polatov έγραψε:
στα 105 αλογα το evo ΔΕΝ μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο σε καμια περιπτωση.
μιλαμε για αυτοκινητα πολης που στριβουν σε λογικα πλαισια.
To Punto EVO Mair με τα 105 αλογα ανηκει
στην κατηγορια supermini και κοστιζει 13900€
Ο ανταγωνισμος:
Alfa Romeo Mi.To 1.4 1368 cc / 105 hp Χ5 17900
Chevrolet Aveo 1.2 LS 1206 cc / 84 hp Χ5 11890
Citroen C3 1.4i Trend 1360 cc / 75 hp Χ5 13505
Citroen DS3 1.4 VTi Chic 95hp 1397 cc / 95 hp Χ5 15940
Ford Fiesta 1.4 Trend 1388 cc / 96 hp Χ5 13735
Honda Jazz 1.4 Comfort 1339 cc / 99 hp Χ5 15745
Hyundai i20 1.2 L 1248 cc / 78 hp Χ5 12100
Mazda 2 1.3 Touring 1349 cc / 86 hp Χ5 13970
Mitsubishi Colt 1.3 Inform 1332 cc / 95 hp Χ5 12740
Opel Corsa 1.4XER C'MON 1398 cc / 100 hp Χ5 12780
Peugeot 207 1.4 16V Active 1397 cc / 95 hp Χ5 14860
Seat Ibiza 1.4 Comfort 85hp 1390 cc / 85 hp Χ5 11890
Skoda Fabia (FL) 1.4 Ambiente 1390 cc / 86 hp Χ5 12790
Suzuki Swift (new) 1.2 GL a/c 1242 cc / 94 hp Χ5 12800
Toyota Yaris 1.3 Luna 1298 cc / 101 hp Χ6 13920
Volkswagen Polo 1.4 Trendline 1390 cc / 85 hp Χ5 13500
Σε αυτα τα κυβικα με ατμοσφαιρικο κινητηρα ειναι αυτο με τη μεγαλυτερη ιπποδυναμη, ενω η τιμη του κινειται στο μεσο ορο.
polatov έγραψε:
τα ibiza και polo ποιοτικα ειναι αρκετα επιπεδα πανω.πιο οικονομικα με λιγοτερους ρυπους και σημα.ΜΟΝΟ απο θεμα γουστου ισως υπερτερει το punto.
Σε ποια εκδοση και με τι εξοπλισμο ειναι πιο οικονομικα?
Ποσους λιγοτερους ρυπους και σε ποιον κινητηρα?
Ο 1.2 TSi δεν εχει αμεσο αντιπαλο FIAT, συγκρινεται με τον 0.9 Μ-air που προκειται να μπε στο Punto με αποδοση 100 αλογων...
polatov έγραψε:
η ροπη απο το μοτερ των 180 ιππων σε συνδυασμο με ενα υπεραψογο dsg οδηγικα δεν συγκρινονται με ΚΑΝΕΝΑ manual.
Με τι τιμη?
polatov έγραψε:
οσο για την αξιοπιστια.ΦΗΜΕΣ.δεν υπαρχει κανενα groupvag που να σπαει στα καλα καθουμενα.οταν τα κακομεταζειριζεσαι και δεν τα ζεσταινεις δεν τα κρυωνεις οπως κανουν ολοι γιατι ειναι ασχετοι σπανε.
οπως αντιστοιχα ΦΗΜΕΣ ειναι και για το οτι καινε λαδια τα 1242 και τα 1,4.αν κανεις αλλαγες λαδιων στην ωρα τους και δεν εισαι κανιβαλος ολα καλα!
Κι'ομως. Εγραψα και παραπανω, η τουρμπινα του GT εσπασε στα καλα καθουμενα... Και οπως ειπε και ο Μπαμπης ειναι λιγο περιεργο να υπαρχει στοκ για ενα τετοιο ανταλλακτικο...
Σιγουρα δεν το παθαινονυ ολα, ετυχε σε μια παρτιδα. Αλλα οπου υπαρχει καπνος...
Δηλαδη το θεμα με το ηλεκτρικο τιμονι στο Punto ειναι φημη ή παρουσιαζεται λογω ελλειπους συντηρησης?
polatov έγραψε:
οπως και να χει ειναι ακομψο(επιοικως) να πουλας πιο ακριβα κατα 1000 ευρω στον τιμοκαταλογο το punto απο το polo.αντικειμενικα σαν "τεχνολογια-ποιοτητα-επιδοσεις"
Θα ηθελα μια τεκμηριωση γι'αυτο:
Στις απλες εκδοσεις το Polo ειναι φθηνοτερο αλλα εχει κινητηρα 1.2 με 105 αλογα...
Στις "γρηγορες" εκδοσεις το Polo ειναι παλι ακριβωτερο αλλα εχει DSG χωρις να υπαρχει αντιστοιχη επιλογη σε Punto...