Fiat Punto 2018 (?)

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από kostas013 » Τετ Νοέμ 15, 2017 7:47 pm


Punto όπως λέμε Tipo


Το τρέχον Fiat Punto είναι ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα του segment B. Ουσιαστικά, παρουσιάστηκε το 2005 και έκτοτε αν και έχει αλλάξει κατά διαστήματα όνομα (βλ. Punto Evo) ή έχει δεχθεί στιλιστικές επεμβάσεις, έχει παραμείνει ίδιο. Λογικό, λοιπόν, που ενώ στο παρελθόν αποτέλεσε ένα από τα best seller μοντέλα της ιταλικής εταιρείας, τώρα το βάρος έχει πέσει στο Panda και στην οικογένεια 500. Ωστόσο, με το νέο έτος τα πράγματα μάλλον θα αλλάξουν. Τα στοιχεία από το εξωτερικό λένε πως η νέα γενιά βρίσκεται προ των πυλών, ενώ οι δοκιμές με «μουλάρια», δηλαδή καμουφλαρισμένα οχήματα, έχουν περάσει στην τελευταία φάση.

Πιο αναλυτικά τώρα, η νέα, τέταρτη γενιά του Fiat Punto θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2018 και οι αποκλειστικές μας πληροφορίες λένε πως θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του Fiat 500X. Όσον αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση θα επηρεαστεί από το Fiat Tipo το οποίο κάνει μια καλή κούρσα σε πωλήσεις, ενώ αναφορικά με τις διαστάσεις του, το μήκος θα είναι ελάχιστα πάνω από τα 4 μέτρα. Επιπλέον, ανταγωνιστικό του στοιχείο θα είναι οι πολλοί καλοί εσωτερικοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές (το πορτ-μπαγκάζ θα είναι στα 300 λίτρα), ενώ το βασικό όπλο της φαρέτρας του θα είναι η ανταγωνιστική τιμή. Έχει ακουστεί για τιμή εκκίνησης ακόμη και κάτω από τα 10.000 ευρώ, που αν συμβεί πραγματικά θα βάλει τον ανταγωνισμό σε σκέψεις. Φυσικά, το νούμερο αυτό δεν το αποκλείουμε αφού το μικρομεσαίο της ιταλικής φίρμας, το Tipo, ξεκινάει στη χώρα μας από τα 11.990 ευρώ.

Τέλος, όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, προς το παρόν τηρείται σιγή ιχθύος. Diesel επιλογή εικάζουμε πως δεν θα υπάρχει γιατί αυτό θα ανεβάσει πολύ το κόστος μιας και το μοντέλο θα πρέπει να ομολογκαριστεί με τα νέα αυστηρά πρότυπα Euro6 και άρα οι επιλογές στη γκάμα του θα είναι βενζίνη, LPG και CNG (στη θέση του diesel).

Η φωτο ειναι render ακομη δε γνωριζουμε το σουλουπι, ουτε καν κι αν θα κυκλοφορησει με το ονομα punto

Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πηγη autotriti.gr


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Νοέμ 15, 2017 10:48 pm

Επιτέλους μετά απο χρόνια θα ξαναβγεί (ΑΝ βγει τελικά)! Έτσι και βγει, μακάρι να βγάλουν και 3θυρη έκδοση (το νέο Ford Fiesta έχει) οπωσδήποτε! Είναι πάρα πολύ σημαντική για την Abarth έκδοσή!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Πέμ Νοέμ 16, 2017 12:26 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από mixalis » Τετ Νοέμ 15, 2017 10:57 pm

Εγω γιατι πυστευω οτι δεν θα ξανα βγει αμαξι με την ονομασια πουντο;
Πικατσου διαλεγω εσενα

hisXLNC
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τρί Αύγ 12, 2014 3:07 pm

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από hisXLNC » Τετ Νοέμ 15, 2017 11:00 pm

Γελάω με τη μη έκδοση diesel κινητήρων. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει επιλογή για diesel....

