Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Λίγο πολύ όλοι παίζουμε παιχνίδια.Εδώ θα γίνονται συζητήσεις που αφορούν παιχνίδια και παιχνιδομηχανες.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
knightmaregr
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 727
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 11:09 am
Τοποθεσία: Μπραχάμι
Επικοινωνία:

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Δημοσίευση από knightmaregr » Παρ Ιουν 08, 2007 10:53 pm

Είναι γεγονός ότι η σειρά των Command & Conquer αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στον κόσμο των παιχνιδιών στρατηγικής και ότι το τρίτο μέρος του σύμπαντος του Tiberium το περιμέναμε εναγωνίως.

Το πρώτο μέρος δημιουργήθηκε το 1995 από τα Westwood Studios. Γνωστό με τον υπότιτλο Tiberium Dawn, εξιστορεί την αρχή της διαμάχης μεταξύ των ηνωμένων ειρηνευτικών δυνάμεων GDI (Global Defense Initiative) και ενός παγκόσμιου τρομοκρατικού δικτύου, της Brotherhood Of Nod με αρχηγό τον χαρισματικό Kane. Σύμφωνα με την υπόθεση του παιχνιδιού, το 1995 προσκρούει στην κεντρική Ιταλία ένας κομήτης.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η εμφάνιση ενός κρυστάλλινου και τοξικού υλικού, γνωστό με το όνομα Tiberium, το οποίο έχει την ικανότητα να εξαπλώνεται με γρήγορους ρυθμούς. Η Nod, προβλέποντας ότι οι ουσίες που περιέχονται στο υλικό αυτό θα έχουν μεγάλη αξία, αρχίζει επιθέσεις προκειμένου να έχει τον απόλυτο έλεγχο της συγκομιδής του tiberium.

Το δεύτερο μέρος της σειράς με το όνομα Tiberium Sun κυκλοφόρησε το 1999, πάλι με δημιουργό τα Westwood Studios. Η υπόθεση συνεχίζεται θεωρώντας δεδομένη την νίκη των GDI στον πρώτο πόλεμο.

Το παιχνίδι λαμβάνει μέρος το έτος 2030, όπου η γη υποφέρει λόγω της εξάπλωσης του tiberium, το οποίο έχει δημιουργήσει ακατοίκητες περιοχές λόγω της υψηλής μόλυνσης. Παρόλο που ο Kane εθεωρείτο νεκρός έπειτα από την καταστροφή του στρατηγείου του στον πρώτο tiberium πόλεμο, κάνει μυστηριωδώς την εμφάνισή του και μάλιστα χωρίς να έχει γεράσει καθόλου. Αφού καταφέρει να μαζέψει τις διάσπαρτες ομάδες των Nod, ωθεί τον πλανήτη στο δεύτερο Tiberium πόλεμο.

Έπειτα από απουσία 8 ετών έρχεται επιτέλους η ώρα για το τρίτο μέρος της γνωστής σειράς με τίτλο Command & Conquer 3: Tiberium Wars, δημιουργημένο από την EA Los Angeles.

Μεγέθυνση
Η ιστορία λαμβάνει χώρα το έτος 2047, 17 χρόνια δηλαδή μετά τον δεύτερο πόλεμο, όπου οι Nod γνωρίζουν την ήττα και ο Kane αγνοείται. Την χρονιά αυτή επανέρχεται ο Kane στο προσκήνιο και έχοντας συγκεντρώσει σημαντική υποστήριξη από τον κόσμο και αρκετά μεγάλο στρατιωτικό δυναμικό, εξαπολύει έναν πύραυλο με πυρηνικά, καταστρέφοντας τον διαστημικό σταθμό Philadelphia.

Κάτι τέτοιο σηματοδοτεί την έναρξη του τρίτου tiberium πολέμου. Στα μέσα του παιχνιδιού γίνεται και η εισαγωγή των Scrin, μίας εξωγήινης φυλής με μυστηριώδεις προθέσεις που κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της στη σειρά, δίνοντας μία νέα τροπή στα γεγονότα.

