Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτου Διάβασε τ

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτου Διάβασε τ

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Πέμ Απρ 07, 2016 2:38 pm

Αύξηση ΕΦΚ στην αμόλυβδη, ειδικό τέλος διέλευσης στα Ι.Χ. με ξένες πινακίδες, αύξηση του τέλους ταξινόμησης και ίσως αύξηση στην φορολόγηση του υγραερίου

Η κυβέρνηση προτείνει μια ντουζίνα από μέτρα στη φορολογία εισοδήματος για να βρει τα 1,8 δισ. ευρώ από τα 5,4 δισ. που απαιτούνται για να κλείσει η αξιολόγηση. Φόροι θα μπουν παντού, στα ξενοδοχεία με φόρο διανυκτέρευσης, στα κινητά τηλέφωνα, στην συνδρομητική τηλεόραση, στα προϊόντα καπνού (50 λεπτά ανά πακέτο), στα τυχερά παιχνίδια, στον ΕΝΦΙΑ, στο φυσικό αέριο για οικιακή χρήση, και φυσικά στα αυτοκίνητα.

Το υπουργείο Οικονομικών ανάμεσα στα μέτρα που θα προτείνει στους Θεσμούς είναι και η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στη αμόλυβδη βενζίνη περίπου κατά 4,5%, με στόχο την άντληση επιπλέον εσόδων της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ. Η αύξηση αυτή πρακτικά σημαίνει ότι ο ειδικός φόρος από τα 670 ευρώ ανά 1.000 λίτρα που είναι σήμερα θα διαμορφωθεί στα 700 ευρώ. Επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης επιβάλλεται και ΦΠΑ 23%, που σημαίνει ότι η επιβάρυνση στην τιμή λιανικής θα φτάσει περίπου στα 5 λεπτά ανά λίτρο. Αύξηση ίσως έχουμε και στην φορολόγηση του υγραερίου. Να σημειωθεί πως η Ελλάδα έχει την 5η υψηλότερη φορολογία της Ε.Ε στην αμόλυβδη βενζίνη.

Ωστόσο η κυβέρνηση έχει ξεκαθαρίσει πως δεν θα υπάρξει αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης του πετρελαίου κίνησης, το οποίο αποδίδει εισπρακτικά περί το 1,3 δισ. ευρώ ετησίως, καθώς κάτι τέτοιο θα επηρέαζε και το κόστος μεταφοράς των προϊόντων.

Επίσης η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην θέσπιση ειδικού τέλους διέλευσης στα Ι.Χ. με ξένες πινακίδες, με το μέτρο να εκτιμάται ότι θα αποφέρει περί τα 15 εκατ. ευρώ, αλλά και αύξηση του τέλους ταξινόμησης στα Ι.Χ, μιας και προγραμματίζονται επιβαρύνσεις τόσο για την αγορά καινούργιων οχημάτων όσο και για την εισαγωγή μεταχειρισμένων. Δεν αποκλείεται ο επανασχεδιασμός του τρόπου υπολογισμού του φόρου ώστε το τέλος ταξινόμησης να προκύπτει με βάση την εμπορική αξία του οχήματος.



Πηγή: Autoblog.gr

Στάλθηκε από το V11 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτουΔιάβασε τ

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Απρ 08, 2016 12:23 am

Τι είναι το τέλος διέλευσης ξένου αυτοκινήτου?
Πώς θα το δικαιολογήσουν αυτό στην Ε.Ε.?

Δε με βλέπω να μοιράζω τα κμ μεταξύ Στίλο και Πούντο, μάλλον θα λιώσω για άλλη μια σεζόν τη πουντάρα!!!
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτουΔιάβασε τ

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Παρ Απρ 08, 2016 3:29 am

Θα βρουν πολλούς τρόπους να τα πάρουν από τον απλο πολίτη προκειμένου να πληρώσουν τα σπασμένα τους...

