Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Σήμερα ανακάλυψα μία ακόμη έλλειψη εξοπλισμού του EVO μου.
Προφανώς τα ηλεκτρικά παράθυρα (έχει μόνο μπροστά, παρότι 5θυρο Sport) δεν είναι εφοδιασμένα με το σύστημα για να μην επιτρέπει τον εγκλωβισμό χεριού. Είχε η γυναίκα μου τα δάχτυλα στης απ' έξω, στον ουρανό και της τα εγκλώβισα όταν έκλεισα το παράθυρο της. Ευτυχώς, ενστικτωδώς το κατέβασα σε χρόνο μηδέν, αφού είχα το χέρι μου στον διακόπτη. Θυμίζω ότι στο ανέβασμα, το παράθυρο του συνοδηγού δεν έχει το σύστημα comfort, δηλαδή να ανεβαίνει με ένα πάτημα!!!
Κατόπιν, δοκίμασα το παράθυρο του οδηγού, εγκλωβίζοντας τη θήκη των γυαλιών μου για να δω αν θα κατέβει όπως γίνεται στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα, αλλά αυτό απλά ζόρισε τη θήκη χωρίς να έχει τη δύναμη να τη συνθλίψει. Ούτε λόγος όμως για να την απεγκλωβίσει μόλις ζορίστηκε. Απλά το κατέβασα γρήγορα μη σπάσει κανένας γρύλος.
Αλήθεια, πόσο ακριβό μπορεί να είναι ένα τέτοιο σύστημα για να μην το βάζεις ούτε στην πλούσια έκδοση ενός Supermini μοντέλου;;;;;;;
Προφανώς τα ηλεκτρικά παράθυρα (έχει μόνο μπροστά, παρότι 5θυρο Sport) δεν είναι εφοδιασμένα με το σύστημα για να μην επιτρέπει τον εγκλωβισμό χεριού. Είχε η γυναίκα μου τα δάχτυλα στης απ' έξω, στον ουρανό και της τα εγκλώβισα όταν έκλεισα το παράθυρο της. Ευτυχώς, ενστικτωδώς το κατέβασα σε χρόνο μηδέν, αφού είχα το χέρι μου στον διακόπτη. Θυμίζω ότι στο ανέβασμα, το παράθυρο του συνοδηγού δεν έχει το σύστημα comfort, δηλαδή να ανεβαίνει με ένα πάτημα!!!
Κατόπιν, δοκίμασα το παράθυρο του οδηγού, εγκλωβίζοντας τη θήκη των γυαλιών μου για να δω αν θα κατέβει όπως γίνεται στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα, αλλά αυτό απλά ζόρισε τη θήκη χωρίς να έχει τη δύναμη να τη συνθλίψει. Ούτε λόγος όμως για να την απεγκλωβίσει μόλις ζορίστηκε. Απλά το κατέβασα γρήγορα μη σπάσει κανένας γρύλος.
Αλήθεια, πόσο ακριβό μπορεί να είναι ένα τέτοιο σύστημα για να μην το βάζεις ούτε στην πλούσια έκδοση ενός Supermini μοντέλου;;;;;;;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Τελεια.Ανακαλυψες με τον χειροτερο τροπο την ελλειψη.
Εγω παντος θα ηθελα να μαθω,εκτος απο 135 αλογα τι αλλο εχει αυτο το αμαξι.Παραθυρα πισω ειναι fix (δεν ανοιγουν στο πλαι δλδ),ζωνες δεν ρυθμιζουν σε υψος,τα παραθυρα ασφαλεια εγκλωβισμου δεν εχουν,ο υπολογιστης ταξιδιου διχνει εντελως στο περιπου την αυτονομια,ρεζερβα δεν εχει,τα μισα εχουν λαμαρινα στα πισω καθισματα και οχι μοκετα,κλπ.Τελικα τι ακριβως δικαιολογει την τιμη του?
Εγω παντος θα ηθελα να μαθω,εκτος απο 135 αλογα τι αλλο εχει αυτο το αμαξι.Παραθυρα πισω ειναι fix (δεν ανοιγουν στο πλαι δλδ),ζωνες δεν ρυθμιζουν σε υψος,τα παραθυρα ασφαλεια εγκλωβισμου δεν εχουν,ο υπολογιστης ταξιδιου διχνει εντελως στο περιπου την αυτονομια,ρεζερβα δεν εχει,τα μισα εχουν λαμαρινα στα πισω καθισματα και οχι μοκετα,κλπ.Τελικα τι ακριβως δικαιολογει την τιμη του?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Έτσι είναι Μπάμπη. Τη ρύθμιση ύψους στις ζώνες την έχω επισημάνει και δεν ξέρω ποιο άλλο σύγχρονο αμάξι (πλην των cabrio) μπορεί να μην έχει τέτοια ρύθμιση.