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από mixalis » Τετ Νοέμ 15, 2017 11:01 pm

Κ ομως με τα euro6 ειναι πολυ πιθανον να μην υπαρχει ντιζελ εκδοση γενικα στα μικρης κατηγοριας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Πέμ Νοέμ 16, 2017 12:04 am

mixalis έγραψε:Εγω γιατι πυστευω οτι δεν θα ξανα βγει αμαξι με την ονομασια πουντο;
Εδώ αναβίωσαν την ονομασία tipo! Θα είναι μεγάλη βλακεία να σταματήσει το όνομα punto! Έχει σημαντικό όνομα στην κατηγορία αυτή

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από rxbkrs » Πέμ Νοέμ 16, 2017 12:31 am

mixalis έγραψε:Εγω γιατι πυστευω οτι δεν θα ξανα βγει αμαξι με την ονομασια πουντο;
Γιωργος punto έγραψε:
Πέμ Νοέμ 16, 2017 12:04 am
Εδώ αναβίωσαν την ονομασία tipo! Θα είναι μεγάλη βλακεία να σταματήσει το όνομα punto! Έχει σημαντικό όνομα στην κατηγορία αυτή

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στη χειρότερη και δε βγάλουν το όνομα Punto (άλλα και το σχέδιό του), τουλάχιστον να βγάλουν κάτι αντίστοιχο σ'αυτήν την κατηγορία (την supermini) ώστε να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα supermini του ανταγωνισμού! Απ'την άλλη, αν δεν ξαναβγάλουν το όνομα Punto, θά'ναι μεγάλη αυτοκτονία για την εταιρία! Είναι σαν η VW να μην ξαναβγάλει το Golf!

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από rxbkrs » Πέμ Νοέμ 16, 2017 12:38 am

hisXLNC έγραψε:
Τετ Νοέμ 15, 2017 11:00 pm
Γελάω με τη μη έκδοση diesel κινητήρων. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει επιλογή για diesel....
mixalis έγραψε:
Τετ Νοέμ 15, 2017 11:01 pm
Κ ομως με τα euro6 ειναι πολυ πιθανον να μην υπαρχει ντιζελ εκδοση γενικα στα μικρης κατηγοριας


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αμφίβολο να μη βγάλουν καθόλου diesel κινηρήρες. Το νέο Ford Fiesta mk8 (2017) τουλάχιστον έχει τον 1.5 Duratorque TDCi με 85 και 120 άλογα αντίστοιχα, με 84 και 89 g/km αντίστοιχα εκπομπές ρύπων...

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από mixalis » Πέμ Νοέμ 16, 2017 7:14 am

Αν δεν βγει κατι με ονομασια πουντο σιγουρα ολοι εμεις θα ξενερωσουμε πυστευω οτι την ονομασια πουντο θα την αποροφηση καποια βλακωδες εκδοση 500...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από GDRIVER » Πέμ Νοέμ 16, 2017 9:54 am

γιατί αναμασάμε ειδήσεις που έγιναν ποστάρισμα μήνες πριν. (http://www.puntoclub.gr/index.php?optio ... Itemid=107)
όπως έχει επιβεβαιώσει η fiat , η ονομασία punto πέθανε. Και ήταν καιρός να το κάνει. ώρα να ανανεώσει το στόλο της πλήρως. το αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα θα λέγεται argo. το tipo είναι ένα μεταβατικό στάδιο, περισσότερο πειραματικό θα έλεγα. Γενικότερα , αν βάλει καλή ποιότητα , πάνω από το μέσο όρο υλικά στην κατηγορία και βάλει νέα ονομασία θα έχει θέσει τις βάσεις προκειμένου να γίνει η πρόταση must στην κατηγορία. Πώς ο νεο έλληνας έχει μάθει ένα μοντέλο, λόγω αρχαίας καλής φήμης και του δίνει και καταλαβαίνει για αιώνες, (βλέπε golf) έτσι μπορεί να το κάνει και η fiat. δυστυχώς τα punto σε όλες τις γενιές του , από άποψη ποιότητας κατασκευής, ήταν στο μέσο όρο, ποτέ δεν προσπάθησε η fiat να θέσει εαυτόν υπεράνω όλων. εξαίρεση ο οίστρος που την είχε πιάσει στα μέσα του 90, με coupe, barchetta, punto gt. ακόμη και αυτά πουλούσαν γκάζι αλλά όχι ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης πολύ πάνω απο ότι ο μέσος όρος. ό,τι συναντούσες στον γάλλο (εντάξει λίγο παραπάνω από ότι ο γάλλος- peugeot, citroen, renault), στον γερμανό (polo), στον αμερικανό(opel,ford) , συναντούσες και στο fiat. Τώρα έχει μία ευκαιρία να γίνει το standard brand name.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από rxbkrs » Πέμ Νοέμ 16, 2017 8:31 pm

