Δοκιμάζουμε το Abarth 595 Competizione 1.4 T-Jet 180 PS ΜΤΑ

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δοκιμάζουμε το Abarth 595 Competizione 1.4 T-Jet 180 PS ΜΤΑ

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Δευ Φεβ 06, 2017 9:33 pm

Εικόνα

Το Abarth 595 Competizione εκφράζει πολλά στον υπερθετικό βαθμό. Από την εμφάνιση, τον εξοπλισμό, τη σχεδίαση, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι σαν ένας esrpesso ristretto: συμπυκνωμένο άρωμα Ιταλίας και δύναμη.

Καταγράφουμε διά του λόγου το αληθές: Σε μόλις 3,66 μέτρα μήκους έχουν χωρέσει 180 ίπποι από 1.400 υπερτροφοδοτούμενα κυβικά (τουτέστιν 132 ίπποι/λίτρο) με υπερσυμπιεστή Garret που φτάνει στα 1,8 bar, τετραπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες Brembo και δισκόφρενα 305 mm, πίσω αμορτισέρ Koni FSD (Frequency Selective Damping), ελαστικά Michelin Pilot Sport 3 και σπέσιαλ εξάτμιση της Magneti Marelli (Record Monza την ονομάζει η Abarth) με δύο διπλές απολήξεις και μεταβλητή επιστροφή καυσαερίων για ήχο από Special Stage. Πριν σας βάλουμε όμως στη θέση του οδηγού ας δούμε τις αισθητικές αλλαγές που φέρνει η φίρμα στο φετινό μοντέλο.
Συνολικά η εμπνευσμένη σχεδίαση οποιουδήποτε «500» είναι αυτή που προσδίδει έναν αέρα μοναδικότητας. Επομένως η εξτρεμιστική... υποχρέωση μετατροπής ενός αυτοκινήτου πόλης σε streetfighter απαιτεί το οτιδήποτε επιτάσσει η μηχανολογία αλλά και η αισθητική που μπορεί να μην είναι πάντα αρεστή. Το εμπρός μέρος λοιπόν του νέου 595 Competizione μας έρχεται με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα (η οποία αυξάνει την ψύξη του κινητήρα κατά 18%). Αυτό κάνει το Abarth ακόμα πιο αγωνιστικό σε όψη (μέχρι και η λέξη Abarth είναι γραμμένη στη γρίλια) αλλά και σε λειτουργία.

Εικόνα

Οι μηχανικοί της Abarth εργάστηκαν και στον πίσω προφυλακτήρα δημιουργώντας έναν πιο «επιθετικό» διαχύτη. Επίσης, τα νέα κάτοπτρα των εμπρός φώτων, τα φώτα ημέρας LED και οι προβολείς Xenon βοηθούν πάρα πολύ στη… φωταγώγηση του δρόμου. Οι ζάντες είναι και αυτές νέες και ελαφρύτερες και «δένουν» με την προαιρετική διχρωμία του αυτοκινήτου, το οποίο συνολικά δεν περνά ούτε απαρατήρητο ούτε και ως οποιοδήποτε Fiat καθώς το σήμα της Abarth υπάρχει κυριολεκτικά παντού.

"Ψαρωτικό" και το εσωτερικό
Στο εσωτερικό υπάρχουν διακριτικές αλλαγές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Πρώτη και καλύτερη (!) η προσθήκη του συστήματος multimedia Uconnect με οθόνη αφής, ακολούθως η εκτενής χρήση Alcantara στο ταμπλό και το νέο flat-bottom τιμόνι και βέβαια ΤΑ καθίσματα Corsa της Sabelt από δέρμα και Alcantara με ανθρακονημάτινο κέλυφος που «ψαρώνει» τους πίσω επιβάτες (μόνο 6 σημείων ζώνες δεν έχουν!). Βεβαίως η θέση οδήγησης είναι ακόμα εκνευριστικά ψηλή, με το χειρόφρενο μακριά από την… ιδανική θέση.

Εικόνα

Πηγη: http://www.caranddriver.gr/dokimes/arth ... 6/?page1=2


ΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”