off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- mixalis
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 994
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 18, 2013 1:10 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Αν ειναι να φορολογησε για 1.8 γιατι ας πουμε να μη παρεις ενα cupra? η αν θελεις ιταλικο παρε ενα coupe 2.0 ειναι κ 15ετιας κ πανω οποτε τα ιδια τεκμηρια θα εχουν πανω κατω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πικατσου διαλεγω εσενα
- Γιωργος punto
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 14, 2012 8:56 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Στα λεφτα που θες παρε ενα mk2b 1,4 95 αλογα! Να εχει καλο εξοπλισμο και να ειναι αμαξι 10ετιας σχεδον!
Ενδεικτικα μερικα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8034443/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7910389/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7898424/
Ενδεικτικα μερικα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8034443/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7910389/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7898424/
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Πόση ώρα χρειάζεται για φόρτιση μια μπαταρία αυτοκινήτου 53 Ah;
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
εξαρτάται τον τρόπο που θα την φορτίσεις. με το δυναμό του αυτοκινήτου ή έναν εξωτερικό συντηρητή;
εαν είναι να την φορτίσεις από το δυναμο του αυτοκινήτου τότε παίζει ρόλο τα πόσα amber μπορεί να δώσει το δυναμό. έτσι ένα 70Α δυναμό θα αργήσει περισσότερο να φορτίσει μία 53αρα μπαταρία από ότι ένα 90αρη ή 105αρη δυναμό.με το μικρό δυναμό, για να φορτίσεις την μπαταρία στο ελάχιστο ποσοστό που απαιτείται για την καλή της υγεία (80% και πάνω), θα κάνεις μεγαλύτερης διάρκειας διαδρομή από ότι θα χρειαζόσουν με ένα αρκετά μεγαλύτερο δυναμό. πολύ χονδρικά και μπακαλίστικα ενα δυναμό που βγάζει τα διπλά ah από τη χωρητικότητα της μπαταρίας σου τότε μία διαδρομή γύρω στο μισάωρο θα σου δώσει το 80%. με ένα όμως μικρό δυναμό θα χρειάζεσαι από μία ώρα και πάνω. για το λόγο αυτό καλό είναι να έχουμε και έναν συντηρητή ώστε κανένα σαββατοκύριακο να βρίσκουμε την ευκαιρία να φορτίζουμε την μπαταρία μας με αυτόν. επίσης και η εξωτερική θερμοκρασία παίζει μεγάλο ρόλο στο χρόνο φόρτισης.
τέλος καλό είναι τα καλώδια που συνδέουν εναλλάκτη και μπαταρία να μην έχουν μεγάλη αντίσταση και περιορίζουν το ρεύμα που δεχεται η μπαταρία. ένα χοντρό 100% καλώδιο χαλκού , ικανό να φέρει αρκετά amber απροβληματίστα πάνω του , θα φορτίσει γρηγορότερα την μπαταρία λόγω του ότι όλο το φορτίο από τον εναλλάκτη θα πηγαίνει στην μπαταρία και δε θα «πνίγεται» από το καλώδιο.
εαν είναι να την φορτίσεις από το δυναμο του αυτοκινήτου τότε παίζει ρόλο τα πόσα amber μπορεί να δώσει το δυναμό. έτσι ένα 70Α δυναμό θα αργήσει περισσότερο να φορτίσει μία 53αρα μπαταρία από ότι ένα 90αρη ή 105αρη δυναμό.με το μικρό δυναμό, για να φορτίσεις την μπαταρία στο ελάχιστο ποσοστό που απαιτείται για την καλή της υγεία (80% και πάνω), θα κάνεις μεγαλύτερης διάρκειας διαδρομή από ότι θα χρειαζόσουν με ένα αρκετά μεγαλύτερο δυναμό. πολύ χονδρικά και μπακαλίστικα ενα δυναμό που βγάζει τα διπλά ah από τη χωρητικότητα της μπαταρίας σου τότε μία διαδρομή γύρω στο μισάωρο θα σου δώσει το 80%. με ένα όμως μικρό δυναμό θα χρειάζεσαι από μία ώρα και πάνω. για το λόγο αυτό καλό είναι να έχουμε και έναν συντηρητή ώστε κανένα σαββατοκύριακο να βρίσκουμε την ευκαιρία να φορτίζουμε την μπαταρία μας με αυτόν. επίσης και η εξωτερική θερμοκρασία παίζει μεγάλο ρόλο στο χρόνο φόρτισης.
