VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μάιος 12, 2014 9:16 am

Στο συμπόσιο κινητήρων της Βιέννης η VW αποκάλυψε τα πλάνα της για το άμεσο μέλλον της γκάμας των κινητήρων της.

Έτσι λοιπόν και σε ότι αφορά τους diesel μαζί με τη νέα γενιά του Passat θα παρουσιαστεί και ο καινούργιος τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών, ο οποίος με τη βοήθεια 2 turbo θα αποδίδει 240 ίππους.

Δίλιτρο θα είναι και το top σύνολο βενζίνης, που ουσιαστικά είχε προαναγγελθεί με την παρουσίαση του Golf R400 και όντως θα αποδίδει 400 ίππους και 450 Nm ροπής, ενώ ταυτόχρονα επιβεβαιώθηκε η εξέλιξη ενός νέου κιβωτίου DSG με 10 σχέσεις, το οποίο θα μπορεί αν διαχειρισθεί μέχρι και 500 Nm.

Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον πάντως, με βάση τα δεδομένα όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί, παρουσιάζει ο καινούργιος τρικύλινδρος TSI βενζίνης των 1.000 κυβικών, ο οποίος αρχικά στο ανανεωμένο Polo θα αποδίδει 90 και 110 ίππους με 160 και 200 Nm αντίστοιχα. Ο ίδιος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και στο Golf, στο οποίο θα αποδίδει 116 ίππους (200 Nm).

πηγη


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από polatov » Δευ Μάιος 12, 2014 10:29 pm

καλη φαση σε λιγο οσο εχουν 2 gti προηγουμενης γενιας μεταχειρισμενα θα εχει ενα καινουργιο 1,2 με 116 αλογα
καλα παμεεεε...μαμω την κριση μου
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από rxbkrs » Παρ Μάιος 16, 2014 10:20 pm

116 άλογα δεν πρέπει νά'ναι πολλά για 1.000ράκι μοτέρ. Απο άποψη αξιοπιστίας πάντα.

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Σάβ Μάιος 17, 2014 1:16 pm

rxbkrs έγραψε: Απο άποψη αξιοπιστίας πάντα.
είναι ψιλά γράμματα για την vw η αξιοπιστία πλέον... :mrgreen:
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
christos300
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2013 7:36 pm

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από christos300 » Σάβ Μάιος 17, 2014 4:39 pm

Τα fiesta με το 1.000 κινητηρα θα χτυπησει λογικα.Αυτα εχουν βγαλει κανα προβλημα?Τριτη χρονια βραβευτηκε νομιζω.

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από rxbkrs » Σάβ Μάιος 17, 2014 6:05 pm

christos300 έγραψε:Τα fiesta με το 1.000 κινητηρα θα χτυπησει λογικα.
Το Fiesta θα το χτύπήσει αν αυτός κινητήρας μπει και στο Polo. Τώρα πιο πολύ το Focus θέλουν με το Golf.
christos300 έγραψε:Αυτα εχουν βγαλει κανα προβλημα?Τριτη χρονια βραβευτηκε νομιζω.
Για πρόβλημα δεν έχω ακούσει τίποτα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Σάβ Μάιος 17, 2014 6:12 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από rxbkrs » Σάβ Μάιος 17, 2014 6:09 pm

Αν και είμαι υπέρ του downsizing, αλλα μέχρι κάποιο όριο βέβαια. Το υπερβολικό δεν οδηγεί πάντα σε καλό.

Άβαταρ μέλους
christos300
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2013 7:36 pm

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από christos300 » Σάβ Μάιος 17, 2014 6:15 pm

Daihatsu charade gtti 101αλογα δεν εβγαζε?20 χρονια μπροστα οι σχηστοματιδες.Αλλα ανταλλακτικα.....

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από rxbkrs » Σάβ Μάιος 17, 2014 8:22 pm

christos300 έγραψε:Daihatsu charade gtti 101αλογα δεν εβγαζε?20 χρονια μπροστα οι σχηστοματιδες.Αλλα ανταλλακτικα.....
Το 1987 πρωτοβγήκε και ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του. Τώρα για το Golf, πιστεύω μέχρι 120-125 άλογα θα τον πάνε. Το αποκλείω να θέλουν και 140 άλογα έκδοση μ'αυτόν τον κινητήρα.

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από kostas013 » Κυρ Μάιος 18, 2014 1:04 am

Γιωργος punto έγραψε:
rxbkrs έγραψε: Απο άποψη αξιοπιστίας πάντα.
είναι ψιλά γράμματα για την vw η αξιοπιστία πλέον... :mrgreen:

Τουλαχιστον βγαζει και 10 διαφορετικα αμαξια οχι ενα (500) σε εκατομμυρια παραλλαγες
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Παρ Μάιος 23, 2014 8:33 pm

Δεν διαφωνω Κωστα, σε αυτο τους παραδεχομαι τους Γερμανους... οι Ιταλοι να δω ποτε θα ξυπνησουν!
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από polatov » Σάβ Μάιος 24, 2014 4:29 pm

ας μην ακολουθησουν και ας βγαλουν ενα putno παλαιας κοπης γυρω στον τονο με ατμοσφαιρα μοτερ..
ωρες ωρες σκεφτομαι αυτο το μοτερ με τα 105 ονομαστικα(κοντα στ 110) multiair σε μια καροτσα μκ2β και χωρις το κωλο city τιμονι και esp και λεω...ΕΛΕΟΣ..γιατι δεν κανουν κατι??
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
arpas
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1641
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:47 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: VW GOLF: ME TURBO 1.000 ΚΥΒΙΚΩΝ KAI ΜΕ 116 ΑΛΟΓΑ +++

Δημοσίευση από arpas » Κυρ Μάιος 25, 2014 12:22 pm

polatov έγραψε:ας μην ακολουθησουν και ας βγαλουν ενα putno παλαιας κοπης γυρω στον τονο με ατμοσφαιρα μοτερ..
ωρες ωρες σκεφτομαι αυτο το μοτερ με τα 105 ονομαστικα(κοντα στ 110) multiair σε μια καροτσα μκ2β και χωρις το κωλο city τιμονι και esp και λεω...ΕΛΕΟΣ..γιατι δεν κανουν κατι??
Στην κατηγορία του παλιού punto, καλώς ή κακώς βρίσκεται το σημερινό panda... Δε νομίζω ότι υπάρχει ελπίδα γι' αυτό που λες polatov. Γενικά δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια να παραμείνει κανείς ιταλόφιλος λόγω των εξαιρετικά περιορισμένων επιλογών του gruppo και την απουσία του σε πολλές κατηγορίες...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”