Κανονισμοί RWYB

Θέματα που αφορούν αγώνες αυτοκινήτων.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
puntomad
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 2746
Εγγραφή: Τρί Μαρ 16, 2004 10:44 pm
Τοποθεσία: Γαλάτσι Αθήνα
Επικοινωνία:

Κανονισμοί RWYB

Δημοσίευση από puntomad » Σάβ Οκτ 29, 2005 4:51 pm

Οι ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ “RUN WHAT YOU BRING” – RWYB (ΤΡΕΞΕ ΜΕ ΟΤΙ ΦΕΡΕΙΣ) βασίζονται στους γενικούς κανόνες των αγώνων dragster. Οι αγώνες αυτοί διεθνώς, έχουν σαν σκοπό την προετοιμασία των λεσχών και των διοργανωτών εν’ όψει αγώνων dragster. Σε βασικές γραμμές, οι ΑΓΩΝΕΣ “RUN WHAT YOU BRING” είναι διαγωνισμοί επιτάχυνσης από στάση μεταξύ δύο οχημάτων και για συγκεκριμένη και ορισμένη εξ΄ αρχής απόσταση. Το μήκος για αυτή την απόσταση είναι ¼ του μιλίου (402,336 μέτρα). Οι διαγωνισμοί αυτοί χρονομετρούνται με ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης και η εκκίνηση δίνεται μέσω μιας ηλεκτρονικής συσκευής που αποκαλείται «Port aTree» και συχνά αναφέρεται ως “Christmas Tree”. To Christmas Tree αποτελείται από 2 σειρές λαμπτήρων, μία για την αριστερή και μία για την δεξιά λωρίδα. Σε κάθε σειρά βρίσκονται με σειρά θέσης από πάνω προς τα κάτω οι εξής λαμπτήρες:
Α. 2 λευκοί λαμπτήρες θέσης pre stage. H θέση pre stage είναι η πρώτη δέσμη που συναντά το επερχόμενο προς εκκίνηση όχημα.
Β. 2 λευκοί λαμπτήρες θέσης stage. H θέση stage είναι η δεύτερη δέσμη που συναντά το επερχόμενο προς εκκίνηση όχημα.
1ος λαμπτήρας κίτρινος
2ος λαμπτήρας κίτρινος
3ος λαμπτήρας κίτρινος
1 λαμπτήρας πράσινος
1 λαμπτήρας κόκκινος
Κατά την διαδικασία της εκκίνησης οι υπεύθυνοι των διοργανωτών καθοδηγούν τα οχήματα να στηθούν στον κατάλληλο χώρο προς εκκίνηση. Ο χώρος αυτός ορίζεται από την πρώτη και την δεύτερη δέσμη εντοπισμού θέσης, δηλαδή τις θέσεις pre stage και stage, οι οποίες ενεργοποιούν τους αντίστοιχους λαμπτήρες.
Η διαδικασία έχει ως ακολούθως:
Όταν οι μπροστινοί τροχοί του οχήματος κόψουν την πρώτη δέσμη ανάβουν οι λαμπτήρες pre stage και όταν στην συνέχεια προχωρώντας προς τα εμπρός κόψουν και την δεύτερη δέσμη ανάβουν οι λαμπτήρες stage. Στην θέση αυτή και με αναμμένους όλους τους λαμπτήρες (stage & pre stage) το όχημα πρέπει να μείνει ακινητοποιημένο για να συνεχιστεί η διαδικασία της εκκίνησης.
Στην συνέχεια ξεκινάει η διαδικασία ανάμματος των κίτρινων λαμπτήρων και ακολουθεί το άναμμα των πράσινων λαμπτήρων, που είναι και το σήμα για την εκκίνηση των οχημάτων.
Κάτω από τους πράσινους λαμπτήρες βρίσκονται δύο κόκκινοι λαμπτήρες, ένας για την αριστερή και ένας για την δεξιά λωρίδα. Όταν ανάψει ο κόκκινος λαμπτήρας για κάποια από τις δύο λωρίδες, σημαίνει ότι το όχημα που βρίσκεται στην αντίστοιχη λωρίδα έχει κάνει άκυρη εκκίνηση.