τέλος καλό είναι τα καλώδια που συνδέουν εναλλάκτη και μπαταρία να μην έχουν μεγάλη αντίσταση και περιορίζουν το ρεύμα που δεχεται η μπαταρία. ένα χοντρό 100% καλώδιο χαλκού , ικανό να φέρει αρκετά amber απροβληματίστα πάνω του , θα φορτίσει γρηγορότερα την μπαταρία λόγω του ότι όλο το φορτίο από τον εναλλάκτη θα πηγαίνει στην μπαταρία και δε θα «πνίγεται» από το καλώδιο.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Δε διευκρίνισα το βασικότερο. Θέλω να το πάω σε μαγαζί που πουλάει και φορτίζει μπαταρίες αυτοκινήτου με δικό τους μηχάνημα... Το καλό είναι ότι δεν άδειασε τελείως η μπαταρία μου σε σημείο να μην ανάβει το αμάξι μου...GDRIVER έγραψε:εξαρτάται τον τρόπο που θα την φορτίσεις. με το δυναμό του αυτοκινήτου ή έναν εξωτερικό συντηρητή;
εαν είναι να την φορτίσεις από το δυναμο του αυτοκινήτου τότε παίζει ρόλο τα πόσα amber μπορεί να δώσει το δυναμό. έτσι ένα 70Α δυναμό θα αργήσει περισσότερο να φορτίσει μία 53αρα μπαταρία από ότι ένα 90αρη ή 105αρη δυναμό.με το μικρό δυναμό, για να φορτίσεις την μπαταρία στο ελάχιστο ποσοστό που απαιτείται για την καλή της υγεία (80% και πάνω), θα κάνεις μεγαλύτερης διάρκειας διαδρομή από ότι θα χρειαζόσουν με ένα αρκετά μεγαλύτερο δυναμό. πολύ χονδρικά και μπακαλίστικα ενα δυναμό που βγάζει τα διπλά ah από τη χωρητικότητα της μπαταρίας σου τότε μία διαδρομή γύρω στο μισάωρο θα σου δώσει το 80%. με ένα όμως μικρό δυναμό θα χρειάζεσαι από μία ώρα και πάνω. για το λόγο αυτό καλό είναι να έχουμε και έναν συντηρητή ώστε κανένα σαββατοκύριακο να βρίσκουμε την ευκαιρία να φορτίζουμε την μπαταρία μας με αυτόν. επίσης και η εξωτερική θερμοκρασία παίζει μεγάλο ρόλο στο χρόνο φόρτισης.
τέλος καλό είναι τα καλώδια που συνδέουν εναλλάκτη και μπαταρία να μην έχουν μεγάλη αντίσταση και περιορίζουν το ρεύμα που δεχεται η μπαταρία. ένα χοντρό 100% καλώδιο χαλκού , ικανό να φέρει αρκετά amber απροβληματίστα πάνω του , θα φορτίσει γρηγορότερα την μπαταρία λόγω του ότι όλο το φορτίο από τον εναλλάκτη θα πηγαίνει στην μπαταρία και δε θα «πνίγεται» από το καλώδιο.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
αν τη φορτίσει με 5.3Α (10% της ονομαστικής χωρητικότητας της μπαταρίας) , που είναι το σωστό ρεύμα θα πάρει κανένα δεκάωρο.
