Νέο Fiat Punto (mk4) wishlist

Εδώ μέσα ξεσαλώστε!!!

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Νέο Fiat Punto (mk4) wishlist

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Ιαν 24, 2018 6:12 pm

Στο συγκεκριμένο topic γράφουμε αποκλειστικά τι θα θέλαμε να έχει το επόμενο (πιθανό) Punto (το mk4).

Γνωρίζω ότι υπάρχει ήδη θέμα για το νέο (πιθανό) Punto ΕΔΩ, απλά η διαφορά είναι πως σ'αυτό το συγκεκριμένο topic γράφουμε τι θα θέλαμε να έχει το πιθανό αμάξι αυτό, και όχι νέα/εξελίξεις του και επικαιρότητά του, τα οποία θα συνεχίζονται να γράφτονται στο θέμα του url που παρέθεσα...

Γράφουμε σοβαρά, ρεαλιστικά και εφικτά πράγματα που θέλουμε να έχει το συγκεκριμένο, χωρίς να ειρωνευόμαστε και να spamάρουμε


Ξεκινώ εγώ με το τι θα ήθελα να έχει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Παρ Ιαν 26, 2018 9:02 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.



Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Νέο Fiat Punto (mk4) wishlist

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Ιαν 24, 2018 9:51 pm

Ι. ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ PUNTO (mk4):


ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΟΥ:

1. Αμάξωμα: 3θυρο και 5θυρο

2. Φανάρια:

α. Μπρος: Να έχουν ξεχωριστή λάμπα για μεσαία σκάλα και τη μεγάλη σκάλα αντί για μια λάμπα (Η4 λάμπα) να χρησιμοποείται και στις 2 σκάλες.. Δηλαδή, η μεσαία σκάλα να παίρνει Η7 λάμπα και να έχει προτζέκτορες 3 ιντσών στον standard εξοπλισμό, και η μεγάλη σκάλα να παίρνει λάμπα είτε Η7 πάλι, Η1, ή Η15

β. Πίσω: Κάθετα φανάρια ξανά (όπως όλα τα προηγούμενα Punto). 2 φώτα όπισθεν (1 σε κάθε γωνία) πίσω αντί για 1


3. Χωριτικότητα βενζίνης: 45-50 λίτρα

4. Καρέ: Ίδιο με τα Grande Punto/Punto EVO (τετραμπούλονο)

5. Τάπα βενζίνης που κλειδώνει να είναι στον Standard εξοπλισμό


ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΟΥ:

1. Μίζα: Οπωσδήποτε με κλειδί κανονικό (που έχει immobiliser) αντί για τα νέα τύπου ασύρματα κλειδιά (keyless entry)

2. Παράθυρα μπρος: Ηλεκτρικά παράθυρα, και του συνοδηγού να ανοιγοκλείνει αυτόματα (όπως γίνεται με του οδηγού)

3. Εσωτερικά χερούλια πόρτας: Να ξαναγίνουν όπως είναι του Grande Punto, παρά όπως του Punto EVO.

4. Καντράν: Το κοντέρ και το στροφόμετρο να είναι όπως είναι του Grande Punto Abarth αντί για του Punto EVO Abarth, δηλαδή τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν άνα 20 αντί άνα 30 και η βελόνα (όταν είναι το 0) να κοιτάει λοξά (κάτω αριστερά, όπως σχεδόν όλα τα αμάξια) παρά κάτω

5. Φως καμπίνας: LED φωτισμός μπρος και πίσω

6. Καθίσματα πίσω:

α. Να υπάρχει μεσαία ζώνη στον Standard εξοπλισμό

β. Μεσαίο προσκέφαλο στον Standard εξοπλισμό



ΕΓΓΥΗΣΗ

Εργοστασιακή εγγύηση: 4-5 χρόνια αντί για μόλις 2




ΙΙ. GT έκδοση:


ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΟΥ:

1. Αμάξωμα: 3θυρο, ίσως και 5θυρο επίσης

2. Κινητήρας: 4κύλινδρος Fire/FireFly 1396 (1400) κυβικών turbo Multiair II

3. Τουρμπίνα: Ενδεχομένως την Garret GT 1438 που φόραγε το Punto EVO Multiair Turbo 135

4. Ιπποδύναμη: 150-160 άλογα

5. Ροπή: 240 - 250 Nm

6. Τελική Ταχύτητα: 211-213 χιλιόμετρα

7. Μετάδοση: Χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο

8. Φρένα:

α. Μπρος: Μονοπίστονα με διαστάσεις δισκόπλακας 302-305mm στον Standard εξοπλισμό. Προαιρετικά τετραπίστονα Brembo με διαστάσεις δισκόπλακας 305mm διάμετρο και 28 mm πάχος όπως του Grande Punto/Punto EVO Abarth

β. Πίσω: Μονοπίστονα με διαστάσεις δισκόπλακας 264mm διάμετρο και 11mm πάχος


9: Κόρνα: Διπλή κόρνα όπως είχε το Punto GT

10: Ζάντες και λάστιχα: 17 άρες ζάντες με διαστάσεις ελαστικών 215/45/17


ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΟΥ:

1. Καντράν:

α: Να υπάρχει μετρητής λαδιού όπως είχαν τα Punto GT και τα Uno Turbo

β. Μπαρόμετρο

ΑΞΕΣΟΥΑΡ

1. Πατάκια GT να είναι στον Standard εξοπλισμό.

