Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Διαβάστε εδω τι γίνεται γύρω μας.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από rxbkrs » Κυρ Δεκ 26, 2010 9:46 pm

Pani_EVO έγραψε:Το θέμα είναι πως το EVO Turbo είναι ακριβό στα 18000 τιμή καταλόγου (δλδ 19000 με το κλειδί στο χέρι), όταν δεν έχει καν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, cruise control ή ένα ημι-bucket της προκοπής. Ρίξτο 1,5k και θα παίζει πολύ γερά στον ανταγωνισμό.
Φίλε gazo... αναφέρεσαι στον 1.8TSI. Ως ενεργό μέλος στο seatnet.gr, δεν έχω δει τα προβλήματα που λες στα τόσα μέλη με βελτιωμένα 1.8 TSI. Αντίθετα, πρόβλημα είχαν με τα ποτηράκια τα πρώτης γεννιάς 2.0 TFSI.
Χώρίς να θέλω να το δικαιολογήσω, το Punto EVO Multiair 135 κοστίζει τόσο σήμερα λόγω της διπλής αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ. Άλλα και να μην ερχόντουσαν καθόλου οι αυξήσεις του ΦΠΑ, ακόμα και η αρχική του τιμή έπρεπε και πάλι νά'ταν χαμηλότερη. Δε δικαιολογείται σε καμία περίπτωση άλλα και σε καμία χώρα να κοστίζει τόσο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Κυρ Δεκ 26, 2010 10:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.



Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Δεκ 26, 2010 9:54 pm

Pani_EVO έγραψε:.......Φίλε gazo... αναφέρεσαι στον 1.8TSI. Ως ενεργό μέλος στο seatnet.gr, δεν έχω δει τα προβλήματα που λες στα τόσα μέλη με βελτιωμένα 1.8 TSI. Αντίθετα, πρόβλημα είχαν με τα ποτηράκια τα πρώτης γεννιάς 2.0 TFSI.

Οχι Παναγιωτη.Αναφερομαι στα πουσαρισμενα οσο δεν παει 1.4 με 160-170-180 ιππους.Μονο οσα ειχαν DSG ειναι σε λιγο καλυτερη μοιρα μιας και θεικο αυτο κιβωτιο προστατευει και εν μερη τον κινητηρα. :wink:
Οτι εφερε υπογραφη TFSI η FSI ηταν μια αποτυχια γι αυτο και μεσα σε 1 χρονο τα αντικατεστισαν με Tsi.(εκει εγινε το χαος με τα 2πλο τουρμπισμενα-κομπρεσασαρισμενα.Τα 122αρι δεν καναν κιχ)Ειχαν μεινει μονο τα 2λιτρα TFSI τα οποιοα ειχαν τα γνωστα προβληματα που ξερω και εγω οχι τοσο ως μελος SkodaClud kai SkodaFans αλλα ως τεχνικος ο οποιος παρακουλουθει τα γεγονοτα λογο θεσης στην εταιρια. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Δεκ 26, 2010 10:04 pm

Orange έγραψε:........Μπαμπη, δε μπορω να συγκρινω "νοικιαρικα" αυτοκινητα και ολοι ξερουμε τι παει να πει leasing....
Κουτσουρεμενα service λογο κοστους, χρηση χειροτερη απο δημοσιογραφικη και παει λεγοντας.

Προσθετο ακομα ενα GT V DSG, υπαλληλου συνονοματου στο βουλκανιζατερ που ειμαι πελατης και γνωστος, μονο που αυτο φοραει αναρτησεις KW και Revo....
Πλεον παταει GTi στο κεφαλι....και φυσικα κι αυτο χωρις κανενα προβλημα, τουλαχιστο μεχρι τωρα... :)