«Η ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας είναι το μέτρο της ποσότητας του ηλεκτρικού φορτίου το οποίο μπορεί να προσφερθεί από μία μπαταρία όταν αυτή εκφορτιστεί από κατάσταση πλήρους φορτίσεως στην ελάχιστη επιτρεπτή τάση (1,8 V ανά στοιχείο ή 10,8 V για μια δωδεκάβολτη μπαταρία). Συνήθως η χωρητικότητα που αναγράφεται στην μπαταρία, είναι για εκφόρτιση σε 10 ώρες και θερμοκρασία 25ο C. Τότε θεωρούμε ότι η εκφόρτιση γίνεται με σταθερό ρυθμό και με ένα ρεύμα το οποίο θα φέρει την μπαταρία από την αρχική της στην τελική της κατάσταση (όπως ορίστηκαν στην προηγούμενη παράγραφο) σε 10 ώρες. Αν ο ρυθμός εκφορτίσεως είναι ταχύτερος τότε η χωρητικότητα της μπαταρίας μειώνεται. Σαν παράδειγμα μπορούμε να πάρουμε την περίπτωση μιας μπαταρίας 36 Ah (αμπερωρίων) η οποία πρέπει να μπορεί να δώσει 3,6 Α για 10 ώρες ή 7,2 Α για 5 ώρες κλπ. Στην πραγματικότητα αν την εκφορτίσουμε με 7,2 Α θα φτάσει σε τελική κατάσταση σε κάτι λιγότερο από 5 ώρες, αλλά η διαφορά θα είναι μικρή για μια μπαταρία σε καλή κατάσταση. Η χωρητικότητα της μπαταρίας μας δείχνει πόση ώρα θα πρέπει να τη φορτίσουμε. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε μια πλήρως εκφορτισμένη μπαταρία, το θεωρητικό φορτίο είναι:
6Α επί 6 ώρες = 36Ah ή
3Α επί 12 ώρες = 36Ah κ.λ.π.
Λόγω του ότι η μπαταρία δεν έχει απόδοση 100% για να φτάσει σε πλήρη φόρτιση πρέπει να της δώσουμε φορτίο 1,3 φορές του ονομαστικού. Έτσι για την μπαταρία του παραδείγματος πρέπει να της δώσουμε.
36 X 1,3 = 46,8 Αh
Έτσι αν θέλουμε να την φορτίσουμε σε 6 ώρες το ρεύμα φορτίσεως πρέπει να είναι:
46,8 / 6 = 7,8Α
Ρυθμός φορτίσεως
Σε ένα όχημα ο ρυθμός φορτίσεως κανονίζεται από τον αυτόματο. Εξαρτάται από τη στάθμη φορτίσεως της μπαταρίας η οποία με τη σειρά της εξαρτάται από τα πρόσφατα φορτία στα οποία έχει υποβληθεί η μπαταρία, αλλά και από την ηλικία και την κατάστασή της. Πάντως αν θέλουμε να φορτίσουμε μια μπαταρία με φορτιστή, τότε, αν δεν υπάρχει ανάγκη ταχείας φορτίσεως καλό είναι να την φορτίζουμε με ρεύμα 1/10 έως 1/30 της χωρητικότητάς της. Στο παράδειγμα μας, αν η μπαταρία των 36 Ah ήταν τελείως αφόρτιστη, τότε θα χρειαζόταν 46,8 Ah για να φορτιστεί (36 x 1,3) και αν την φορτίζαμε με ρυθμό 1/10 θα έπρεπε να φορτιστεί με ρεύμα 1/10 x 46,8 = 4,68 δηλ. περίπου 5Α (για δέκα ώρες). Καλό είναι να μην φορτίζουμε τις μπαταρίες με πιο γρήγορο ρυθμό από 1/10 γιατί καταπονούνται, υπερθερμαίνονται, μπορεί να βραχυκυκλώσουν στοιχεία τους, μπορεί να πέσει η στάθμη του ηλεκτρολύτη κ.λ.π.»
«Η ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας είναι το μέτρο της ποσότητας του ηλεκτρικού φορτίου το οποίο μπορεί να προσφερθεί από μία μπαταρία όταν αυτή εκφορτιστεί από κατάσταση πλήρους φορτίσεως στην ελάχιστη επιτρεπτή τάση (1,8 V ανά στοιχείο ή 10,8 V για μια δωδεκάβολτη μπαταρία). Συνήθως η χωρητικότητα που αναγράφεται στην μπαταρία, είναι για εκφόρτιση σε 10 ώρες και θερμοκρασία 25ο C. Τότε θεωρούμε ότι η εκφόρτιση γίνεται με σταθερό ρυθμό και με ένα ρεύμα το οποίο θα φέρει την μπαταρία από την αρχική της στην τελική της κατάσταση (όπως ορίστηκαν στην προηγούμενη παράγραφο) σε 10 ώρες. Αν ο ρυθμός εκφορτίσεως είναι ταχύτερος τότε η χωρητικότητα της μπαταρίας μειώνεται. Σαν παράδειγμα μπορούμε να πάρουμε την περίπτωση μιας μπαταρίας 36 Ah (αμπερωρίων) η οποία πρέπει να μπορεί να δώσει 3,6 Α για 10 ώρες ή 7,2 Α για 5 ώρες κλπ. Στην πραγματικότητα αν την εκφορτίσουμε με 7,2 Α θα φτάσει σε τελική κατάσταση σε κάτι λιγότερο από 5 ώρες, αλλά η διαφορά θα είναι μικρή για μια μπαταρία σε καλή κατάσταση. Η χωρητικότητα της μπαταρίας μας δείχνει πόση ώρα θα πρέπει να τη φορτίσουμε. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε μια πλήρως εκφορτισμένη μπαταρία, το θεωρητικό φορτίο είναι:
6Α επί 6 ώρες = 36Ah ή
3Α επί 12 ώρες = 36Ah κ.λ.π.