TIMH

Με το κλειδί στο χέρι να κοστίζει γύρω στα 18.500-19.500 Ευρώ περίπου




ΙΙΙ. ABARTH ΕΚΔΟΣΗ:

Το βασικότερο απ'όλα, να είναι πλέον αυτόνομη έκδοση Abarth, χωρίς kit Assetto και kit esseesse προσθήκες και τα σχετικά

Το μυστικό είναι να:

1. Κληρονομήσει όλα τα θετικά των Grande Punto Abarth esseesse και Punto EVO Abarth esseesse
2. Διορθώσει κάποια λάθη που έγιναν σ'αυτές τις παραπάνω εκδόσεις
3. Μπουν και καινούρια χαρακτηριστικά


ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΟΥ:

1. Αμάξωμα: 3θυρο αποκλειστικά

2. Κινητήρας: 4κύλινδρος Fire/FireFly 1596 (1600) κυβικών, twin-scroll turbo Multiair II, με κόφτη στις 6.500 στροφές

3. Τουρμπίνα: 2άρα[/b]

4. Ιπποδύναμη: 200 ίπποι

5. Ροπή: 300-320 Nm

6. Τελική Ταχύτητα: 228-235 χιλιόμετρα

7. Μετάδοση: Χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο

8. Εξάτμιση: Διπλή μπούκα

9. Φρένα:

α. Μπρος: Τετραπίστονα Brembo, με ημιαγωνιστικά τακάκια με διαστάσεις δισκόπλακας 312mm διάμετρο και 28 mm πάχος. Προαιρετικές οι τρυπιτές δισκόπλακες.

β. Πίσω: Μονοπίστονα, με διαστάσεις δισκόπλακας 270 - 272 mm διάμετρο και 11 mm πάχος, ή 278 - 280 mm διάμετρο και 12 mm πάχος


10. Ζάντες και λάστιχα: Ίδιες 18άρες ζάντες (18x7,5) με τα Grande Punto/Punto EVO Abarth esseesse (όπως έχουν ήδη πολλά αυτοκίνητα του ανταγωνισμού απο προηγούμενες γενιές τους) και ίδια διάσταση ελαστικών (215/40/18), άλλα και περισσότερες επιλογές χρώματος ζάντας

11. Κόρνα: Διπλή κόρνα όπως είχε το Punto GT

12. Τζάμια: Φιμέ πίσω τζάμια και του πίσω παρμπρίζ.

13. Χρώμα αμαξώματος: Οπωσδήποτε περισσότερες επιλογές χρώματος απ'ότι είχαν τα Grande Punto/Punto EVO Abarth, όπως για παράδειγμα να έχει και μπλε (όπως του Corsa OPC), πράσινο, ασημί, και λίγα ακόμα χρώματα.


ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΜΑΞΙΟΥ

1. Καντράν:

α: Να υπάρχει μετρητής λαδιού όπως είχαν τα Punto GT και τα Uno Turbo

β. Μπαρόμετρο


2. Όργανα: Το Sport Boost και το ASR (Antispin) να ξαναγίνουν ξεχωριστά κουμπιά για την κάθε λειτουργία (όπως ήταν στο Grande Punto Abarth) αντί για ένα κουμπί που κάνει τις 2 παραπάνω λειτουργίες ταυτόχρονα (όπως είναι στο Punto EVO Abarth).

3. Φως καμπίνας: Λευκός, έντονος φωτισμός LED (όπως ήταν στο Alfa Romeo Mito), και να είναι στον Standard εξοπλισμό

4. Καθίσματα: Bucket καθίσματα, και να έχουν τσέπη πίσω τους για να μπαίνουν πράγματα μέσα. Έξτρα επιλογή τα Sabelt bucket




ΑΞΕΣΟΥΑΡ

1. Τα πατάκια Abarth να είναι στον Standard εξοπλισμό.

2. Προαιρετικά εργοστασιακά φώτα XENON με λάμπα Η7, ή D2S

3. Το εργοστασιακό Hi-Fi ηχοσύστημα να είναι προαιρετικό αντί για standard εξοπλισμό (σε άλλες χώρες γινόταν αυτό)





TIMH

Να κοστίζει γύρω στα 21.500 - 23.000 Ευρώ περίπου με το κλειδί στο χέρι



Μπορώ να σκεφτώ κι άλλα ακόμα, αλλά θεωρώ πως αυτά αρκούν για τώρα...