Η υπόθεση εκτυλίσσεται μέσα από ένα μεγάλο αριθμό βίντεο που προβάλλονται ανάμεσα στις αποστολές, με την συνολική τους διάρκεια να ξεπερνάει την μία ώρα. Το Tiberium Wars συνεχίζει την παράδοση των τίτλων Command & Conquer, χρησιμοποιώντας ηθοποιούς αντί για CG. Οι ηθοποιοί κάνουν πολύ καλή δουλειά, δίνοντας την υποκριτική ικανότητα που θα περίμενε κανείς να δει από οποιαδήποτε σοβαρή παραγωγή ταινίας.

Μεταξύ αυτών είναι οι Josh Holloway (Lost), Michael Ironside (Starship Troopers), Billy Dee Williams (Star Wars V, VI). Αξιοσημείωτο είναι ακόμα ότι όλα τα βίντεο είναι υψηλής ευκρίνειας σε αντίθεση με αυτά των παλιότερων τίτλων της σειράς. Τα κείμενα είναι καλογραμμένα και η υπόθεση καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον αμείωτο.

Όπως γινόταν και στους υπόλοιπους τίτλους της σειράς, έτσι και εδώ μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε από τις δύο κλασσικές παρατάξεις, όπως επίσης και αυτής των Scrin. Η τελευταία φανερώνεται αφού ολοκληρώσετε τα campaigns των δύο παρατάξεων. Οι αποστολές παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία στα objectives (κύρια και δευτερεύοντα), σπάζοντας τη μονοτονία του απλού ζητούμενου που κυριαρχεί συνήθως στα strategy.

Τα κύρια μπορεί να είναι δύο ή περισσότερα και συνήθως αφορούν στην καταστροφή συγκεκριμένων εχθρικών κτιρίων, την κατάκτηση κάποιων εξ αυτών (με την χρήση των γνωστών engineers), την προστασία κάποιου δικού σας κτιρίου από τον αντίπαλο ή την ασφαλή συνοδεία ενός οχήματος ως κάποιο συγκεκριμένο σημείο του χάρτη. Πολλές φορές όταν θα ολοκληρώνετε κάποιο objective θα αποκαλύπτεται μέρος του επιπέδου δίνοντάς σας εν συνεχεία νέες αποστολές.

Τα δευτερεύοντα, δεν είναι αναγκαίο να ολοκληρωθούν για την διεκπεραίωση της αποστολής, αλλά παρέχουν βοήθεια στην προσπάθεια τερματισμού. Σε αυτά περιλαμβάνονται κατακτήσεις κτιρίων που ενισχύουν με δωρεάν μονάδες, την κατάκτηση πύργων που παράγουν σταθερό εισόδημα από tiberium με την πάροδο του χρόνου κ.α.

Μεγέθυνση
Σε αντίθεση με τον φουτουριστικό σχεδιασμό που είχαν πολλές από τις μονάδες του Tiberiun Sun, θα παρατηρήσετε ότι οι μονάδες σε αυτόν τον τίτλο είναι ποιο συμβατικά σχεδιασμένες δημιουργώντας το παράδοξο να φαίνεται πως το 2ο μέρος της σειράς διαδραματίζεται αρκετά χρόνια μετά το 3ο. Έτσι π.χ. στις δυνάμεις των GDI οι disk throwers έχουν αντικατασταθεί από τους grenadiers, καθώς επίσης επιστρέφουν τα τανκ ως κύρια δύναμη αντικαθιστώντας τις mech μονάδες εκτός του Juggernaut.

Από την πλευρά των Nod έχουν επίσης αφαιρεθεί πλήρως τα cyborgs. Το tiberium παραμένει το μοναδικό υλικό που θα χρειαστεί να μαζέψετε προκειμένου να φτιάξετε κτίρια και στρατιωτική δύναμη, στοιχείο που σε συνδυασμό με τους μικρούς χρόνους που απαιτούν για την δημιουργία τους, συμβάλλει στο πολύ γρήγορο gameplay. Η μπάρα, μέσω της οποίας, διαχειρίζεστε την βάση σας συνεχίζει να καταλαμβάνει το δεξί χώρο της οθόνης, ωστόσο έχει δεχθεί κάποιες βελτιώσεις που την κάνουν ακόμα ποιο εύχρηστη απ ότι ήταν στους παλιότερους τίτλους.

