Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Εδώ μέσα ξεσαλώστε!!!

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Δημοσίευση από GDRIVER » Δευ Σεπ 30, 2013 11:26 am

καλημέρα σε όλη την puntoπαρέα. ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μία διαπίστωση η οποία έγινε πριν από 3 μέρες. γενικώς ήμουν σίγουρος για αυτό, απλώς τώρα ήρθε και επιβεβαιώθηκε με τον πιο πανηγυρικό τρόπο.
Σε ένα θέμα είχα πει πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κάνουν τρελές εξελίξεις στα νέα τους μοντέλα και πως τα νέα δεν είναι πάντοτε και καλλίτερα από τα παλιά. παραδείγματα πολλά. και τώρα ένα τραντακτό παράδειγμα. επίσης ο περιοδικός τύπος είναι απαράδεκτος για πολλοστή φορά. να γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος.
την παρασκευή πήγα για αντικατάσταση του αριστερού ψαλιδιού, αφού αυτό που είχα ,μετά από αδέξιους χειρισμούς του μηχανικού ,στράβωσε και χρειάστηκε αλλαγή. να επισημάνω πως εάν δεν ήμουν από πάνω του , θα μου είχαν παραδώσει το αυτοκίνητο χαλασμένο.ακόμα και που το έβλεπα, πηγαν να με βγάλουν τρελό ,λεγοντας πως δεν είναι στραβό.λες και έχω μυωπία 15 και βάλε. μετά την άλλαξαν τη δικαιολογία,λέγοντας πως δεν έχει πρόβλημα το αμάξι και πως πάει και έτσι μία χαρα. τελος πάντων μετά την άρνηση μου, να παραλάβω το αμάξι, μου το άλλαξαν δωρεάν και έτσι όλα καλά.
εκεί όμως που θέλω να επικεντρωθώ είναι στα άλλα αυτοκίνητα στα αναβατόρια και την επιβεβαίωση για πολλοστή φορά σε αυτό που προείπα. δεξιά μου ένα mitsubishi carisma του 94 μοντέλο. διάταξη ανάρτησης. πίσω- διαμηκης και εγκάρσιοι βραχίονες , μπροστά -ψαλίδια βάσεις και γόνατο. αριστερά μου το τελευταίο golf και λίγο πιο αριστερά ένα mazda 6 και rx8.
ανάρτηση golf. πίσω - διπλοί εγκάρσιοι και διαμήκης βραχίονες ( ή κατά τα περιοδικά πολλαπλών συνδέσμων) , μπροστά -ψαλίδια βάσης γόνατο .
ανάρτηση mazda 6. ίδια με τα προλαλήσαντα για πίσω χωρίς το 2ο εγκάρσιο βραχίονα του golf , μπροστά διπλά ψαλίδια και γόνατο.
ανάρτηση rx8. διπλά ψαλίδια διαφορετικής όμως σχεδίασης από του 6 και πίσω έξι (!) βραχίονες. αυτή και αν ήταν πραγματικά πολλαπλών συνδέσμων.
θέλω να επικεντρωθώ στα πρωτα όμως μοντέλα και όχι στα mazda. εδώ είτε η mitshubisi ήταν πολύ μπροστά είτε απλώς επιβεβαιώνεται αυτό που έλεγα σχετικώς με τις ανανεώσεις και το πόσο πραγματικά είναι καλλίτερες από τις προηγούμενες.
για να προλάβω όσους πουν πόσο προκατειλλημένος είμαι με τα golf δε θέλω να πω κάτι κακό για αυτό ,αλλά για τον περιοδικό τύπο και την παραπληροφόρηση από αυτά. συγκεκριμένα ένα γερμανικό περιοδικό έλεγε για το golf. ανάρτηση μπροστά -τεσσάρων σημείων και γόνατο , πίσω -πολλαπλών συνδέσμων. και ρωτάω που την είδαν μπροστά την τεσσάρων σημείων; για να μην πω για το αμέσως προηγούμενο golf ηλικίας μόλις 2 ετών.μπροστά διπλά ψαλίδια γόνατο ,πίσω πολλαπλών συνδέσμων. επειδή υπάρχει ένα golf στο σοι λέω πως είναι ψέμα, το golf φοράει ψαλίδια βάσης με γόνατο μπροστά.