GDRIVER έγραψε:
Πέμ Νοέμ 16, 2017 9:54 am
γιατί αναμασάμε ειδήσεις που έγιναν ποστάρισμα μήνες πριν. (http://www.puntoclub.gr/index.php?optio ... Itemid=107)
όπως έχει επιβεβαιώσει η fiat , η ονομασία punto πέθανε. Και ήταν καιρός να το κάνει. ώρα να ανανεώσει το στόλο της πλήρως. το αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα θα λέγεται argo. το tipo είναι ένα μεταβατικό στάδιο, περισσότερο πειραματικό θα έλεγα. Γενικότερα , αν βάλει καλή ποιότητα , πάνω από το μέσο όρο υλικά στην κατηγορία και βάλει νέα ονομασία θα έχει θέσει τις βάσεις προκειμένου να γίνει η πρόταση must στην κατηγορία. Πώς ο νεο έλληνας έχει μάθει ένα μοντέλο, λόγω αρχαίας καλής φήμης και του δίνει και καταλαβαίνει για αιώνες, (βλέπε golf) έτσι μπορεί να το κάνει και η fiat. δυστυχώς τα punto σε όλες τις γενιές του , από άποψη ποιότητας κατασκευής, ήταν στο μέσο όρο, ποτέ δεν προσπάθησε η fiat να θέσει εαυτόν υπεράνω όλων. εξαίρεση ο οίστρος που την είχε πιάσει στα μέσα του 90, με coupe, barchetta, punto gt. ακόμη και αυτά πουλούσαν γκάζι αλλά όχι ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης πολύ πάνω απο ότι ο μέσος όρος. ό,τι συναντούσες στον γάλλο (εντάξει λίγο παραπάνω από ότι ο γάλλος- peugeot, citroen, renault), στον γερμανό (polo), στον αμερικανό(opel,ford) , συναντούσες και στο fiat. Τώρα έχει μία ευκαιρία να γίνει το standard brand name.
Ίσως κάτι να άλλαξε (μακάρι) απο πλευράς της Fiat, μιάς και αυτή είδηση έρχεται απο πολλά ξένα site, άλλα και απο'δω:


https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 157185.asp


Για το άλλο, η ποιότητα του Punto ανέβηκε πολύ στην mk3 (Grande Punto) γενιά σε σχέση με τις προηγούμνες (χώρια και το γκάζι). Μερικές εταιρίες ανανεώνουν τον στόλο τους, όπως για παράδειγμα που έκανε η Toyota απ'το Starlet στο Yaris, η Ford απ'το Escort στο Focus... Άλλες τον διατηρούν ακόμα, όπως για παράδειγμα τα αντίστοιχα (του ανταγωνισμού) αυτοκίνητα βγαίνανε πολύ πιο πριν το Punto και συνεχίζουν να βγαίνουν μέχρι σήμερα! Μεταξύ αυτών είναι τα:

Ford Fiesta (1976)
VW Polo (1975)
Seat Ibiza (1984)
Opel Corsa (1982)


Όπως έχω γράψει και παραπάνω, στη χειρότερη να αλλάξει η Fiat το Punto, τουλάχιστον ας το αντικαταστήσει με ένα αξιόλογο supermini που θα:

1. είναι ποιοτικό
2. έχει πολύ ωραίο σχέδιο
3. βγαίνει και σε 3θυρο για να βγάλουν την Abarth έκδοση (1.6 turbo με 200 άλογα), έτσι ώστε να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό


Για το δε Argo, προς το παρών θα βγεί στην Νοτιο Αμερικάνικη αγορά, χωρίς ωστόσο να έχει επιβεβαιωθεί ακόμα για Ευρώπη, αν αυτό το συγκεκριμένο θα αντικαταστήσει Punto και τα σχετικά..

https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Argo



Τώρα για το Tipo, μπορεί να το επανέφεραν γιατί μπορεί να έκανε καλές πωλήσεις για την εποχή του, σε σχέση με το Bravo ποιός ξέρει...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Πέμ Νοέμ 16, 2017 10:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Πέμ Νοέμ 16, 2017 10:05 pm

Τουλάχιστον ξεκίνησαν να ξεφεύγουν από εκδόσεις 500! Κάτι είναι κι αυτό

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Νοέμ 16, 2017 10:46 pm

Θα μας ψησουμ μεχρι να δουμε τι θα γινει...
Θα μπουμε η οχι στο χρονοντουλαπο?