Το 'χω πει και ποιο παλια.
Αν η Fiat, δε μου δωσει Punto Abarth, με τον 1750TBi και TCT στα 19.000 max, την εχω σβυσει απο τον χαρτη. :)
Δημητρη κανενας πωλητης η οτιδηποτε αλλο δεν πηρε ποτε TSi.Ολα ηταν leasing σε υψηλα υφισταμενουν μεσα στις εταιριες.Ανθρωποι σοβαροι και οχι πιστιρικαδες κοντρακιδες φαναριων.Οσο για την συντηρηση επειδη τα ειχαμε απο 0 χλμ επρεπε να προσεχουμε πολυτ στο τι κανουμε και τι αντ/κα βαζουμε για να μην εχουμε θεμα με τυχον εγγυηση.Πχ Αν βαζαμε μαπα λαδια και μπουζι και καποιο εσπαγε και πηγενε αντ/πεια..............θα μας το στελναν πισω πακετο στην καλυτερη.Στην αλλη θα μας στελναν το τιμολογιο επισκευης μεσα απο την αντ/πεια και θα μας λεγαν "πληρωστε το γιατι τα λαδια και το φιλτρο που ειχατε ηταν για σαλατα σε καντινα της εθνικης" :lol:

Αλλο ενοικιαζομενα που τα περνει ο καθενας και γινετε το γνωστο μπαχαλο και αλλο leasing εταιριων.Εκει τα πραγματα ειναι λιγο πολυ πιο by the book. :wink:
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
andrew
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1886
Εγγραφή: Τρί Αύγ 23, 2005 8:56 pm
Τοποθεσία: Athens

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από andrew » Κυρ Δεκ 26, 2010 10:22 pm

rxbkrs έγραψε:
Orange έγραψε:Παρακατω εχει γκρεμο....!!!! :lol:
ΧΑΧΑΧΑ! :lol:

Όταν έλεγα παρακάτω, εννούσα παρακάτω στη σελίδα & αργότερα θα εξηγήσω λόγω ότι έπρεπε να φύγω εκείνη την ώρα πού'γραψα την συγκεκριμένη δημοσίευση. :mrgreen: Λοιπόν, που θα ωφελούσαν αυτά τα 5 άλογα παραπάνω στο Punto EVO Abarth SS σε σχέση με το GP Abarth SS. Καταρχήν, τα επιπλέον 5 άλογα στο Punto EVO Abarth SS από μόνα τους (από 180 σε 185), δε θα κάνουν τη διαφορά στην απόδοση. Με άλλη έννοια το έλεγα. Πριν εξηγήσω με ποιά έννοια τό'λεγα, καταρχήν, όπως όλοι γνωρίζουμε, το Punto EVO Abarth SS έχει 180 άλογα με 270 Nm ροπής, ενώ το "κανονικό" Punto EVO Abarth 165 άλογα με 250 Nm ροπής. Εάν το Punto EVO Abarth SS είχε 185 αντί 180 με 270 Nm ροπής άλογα και συγχρόνως το "κανονικό" Punto EVO Abarth 160 άλογα με 230-240 Nm ροπής αντί 165 άλογα με 250 Nm όπως είναι τώρα, η διαφορά μεταξύ "κανονικού" Punto EVO Abarth και Punto EVO Abarth SS θα ήταν ουσιαστική όπως γίνεται τώρα με τα "κανονικά" GP Abarth (155 άλογα με 230 Nm ροπή) και GP Abarth SS (180 άλογα με 270 Nm). Θέλω να πω, αλλιώς είναι η διαφορά 25 άλογα με 30-40 Nm ροπή και αλλιώς η διαφορά των 15 ίππων με 20 Nm ροπή. Ποιός θα πάει να δώσει περίπου 3.000 € για 15 άλογα και 20 Nm ροπής παραπάνω;


Υ.Γ. Αν ήταν το Punto EVO Abarth νά'χε 160 ίππους με 230-240 Nm ροπής αντί για όσο έχει τώρα, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως να είχε και λιγάκι χαμηλότερη τιμή. :wink: Θα μείωνε ακόμα τη διαφορά με το GP Abarth.
@rxbkrs
sorry που στο λεω αλλα οι τιμες των αυτοκινητων και του kit ss δεν βγαινει με μοναδικο κριτηριο τα 0,5Nm ουτε 8,2 αλογα....ελεος!!

το ss kit στο abarth punto evo θα ειναι φθηνοτερο απτο ss kit του grande punto abarth για το λογο οτι αλλαζει πολυ λιγοτερα κομματια πλεον(ουτε τουρμπινα,ουτε μπεκ,ουτε πολλαπλη,ουτε downpipe κτλ κτλ).το αν αξιζει να το βαλεις για +15 αλογα,+αναρτηση fsd με ελατηρια +φρενα,ζαντες,λαστιχα,ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.

