 am
σχόλιο συντάκτη στο car and driver
«Σε γενικές γραμμές πάντως βλέπουμε μία σαφή τάση συρρίκνωσης της εταιρίας και περιχαράκωσής της σε λίγα και κερδοφόρα μοντέλα, ενώ πουθενά δεν ακούστηκε κάποια φράση για επιστροφή σε κατηγορίες που άλλοτε -όχι πολύ μακριά- η Fiat ήταν κυρίαρχος της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Τέλος εποχής (και ίσως αρχής μιας άλλης) για την ιστορική ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, που αν γλίτωσε την χρεωκοπία στις αρχές της δεκαετίες του 2000 φαίνεται ότι οδηγείται στην απαξίωση με άλλοθι την... σωτηρία της.»

Αναπαυθείτε εν ειρήνη fiat lancia
Και η πλάκα είναι ότι το Punto, μια απ'τις κυριότερες αιτίες που η Fiat ήταν κυρίαρχος της Ευρωπαϊκής αγοράς, είναι άκρως κερδοφόρο αυτοκίνητο, άλλα αυτό δεν το βλέπει και δεν το εκτιμάει ο μακακιόνε! Επίσης, το Punto και η Abarth δώσανε ένεση ζωής στη Fiat και την κράτησαν ζωντανή ως τώρα! Τώρα όπως το λες, οδηγείται στην απαξίωση εξαιτίας ενός πανάχρηστο!

Ποιός ξέρει, ίσως κάποιοι άλλοι να έχουν συμφέρον να πεθάνει η Fiat, και βάλανε τον μακακιόνε ως αποδιοπομπαίο τράγο...

Εγώ ήθελα νά'ξερα, η οικογένεια Agnelli/Elkann τι κάνουν ρε γ@μώτ0;;;;; Κοιμούνται όρθιοι;;; Δεν μπορώ να τους καταλάβω!
GDRIVER έγραψε:
Δευ Ιουν 04, 2018 8:18 am
Αλλά αυτά είναι ερωτήματα που ο εγκέφαλος του marchionne , δε μπορεί να επεξεργαστεί διότι αυτό προϋποθέτει να έχει κανείς εγκέφαλο.
ΧΑΧΑΧΑ! :lol: ΕΕΕΤΣΙ! ΠΕΣΤΑ! :grin:

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: FIAT: Πόσο κινδυνεύει από την πενία μοντέλων;

Δημοσίευση από rxbkrs » Δευ Ιουν 04, 2018 10:58 pm

Η μία λύση είναι, η Fiat άμεσα να πουλήσει και να αυτονομήσει την Chrysler. Αλλιώς, η δεύτερη λύση είναι αλά Nokia/HMD Global να εφαρμοστεί. Τι είναι η λύση Nokia/HMD Global. Πριν πω, θα βγω λιγάκι off-topic με μια σύντομη ιστορία που στην πραγματικότητα έχει άμεση σχέση με το θέμα αυτό.


Το 2014, αγοράζει η Microsoft τη Nokia Mobile (το τμήμα κινητής τηλεφωνίας της Nokia) μαμά Nokia, όχι ολόκληρη την εταιρία Nokia Corporation. Να σημειώσω πως απ'το 2010 μέχρι το 2014 (όταν πουλήθηκε), ο Stephen Elop (πρώην επικεφαλής του Business Division της Microsoft) ;ήταν CEO Nokia Mobile!!! Σας θυμίζει κάτι με την περίπτωση της Fiat;;; Με το που γίνεται η απόκτηση/εξαγορά της Nokia Mobile τον Απρίλιο του 2014, τον Ιούλιο του 2014 ανακοινώνονται 18.000 απολύσεις στη νέα εταιρία, όπως και κατάργηση λογισμικών, ανερχόμενα projects, απλές συσκευές, κτλ. που θα έβγαζε η Nokia! Περνάνε τα χρόνια, και η Microsoft Mobile (πρώην Nokia Mobile) τελικώς αποτυχαίνει στην πορεία (ευτυχώς) σαν brand!

Έτσι λοιπόν φτάνουμε στον Μάϊο του 2016, που η Microsoft πουλάει όλο το feature phone business της Nokia στη νεοσύστατη Φινλανδική εταιρία HMD Global, και τα εργοστάσια της Nokia στην FIH Mobile (θυγιατρική της Foxconn, που κατασκευάζει και iPhone επίσης).

Η HMD Global είναι μια νέα Φινλανδική εταιρία η οποία αποτελείται και στηρίζεται απο πρώην/απολυμένους υπαλλήλλους και διευθυντικά στελέχη της Nokia Mobile, που σημαίνει πως πλέον έχει δίκό της CEO. Η συγκεκριμένη εταιρία μαζί με την FIH mobile ανακοίνωσαν συνεργασία για να αναπτύσσουν και να κατασκευάζουν νέες συσκευές (smartphones, feature phones) υπό το trademark της Nokia, και κάνανε συμφωνία να πληρώνουν royalties (δικαιώματα χρήσης) στην μαμά Nokia. Παράλληλα, η μαμά Nokia είναι συνεργάτης της HMD Global και θα την βοηθάει στον σχεδιασμό και τεχνολογίες, χωρίς ωστόσο να επενδύει (οικονομικά) σ'αυτήν (HMD Global).

Με άλλα λόγια, επιστρέφουν τα Nokia κινητά τηλέφωνα μέσω της HMD Global!





Επιστρέφοντας στο θέμα, σε περίπτωση που αποτύχει η Fiat, και δε χρησιμοποιηθεί η πρώτη λύση, καλή είναι και η παραπάνω λύση, να έχει δικό της Ιταλό CEO, και να ξαναφέρει τη Fiat στις δόξες της!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”