Λόγω του ότι η μπαταρία δεν έχει απόδοση 100% για να φτάσει σε πλήρη φόρτιση πρέπει να της δώσουμε φορτίο 1,3 φορές του ονομαστικού. Έτσι για την μπαταρία του παραδείγματος πρέπει να της δώσουμε.
36 X 1,3 = 46,8 Αh
Έτσι αν θέλουμε να την φορτίσουμε σε 6 ώρες το ρεύμα φορτίσεως πρέπει να είναι:
46,8 / 6 = 7,8Α
Ρυθμός φορτίσεως
Σε ένα όχημα ο ρυθμός φορτίσεως κανονίζεται από τον αυτόματο. Εξαρτάται από τη στάθμη φορτίσεως της μπαταρίας η οποία με τη σειρά της εξαρτάται από τα πρόσφατα φορτία στα οποία έχει υποβληθεί η μπαταρία, αλλά και από την ηλικία και την κατάστασή της. Πάντως αν θέλουμε να φορτίσουμε μια μπαταρία με φορτιστή, τότε, αν δεν υπάρχει ανάγκη ταχείας φορτίσεως καλό είναι να την φορτίζουμε με ρεύμα 1/10 έως 1/30 της χωρητικότητάς της. Στο παράδειγμα μας, αν η μπαταρία των 36 Ah ήταν τελείως αφόρτιστη, τότε θα χρειαζόταν 46,8 Ah για να φορτιστεί (36 x 1,3) και αν την φορτίζαμε με ρυθμό 1/10 θα έπρεπε να φορτιστεί με ρεύμα 1/10 x 46,8 = 4,68 δηλ. περίπου 5Α (για δέκα ώρες). Καλό είναι να μην φορτίζουμε τις μπαταρίες με πιο γρήγορο ρυθμό από 1/10 γιατί καταπονούνται, υπερθερμαίνονται, μπορεί να βραχυκυκλώσουν στοιχεία τους, μπορεί να πέσει η στάθμη του ηλεκτρολύτη κ.λ.π.»
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Μάθατε για τα επεισόδια πού'γιναν χτες στη Βάρκιζα;
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
και δυστυχως ξεκινησαν ολα απο ενα πρωην (πλεον) μελος μας
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Πρώην μέλος μας;;kostas013 έγραψε:και δυστυχως ξεκινησαν ολα απο ενα πρωην (πλεον) μελος μας
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
ναι ο γνωστος σπυρος....
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Αχχχ ρε Puntara ποσο μου λειπεις....
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
με τι το αντικατεστησες;
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- grandeBILL
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2291
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 27, 2006 10:42 pm
- Επικοινωνία:
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
Λογω οικογενειακων υποχρεωσεων Toyota Auris II 1,4 d4dkostas013 έγραψε:με τι το αντικατεστησες;
- puntoforever
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 287
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 07, 2007 3:05 pm
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
καλησπέρα! έχω μια εγκυκλοπαιδική ερώτηση γιατί είχα μια διαφωνία , έχουμε ένα αμάξι (βενζίνη) με τα μαμά μπεκ , εάν τα αλλάξουμε μόνο τα μπεκ (τίποτα άλλο) και βάλουμε μεγαλύτερα
τα καινούρια θα ψεκάζουν το ίδιο με τα παλιά ? η θα ψεκάζουν μεγαλύτερες ποσότητες?
τα καινούρια θα ψεκάζουν το ίδιο με τα παλιά ? η θα ψεκάζουν μεγαλύτερες ποσότητες?
- kostas42
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 22, 2017 9:43 pm
Re: off-topic !!!shoutbox ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το..!!! :-)
περισσότερη βενζινη ....αφου μεγαλωνει η παροχη ....αν δεν σε ενδιαφερει η καταναλωση ...