απτην φιατ μου ειπαν ανεπισημα οτι η τιμη του θα ειναι 2900 χωρις τοποθετηση(3500 ευρω τελικη δλδ),εγω αν δεν ανακοινωθει κατι επισημα δεν πιστευω τιποτα.
πρεπει να καταλαβεις φιλε οτι η abarth και η καθε abarth οταν βγαζει ενα πακετο ή ενα μοτερ,εξεταζει 500 παραμετρους και οχι μονο την ισχυ και την ροπη!οπως ξερεις της ειναι πολυ ευκολο να εβγαζε το abarth με 200 αλογα.οποτε μην κολλας στα +5Νμ ή στα +15 αλογα.
για μενα το θεμα ειναι απλο,αν θες μια all around βελτιωση στο abarth βαζεις το ss kit και σου βγαινει φθηνοτερα απτο να παρεις ξεχωριστα τα πραγματα(μονο οι ζαντες κανουν 1600 ευρω!!!!).
αν θες μονο να τσιμπισεις δυναμη,πετας ενα προγραμμα και ενα φιλτρακι και 200αριζεις.
ο καθενας διαλεγει ο,τι τον ευχαριστει!

γενικα:
υ.γ:πολυ επιθεση βλεπω στην φιατ ρε παιδια,puntoclub ειμαστε,το λεω γιατι παλιοτερα εγω οταν ελεγα καλη κουβεντα για σαξοραλλο για παραδειγμα εναντια σε hgt ή punto gt πεφτατε να με φατε...

τωρα οποιος θελει να παρει fabia rs (hot hatch και καλα με 5 ΠΟΡΤΕΣ και βαρκα γυαλο στις στροφες ας το παρει),επισης οποιος θελει να παρει polo gti που το εσωτερικο του einai σαν το passat του θειου μου ας το παρει επισης για να λεει οτι εδωσε 19700 και οχι 19500 που κανει τωρα το abarth με την εκπτωση της fiat.
ξαναλεω αν κοιτατε μονο τα αλογα και το 0-100 καλυτερα παρτε ενα gt με 2,5αρα που τα περναει απο πανω και τα 3.
και μην με κατηγορισει κανεις ως φιλοιταλο και τετοια,γιατι σε αυτο το φορουμ εγω εχω υποστηριζει απο σαξοραλλο μεχρι evo.απλα μην βλεπουμε μονοπλευρα τα πραγματα και τα κρινουμε ψυχρα απτην τιμη του καταλογου και το 0-100.εγω αυτα ειχα να πω,σε 15 μερες παραλαμβανω το abarth μου και ελπιζω να το χαρω δεν πα να με περνα και ποδηλατο...χαχα καλες γιορτες σε ολους παιδες!! :) :)
See you in another life . . .

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από rxbkrs » Κυρ Δεκ 26, 2010 11:07 pm

andrew έγραψε:sorry που στο λεω αλλα οι τιμες των αυτοκινητων και του kit ss δεν βγαινει με μοναδικο κριτηριο τα 0,5Nm ουτε 8,2 αλογα....ελεος!!
Όχι, κάνεις λάθος εδώ. Δεν κατάλαβες τι είπα και έβγαλες κατευθείαν συμπέρασμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Πέμ Φεβ 04, 2016 11:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Δεκ 27, 2010 12:56 am

Orange έγραψε: Το 2003 βγηκε σαν μοντελο και ενα χρονο ποιο μετα, ηρθε με DSG το GT....
Καπου αρχες του 2005, εφτασαν και στην Ελλαδα...
Το Golf δε θα επρεπε να συγκρινεται με Punto. Αλλη κατηγορια...
Αν θελουμε να συγκρινουμε με κατι το Punto, αυτο θα ηταν το Polo.
Orange έγραψε: Το αυτοκινητο πριονιζει κανονικα, με επιδοσεις αμεσα συγκρισημες με του πρωτου Punto GT, χωρις φυσικα τις εξαρσεις του και με απολυτο γραμμικο ελεγχο του κινητηρα και φυσικα με κλασεις ανωτερη οδηγικη συμπεριφορα.
Συμφωνω σε ολα τα παραπανω.
Απο την αλλη, σε Golf GT της οικογενειας εσπασε τουρμπινα (στα χερια μου μαλιστα), εχανε νερα, χαλασε 2 φορες η Ν75 κτλ.