Άκυρη εκκίνηση μπορεί να γίνει για τους εξής λόγους:
Α. όταν κατά την διαδικασία εκκίνησης (έχουν αρχίσει να ανάβουν οι κίτρινοι λαμπτήρες) και το όχημα μετακινηθεί προς τα πίσω (σβήνουν οι λαμπτήρες του stage), πριν να ανάψει ο πράσινος λαμπτήρας
Β. όταν κατά την διαδικασία εκκίνησης (έχουν αρχίσει να ανάβουν οι κίτρινοι λαμπτήρες) και το όχημα μετακινηθεί προς τα εμπρός (σβήνουν οι λαμπτήρες του pre stage), πριν να ανάψει ο πράσινος λαμπτήρας
Με την εκκίνηση από την γραμμή αφετηρίας, κάθε διαγωνιζόμενος ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο μέσω δέσμης φωτοκύτταρων, το οποίο με τη σειρά του σταματάει όταν το όχημα περάσει τη γραμμή τερματισμού. Ο χρόνος αρχής – τέλους είναι ο επιτευχθείς χρόνος (ET - Elapsed Time), ο οποίος αποτελεί τον χρόνο επίδοσης των οχημάτων.
Οι διαφορές με τους αγώνες DRAGSTER είναι:
Α. Στους ΑΓΩΝΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ “RUN WHAT YOU BRING” μπορούν να διαγωνίζονται και οχήματα καθημερινής χρήσης (αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες) που δεν φέρουν τις υποχρεωτικές προδιαγραφές ασφαλείας αγώνων (κλωβό ασφαλείας, πυρόσβεση κτλ.).
Β. Τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες που διαγωνίζονται δεν χωρίζονται σε κατηγορίες.
Γ. Οι διαγωνιζόμενοι πραγματοποιούν μόνο ελεύθερα χρονομετρημένα περάσματα και στο τέλος του κάθε περάσματος παραλαμβάνουν από την γραμματεία αντίγραφο με τις επιδόσεις που πραγματοποίησαν.
Δ. Οι διαγωνιζόμενοι επιλέγουν μόνοι τους τα ζευγάρια που θα διαγωνιστούν.
Απαγορεύεται να τρέξουν σε ζευγάρι αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα.
Οι διαγωνιζόμενοι που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο RWYB δικαιούνται:
1. Μέχρι 3 χρονομετρημένα περάσματα για κάθε ημέρα του αγώνα(3 Σάββατο & 3 Κυριακή).
2. Εκτυπωμένα αποτελέσματα χρονομέτρησης μετά από κάθε πέρασμα.
3. Μία και μόνο θέση στο χώρο των pits, για κάθε όχημα που διαγωνίζεται.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΓΩΝΑ

1. Με την άφιξη τους στον χώρο της πίστας -από την είσοδο έναντι γκολφ Γλυφάδας- οι διαγωνιζόμενοι κατευθύνονται σε ειδικό σημείο ελέγχου όπου δίνουν την ταυτότητά τους, την οποία θα παράλαβουν αργότερα από την γραμματεία του αγώνα. Οι επιβαίνοντες στο όχημα πλην του οδηγού πληρώνουν εισιτήριο. Στη συνέχεια ο διαγωνιζόμενος παρκάρει στο πάρκινγκ των επισκεπτών το όχημα με το οποίο θα διαγωνιστεί, και κατευθύνεται στη γραμματεία του αγώνα όπου δηλώνει συμμετοχή συμπληρώνοντας τη δήλωση συμμετοχής και υποβάλλοντας τα απαραίτητα έγγραφα (δίπλωμα οδήγησης, αγωνιστική license, άδεια κυκλοφορίας οχήματος, ασφαλιστήριο οχήματος, αποδεικτικό κατάθεσης αντιτίμου συμμετοχής στην τράπεζα). Σε περίπτωση που ο διαγωνιζόμενος έχει ήδη δηλώσει συμμετοχή, και έχει ήδη παραλάβει τον φάκελο από την γραμματεία του αγώνα, απλά οδηγεί το όχημα του στον χώρο των pits, και κατευθύνεται στην γραμματεία του αγώνα, όπου δηλώνει την παρουσία του. Όσοι εκ των διαγωνιζομένων δεν έχουν ετήσια αγωνιστική license, μπορούν να εκδώσουν από την γραμματεία, αγωνιστική license με ισχύ μόνο για την διάρκεια του συγκεκριμένου αγώνα. Όσοι εκ των διαγωνιζομένων προσέρχονται με όχημα το οποίο δεν είναι στην κυριότητά τους, οφείλουν να προσκομίσουν υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη του οχήματος με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του, που να αναφέρει ότι τους επιτρέπει την χρήση του οχήματος για τον συγκεκριμένο αγώνα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η συμμετοχή τους στον αγώνα.