επίσης θέλω να ανατρέξω σε μερικές επισημάνσεις. το carisma της 20 ετίας είχε ακριβώς την ίδια ανάρτηση copy paste με του golf εκτός του επιπλέον διαμήκη βραχίονα πίσω. α ρε ο ιαπωνας τί είναι!!!!
τι κάνουν τα περιοδικά για να αναδείξουν το πόσο γαμάτη ανάρτηση φοράει το golf. επίσης όταν πρωτο βγήκε η 147 ,μπορεί όλα τα περιοδικά να έλεγαν για την πτώση του αυτοκράτορα a3 και την αντικατάσταση στην κορυφή από την 147 αλλά διαβάστε τι ανέφεραν ως διάταξη πίσω. '' εγκάρσιοι και διαμήκης βραχίονες '' απέφυγαν επιμελώς την αναφορά σε πολλαπλών συνδέσμων. επίσης κατέκριναν την nissan για το primera τότε , και ένα γερμανικό περιοδικό έγραφε:
''ανάρτηση πίσω -άκαμπτος άξονας με δυο διαμήκης βραχίονες- η nissan βέβαια το αναφέρει ως πολλαπλών συνδέσμων γιατί είναι πιο hi-tech να λες για πολλαπλούς παρά για άκαμπτο άξονα'' αυτό ήταν το σχόλιο του συντάκτη. κάποιοι πρέπει να προσέχουν όταν πιάνουν στο στόμα τους ιαπωνικά αυτοκίνητα που είναι απλώς γαμάτα.
μάλλον θεωρούν την πολλαπλών συνδέσμων μόνο προνόμιο των γερμανών αλλά και των ford και των θυγατρικών τους αντίστοιχα. τουλάχιστον στα ford του κερατά, τί να πουν όταν δε χρειάζεται καν να σκύψεις για να δεις την πολλαπλών συνδέσμων. αλλά εκεί φαίνεται το πράγμα και έτσι δε μπορούσαν να πούν κάτι άλλο.τους αποστομώνει μόνη της η ford.
και τώρα ας κάνουμε μία σύγκριση ανάμεσα σε μία παλιά αγαπημένη και σε μία μάλλον αδιάφορη νεανίδα. την 147 και το παιδί της ιουλιέτα. ανάρτηση ιουλιέτα ,πολλαπλών συνδέσμων πίσω και γόνατο με ψαλίδια βάσης μπροστά. επιβεβαιώθηκα για μία ακόμα φορά. καλλιτερεύουν τα πλάισια των αυτοκινήτων και τα συνδυάζουν με μία μέτρια ανάρτηση. η ιουλιέτα χρησιμοποιεί την ίδια αλλά ελάχιστα παραλλαγμένη ανάρτηση με την 147 ΠΙΣΩ και την ,θεωρητικώς πάντα ,υποδεέστερη από τα 2πλά ψαλίδια ,την γνωστή μας -γόνατο με απλές βάσεις.(για μένα τα ψαλίδια βάσης με γόνατο παραμένει ανώτερη ανάρτηση).
Είναι τα 170.000.000 ευρώ κατά τα άλλα που έσκασε η alfa για την εξέλιξη της πλατφόρμας του stilo-bravo. και για να δείτε το πόσο καθόλου δεν είναι διαφορετική η πλατφόρμα τους ,τόσο το bravo όσο και η ιουλιέτα είναι αποκλειστικώς πεντάθυρα. μάλιστα!!! επίσης εάν ήταν τόσο πολλά τα λεφτά που έδωσε για την εξέλιξη, δε μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τουλάχιστον το hiperstrut της θυγατρικής general motors αλλά και opel; γιατί απλό γόνατο.(;;;)
και κάτι άλλο. κάποτε τα αυτοκίνητα τόσο εμπρός όσο και πίσω είχαν πλήρως ρυθμίσιμές αναρτήσεις ( εννοώ την ευθυγράμμιση , άλλαζες όποια γωνία ήθελες και όπως ήθελες) κάνοντας τα τουτού να γραπώνουν το οδόστρωμα. τώρα πια όλο και λιγοστεύουν αυτές οι ρυθμίσεις και παραμένουν μόνο στα ακριβά ,πολύ ακριβά αυτοκίνητα. τυχαίο δε νομίζω. διαβάζω λοιπόν τις γνώμες σας.


μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
forza italia
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1613
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Δημοσίευση από forza italia » Δευ Σεπ 30, 2013 2:47 pm

εγω ξερω οτι εχω γιαπονεζο και γνησιο μαλιστα,αλλα απο αναρτηση ειναι για το αναθεμα...
toyota carina e 93'(εισαγωγη απο ιαπωνια),καθε φορα που καβαλαω το t-jet νομιζω πως εχει κολλα η ασφαλτος.....
ολα τα παραπανω ειναι μια offtopic παρενθεση σχετικα με την σοβαροτητα του θεματος
η καριερα ειναι για τους τραγουδιστες......

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Δημοσίευση από kostas013 » Δευ Σεπ 30, 2013 3:04 pm

ο ιαπωνας μπορει σε σημεια να υστερει απο αναρτηση (hilux {σε παρα πολλα σημεια λεμε} και aygo) αλλα εχουν ενα σασι που στριβει με οσα θες!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Δημοσίευση από polatov » Τρί Οκτ 01, 2013 2:24 am

παιδια καλως ή κακως υπαρχουν πολλα γουστα εκει εξω..η καθε εταιρεια εχει τα χουγια της.καποτε το πρωτο focus ειχε 75 αλογα και ενα θεομακρο σαζμαν αλλα ειχε μια αναρτηση για σεμιναριο εκεινη την εποχη...
το θεμα ειναι να μπορουμε να διακρινουμε σαν λατρεις της αυτοκινησης γενικοτερα τα τεχνολογικα επιτευγματα - προοδους της καθε εταιρειας.
κακα τα ψεματα μια αναρτηση δεν κανει το αμαξι.εχεις τωρα εκει εξω ενα mazda 2 που το οδηγουν κατα βαση ασχετοι με το χωρο και απο τη μανα του εχει στησιμο σαζμαν και κινητηρα απο αλλη εποχη...fun to drive χωρις να πειραξεις τιποτα.
απο την αλλη εχεις ενα καινουργιο polo που υστερει σε στησιμο εχει χαλια αισθηση για σπορ οδηγηση παρολα αυτα εκμεταλλευομενος το πλαισιο και γέρνοντας μπορεις να πας εξισου γρηγορα αλλα χωρις καμια οδηγικη απολαυση.
επισης η subaru και η audi ειχαν (ισως και εχουν)την καλυτερη τετρακινηση εδω και χρονια.
η honda στροφαρε 7800 σε αυτοκινητο παραγωγης για πλακα και γενικα τα μοτερ της δεν καινε βενζινη..(αποδεδειγμενο στη μεγαλυτερη γκαμα)
405 205 και 106 rallye ,,τα λογια ειναι περιττα για την οδικη συμπεριφορα κλπ..
punto gt1 και 2 uno turbo ...
306 race 206 rc
alfa 75 turbo
swift 1.3 gti
charade turbo
Y 10 turbo
VW corado vr6 kai turbo
astra 2.0 ZX 2.0
honda prelude integra
ειναι ενδεικτικα καποια που νοσταλγεις το παρελθον διοτι ηταν σαφως καλυτερα πρωτοποριακα και πιο ενδιαφεροντα απο τα σημερινα τους..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Δημοσίευση από GDRIVER » Τρί Οκτ 01, 2013 7:19 am

[quote="forza italia"]εγω ξερω οτι εχω γιαπονεζο και γνησιο μαλιστα,αλλα απο αναρτηση ειναι για το αναθεμα...
toyota carina e 93'(εισαγωγη απο ιαπωνια),καθε φορα που καβαλαω το t-jet νομιζω πως εχει κολλα η ασφαλτος.....
ολα τα παραπανω ειναι μια offtopic παρενθεση σχετικα με την σοβαροτητα του θεματος[/quote="forza italia"]