Orange έγραψε: Η τιμη στο T-Jet πριν δυο χρονια, ηταν μεσα στον ανταγωνισμο και τοτε αλλωστε, γιναν και οι πωλησεις του αυτοκινητου.
Μετα ειπαμε, "φυκια για μεταξωτες κορδελες"....
Ναι αλλα το tjet δεν βγηκε πριν 2 χρονια... Περασε λιγος καιρος για να πεσουν οι τιμες.
Τωρα ειναι μεν ακριβωτερο αλλα εχει και αλλη τεχνολογια.
Multiair πχ.
Orange έγραψε: Η πωλητικη πλεον της Fiat εχει αλλαξει κατα πολυ απο το παρλεθον.
Εχουν ιδρωσει, να μας πασαρουν το groupo σαν THN premium φιρμα.
Ο λογος γνωστος και τον εχω ξαναπει.
Premium η Fiat? PDT_Armataz_01_05
Orange έγραψε: Θελουν να πουλησουν ακριβα το τομαρι τους, ετσι τους βολευει κατα τα φαινομενα και αυτο μαρτυρει αλλωστε και ο προσφατος διαχωρισμος τους, με το split της μετοχης, εναρξη του καινουργιου χρονου.
Συντομα θα μαθουμε γιατι εγινε το split της μετοχης... Βλ. συνεργασια με Crysler σε κοινο εργοστασιο για παραγωγη SUV κτλ. Υπαρχουν και αλλα θεματα οπως συμβασεις εργασιας και λοιπα εργασιακα...

Μπαμπη, δε μπορω να συγκρινω "νοικιαρικα" αυτοκινητα και ολοι ξερουμε τι παει να πει leasing....
Κουτσουρεμενα service λογο κοστους, χρηση χειροτερη απο δημοσιογραφικη και παει λεγοντας.
Orange έγραψε: Πλεον παταει GTi στο κεφαλι....και φυσικα κι αυτο χωρις κανενα προβλημα, τουλαχιστο μεχρι τωρα... :)
Αντιγραφω τα λεγομενα κατοχου GTi που το πουλαει 23000€ (με 18000χλμ)
Θέλω κάτι πιο σπόρ σε αίσθηση και ας χάσω λιγο απο την ταχύτητα και αποτελεσματικότητα του GTI.
Το GTI ειναι γρήγορο και αποτελεσματικό, αλλα δεν ειναι παιχνίδι.
Orange έγραψε: Το 'χω πει και ποιο παλια.
Αν η Fiat, δε μου δωσει Punto Abarth, με τον 1750TBi και TCT στα 19.000 max, την εχω σβυσει απο τον χαρτη. :)
Ξερεις, η fiat ειναι επιχειρηση και καπως πρεπει να επιβιωσει. Δεν μπορει να πουλαει τσαμπα... Ασε που 1750tbi δε προκειται να μπει σε fiat, οι εποχες ειναι για downsizing.
Αλλα εστω και στο δινει ετσι οπως θες με 19000€, ποσοι ειναι οι φοροι???
Ποια εταιρια σου δινει hot-hatch με 1800cc , turbo και tct/dsg με 19000€ μαχ?

Άβαταρ μέλους
tashauna
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 737
Εγγραφή: Δευ Μάιος 31, 2010 7:40 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από tashauna » Δευ Δεκ 27, 2010 1:09 am

saxon_747 έγραψε:
Orange έγραψε: Το 'χω πει και ποιο παλια.
Αν η Fiat, δε μου δωσει Punto Abarth, με τον 1750TBi και TCT στα 19.000 max, την εχω σβυσει απο τον χαρτη. :)
Ξερεις, η fiat ειναι επιχειρηση και καπως πρεπει να επιβιωσει. Δεν μπορει να πουλαει τσαμπα... Ασε που 1750tbi δε προκειται να μπει σε fiat, οι εποχες ειναι για downsizing.
Αλλα εστω και στο δινει ετσι οπως θες με 19000€, ποσοι ειναι οι φοροι???
Ποια εταιρια σου δινει hot-hatch με 1800cc , turbo και tct/dsg με 19000€ μαχ?