Οι διαγωνιζόμενοι θα παραλαμβάνουν από την γραμματεία του αγώνα, τον φάκελο που θα περιέχει:
Α. Τον κανονισμό του αγώνα
Β. το αυτοκόλλητο με τον αριθμό συμμετοχής
Γ. Διαπίστευση οδηγού-αναβάτη και οχήματος
Οι διαγωνιζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να κολλήσουν στο μπροστινό μέρος του οχήματος τους (παρμπρίζ για αυτοκίνητα, φέρινγκ για μοτοσικλέτες) το ειδικό αυτοκόλλητο συμμετοχής (number plate), το οποίο οφείλουν να διατηρούν στο όχημα για όλες τις ημέρες του αγώνα.
2. Οι διαγωνιζόμενοι έχουν την απόλυτη ευθύνη φύλαξης των οχημάτων τους, κατά την διάρκεια του αγώνα και όσο αυτά θα βρίσκονται στον χώρο των pits. Οι διοργανωτές ουδεμία ευθύνη φέρουν για τυχόν απώλειες, κλοπές ή υλικές ζημιές που τυχόν προκληθούν στα οχήματα των διαγωνιζομένων.
3. Πριν από κάθε πέρασμα οι διαγωνιζόμενοι δηλώνουν στην γραμματεία του αγώνα την πρόθεσή τους να διαγωνισθούν και το ζευγάρι τους. Σε περίπτωση που οι διαγωνιζόμενοι δεν δηλώσουν ζευγάρι, αυτό θα ορίζεται από την διοργάνωση του αγώνα.
4. Μετά από την δήλωση τους στην γραμματεία του αγώνα, οι διαγωνιζόμενοι οφείλουν να παραμείνουν στον χώρο των pits κοντά στα οχήματα τους και να είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν το χρονομετρημένο τους πέρασμα.
5. Η γραμματεία του αγώνα θα ομαδοποιεί ανά 5 τα ζεύγη που έχουν δηλώσει πρόθεση να αγωνιστούν και θα ενημερώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσω του πίνακα ανακοινώσεων, από όπου οι οδηγοί θα μπορούν να πληροφορηθούν την σειρά με την οποία θα αγωνισθούν.
6. Από την γραμματεία του αγώνα θα ανακοινώνονται στην ειδική μεγαφωνική εγκατάσταση που θα λειτουργεί μόνο για τον χώρο των pits, τα επόμενα 5 ζευγάρια που θα αγωνισθούν, τα οποία οφείλουν και να προσέρχονται άμεσα στην ΕΞΟΔΟ ΤΩΝ PITS – ΕΙΣΟΔΟ ΒURN OUT.
7. Σε κάθε όχημα επιβαίνει μόνο ο οδηγός και απαγορεύεται ρητά να επιβαίνουν περισσότερα άτομα.
8. Από την στιγμή που θα γίνει η ανακοίνωση από την γραμματεία του αγώνα, οι διαγωνιζόμενοι εισέρχονται στον χώρο αναμονής, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στην έξοδο των pits και την είσοδο του BURN OUT και περιμένουν να ειδοποιηθούν από τους υπεύθυνους ροής του αγώνα για την είσοδό τους στο χώρο του BURN OUT.
9. Στην περίπτωση που διαγωνιζόμενος δεν παραστεί έγκαιρα στην είσοδο του χώρου αναμονής μαζί με τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους που έχουν κληθεί να τρέξουν, έχει χρόνο να προσέλθει έως η ομάδα του να ολοκληρώσει τα περάσματά της. Αν μέχρι τότε δεν προσέλθει χάνει την σειρά του και ακολουθεί την διαδικασία από την αρχή (δήλωση στην γραμματεία πρόθεσης να χρονομετρηθεί, ένταξη από την γραμματεία σε νέα ομάδα, κτλ.).