Υ.Γ. Ο ανταγωνισμός σήμερα ήδη τα έχει!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Τετ Ιαν 31, 2024 9:45 pm, έχει επεξεργασθεί 7 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Νέο Fiat Punto (mk4) wishlist

Δημοσίευση από GDRIVER » Πέμ Ιαν 25, 2018 8:46 am

1. διπλά ψαλίδια εμπρός και τα ίδια ή πολλαπλών , πίσω.
2. έκδοση με τετρακίνηση , όχι μόνο για off-road αλλά και η έκδοση abarth να είναι τετρακίνητη. στα πρότυπα του s1.
3. πλήρης κατάργηση ατμοσφαιρικών κινητήρων, όπως έχουν κάνει όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές που πλέον έχουν καταργήσει τους αργούς , απαρχαιωμένους ατμοσφαιρικούς που πέρασαν πλέον στη λήθη. Εκδόσεις με πολύ μικρό κυβισμό turbo , όπως fiat 500 0,9cc και 105 αλόγων αλλά λόγω κατηγορίας , 1000 κυβικά 130-140 ίππους.
3. φωτισμός led παντού ανεξαιρέτως λάμπας. ξεχωρίστές λάμπες πέδησης και όχι ενσωματωμένες σε άλλες λάμπες.
4. δεξαμενή καυσίμου , 55 λίτρων
5. πίνακας οργάνων πλήρως ψηφιακός με ολόκληρη οθόνη , όπως έχει γίνει στο νεο 500. δεύτερη οθόνη infotainment 8 ιντσών ενσωματωμένη το κεντρικό ταμπλό και όχι σε μορφή τάμπλετ.
6. εσωτερικό ταμπλό 3 όγκων. ένα με κλίση προς τον οδηγό, ένα κεντρικό με την οθόνη και ένα με κλίση προς τον συνοδηγό.
7. χώρος αποσκευών 320 λίτρων
8. πενταμπούλωνες ζάντες αφού πλέον οι τετραμπούλωνες είναι είδος υπο εξαφάνιση.
9. αεριζόμενοι δίσκοι πίσω.
10. φωτισμό led η αερίου ξένου στις κύριες λάμπες.
11. αν χρησιμοποιηθούν δυστυχώς γόνατα (ο απαρχαιωμένος ευρωπαίος ξαναχτυπά), μπροστά αυτά να είναι διπλού άξονα, στα πρότυπα του renault clio. και όχι μόνο για την abarth έκδοση, αλλά για όλες τις εκδόσεις.
12. εταιρική ταυτότητα σε όλα τα αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες.
13. πλήρως ευθυγραμμίσιμη ανάρτηση πίσω μπρος, κατά τέσσερις άξονες μπροστά (κάστερ, τόε, κάμπερ , roll center) και τρείς πίσω.
14. εκδόσεις με ηλεκτρονικώς ρυθμιζόμενα ελεγχόμενα αμορτίσερ όπως ορισμένες εκδόσεις της mito.
15. όχι πια generic σχεδίαση αμαξώματος όπως το argo, tipo, aegea. Ίσως να αποταθούν σε ανεξάρτητα σχεδιαστήρια, όπως giugarro, pininfarina,
16. σχεδιαση εμπνευσμένη από πολυτελείς φίρμες όπως mazeratti και ferrari, βλέπε grande punto, αλλά όπως ford mondeo με aston martin.
17. κατάργηση τρίθυρων εκδόσεων και υιοθέτηση τετράπορτου κουπε.
18. σκελετός με κορυφαία ακαμψία και ασφάλεια 6 αστέρων κατά ncap αλλά και κατά iihs. Προτιμότερο κατά iihs.
19. όλοι οι αυτοματισμοί που έχουν πλεόν όλα τα αυτοκίνητα. αυτόματο φρενάρισμα, στάθμευση, αυτόματη ρύθμιση cruise control, lane monitoring και άλλα πολλά.
20. κατάργηση χειροκίνητων κιβωτίων. Ώρα να μπούμε στον 21 αιώνα επιτέλους.
21. υβριδικές βενζίνης αλλά και υβριδικές πετρελαίου εκδόσεις.
22. μεγάλο εναλλάκτη και σε πιο προσβάσιμο σημείο.
23. 8 αερόσακοι στη βασική έκδοση , 12 σε πιο πολυτελείς.
24. πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις όπου ο ουρανός θα είναι ηλιακό πάνελ αλλά και μικρές ανεμογεννήτριες κάθετου τύπου μπροστά και πίσω από τη μάσκα του αυτοκινήτου. Ενσωμάτωση μικρού κινητήρα υδρογόνου σε ρόλο γεννήτριας για επιπλέον φόρτιση εν κινήσει. Με όλα αυτά θα έχει αυτονομία τουλάχιστον 600 χιλιομέτρων.