Πλέον η επιλογή δημιουργίας αμυντικών όπλων, αρμάτων, πεζικού και εναέριων οχημάτων είναι χωρισμένη σε 5 κατηγορίες τις οποίες μπορείτε να εναλλάσσετε γρήγορα και εύκολα με την χρήση ετικετών. Σε αντίθεση με τα παλιότερα Command & Conquer που γινόταν να χτίζετε μία μονάδα από κάθε κατηγορία, στο Tiberium Wars σάς δίνεται πλέον η επιλογή- μέσω επιπλέον υποκατηγοριών στις παραπάνω 5- να ορίσετε τις μονάδες που εσείς θέλετε να φτιάχνετε από το κτίριο που θέλετε.

Στην αρχή θα φανεί κάπως περίπλοκο το σύστημα, αλλά δεν θα αργήσετε να το χρησιμοποιείτε με ευκολία επιλέγοντας γρήγορα μονάδες και κτήρια ανάμεσα από τις κατηγορίες. Αποτελεί πραγματικά μία πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη στο πεπαλαιωμένο σύστημα της σειράς.

Μεγέθυνση
Οι διαφορετικές παρατάξεις είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να έχουν διαφορετικά αδύναμα και δυνατά σημεία. Οι GDI έχουν σαφώς τις ποιο δυνατές επίγειες μονάδες και η κατά μέτωπο επίθεση με πολλές δυνάμεις δείχνει να είναι μία καλή τακτική. Το πεζικό τους αντέχει τα εχθρικά πυρά περισσότερο από τις υπόλοιπες παρατάξεις, ενώ τα APC που διαθέτουν (οχήματα μεταφοράς πεζικού) δίνουν την δυνατότητα στους στρατιώτες που θα μεταφέρουν να χρησιμοποιούν τα όπλα τους -παρέχοντάς τους ταυτόχρονα επιπλέον προστασία- δημιουργώντας ένα πολύ δυνατό «όπλο» τουλάχιστον για τα πρώτα στάδια του παιχνιδιού.

Το mammoth tank έχει μεγάλη αντοχή σε χτυπήματα και με την σχετική αναβάθμιση που το εξοπλίζει με διπλά railgun ή δύναμη πυρός που αποκτά, γίνεται από τις μεγαλύτερες μονάδες του παιχνιδιού. Ακόμα οι αντιαεροπορικοί πύραυλοι που έχει, το καθιστούν μία από τις πιο πλήρεις μονάδες. Άλλη ένα αξιόλογο unit αποτελεί το juggernaut, ένα mech με τρία κανόνια μεγάλου βεληνεκούς που το καθιστά ιδανικό στην καταστροφή αμυντικών όπλων. Τα επιθετικά ελικόπτερα orca μπορούν να ρίξουν περιορισμένο αριθμό πυραύλων και απαιτείται η επιστροφή τους στην βάση για να ανεφοδιαστούν.

Τέλος, τα αμυντικά τους όπλα είναι τα ποιο αδύνατα του παιχνιδιού μιας και κάνουν ελάχιστη ζημιά τόσο στα εχθρικά άρματα όσο και στις εναέριες μονάδες.

Μεγέθυνση
Οι Nod, σε αντίθεση με τους GDI, έχουν στην διάθεσή τους μονάδες με πολλές ειδικές δυνατότητες που απαιτούν περισσότερη στρατηγική σκέψη. Το πεζικό τους είναι με διαφορά το πιο αδύναμο του παιχνιδιού και σπάνια θα θελήσετε να το χρησιμοποιήσετε με μόνη εξαίρεση τη shadow team που αποτελείται από στρατιώτες με ειδικά διαμορφωμένα φτερά. Κάτι τέτοιο τους επιτρέπει να πετάνε πίσω από τις εχθρικές γραμμές καταστρέφοντας εύκολα κτίρια με τα εκρηκτικά που διαθέτουν.

Ανάμεσα από τα διάφορα άρματα ξεχωρίζουν τα πολύτιμα stealth tanks που έχουν την δυνατότητα να προχωρούν απαρατήρητα και να εξαπολύουν ξαφνικές επιθέσεις.