Κατά τη γνώμη μου, μία ακόμη έλλειψη είναι η 6η ταχύτητα. Σχεδόν όλα τα turbo 1.2 - 1.6 lt έχουν 6άρι, με εξαίρεση τα Ibiza 1.2TSI, Fabia 1.2TSI, Clio TCe, τα οποία όμως κοστίζουν 3000 - 4000 ευρώ φθηνότερα και έχουν σημαντικά χαμηλότερη ισχύ.
Κατά τη γνώμη μου, μία ακόμη έλλειψη είναι η 6η ταχύτητα. Σχεδόν όλα τα turbo 1.2 - 1.6 lt έχουν 6άρι, με εξαίρεση τα Ibiza 1.2TSI, Fabia 1.2TSI, Clio TCe, τα οποία όμως κοστίζουν 3000 - 4000 ευρώ φθηνότερα και έχουν σημαντικά χαμηλότερη ισχύ.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Ε τα ίδια και το mk2b, έχει ESP (που το 2003 δεν είχε κανένα μικρό) και ένα σωρο τζιριτζάτζουλες (χειριστήρια ραδιο-cd στο τιμόνι, ρύθμιση φωτών εσωτερικά), και δεν έχει ΚΑΝ αυτόματο παράθυρο οδηγού, και εννοείται δεν έχει το αυτόματο σύστημα αν πιάσει χέρι να σταματάει το παράθυρο. Και φυσικά για μοκέτες πίσω από τα πίσω καθίσματα ούτε λόγος!
Έχει βέβαια τη δικαιολογία ότι είναι 8 ετών σχεδίαση, αλλά από τη στιγμή που η fiat έβαζε στο emotion και στο sound το αυτόματο παράθυρο, είναι γελοίο να μην το βάζει στο sporting.
Άλλη μεγάλη έλλειψη του EVO (που είναι του 2009 αμαξι!) είναι ότι απ'όσο έχω δει δεν μπορείς να το παραγγείλεις με xenon, και δεν ξέρω τι επιλογές έχει για σύστημα πλοήγησης (επίσης βάσικό!). Θα μου πεις πάρε το Bravo. Ναι μεν, αλλά το Bravo είναι και 40 πόντους μακρύτερο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην πρακτικότητα.
Έχει βέβαια τη δικαιολογία ότι είναι 8 ετών σχεδίαση, αλλά από τη στιγμή που η fiat έβαζε στο emotion και στο sound το αυτόματο παράθυρο, είναι γελοίο να μην το βάζει στο sporting.
Άλλη μεγάλη έλλειψη του EVO (που είναι του 2009 αμαξι!) είναι ότι απ'όσο έχω δει δεν μπορείς να το παραγγείλεις με xenon, και δεν ξέρω τι επιλογές έχει για σύστημα πλοήγησης (επίσης βάσικό!). Θα μου πεις πάρε το Bravo. Ναι μεν, αλλά το Bravo είναι και 40 πόντους μακρύτερο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην πρακτικότητα.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Και να μην παμε στο τομεα συντηρησης ε?Οπου εκει....................μονο οικονομικα δεν την βγαζεις.Για το μκ2β ευτο που ειδα και επαθα σοκ ηταν οτι μπορει να ειχε ηλεκτρικους καθρεφτες αλλα οχι απαραιτητα και θερμαινομενους που στο μκ2α ηταν πακετο (αν ειχες ηλεκτρικους ειχα και αντισταση θερμανσης) και επισης το πισω καθισμα δεν ηταν διαιρουμενο 60/40.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
sotirisk έγραψε: Άλλη μεγάλη έλλειψη του EVO (που είναι του 2009 αμαξι!) είναι ότι απ'όσο έχω δει δεν μπορείς να το παραγγείλεις με xenon, και δεν ξέρω τι επιλογές έχει για σύστημα πλοήγησης (επίσης βάσικό!).
Ε, δεν το λες και ακριβώς εργοστασιακό GPS. Βάλε - βγάλε να μη στο φάνε και με βάση - ότι πρέπει - να στο σπάσουν τα πιτσιρίκια σου.