Ξέρεις Γιώργο την είχα ξανακάνει αυτή την ερώτηση στον Orange αλλά μου είχε πει ότι από τη FIAT ζητάει την υπέρβαση αν θυμάμαι καλά (διαψεύστε με κ.Orange αν δεν ισχύει αυτό)
Γιατί και εγώ το θεωρώ ανέκδοτο με 19.000 έναν κινητήρα 1.8. Και σίγουρα δεν θα πουλούσε παρά ελάχιστα. Έχουμε άλλη μόδα αυτά τα χρόνια για τέτοια κατηγορία αυτοκινήτων ;)
Βρείτε μου τρόπο να αποκτήσω 106+ άλογα... (Fix It Again Tony) :P

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Δεκ 27, 2010 1:12 am

Αλλη εταιρια ονομαζεται "το αυτοκινητο του λαου" , οχι η Fiat...

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από rxbkrs » Δευ Δεκ 27, 2010 1:53 am

Παίδες, αλλιώς δεν είναι 15 άλογα με 25 άλογα διαφορά;

Off-topic, στο 500 Abarth, το kit Esseesse μπαίνει με 3.000 € και δίνει 25 άλογα και 24 Nm ροπή παραπάνω + τα υπόλοιπα περιφερειακά όπως ζάντες, φρένα, και ελατήρια χαμηλώματος. Εκεί ναι, κάποιος θα τα δώσει τα 3.000 €.

Στο θέμα μας τώρα, το Punto EVO Abarth στην Ιταλία κοστίζει 19.400 €. Θυμάται κανείς πόσο κόστιζε εδώ πριν τη διπλή αύξηση ΦΠΑ;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Πέμ Φεβ 04, 2016 11:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από Orange » Δευ Δεκ 27, 2010 2:37 am

Μονο η Ληδα καταλαβε και θυματε απο παλια, αυτο που θελω να πω κι εδω....
Ποτε πουλαγε η Fiat και ποιο αμαξι την σκελασπωσε?
Σκεφτητε το λιγο αυτο και μετα συνεχιστε συζητησεις περι αξιοπιστιας, τιμων, νεων τεχνολογιων, βαρυγδουπων Hollywοodντιανων διαφημισεων κλπ φανταχτερων....
Κατα τ΄αλλα, μια χαρα παει το groupo και ο ceo τριβει τα χερια του, για το καλοστημενο δοκανο....

ΥΓ:Αντρεα με το καλο να σου ΄ρθει ρε φιλε, καλοταξιδο και μεγια.
Φυσικα σε περιμενουμε σε συναντηση να στο ασημωσουμε και να με κανεις και μια γυρα να το χαρω κι εγω. :)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από polatov » Δευ Δεκ 27, 2010 3:24 am

παλι τα ιδια βλεπω...
στα 105 αλογα το evo ΔΕΝ μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο σε καμια περιπτωση.
μιλαμε για αυτοκινητα πολης που στριβουν σε λογικα πλαισια.
τα ibiza και polo ποιοτικα ειναι αρκετα επιπεδα πανω.πιο οικονομικα με λιγοτερους ρυπους και σημα.ΜΟΝΟ απο θεμα γουστου ισως υπερτερει το punto.
στα 20.000 ευρω παλι θεωρω εντελως ανιση τη μαχη.παλι εχεις θεμα ποιοτητας αλλα εδω σαφως το evo abarth εχει προτερημα αισθητικο.
η ροπη απο το μοτερ των 180 ιππων σε συνδυασμο με ενα υπεραψογο dsg οδηγικα δεν συγκρινονται με ΚΑΝΕΝΑ manual.
για να καταλαβετε τη διαφορα διαβαστε το test της mito 135 manual σε αντιπαραβολη με το TCT(20.100ευρω!).
ειπαμε το polo ειναι κακασχημο το fabia ειναι 5πορτο και πιο χαλαρα στημενο αλλα κοστιζει και 17990!
θεωρω το cupra μονοδρομο(εκτος και αν δεν αρεσει σε καποιον)
οσο για την αξιοπιστια.ΦΗΜΕΣ.δεν υπαρχει κανενα groupvag που να σπαει στα καλα καθουμενα.οταν τα κακομεταζειριζεσαι και δεν τα ζεσταινεις δεν τα κρυωνεις οπως κανουν ολοι γιατι ειναι ασχετοι σπανε.
οπως αντιστοιχα ΦΗΜΕΣ ειναι και για το οτι καινε λαδια τα 1242 και τα 1,4.αν κανεις αλλαγες λαδιων στην ωρα τους και δεν εισαι κανιβαλος ολα καλα!
οπως και να χει ειναι ακομψο(επιοικως) να πουλας πιο ακριβα κατα 1000 ευρω στον τιμοκαταλογο το punto απο το polo.αντικειμενικα σαν "τεχνολογια-ποιοτητα-επιδοσεις"
η πιο σοφη κουβεντα που ειπατε παραπανω.περναμε fiat για οικονομικοτερα οτι πληρωνεις παιρνεις.αυτο δεν ισχυει για κανενα fiat.(εξαιρεση το panda!)
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Δεκ 27, 2010 8:08 am