Χρησιμοποιώντας τα σωστά, μπορείτε να καταφέρετε καίρια πλήγματα στην οικονομία του αντιπάλου. Πολύ ενδιαφέρουσα μονάδα αποτελεί το mech avatar το οποίο μπορεί να δεχθεί πολλά χτυπήματα πριν εξουδετερωθεί και έχει την δυνατότητα να καταστρέφει φιλικές μονάδες προκειμένου να εξοπλιστεί με τα όπλα τους.

Τα ελικόπτερα venom είναι σαφώς καλύτερα από τα orca αφού δεν χρειάζεται να επιστρέψουν στη βάση προκειμένου να γεμίσουν τα όπλα τους. Είναι πολύ αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση αντίπαλων εναέριων μονάδων. Τα αμυντικά τους όπλα είναι τα καλύτερα του παιχνιδιού, με το πανίσχυρο obelisk of light να μπορεί να καταστρέψει οποιαδήποτε μονάδα με το πολύ δύο χτυπήματα. Η πρωτοεμφανιζόμενη φυλή Scrin είναι μάλλον η ποιο ενδιαφέρουσα για τον παίκτη.

Είναι η μόνη παράταξη που δεν χρειάζεται να χτίσει αποθήκες για το tiberium που μαζεύει και το πεζικό της δεν επηρεάζεται καθόλου όταν προχωράει σε αυτό. Τα περισσότερα άρματα και αεροσκάφη που κατέχουν μπορούν να αναβαθμιστούν με ασπίδες δίνοντάς τους σχεδόν την διπλάσια αντοχή. Η κύρια δύναμή τους όμως αποδίδεται στις εκπληκτικές και ποικίλες εναέριες δυνάμεις τους.

Μεγέθυνση
Το planetary assault carrier είναι ένα μεγάλο σκάφος με την δυνατότητα να εξαπολύει πολλά μικρότερα, προκαλώντας πολύ μεγάλες ζημιές. Το γεγονός ότι έχει μεγάλη αντοχή σε χτυπήματα το καθιστά έναν από τους ποιο επικίνδυνους αντιπάλους. Τέλος, στην κατοχή τους έχουν την πιο ακριβή και πιο δυνατή μονάδα του παιχνιδιού, την εναέρια βάση mothership.

Κινείται πολύ αργά αλλά όταν φτάσει στον στόχο της έχει την δυνατότητα να εξαπολύσει κάθετα μία ακτίνα που μπορεί να καταστρέψει με ένα χτύπημά της οποιοδήποτε κτήριο και μονάδες υπάρχουν τριγύρω. Το πεζικό όλων των παρατάξεων πλέον έχει την δυνατότητα να οχυρώνεται στα κτήρια έχοντας έτσι πολύ μεγαλύτερη προστασία από τα εχθρικά πυρά.

Πολλές μονάδες επίσης έχουν κάποιες ειδικές ικανότητες που μπορείτε να ενεργοποιήσετε, όπως η δυνατότητα των... πεζικάριων των GDI να σκάψουν αναχώματα ώστε να προστατεύονται περισσότερο από τα εχθρικά πυρά.

Επίσης κάθε παράταξη μπορεί να ενεργοποιήσει διάφορες ειδικές δυνάμεις με την κατασκευή ανάλογων κτιρίων. Χτίζοντας, έτσι, ένα αεροδρόμιο στους Nod θα μπορείτε σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα να στείλετε αλεξιπτωτιστές σε όποιο σημείο του χάρτη θέλετε ή με τη δημιουργία του ανάλογου κτιρίου να πυροβολήσετε με το πανίσχυρο Ion Cannon των GDI καταστρέφοντας τα πάντα γύρω από το σημείο βολής.

Το παιχνίδι χρησιμοποιεί μία αναβαθμισμένη έκδοση της μηχανής γραφικών SAGE, η οποία χρησιμοποιήθηκε μεταξύ άλλων και στα Battle For Middle Earth II και Command & Conquer: Generals. Τα γραφικά είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει σε strategy τίτλο με πολύ λεπτομερή σχεδιασμό στο περιβάλλον και τις μονάδες. Τα εφέ των πυροβολισμών είναι εκπληκτικά δημιουργώντας πολύ έντονες μάχες, ενώ και οι καταστροφές των κτιρίων φέρουν αρκετές λεπτομέρειες στο επίπεδο της καταστροφής.