10. Κάθε φορά που οι διαγωνιζόμενοι εισέρχονται στον χώρο της αναμονής, ο κριτής σημειώνει στον ειδικό χώρο που υπάρχει στο αυτοκόλλητο συμμετοχής (number plate) το πέρασμα. Αν τα κουτάκια της ημέρας έχουν γεμίσει ο διαγωνιζόμενος δεν έχει δικαίωμα για άλλο χρονομετρημένο πέρασμα την ίδια ημέρα.
11. Στον χώρο της αναμονής δεν επιτρέπεται το BURN OUT.
12. Στον χώρο του BURN OUT ο οδηγός μπορεί να πραγματοποιήσει ένα και μόνο BURN OUT πριν από κάθε χρονομετρημένο πέρασμα και αυτό χωρίς εξωτερική βοήθεια. Αμέσως μετά οφείλει να προσέλθει στον χώρο της εκκίνησης για να «στηθεί» για το πέρασμα του. Όλες οι προαναφερόμενες ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν γίνονται μόνο μετά από υποδείξεις των υπεύθυνων διοργανωτών. Εάν κάποιο όχημα διαγωνιζομένου καθυστερήσει ή για τον οποιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να εκκινήσει χάνει την σειρά του και η διοργάνωση αναλαμβάνει αποκλειστικά την μεταφορά του οχήματος. Σε περίπτωση που διαγωνιζόμενοι δεν ακολουθούν τις υποδείξεις αυτές, οι διοργανωτές έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν την συμμετοχή τους από τον αγώνα.
13. Δεν επιτρέπεται η παρουσία στον χώρο αναμονής και στον χώρο του BURN OUT, ατόμων που δεν φέρουν την ειδική διαπίστευση.
14. Οι οδηγοί αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να φορούν κράνος και ζώνη ασφαλείας, από την στιγμή που θα βρεθούν στον χώρο του BURN OUT και μέχρι την επιστροφή τους στα pits.
15. Οι αναβάτες μοτοσικλετών είναι υποχρεωμένοι να φορούν κράνος, γάντια και στολή αναβάτη, από την στιγμή που θα βρεθούν στον χώρο του BURN OUT και μέχρι την επιστροφή τους στα pits.
16. Οι διαγωνιζόμενοι που τυχόν υποστούν βλάβη κατά τη διάρκεια του αγώνα, συνεχίζουν την πορεία στη λωρίδα τους μέχρι να ακινητοποιηθεί το όχημά τους και αναμένουν στο σημείο αυτό τη επέμβαση της οδικής βοήθειας.
17. Μετά το τέλος του εκάστοτε χρονομετρημένου περάσματος (402.336 μέτρα) οι αγωνιζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να επιβραδύνουν το όχημα τους.
18. Μετά το τέλος του εκάστοτε χρονομετρημένου περάσματος οι διαγωνιζόμενοι οφείλουν να διανύουν όλη την απόσταση της πίστας και στη συνέχεια να επιστρέφουν στα pits μέσω του διαδρόμου επιστροφής με ανώτατο όριο 60 χιλιόμετρα / ώρα. Δεν επιτρέπεται η αλλαγή λωρίδας στο χώρο της πίστας και γενικότερα η εκτός λωρίδας κίνηση, καθώς επίσης και η κίνηση με αντίθετη φορά από αυτή της πίστας διότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος αλλά και ζημιάς στα χρονόμετρα. Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού στους διαγωνιζόμενους η οποιαδήποτε κίνηση τους στην ευρύτερη περιοχή -σε όλους τους χώρους του αεροδρομίου- με ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 χιλιομέτρων / ώρα, οι αυτοσχέδιοι αγώνες, οι δοκιμές, οι ρυθμίσεις και η επίδειξη ικανοτήτων καθώς επίσης και η όποια υπέρβαση των κανόνων ασφαλείας.
19. Μετά την επιστροφή τους στον χώρο των pits οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να παραλάβουν από την γραμματεία του αγώνα αντίγραφο με τον χρόνο που πραγματοποίησαν και να δηλώσουν, εφόσον δικαιούνται, την πρόθεσή τους για νέα χρονομετρημένη προσπάθεια και το ζευγάρι.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

1. Οι διοργανωτές έχουν το δικαίωμα μεταφοράς της ημερομηνίας ή του χώρου διεξαγωγής, εάν συντρέξουν λόγοι ανωτέρας βίας ή εάν κρίνουν ότι θα λειτουργήσει για το καλύτερο αποτέλεσμα του αγώνα, οφείλοντας να ειδοποιήσουν εγκαίρως τους συμμετέχοντες.