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
mixalis
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από mixalis » Παρ Νοέμ 17, 2017 6:57 am

Μπουμε δεν μπουμε στο χρονοντουλαπο εγω το δικο μου δεν το δινω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πικατσου διαλεγω εσενα

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Fiat Punto 2018 (?)

Δημοσίευση από GDRIVER » Παρ Νοέμ 17, 2017 9:12 am

rxbkrs έγραψε:
Πέμ Νοέμ 16, 2017 8:31 pm
GDRIVER έγραψε:
Πέμ Νοέμ 16, 2017 9:54 am
γιατί αναμασάμε ειδήσεις που έγιναν ποστάρισμα μήνες πριν. (http://www.puntoclub.gr/index.php?optio ... Itemid=107)
όπως έχει επιβεβαιώσει η fiat , η ονομασία punto πέθανε. Και ήταν καιρός να το κάνει. ώρα να ανανεώσει το στόλο της πλήρως. το αυτοκίνητο κατά πάσα πιθανότητα θα λέγεται argo. το tipo είναι ένα μεταβατικό στάδιο, περισσότερο πειραματικό θα έλεγα. Γενικότερα , αν βάλει καλή ποιότητα , πάνω από το μέσο όρο υλικά στην κατηγορία και βάλει νέα ονομασία θα έχει θέσει τις βάσεις προκειμένου να γίνει η πρόταση must στην κατηγορία. Πώς ο νεο έλληνας έχει μάθει ένα μοντέλο, λόγω αρχαίας καλής φήμης και του δίνει και καταλαβαίνει για αιώνες, (βλέπε golf) έτσι μπορεί να το κάνει και η fiat. δυστυχώς τα punto σε όλες τις γενιές του , από άποψη ποιότητας κατασκευής, ήταν στο μέσο όρο, ποτέ δεν προσπάθησε η fiat να θέσει εαυτόν υπεράνω όλων. εξαίρεση ο οίστρος που την είχε πιάσει στα μέσα του 90, με coupe, barchetta, punto gt. ακόμη και αυτά πουλούσαν γκάζι αλλά όχι ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης πολύ πάνω απο ότι ο μέσος όρος. ό,τι συναντούσες στον γάλλο (εντάξει λίγο παραπάνω από ότι ο γάλλος- peugeot, citroen, renault), στον γερμανό (polo), στον αμερικανό(opel,ford) , συναντούσες και στο fiat. Τώρα έχει μία ευκαιρία να γίνει το standard brand name.
Ίσως κάτι να άλλαξε (μακάρι) απο πλευράς της Fiat, μιάς και αυτή είδηση έρχεται απο πολλά ξένα site, άλλα και απο'δω:


https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 157185.asp


Για το άλλο, η ποιότητα του Punto ανέβηκε πολύ στην mk3 (Grande Punto) γενιά σε σχέση με τις προηγούμνες (χώρια και το γκάζι). Μερικές εταιρίες ανανεώνουν τον στόλο τους, όπως για παράδειγμα που έκανε η Toyota απ'το Starlet στο Yaris, η Ford απ'το Escort στο Focus... Άλλες τον διατηρούν ακόμα, όπως για παράδειγμα τα αντίστοιχα (του ανταγωνισμού) αυτοκίνητα βγαίνανε πολύ πιο πριν το Punto και συνεχίζουν να βγαίνουν μέχρι σήμερα! Μεταξύ αυτών είναι τα:

Ford Fiesta (1976)
VW Polo (1975)
Seat Ibiza (1984)
Opel Corsa (1982)