25. γιατί όχι το νέο αυτοκίνητο να είναι αναβίωση παλιού θρυλικού. όπως uno. Στα πρότυπα του fiat 500. Γιατί όχι να ονομάζεται uno και να είναι αναβίωση του θρυλικού X 1/9. Υπάρχει κάποιος κανόνας που να απαγορεύει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης να έχει σχεδίαση γαμάτου κουπέ;;;;
25. Όλα τα πλαστικά να έχουν από πάνω μία λαστιχώδη επικάλυψη , όπως το ταμπλό του abarth τώρα.
26. Εκδόσεις με ματ χρώματα.
27. Υιοθέτηση noise cancelling στον εσωτερικό χώρο.
28. Δύο ντουλαπάκια οδηγού- συνοδηγού , το ένα με ψύξη. Φωτισμό και στα δύο.
29. Πίσω κάθισμα όπου η πλάτη θα αναδιπλώνεται πλήρως οριζόντια αλλά τμηματικά.Κοινώς διαιρούμενο κάθισμα με πλήρη οριζοντιοποίηση
30. Φωτισμός μέσα στην καμπίνα και για τους πίσω επιβάτες. Κρυφός φωτισμός πατώματος πίσω μπρός με διακόπτη. Πόσες φορές μας έχει πέσει κάτι στο πάτωμα και ψάχνουμε στα τυφλά να το βρούμε.
31. Γενναιόδωρος φωτισμός στο χώρο αποσκευών με πολλές λάμπες σε πολλαπλά σημεία
32. Αεραγωγοί πίσω όπως το ινδικό και βραζιλιάνικο punto.
33. Ίδιες εκδόσεις σε όλες τις χώρες και όχι άλλες χώρες να είναι πιο προνομιούχες.
34. Υιοθέτηση rgb φωτισμού στο ταμπλό για να αλλάζουμε κατά βούληση το χρωματικό φωτισμό των πλήκτρων οργάνων αλλά και του κεντρικού ταμπλό, προκειμένου να διαλέγει ο καθένας το χρώμα του πλήκτρων.
35. Όλα τα ηλεκτρικά να έχουν δική τους ανεξάρτητη ασφάλεια. όχι όπως τώρα όπου κοινή ασφάλεια έχει το esp με τον φωτισμό της όπισθεν(!!!!)
36. Φώς όπισθεν και στις δύο γωνίες του αυτοκινήτου. Στο κάτω μέρος και με πολλά lumen.
37. Πόρτα χώρου αποσκευών χωρίς τρίτο στοπ, αλλά αυτό το στοπ να είναι στον ουρανό των πίσω επιβατών.
38. Θύρα αποσκευών που να ανοίγει τμηματικά προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η κίνηση των καλωδίων που περνάνε μέσα από τη θύρα. Δηλαδή να ανοίγει μόνο το τζάμι ή μόνο το κάτω μέρος χωρίς το τζάμι.
39. Δυνατότερος και πιο ήσυχος ανεμιστήρας. Φίλτρο καμπίνας με απλοποιημένη διαδικασία αλλαγής από τον χρήστη.
40. Κινητήρας πίσω από τον μπροστινό άξονα και διαμήκη τοποθέτηση.
41. Γιατί όχι κινητήρας πίσω και χώρος αποσκευών μπροστά.

Και τώρα μπορούμε όλοι να γελάσουμε μαζί.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Νέο Fiat Punto (mk4) wishlist

Δημοσίευση από kostas013 » Τρί Ιαν 30, 2018 8:45 am

1800 η 2000 κυβικα τουρμπο και 250 εργοστασιακα αλογατα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Γιωργος punto
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Νέο Fiat Punto (mk4) wishlist

Δημοσίευση από Γιωργος punto » Σάβ Φεβ 03, 2018 3:24 am


Προσεγμένο ποιοτικά και να παραμείνει σπορ αμάξι. Γιατί φοβάμαι ότι θα γίνει κλασικό και συντηρητικό. Μακάρι να έχει νεανική γραμμή.

Τούρμπο μοτέρ θα έχουν σίγουρα... Αρκεί να μην πηξουμε πάλι στα 1400 μόνο. Εκδόσεις abarth με μοτέρ tbi...

Χώρους όπως είχαν πάντα τα φιατ στην κατηγορία τους... Και να είναι καλοεξοπλισμενα.

Μπράβο που δεν θα αλλάξουν ονομασία και κυρίως που δεν θα δούμε άλλο ένα 500


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Happy Time...”