Παντως το κατούρημα παραμένει αφορολόγητο ακόμα...
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
wheelman
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2016 7:25 pm

Re: Απ: Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτου Διάβα

Δημοσίευση από wheelman » Σάβ Απρ 09, 2016 1:03 am

sotirisk έγραψε:Τι είναι το τέλος διέλευσης ξένου αυτοκινήτου?
Πώς θα το δικαιολογήσουν αυτό στην Ε.Ε.?
Ειναι αυτο που ονομαζαν στο εξωτερικο βινιετα.

Μολις έμπαινες με αυτοκινητο στα συνορα της χ χωρας
Δηλωνες ποσο καιρο θα μεινεις ή πληρωνες εφαπαξ ενα ποσο αναλογως, και σου εδιναν ενα αυτοκόλλητο
Αντιστοιχο με αυτο πιυ ειχαμε κ εμεις για τα Τ.Κ. μεχρι πριν λιγα χρόνια.

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτουΔιάβασε τ

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Απρ 09, 2016 8:13 am

Πολύ φοβάμαι ότι αν μπουν στον κόπο να βγάλουν βινιέτες θα τις πληρώνουμε μετά όλοι, όχι μόνο με τις πινακίδες εξωτερικού...
Συνήθως η Βινιέτα αντικαθιστά τα διόδια, Ελλάδα μάλλον θα πρωτοτυπήσουμε πάλι :p

Το βλέπω να έρχεται ως τέλος συντήρησης επαρχιακού δικτύου.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
wheelman
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2016 7:25 pm

Re: Απ: Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτου Διάβα

Δημοσίευση από wheelman » Σάβ Απρ 09, 2016 8:22 pm

sotirisk έγραψε:Πολύ φοβάμαι ότι αν μπουν στον κόπο να βγάλουν βινιέτες θα τις πληρώνουμε μετά όλοι, όχι μόνο με τις πινακίδες εξωτερικού...
Συνήθως η Βινιέτα αντικαθιστά τα διόδια, Ελλάδα μάλλον θα πρωτοτυπήσουμε πάλι :p

Το βλέπω να έρχεται ως τέλος συντήρησης επαρχιακού δικτύου.
Λέει "ξένου" αυτοκινήτου, αλλα δεν ειναι να εχεις κ εμπιστοσύνη ,αντε να δουμε τι αλλο θα σκαρφιστουν.

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Τα μέτρα που επηρεάζουν τον κλάδο του αυτοκινήτουΔιάβασε τ

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Απρ 09, 2016 9:57 pm

Και πάλι, δεν βλέπω πώς γίνεται να πληρώνεις και βινιέτα και διόδια, εκτός αν οι ξένες πινακίδες δεν πληρώνουν διόδια.
Αμφιβάλλω για τη νομιμότητα του μέτρου δηλαδή, με το σκεπτικό ότι καταργείται η ελεύθερη διακίνηση ανθρώπων και προϊόντων. Καμία χώρα της Ε.Ε. δεν βάζει βινιέτα στα ξένα αυτοκίνητα, όλοι χρησιμοποιούν τους ίδιους νόμους για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως πινακίδων. Αν θες η πιο χαμένη χώρα απ'όλες είναι η Αγγλία που δεν έχει ούτε βινιέτα ούτε διόδια, οπότε όλη την κίνηση των ξένων την επιβαρύνονται οι ντόπιοι με τα τέλη κυκλοφορίας.

Η αντιστοιχία είανι να βάλεις φόρο τουρίστα με το που προσγειώνεται βενιζέλο / νησιά. Δεν νομίζω ότι "στέκει" νομικά. Υποθέτω θα προσπαθήσουν να πιάσουν Βουλγαρία που πάνε όλοι τα πολυτελή, αλλά δεν βλέπω πώς γίνεται να στέκει νομικά, και γι' αυτό υποψιάζομαι ότι ο μόνος τρόπος να γίνει έιναι να επιβαρυνθούμε όλοι.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”