Πολλα είχαν και έχουν κατα καιρούς ακουστεί για τα ηλεκτρικά τούρμπο. οι περισσότεροι αν όχι όλοι μιλούσαν για απάτη . να τελικώς 10 χρόνια μετά το λανσάρισμα τους και 7 περίπου χρόνια σιωπής και λήθης το νέο audi q7 θα λανσαριστεί με αυτό το μαραφέτι. βέβαια το σύστημα της audi όπως και το αρχικό προϊόν είναι καθαρά συμπληρωματικό και δεν αντικαθιστά να γνωστο πατροπαράδοτο τούρμπο όπως ονειρευόντουσαν πολλοί κάτοχοι ατμοσφαιρικών μοντέλων (εξού και η απογοήτευση τους)
Το νέο Q7 έχει ήδη πάρει το δρόμο προς τις ανά τον κόσμο αντιπροσωπείες της γερμανικής φίρμας με την Audi, να ανοίγει τα χαρτιά της για τις επόμενες εξελίξεις-εκδόσεις που θα συντελεστούν στην γκάμα του μεγαλύτερου SUV της, ξεκινώντας από το SQ7 το οποίο έχει προγραμματιστεί για το 2016 και όπως δήλωσε ο επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας Dr. Ulrich Hackenberg, θα αξιοποιήσει ένα V8 diesel μοτέρ σε συνδυασμό με ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή καυσαερίων.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία της Audi συστήθηκε αρχικά μέσω του RS5 TDI-e concept το 2014 και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξαλείφει το φαινόμενο υστέρησης του turbo, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές ακόμα και αν πρόκειται για κινητήρα diesel.
Tο σκεπτικό του «ηλεκτρικού turbo» είναι απλό: Η λειτουργία του εστιάζει στις χαμηλές στροφές του κινητήρα και έγκειται στην παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ που αναλαμβάνει να κινεί την φτερωτή του turbo, όταν η πίεση των καυσαερίων είναι ακόμα πολύ χαμηλή για να ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής. Σύμφωνα με τις συστάσεις το σύστημα παρεμβαίνει έως τις 3.000 σ.α.λ. εξαλείφοντας την υστέρηση στην απόκριση ενώ, όταν η λειτουργία του ηλεκτρικού turbo διακόπτεται αυτομάτως όταν δεν απαιτείται η συνδρομή του.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί, η Audi έχει ήδη δοκιμάσει με το ηλεκτρικό turbo τον TDI των 4,2 που συναντάμε στην Porsche Cayenne Diesel S που είναι και ο επικρατέστερος υποψήφιος για το SQ7. Ωστόσο, δεν αποκλείεται στην περίπτωση του SUV της Audi η χωρητικότητά του να περιοριστεί στα 4,0 λίτρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο μηχανικό σύνολο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στην περίπτωση του πρώτου SUV της Bentley, Bentayga.
Ανεξαρτήτως χωρητικότητας και σε ό,τι αφορά τα μεγέθη ισχύος, υπενθυμίζεται ότι το RS5 TDI-e concept που σύστησε τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αξιοποιούσε ένα εξακύλινδρο 3,0 λίτρων αποδίδοντας 380 ίππους και 750 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι το SQ7 θα ξεπεράσει τους 400 ίππους προσφέροντας παράλληλα επιπλέον ροπή.
πηγή
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231398272
Η κατά πολλούς απάτη του ηλεκτρικού τουρμπο βρίσκει εφαρμογή
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Η κατά πολλούς απάτη του ηλεκτρικού τουρμπο βρίσκει εφαρμογή
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Η κατά πολλούς απάτη του ηλεκτρικού τουρμπο βρίσκει εφαρμογή
Στο αγγλικό autocar έχουν και φωτογραφία:
http://www.autocar.co.uk/car-news/motor ... technology
Το έχει ξανακάνει η VW με το συνδυασμό compressor - turbo, αλλά να δούμε τώρα αν θα είναι πιο αξιόπιστο από την προηγούμενη εφαρμογή. Το πρόβλημα είναι η ηλεκτρομηχανική λειτουργία των κλαπέτων και η συνεχής χρήση τους.
http://www.autocar.co.uk/car-news/motor ... technology
Το έχει ξανακάνει η VW με το συνδυασμό compressor - turbo, αλλά να δούμε τώρα αν θα είναι πιο αξιόπιστο από την προηγούμενη εφαρμογή. Το πρόβλημα είναι η ηλεκτρομηχανική λειτουργία των κλαπέτων και η συνεχής χρήση τους.
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Η κατά πολλούς απάτη του ηλεκτρικού τουρμπο βρίσκει εφαρμογή
Η αντιφαση στο μεγαλειο της...
"ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή καυσαερίων. "
"Η συγκεκριμένη τεχνολογία της Audi συστήθηκε αρχικά μέσω του RS5 TDI-e concept το 2014 και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξαλείφει το φαινόμενο υστέρησης του turbo, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές ακόμα και αν πρόκειται για κινητήρα diesel. "
Μεχρι τωρα ξεραμε την μεταβλητη γεωμετρια
" Η λειτουργία του εστιάζει στις χαμηλές στροφές του κινητήρα...3.000 σ.α.λ."
Ε βεβαια αφου σαν diesel οι 3.000 ειναι κατι φυσιολγικο...
Οσο για το συνδυασμο cmpr-turbo χαιρω πολυ και η lancia το εκανε ,αλλα και στις δυο περιπτωσεις ΔΕΝ υπηρχε ηλεκτρικο κομματι..Εδω μιλαμε για ηλεκτρικο συμπιεστη και μαλιστα !!!καυσαεριων!!!.....Ο αρθρογραφος να φανταστω εχει τελειωσει δημοσιογραφια σε καποιο τμημα ΟΑΕΔ..Αλλιως δεν εξηγειται..
"ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή καυσαερίων. "
"Η συγκεκριμένη τεχνολογία της Audi συστήθηκε αρχικά μέσω του RS5 TDI-e concept το 2014 και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξαλείφει το φαινόμενο υστέρησης του turbo, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές ακόμα και αν πρόκειται για κινητήρα diesel. "
Μεχρι τωρα ξεραμε την μεταβλητη γεωμετρια
" Η λειτουργία του εστιάζει στις χαμηλές στροφές του κινητήρα...3.000 σ.α.λ."
Ε βεβαια αφου σαν diesel οι 3.000 ειναι κατι φυσιολγικο...
Οσο για το συνδυασμο cmpr-turbo χαιρω πολυ και η lancia το εκανε ,αλλα και στις δυο περιπτωσεις ΔΕΝ υπηρχε ηλεκτρικο κομματι..Εδω μιλαμε για ηλεκτρικο συμπιεστη και μαλιστα !!!καυσαεριων!!!.....Ο αρθρογραφος να φανταστω εχει τελειωσει δημοσιογραφια σε καποιο τμημα ΟΑΕΔ..Αλλιως δεν εξηγειται..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)