Μεγέθυνση
Οι μονάδες και τα κτίρια των Nod και των GDI έχουν τέτοιο σχεδιασμό που τα κάνουν μοναδικά και με δικό τους χαρακτήρα. Δυστυχώς το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για την παράταξη των Scrin, όπου ο σχεδιασμός τους είναι ο πλέον κοινότυπος για εξωγήινα όντα. Οι μεγαλύτερες μονάδες θυμίζουν αρκετά τα γιγάντια τρίποδα οχήματα της ταινίας War Of The Worlds ή του Half Life 2 και τα αεροσκάφη αυτά του Independence Day.

Τέλος, οι επίγειες μονάδες έχουν αισθητή ομοιότητα με ζωύφια. Στον τομέα του ήχου η ΕΑ έχει κάνει άψογη δουλειά. Το soundtrack περιέχει δυνατά ορχηστρικά κομμάτια που συνεισφέρουν σε μεγάλο βαθμό στην ένταση του παιχνιδιού. Τα ηχητικά εφέ κάνουν καλή δουλειά στην απόδοση των ήχων που ακούγονται από τα διάφορα όπλα και τις εκρήξεις, με αυτούς των όπλων και της κίνησης των Scrin να ξεχωρίζουν.

Τέλος, οι φωνές που ακούγονται και οι ατάκες που έχουν οι διαφορετικές μονάδες είναι πολύ προσεγμένες και αντιστοιχούν πλήρως με αυτές που αντιπροσωπεύουν. Το παιχνίδι έχει συνολικά 35 αποστολές, από 15 για τους GDI και Nod και 5 για τους Scrin, που θα σας απασχολήσουν τουλάχιστον για 16 ώρες στο normal επίπεδο δυσκολίας. Επίσης, το σύστημα επιβράβευσης του τίτλου (όπου ανάλογα με τις επιδόσεις κάθε παίκτη αποδίδεται κι ένα μετάλλιο) δίνει σίγουρα κίνητρο για να επιστρέψετε σε διάφορες αποστολές και να δοκιμάσετε ξανά και ξανά.

Όπως καταλαβαίνετε από τα παραπάνω, ο τίτλος αυτός μετά την ολοκλήρωση και των τριών campaigns μπορεί να δώσει ακόμα περισσότερες ώρες gameplay. Φυσικά για όποιον αποφασίσει να έρθει σε επαφή και με το online μέρος (μέχρι και 8 παίκτες ταυτόχρονα), θα χρειαστεί να δαπανήσει αρκετό από τον χρόνο του επιπλέον. Χωρίς αμφιβολία, το Tiberium Wars συνεχίζει επάξια την βαριά κληρονομιά που φέρει το όνομα Command & Conquer, χαρίζοντάς μας έναν εκπληκτικό strategy τίτλο. Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να το αποκτήσετε.

Νικόλας Μαρκόγλου


Πηγή: www.gameover.gr


Εικόνα
knightmaregr Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Gallatin
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 3632
Εγγραφή: Πέμ Απρ 15, 2004 12:28 am
Τοποθεσία: 1 κολωνα μπροστα απο ολους!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Gallatin » Σάβ Ιουν 09, 2007 12:27 am

nod rules....
avatar + venom μου κερδισαν ολακληρο το παιχνιδι.
http://www.speedtest.net/result/363494335.png
ΕικόναΕικόνα
ΕικόναΕικόνα
Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off

Άβαταρ μέλους
Dreamcatcher
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 20, 2006 5:40 pm
Τοποθεσία: Salonica
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dreamcatcher » Σάβ Ιουν 09, 2007 3:44 pm

και τα mammoth των gdi καλα ειναι!! :D :D :D
Red like passion!!

Άβαταρ μέλους
spirakos
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Παρ Αύγ 13, 2004 3:33 pm
Τοποθεσία: Athina-Galatsara

Δημοσίευση από spirakos » Δευ Ιουν 11, 2007 9:19 pm

Σωστός ο φίλος Gallatin...
NOD Forever...
Avatar κ stealth tank είναι μοναδικά...
...This is not a toy...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Gaming”