polatov έγραψε: στα 105 αλογα το evo ΔΕΝ μπορει να σταθει στον ανταγωνισμο σε καμια περιπτωση.
μιλαμε για αυτοκινητα πολης που στριβουν σε λογικα πλαισια.
To Punto EVO Mair με τα 105 αλογα ανηκει στην κατηγορια supermini και κοστιζει 13900€

Ο ανταγωνισμος:
Alfa Romeo Mi.To 1.4 1368 cc / 105 hp Χ5 17900
Chevrolet Aveo 1.2 LS 1206 cc / 84 hp Χ5 11890
Citroen C3 1.4i Trend 1360 cc / 75 hp Χ5 13505
Citroen DS3 1.4 VTi Chic 95hp 1397 cc / 95 hp Χ5 15940
Ford Fiesta 1.4 Trend 1388 cc / 96 hp Χ5 13735
Honda Jazz 1.4 Comfort 1339 cc / 99 hp Χ5 15745
Hyundai i20 1.2 L 1248 cc / 78 hp Χ5 12100
Mazda 2 1.3 Touring 1349 cc / 86 hp Χ5 13970
Mitsubishi Colt 1.3 Inform 1332 cc / 95 hp Χ5 12740
Opel Corsa 1.4XER C'MON 1398 cc / 100 hp Χ5 12780
Peugeot 207 1.4 16V Active 1397 cc / 95 hp Χ5 14860
Seat Ibiza 1.4 Comfort 85hp 1390 cc / 85 hp Χ5 11890
Skoda Fabia (FL) 1.4 Ambiente 1390 cc / 86 hp Χ5 12790
Suzuki Swift (new) 1.2 GL a/c 1242 cc / 94 hp Χ5 12800
Toyota Yaris 1.3 Luna 1298 cc / 101 hp Χ6 13920
Volkswagen Polo 1.4 Trendline 1390 cc / 85 hp Χ5 13500

Σε αυτα τα κυβικα με ατμοσφαιρικο κινητηρα ειναι αυτο με τη μεγαλυτερη ιπποδυναμη, ενω η τιμη του κινειται στο μεσο ορο.

polatov έγραψε: τα ibiza και polo ποιοτικα ειναι αρκετα επιπεδα πανω.πιο οικονομικα με λιγοτερους ρυπους και σημα.ΜΟΝΟ απο θεμα γουστου ισως υπερτερει το punto.
Σε ποια εκδοση και με τι εξοπλισμο ειναι πιο οικονομικα?
Ποσους λιγοτερους ρυπους και σε ποιον κινητηρα?
Ο 1.2 TSi δεν εχει αμεσο αντιπαλο FIAT, συγκρινεται με τον 0.9 Μ-air που προκειται να μπε στο Punto με αποδοση 100 αλογων...

polatov έγραψε: η ροπη απο το μοτερ των 180 ιππων σε συνδυασμο με ενα υπεραψογο dsg οδηγικα δεν συγκρινονται με ΚΑΝΕΝΑ manual.
Με τι τιμη?