Όπως έχω γράψει και παραπάνω, στη χειρότερη να αλλάξει η Fiat το Punto, τουλάχιστον ας το αντικαταστήσει με ένα αξιόλογο supermini που θα:

1. είναι ποιοτικό
2. έχει πολύ ωραίο σχέδιο
3. βγαίνει και σε 3θυρο για να βγάλουν την Abarth έκδοση (1.6 turbo με 200 άλογα), έτσι ώστε να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό


Για το δε Argo, προς το παρών θα βγεί στην Νοτιο Αμερικάνικη αγορά, χωρίς ωστόσο να έχει επιβεβαιωθεί ακόμα για Ευρώπη, αν αυτό το συγκεκριμένο θα αντικαταστήσει Punto και τα σχετικά..

https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Argo



Τώρα για το Tipo, μπορεί να το επανέφεραν γιατί μπορεί να έκανε καλές πωλήσεις για την εποχή του, σε σχέση με το Bravo ποιός ξέρει...
το autotriti ποτέ δεν ήταν αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης. Παραπληροφόρησης ναι, και ενδεικτικώς να παραθέσω τρία παραδείγματα. το σάλο που έκανε με τα φρένα του fiat bravo 90ps , που τάχα μου σε τέστ που έκαναν οι αρθρογράφοι του, παρέδωσαν πνεύμα, και στις φωτογραφίες τους το υλικό ήταν από δισκόφρενα του toyota corolla δεκαετίας.
δεύτερο παράδειγμα, είναι ο αντικαταστάτης του τότε fiat bravo-brava, το autotriti το ονόμαζε ως fiat bravo phase 2, και αυτό που είχε κάνει, είναι να πάρει μία φωτογραφία του bravo και να την παραμορφώσει στο photoshop. Αντιθέτως η fiat έβγαλε το stilo ως αντικαταστάτη.
Τρίτο παράδειγμα, όσον αφορά για το νέο κόρσα , που λεει πως έχει τόσες πολλές τροποποιήσεις που είναι νεά πλατφόρμα στην ουσία. Όσοι έχουν κοιτάξει το αμερικάνικο κόρσα (5ης γενιάς όπως διατυμπανίζουν οι «απατεώνες») θα δουν ακριβώς το ίδιο υποπλαίσιο μπροστά ,τα ίδια ψευδομακφέρσον, τον ίδιο άξονα πίσω και στα ίδια σημεία στήριξης. επομένως για ποιά νέα πλατφόρμα ομιλούν; επίσης οι ίδιοι της πλεόν γαλλικής φίρμας ποτέ δεν είπαν πως το κόρσα χρησιμοποιεί νέο πλαίσιο. η διαφορά είναι μονάχα στην προσθήκη μίας επέκτασης τύπου ...Π... μπροστά από το μπροστινό υποπλαίσιο, μόνο και μόνο για να εφαρμόσουν μία επιπλέόν βάση μηχανής.
Δεύτερον δε θεωρώ τη μη ύπαρξη της τρίθυρης έκδοσης ως προπομπό για μη ύπαρξη άμπαρθ. Ο λόγος είναι πάλι η βραζιλία, που έχει και τις πιο αναβαθμισμένες εκδόσεις του grande, όπου εκεί η απλή t jet έκδοση , άποδίδει 150 και όχι 120 άλογα και είναι 5 θυρη με όλα τα πλαινά πάνελς και εξατμίσεις που φοράει το ευρωπαϊκό άμπαρθ. επίσης όλες οι υπόλοιπες φίρμες έχουν τις πολύ γρήγορες εκδόσεις τους και σε 4-5θυρες. ώρα να το κάνει και η φίατ για να προσελκύσει ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Και επίσης , με τα τωρινά δεδομένα, οπωσδήποτε πάνω από 210 άλογα το λιγοτερο πλέον , για να είναι ανταγωνιστικό και ελκυστικό.
επίσης τουλάχιστον για το grande , η τρίθυρη από την πεντάθυρη έκδοση ,σχεδιαστικώς ήταν τόσο ίδιες που εγώ πολλές φορές το μετανιώνω που πηρα τρίθυρο. Και απο ακαμψία , ένας κοινός καθημερινός οδηγός δεν καταλαβαίνει αυτές τις διαφορές.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”