Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Stelvio 280 PS

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Stelvio 280 PS

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Παρ Οκτ 27, 2017 1:58 am

Η αίσθηση που αποκομίζεις οδηγώντας τη δίλιτρη Stelvio των 280PS είναι ξεκάθαρη, πρόκειται για πραγματική Alfa!Του Τάκη Πουρναράκη

Η συζήτηση «αυτή δεν είναι πραγματική Alfa Romeo» έχει γίνει πολλές φορές στα 107 χρόνια της ιστορίας της φίρμας. Δεν έχει όμως κανένα λόγο να ξαναγίνει για τη Stelvio το πρώτο SUV της ιταλικής φίρμας. Οι Ιταλοί πέτυχαν κάτι που μέχρι χτες φάνταζε ακατόρθωτο ακόμη και για τις Cayenne/Macan: Σπορτίφ συμπεριφορά σε όχημα με ψηλό κέντρο βάρους.

Το πρώτο SUV της Alfa Romeo μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με την Giulia. Έτσι είναι κατά βάση πισωκίνητη: η κίνηση μεταδίδεται πίσω και όταν χρειαστεί ένας πολύδισκος συμπλέκτης στέλνει μέρος της ροπής εμπρός (έως 50%).  Η Stelvio, με ύψος 1.67 μ. είναι σαφώς πιο χαμηλή από τα περισσότερα μοντέλα του ανταγωνισμού, όπως τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC, Volvo XC60.

Το εσωτερικό σού δημιουργεί μια αίσθηση οικειότητας και πολυτέλειας: δέρμα, ξύλο και υφασμάτινες επενδύσεις ικανοποιούν όραση και αφή. Η θέση του οδηγού είναι χτισμένη γύρω του και αυτό γίνεται αντιληπτό από το υπερυψωμένο κεντρικό τούνελ (φιλοξενεί τον άξονα μετάδοσης), το κυρτό ταμπλό και το μικρής διαμέτρου δερμάτινο τιμόνι. Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί με μαεστρία Ιταλού σχεδιαστή, η οθόνη TFT 8.8 ιντσών με ενσωματωμένη λειτουργία πλοήγησης 3D που αναπτύχτηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Ενας περιστροφικός διακόπτης διευκολύνει τις επιλογές χαρτογράφησης (Alfa DNA). Για την ψυχαγωγία φροντίζει ένα σύστημα της Harman Kardon με 14 ηχεία!

Η Stelvio, παρά τον όγκο και το μήκος της, διαθέτει χαμηλό σχετικά βάρος (1.660 kg) και κατανομή 50-50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Οι Ιταλοί ισχυρίζονται ότι έχει το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία, πράγμα που διαπιστώσαμε. Σε αρκετά σημεία έχει γίνει χρήση ελαφρών υλικών, όπως ανθρακονήματος (στον άξονα μετάδοσης) και αλουμινίου (κινητήρας, αναρτήσεις, καπό, εμπρός-πίσω φτερά, πόρτες αμαξώματος). Η Stelvio διαθέτει σύστημα τετρακίνησης Αll-Wheel Drive με τεχνολογία Q4, ενώ εξοπλίζεται προαιρετικά με πίσω διαφορικό που διαθέτει διάταξη μηχανικού κλειδώματος.

Ταξιδέψαμε σε αυτοκινητόδρομο, μέρα αλλά και νύχτα, στρίψαμε υπό πίεση με  χαρτογράφηση Dynamic, απολαύσαμε το φτιαχτικό ήχο της εξάτμισης, την ευστροφία και τη δύναμη του κινητήρα, το άμεσο τιμόνι, τις αντιδράσεις όσων έβλεπαν την Ιταλίδα καλλονή.

Σας λέμε με το χέρι στην καρδιά πως η Alfa Romeo ξαναζεί μέσω της Giulia και της Stelvio. Ειδικά η δεύτερη δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από την αντίστοιχη Porsche Macan σε οδική συμπεριφορά. Ξέρω είναι βαριά κουβέντα, το ζύγισα πολύ πριν το γράψω και το καταθέτω με το χέρι στην καρδιά. Επειδή θεωρώ πιο πιθανό το δίλημμα Stelvio ή Giulia από το Stelvio ή Macan, ξεκαθαρίζω: Προσωπικά θα επέλεγα την Giulia Veloce, η γυναίκα μου όμως προτιμά σα σχήμα τη Stelvio. Οπότε…

Πηγή: http://www.newsauto.gr/test-drive/dokim ... 1509017163
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”