polatov έγραψε: οσο για την αξιοπιστια.ΦΗΜΕΣ.δεν υπαρχει κανενα groupvag που να σπαει στα καλα καθουμενα.οταν τα κακομεταζειριζεσαι και δεν τα ζεσταινεις δεν τα κρυωνεις οπως κανουν ολοι γιατι ειναι ασχετοι σπανε.
οπως αντιστοιχα ΦΗΜΕΣ ειναι και για το οτι καινε λαδια τα 1242 και τα 1,4.αν κανεις αλλαγες λαδιων στην ωρα τους και δεν εισαι κανιβαλος ολα καλα!
Κι'ομως. Εγραψα και παραπανω, η τουρμπινα του GT εσπασε στα καλα καθουμενα... Και οπως ειπε και ο Μπαμπης ειναι λιγο περιεργο να υπαρχει στοκ για ενα τετοιο ανταλλακτικο...
Σιγουρα δεν το παθαινονυ ολα, ετυχε σε μια παρτιδα. Αλλα οπου υπαρχει καπνος...
Δηλαδη το θεμα με το ηλεκτρικο τιμονι στο Punto ειναι φημη ή παρουσιαζεται λογω ελλειπους συντηρησης?
polatov έγραψε: οπως και να χει ειναι ακομψο(επιοικως) να πουλας πιο ακριβα κατα 1000 ευρω στον τιμοκαταλογο το punto απο το polo.αντικειμενικα σαν "τεχνολογια-ποιοτητα-επιδοσεις"
Θα ηθελα μια τεκμηριωση γι'αυτο:
Στις απλες εκδοσεις το Polo ειναι φθηνοτερο αλλα εχει κινητηρα 1.2 με 105 αλογα...
Στις "γρηγορες" εκδοσεις το Polo ειναι παλι ακριβωτερο αλλα εχει DSG χωρις να υπαρχει αντιστοιχη επιλογη σε Punto...

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Δεκ 27, 2010 10:51 am

Τα F.I.R.E 1.4 καινε λαδι Πανο και δεν ειναι φημες(εκτος και αν δεν καταλαβα σωστα οτι αναφερεχαι σε αυτα).Αντιθετως τα 1.2 απλως πρεπει να τους πινετε το αιμα. Τα τιμονια ειναι φαινομενο Delphi και δεν φταιει η Fiat για αυτο.Τα ιδια φορανε και τα Opel με τα ιδια προβληματα.

Oσο για τις τιμες ,τουλαχιστον εσυ Πανο μπορει να πηρες γιατι ηταν φθηνοτερο .Εγω πηρα γιατι ηταν καλυτερο συνολικα και σαφως λιγοτερο ζημιογονο απο τα VAG εκεινης της εποχης.

Παρεπιπτοντως supermini μια φορα και εναν καιρο "ηταν"..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Δεκ 27, 2010 10:59 am

Συμφωνω σε ολα Κωνσταντινε.
Παρεπιπτοντως supermini μια φορα και εναν καιρο "ηταν"..
Μα τα supermini αυτο ειναι: υπερμεγεθη(super) , μινι

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Νέο FIAT Grande Punto (EVO)

Δημοσίευση από Pani_EVO » Δευ Δεκ 27, 2010 12:01 pm

Μη συγκρίνετε ατμοσφαιρικά και υπετροφοδοτούμενα άλογα.
Δείτε επιπλέον τιμή ροπής και καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης ανάμεσα στα μοτέρ 1.2 TSI και 1.4 Multiair, μετρήστε τέλη κυκλοφορίας (πλέον με βάση τους ρύπους) και κατανάλωση και βγάλτε τη σούμα.
Πάντως το Ibiza 1.2 TSI Special Edition έχει 15000 και από εξοπλισμό τα πάντα, σπορ, άνεσης και ασφάλειας.
Αν τον Μάιο που παρήγγηλα το Punto EVO Turbo είχε βγει το Ibiza 1.2 TSI, θα είχα πάρει αυτό. Πιο δυνατό το Punto μου, αλλά καίει πολύ και αυτό το μετράω. Ζούσα και με λιγότερα (υπετροφοδοτούμενα πάλι όμως) άλογα.
Στις φθηνές του ενδόσεις το EVO είναι ανταγωνιστικό, αλλά και πάλι... δεν πουλάει ρε παιδί μου. Εσείς τα βλέπετε στο δρόμο και δεν τα βλέπω εγώ;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιροτητα”