Μπορεί νά'χει πει διάφορα αυτό το site κατά καιρούς, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το λένε κι άλλα (προς το παρών) site για το πιθανό νέο Punto.. Δηλαδή, δεν είναι σίγουρο ακόμα για ΑΝ βγει ποτέ.. Μένει να δούμε.. Δεν παίρνω το μέρος του autotriti, απλά λέω γενικά για την είδηση, κλπ. Μπορεί και στα άλλα site φήμες να λένε, ποιός ξέρει! Περιμένουμε πρώτα...GDRIVER έγραψε: ↑Παρ Νοέμ 17, 2017 9:12 amτο autotriti ποτέ δεν ήταν αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Παραπληροφόρησης ναι, και ενδεικτικώς να παραθέσω τρία παραδείγματα. το σάλο που έκανε με τα φρένα του fiat bravo 90ps , που τάχα μου σε τέστ που έκαναν οι αρθρογράφοι του, παρέδωσαν πνεύμα, και στις φωτογραφίες τους το υλικό ήταν από δισκόφρενα του toyota corolla δεκαετίας.
δεύτερο παράδειγμα, είναι ο αντικαταστάτης του τότε fiat bravo-brava, το autotriti το ονόμαζε ως fiat bravo phase 2, και αυτό που είχε κάνει, είναι να πάρει μία φωτογραφία του bravo και να την παραμορφώσει στο photoshop. Αντιθέτως η fiat έβγαλε το stilo ως αντικαταστάτη.
Τρίτο παράδειγμα, όσον αφορά για το νέο κόρσα , που λεει πως έχει τόσες πολλές τροποποιήσεις που είναι νεά πλατφόρμα στην ουσία. Όσοι έχουν κοιτάξει το αμερικάνικο κόρσα (5ης γενιάς όπως διατυμπανίζουν οι «απατεώνες») θα δουν ακριβώς το ίδιο υποπλαίσιο μπροστά ,τα ίδια ψευδομακφέρσον, τον ίδιο άξονα πίσω και στα ίδια σημεία στήριξης. επομένως για ποιά νέα πλατφόρμα ομιλούν; επίσης οι ίδιοι της πλεόν γαλλικής φίρμας ποτέ δεν είπαν πως το κόρσα χρησιμοποιεί νέο πλαίσιο. η διαφορά είναι μονάχα στην προσθήκη μίας επέκτασης τύπου ...Π... μπροστά από το μπροστινό υποπλαίσιο, μόνο και μόνο για να εφαρμόσουν μία επιπλέόν βάση μηχανής.
Δε λέω πως αν δε βγεί 3θυρη έκδοση (αν βγει το νέο Punto, ή τελικά έρθει το Argo στην Ευρώπη) πως αυτό αυτόματα αποκλείει Abarth έκδοση! Άλλωστε τα νέα Seat Ibiza και VW Polo, Skoda Fabia προηγούμενης γενιάς (5J ,2007-2014), Ford Focus σημερινής γενιάς, κλπ. δεν βγαίνουν σε 3θυρα και έχουν GTI (και αντίστοιχες ονομασίες) εκδόσεις κανονικά! Μετά πάμε τα 5θυρα τύπου coupe όπως είναι το σημερινό Renault Clio, Nissan Micra, κλπ. που το πρώτο έχει ήδη την RS (EDC) έκδοση, και το δεύτερο αναμένει τη Nismo έκδοσή του, και πολλά άλλα ακόμα! Την ξέρω αυτήν την T-Jet έκδοση (με Abarth πράγματα πάνω) 150 ίππων που λες.. Και στην Ινδία την έχει (λογικά είναι ίδια με την έκδοση της Βραζιλίας)..GDRIVER έγραψε: ↑Παρ Νοέμ 17, 2017 9:12 amΔεύτερον δε θεωρώ τη μη ύπαρξη της τρίθυρης έκδοσης ως προπομπό για μη ύπαρξη άμπαρθ. Ο λόγος είναι πάλι η βραζιλία, που έχει και τις πιο αναβαθμισμένες εκδόσεις του grande, όπου εκεί η απλή t jet έκδοση , άποδίδει 150 και όχι 120 άλογα και είναι 5 θυρη με όλα τα πλαινά πάνελς και εξατμίσεις που φοράει το ευρωπαϊκό άμπαρθ. επίσης όλες οι υπόλοιπες φίρμες έχουν τις πολύ γρήγορες εκδόσεις τους και σε 4-5θυρες. ώρα να το κάνει και η φίατ για να προσελκύσει ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Και επίσης , με τα τωρινά δεδομένα, οπωσδήποτε πάνω από 210 άλογα το λιγοτερο πλέον , για να είναι ανταγωνιστικό και ελκυστικό.
επίσης τουλάχιστον για το grande , η τρίθυρη από την πεντάθυρη έκδοση ,σχεδιαστικώς ήταν τόσο ίδιες που εγώ πολλές φορές το μετανιώνω που πηρα τρίθυρο. Και απο ακαμψία , ένας κοινός καθημερινός οδηγός δεν καταλαβαίνει αυτές τις διαφορές.
Θέλω να πω, πως το 3θυρο είναι πιο πολύ στυλ, εμφάνιση, πως να το πω, ταιριάζει αισθητικά πιο πολύ για τις GTI εκδόσεις! Εγώ προσωπικά (υποκειμενικά) προτιμώ τα GTI σε 3θυρες εκδόσεις για να καταλάβεις!
Άμα θέλουν, μπορούν να βγάλουν GTI έκδοση και σε 3θυρη, και σε 5θυρη έκδοση, όπως υπάρχει στα T-Jet, Polo GTi, Megane (II) RS και Focus ST προηγούμενης γενιάς, Golf GTi τωρινής και προηγούμενης γενιάς και πολλά άλλα ακόμα... Δεν είναι κάτι καινούριο.. Ο λόγος που πολλά καινούρια αμάξια δε βγάζουν 3θυρη έκδοση είναι ξεκάθαρα οικονομικός (όπως λένε και οι ίδιοι) για να γλυτώσουν οικονομικούς πόρους (βλέπε οικονομική κρίση)! Μπορείς να τα πεις περικοπές αυτά...