Ακόμη και στο Aygo πιο καλά το προσάρμοσαν το αφαιρούμενο:
Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι τυχαίο που δεν έχει πουλήσει και τόσο το EVO και δεν οφείλεται στα ... μουστάκια που κοροϊδεύει η tashaua
ΥΓ: Ξέρει κανείς πώς δι@ολο μπορώ να κάνω να σταματήσουν να τρίζουν σαν τάφος οι πίσω πόρτες στο άνοιξε - κλείσε; Το έχω μπουκώσει στο γρασσο-σπρέι αλλά... δεν. Το σπρέι σιλικόνης είναι καλύτερο; (Sorry για το off)
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Στους μεντεσεδες τριζεις?Αν ναι.................πλυντω σχετικα καλα να φυγει ολο εκεινο το γρασσο που εριξες και ριξε αντισκοριοκο.To γρασσο μενει επιφανειακα γι αυτο και δεν σταματασει το τριξιμο.Το αντισκωριακο ειναι πιο ρευστο και περναει καλυτερα μεσα στους πυρους αλλα και στην γλωσσα της κοντρας.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- sotirisk
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 992
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
- Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
- Επικοινωνία:
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Καλά αυτή η βλακεία με το αποσπώμενο gps είναι καραγκιοζιλίκι.
Καλό σαν alternative λύση (αν δεν θες να τα σκάσεις για το εργοστασιακό) αλλά θα έπρεπε να προσφέρει και ένα πλήρες σύστημα.
Για να πω κι ένα καλό όμως για το EVO, φτιάξανε την κεντρική κονσόλα. Στο grande έβρισκε πολύ το δεξί μου πόδι (είμαι γενικά λίγο περίεργος με τη θέση οδήγησης) ενώ στο evo είμαι πολύ άνετος (λίγο που το είδα σε μία έκθεση, δεν το οδηγάω κάθε μέρα).
Καλό σαν alternative λύση (αν δεν θες να τα σκάσεις για το εργοστασιακό) αλλά θα έπρεπε να προσφέρει και ένα πλήρες σύστημα.
Για να πω κι ένα καλό όμως για το EVO, φτιάξανε την κεντρική κονσόλα. Στο grande έβρισκε πολύ το δεξί μου πόδι (είμαι γενικά λίγο περίεργος με τη θέση οδήγησης) ενώ στο evo είμαι πολύ άνετος (λίγο που το είδα σε μία έκθεση, δεν το οδηγάω κάθε μέρα).
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Έτριζε ελάχιστα, έριξα αντισκωριακό και άρχισε να τρίζει σαν τάφος.Gazofonix έγραψε:Στους μεντεσεδες τριζεις?Αν ναι.................πλυντω σχετικα καλα να φυγει ολο εκεινο το γρασσο που εριξες και ριξε αντισκοριοκο.To γρασσο μενει επιφανειακα γι αυτο και δεν σταματασει το τριξιμο.Το αντισκωριακο ειναι πιο ρευστο και περναει καλυτερα μεσα στους πυρους αλλα και στην γλωσσα της κοντρας.
Κατόπιν έριξα γρασοσπρέι που τρίζει και πάλι, απλά λιγότερο.
Νομίζω ότι το τρίξιμο είναι μέσα στην πόρτα, εκεί που πιάνει εκείνο το κλείστρο (η κόντρα που λες;;; ), και όχι στους μεντεσέδες.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Αυτο που λες κλειστρο ειναι η κοντρα.Αλλα τα πραγματα ειναι απλα.Πας συνεργειο,το λες στον λαμαρινα και το αφηνεις.Οταν το παρεις απλα θα εχεις την απαιτηση να ΜΗΝ τριζει.Γιατι να ασχοληθεις με κατι που μετα μπορει να σου πουν οτι εκανες και ζημια?
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- polatov
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6527
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
παιδια τι να λεμε??εδω οι ανθρωποι δεν εχουν βελτιωσει τα ηλεκτρικα απο το μκ1..
τα ιδια προβληματα ντουι καμμενες ασφαλειες και ενα αμαξι χριστουγενιατικο δεντρο.
επισης το κωλο ηλεκτρικο που χαλαει και κοντεψαμε πολλοι να σκοτωθουμε εχει μεταφερθει και στο grande....
επισης ο τροπος με τον οποιο εφαρμοζει η εταζερα με τα πλαστικα και η ποιοτητα ειναι και στις τρεις γενιες punto το ιδιο και προβληματικο..
μην ψαχνετε..
γιατι το mito τι ειναι και εχει τοσο ακριβα??ενα grande με αλλο ντεκορ..πλεον ειναι πολυ πισω και απο το μεσο ορο σε μερικα πραγματα..