καθόλου άσχετα φίλε μου. αυτά συζητάμε εδώ.
όπως είπε ο polatov, πολλά αυτοκίνητα είχαν πολύ καλλίτερους προγόνους από τα καινούργια.
αυτό για το mazda 2 μπορείς να δώσεις καμία περισσότερη πληροφορία φίλε μου; γενικώς αυτό το αμαξάκι είναι πάρα πολύ συμπαθητικό.
ααα και μην ξεχνάμε το επίσης τέλειο και βγαλμένο από άλλη εποχή suzuki swift sport. τόσο το παλιό όσο και το καινούργιο είναι απλώς εξαιρετικά. εύχομαι κάποτε και οι ιταλοί να ξυπνήσουν και να βγάλουν κάτι τόσο επαναστατικό και να μη προσπαθούν να είναι τόσο mainstream. και επιτέλους δεν είναι τόσο καλό παράδειγμα να προσπαθείς να μοιάζεις τόσο στους γερμανούς. (όχι κάτι το αρνητικό) υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές με καλλίτερο καρπό.
ένας ιταλός που σέβεται την ιστορία του πρέπει να βγάζει κάτι πάρα πολύ καλό στο δρόμο. τα τελευταία χρόνια ο μόνος στην ευρώπη που φτιάχνει αυτοκίνητα με συμπεριφοράρα στο δρόμο είναι οι Γάλλοι. κάποτε ήταν οι ιταλοί. καιρός να επιστρέψουν.
δε μπορώ να ξεχάσω την εμπειρία που είχα πάντως από το πρώτο punto. με τίποτα. απίστευτο κράτημα,ελάχιστες κλίσεις και άνεση όλα μαζί. απουσία τριγμών ( ο ιδιοκτήτης πραγματικώς το πρόσεχε). απορώ με το χαρακτηρισμό του τότε γνωστού και μοναδικού στην ελλάδα γερμανικού περιοδικού -"μπρίκι με ρόδες". είχε γίνει κάτι σαν κόντρα ανάμεσα σε φίλους ο ένας με το συγκεκριμένο punto και οι άλλοι δύο με sierra cosworth και 147 . οι τελευταίοι δε μπορούσαν να τον πιάσουν (το punto ήταν το απλό sporting και όχι το gt) όχι σαν τελικές αλλά στις στροφές. ο φίλος με το σιέρα έκανε 500.000 δρχ ζημιά προσπαθώντας να τον ακολουθήσει στις στροφές και ο άλλος είχε μία έξοδα ευτυχώς αναίμακτη.δεν ξέρω τι είχε κάνει στο αμάξι του , ήξερε να οδηγεί πάντως , ήταν ότι καλλίτερο είχα ζήσει από κράτημα εκείνο τον καιρό. ακόμα έχω. ο οδηγός με το σιέρα δεν ήταν πάντως τόσο καλός για να μη νομίζουμε πως το sierra δεν είχε το κράτημα του punto. εάν είχε άλλο οδηγό το αποτέλεσμα θα ήταν προφανώς αντίστροφο και μάλλον στο χαλαρό. αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. είναι όμως το πόσο καλά φτιαγμένο ήταν και πόσο αδικημένο από τον τύπο. εκτός των 4 τροχ... ακόμα και ο αδερφός μου το χαρακτήριζε τότε αλλά και σήμερα , όπως και τα ίμπιζα(όχι το τωρινό) καγκουροαυτοκίνητα.
άντε τώρα να βρεις punto με τέτοια συμπεριφορά στο δρόμο χωρίς τη βοήθεια κάποιων καλών coil over αλλά με τις γνωστές παραχωρήσεις στην άνεση. και ειδικώς στην ελλάδα, δυστυχώς θέλει πολλή σκέψη μία τέτοια κίνηση με αυτούς τους δρόμους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GDRIVER την Παρ Οκτ 04, 2013 10:11 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Δημοσίευση από polatov » Τρί Οκτ 01, 2013 10:42 am

το mazda 2 σε μαμα κατασταση ειναι οδηγικα πολυ καλο.πολυ κοφτερο τιμονι,δυνατα φρενα,ζασμαν με πολυ σωστη κλιμακωση και θεση λεβγιε ταχυτητων ψηλα (σαν το panda)και πολυ καλο πλαισιο.το 1.5 ειναι η κορυφαια εκδοση
το swift ειναι μια κατηγορια μονο του και ο μονος ανταγωνισμος που εχει ειναι twingo rs το οποιο ομως υστερει γενικα.
το χα πει σε αλλα post.ειδικα το μκ1 το sporting ηταν ο ορισμος του Ιταλικου.κλασσικα προβληματα αλλα και κλασσικο Ιταλικο αυτοκινητο.πολυστροφο ελαφρυ εστριβε πολυ ομορφο ακομα και σημερα...
το μονο που ειχε απομεινει ηταν το panda 100 το προηγουμενο..απο κει και περα το χαος.
θα μπορουσαν να εχουν σπρωξει λιγο καλυτερα το multiair με τα 105 αλογα το οποιο αποσο διαβασα σαν μοτερ ηταν πολυ καλο και απο τα δινατοτερα 14αρια.ουτε αυτο..
ε τι να πεις.οταν εχεις συνταγες και τις βαζεις στο συρταρι..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Pani_EVO
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Όταν παρατηρείς μαθαίνεις περισσότερα

Δημοσίευση από Pani_EVO » Τρί Οκτ 01, 2013 8:27 pm

To Multiair 105 στο EVO τελικά ήτα ανεπαρκές. Κάτι το σαζμάν, κάτι το βάρος, δεν κατάφερε να ξεχωρίσει το αμάξι. Δεν αρκεί η ονομαστική ιπποδύναμη για να ξεχωρίσει ένα μοντέλο.
Μην έχετε την εντύπωση ότι και το Multiair turbo βάζει φωτιά στο δρόμο δηλαδή...
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION

Απάντηση

Επιστροφή στο “Happy Time...”