2. Οι διοργανωτές ουδεμία ευθύνη φέρουν για οποιαδήποτε ζημία, βλάβη, αλλοίωση κλπ. επέλθει στον εξοπλισμό ή και οχήματα οιουδήποτε εκ των διαγωνιζομένων καθώς και για οποιοδήποτε ατύχημα τυχόν προξενηθεί εν γένει σε οιονδήποτε, καθ’ οιονδήποτε τρόπο και με οποιαδήποτε σχέση και εάν παρέχει στον διαγωνιζόμενο υπηρεσίες, στο χρονικό διάστημα από την προσέλευση έως και την αναχώρησή του από τον αγώνα.
3. Το δικαίωμα συμμετοχής του διαγωνιζόμενου απαγορεύεται να μεταβιβαστεί σε τρίτον.
4. Απαγορεύονται μετακινήσεις ή μεταφορές αντικειμένων καθώς και οποιοδήποτε είδος εργασίας, εντός ή εκτός των χώρων της πίστας. Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε, από τους διαγωνιζόμενους, επέμβαση στα βασικά στοιχεία δομής καθώς και σε κάθε άλλο υλικό ή / και αντικείμενο που παραχωρείται σε αυτούς.
5. Απαγορεύονται οι επισκευές των οχημάτων των διαγωνιζομένων στον χώρο των PITS.
6. Κατά τη διάρκεια του ωραρίου κοινής ησυχίας (14:30 - 17:30) απαγορεύεται η κίνηση των οχημάτων στα pits και οποιαδήποτε ενέργεια που προκαλεί θόρυβο (λειτουργία κινητήρων, λειτουργία ηχοσυστημάτων, σπιναρίσματα κλπ.).
7. Απαγορεύεται η από τους διαγωνιζόμενους τοποθέτηση ή / και χρησιμοποίηση εκρηκτικών, καυστικών και άλλων επικίνδυνων υλικών εντός των χώρων της πίστας, καθώς και το άναμμα φωτιάς.
8. Οι διαγωνιζόμενοι οφείλουν να παραδώσουν τον χώρο και τον όποιο εξοπλισμό, στη αρχική κατάσταση που τα παρέλαβαν, και για οποιεσδήποτε φθορές έχουν υποστεί, βαρύνονται οι ίδιοι. Επίσης είναι υπεύθυνοι και για την κάλυψη των προσωπικών τους λογαριασμών, που αφορούν καταναλώσεις που πραγματοποίησαν και οφείλουν να εξοφλήσουν όλες τις προς τρίτους οικονομικές τους υποχρεώσεις, πριν την αναχώρησή τους από τον αγώνα.
9. Απαγορεύεται η τοποθέτηση κάθε είδους διαφημιστικών ή / και οποιονδήποτε αντικειμένων από τους διαγωνιζόμενους, σε όλους τους χώρους της πίστας.
10. Οι διοργανωτές έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν το δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα και να απαγορεύσουν την είσοδο, σε άτομα με ανάρμοστη συμπεριφορά προς τους παρευρισκομένους ή την εκδήλωση.
11. Η ακύρωση συμμετοχής από την πλευρά του διαγωνιζόμενου, για οποιονδήποτε λόγο και αν γίνει, δεν τον απαλλάσσει της υποχρέωσης καταβολής του χρηματικού ποσού για την συμμετοχή.
12. Οι διαγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν catering άλλο πέραν του υποδεικνυόμενου από τους διοργανωτές.
13. Δεν επιτρέπεται η φωτογράφηση, κινηματογράφηση ή μαγνητοσκόπηση εντός και εκτός του χώρου των αγώνων, χωρίς την άδεια των διοργανωτών.
14. Οι διαγωνιζόμενοι υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τους όρους των κανονισμών λειτουργίας του αγώνα. Σε περίπτωση που οι διαγωνιζόμενοι αρνηθούν μετά από συστάσεις να συμμορφωθούν με τους παραπάνω κανονισμούς, θα αποκλείονται και θα απομακρύνονται από τον αγώνα.


Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνητος αθλητισμός”