η τιμη του ειναι απαραδεκτη για μενα.
δικαιολογω τις οποιες ελλειψεις με μικροτερο κοστος αποκτησης.
τα ιδια προβληματα ντουι καμμενες ασφαλειες και ενα αμαξι χριστουγενιατικο δεντρο.
επισης το κωλο ηλεκτρικο που χαλαει και κοντεψαμε πολλοι να σκοτωθουμε εχει μεταφερθει και στο grande....
επισης ο τροπος με τον οποιο εφαρμοζει η εταζερα με τα πλαστικα και η ποιοτητα ειναι και στις τρεις γενιες punto το ιδιο και προβληματικο..
μην ψαχνετε..
γιατι το mito τι ειναι και εχει τοσο ακριβα??ενα grande με αλλο ντεκορ..πλεον ειναι πολυ πισω και απο το μεσο ορο σε μερικα πραγματα..
η τιμη του ειναι απαραδεκτη για μενα.
δικαιολογω τις οποιες ελλειψεις με μικροτερο κοστος αποκτησης.
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Ε δεν το λες και φθηνο το GP.Ειναι λιγο τσιμπιμενο σε τιμη αν κανεις πως ξεφευγεις απο της βασικες εκδοσης κυβισμου και εξοπλισμου.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- dimnim
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 207
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 10:39 am
- Τοποθεσία: Αθήνα - Santa Barbara
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Παιδιά έτριζε και μένα το GP μου όταν κατέβαινα ράμπες και σε ορισμένες λακούβες.Νόμιζα ότι ήταν οι μεντεσέδες και τους έβαλα αντισκοριακό αλλά τίποτα.Το πήγα στο συνεργείο και μου είπε ότι δεν φταίνε οι μεντεσέδες.Μου είπε ότι από την στρέβληση του αυτοκινήτου το κλείστρο της πόρτας τρίβετε με τον γάντζο στο σασί και ακούγεται το τρίξιμο.Μου έβαλε και στις 4 πόρτες το κλασικό γράσο και τελείωσε η υπόθεση.Pani_EVO έγραψε:Έτριζε ελάχιστα, έριξα αντισκωριακό και άρχισε να τρίζει σαν τάφος.Gazofonix έγραψε:Στους μεντεσεδες τριζεις?Αν ναι.................πλυντω σχετικα καλα να φυγει ολο εκεινο το γρασσο που εριξες και ριξε αντισκοριοκο.To γρασσο μενει επιφανειακα γι αυτο και δεν σταματασει το τριξιμο.Το αντισκωριακο ειναι πιο ρευστο και περναει καλυτερα μεσα στους πυρους αλλα και στην γλωσσα της κοντρας.
Κατόπιν έριξα γρασοσπρέι που τρίζει και πάλι, απλά λιγότερο.
Νομίζω ότι το τρίξιμο είναι μέσα στην πόρτα, εκεί που πιάνει εκείνο το κλείστρο (η κόντρα που λες;;; ), και όχι στους μεντεσέδες.
Όταν μιλάς στο Θεό είναι προσευχή.
Όταν σου μιλάει ο Θεός είναι παράνοια.
Fiat Grande Punto 1.4 95HP 5D (13/01/2010)
Όταν σου μιλάει ο Θεός είναι παράνοια.
Fiat Grande Punto 1.4 95HP 5D (13/01/2010)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
Στου Παναγιωτη τριζει στο ανοιξε κλεισε.Αλλο το τριξιμο απο την ακαμψια και αλλο απο την χρηση.Αυτο που ειχες εσυ....................το εχει απο το 1ο GP που βγηκε στην παραγωγη.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
- dimnim
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 207
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 10:39 am
- Τοποθεσία: Αθήνα - Santa Barbara
Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)
OK.Εγώ απλά το ανάφερα μήπως και βοηθήσει.Gazofonix έγραψε:Στου Παναγιωτη τριζει στο ανοιξε κλεισε.Αλλο το τριξιμο απο την ακαμψια και αλλο απο την χρηση.Αυτο που ειχες εσυ....................το εχει απο το 1ο GP που βγηκε στην παραγωγη.
Όταν μιλάς στο Θεό είναι προσευχή.
Όταν σου μιλάει ο Θεός είναι παράνοια.
Fiat Grande Punto 1.4 95HP 5D (13/01/2010)
Όταν σου μιλάει ο Θεός είναι παράνοια.
Fiat Grande Punto 1.4 95HP 5D (13/01/2010)