DRIFT
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- SRDKS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 6:08 pm
- Τοποθεσία: μια κολονα μπροστα
DRIFT
DRIFT....Ετσι ονομαζεται η νεα τρελα που αρχισε απο την Ιαπωνια χρονια
πριν,οπου διαφορα τρελαμενα τυπακια καβαλουσαν το γκαζι τους (με πισω κινηση στην πλειοψηφια)
και οργωναν τα βουνα καιγοντας δεκαδες ζευγαρια ελαστικων και πηγαινοντας συνεχως με το πλαι...
TOUGE ονομαζουν αυτη τους την δραστηριοτητα...οπως ηταν φυσικο αρχισαν να οργανωνονται
διαφοροι νομιμοι αγωνες και τελικα η φαση εξαπλωθηκε σε ολο τον κοσμο με την ονομασια D1...
Αμερικη και Ιαπωνια παραληρουν σε καθε αγωνα του πρωταθληματος,και αυτοκινητα
εκατονταδων χιλιαδων ευρω καινε τα λαστιχα τους,προσφερωντας πλουσιο θεαμα....
Εδρα φυσικα του πρωταθληματος ειναι η Ιαπωνια,και τα Γιαπωνεζακια ουσιαστικα δεν εχουν αντιπαλο..
Που να βρουν οι Αμερικανοι στροφη για να ντριφταρουν??!!
Τα τελευταια χρονια οι αγωνες εξαπλωθηκαν και στην Ευρωπη,με την πιστα του SILVERSTONE να βρισκετε στο
προγραμμα του 2005...
Οπως ηταν φυσικο το γεγονος αυτο δεν γινοταν να μεινει και πολυ μακρια απο τα μερη μας...ειδη
αρχισαν οι αγωνες με την ονομασια DRIFTXTREME,με τεραστια απηχηση στον κοσμο..
φυσικα τα touge πλεον ειναι γεγονος και στη χωρα μας,και καθε βραδυ οι ορεινες διαδρομες
γυρω απο τις μεγαλες πολεις σφυζουν απο ζωη....τα αυτοκινητα που
λαμβανουν μερος ειναι στην πλειοψηφια τους πισωκινητα,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ενα μπροστινοκινητο
δεν μπορει να ντριφταρει...θα αναλησουμε τροπους ντριφταρισματος με αυτοκινητο με την κινηση εμπρος,
αφου punto πισωκινητο δεν υπαρχει ακομα.....Στο club εννοω φυσικα,γιατι στο εξωτερικο υπαρχει
ακομα και τετρακινητο...
__________________________________________________________________________________________________________
Αρχιζοντας θα ηθελα να σας παρακαλεσω πριν δοκιμασετε οτιδηποτε,παντα μα παντα ζωνη,και τα χερια σας 14..
τα ματια σας 104...αρχικα τα χιλιομετρα να ειναι λιγα γιατι οσο περισσοτερα τοσο δυσκολοτερα...
δοκιμαστε κανα χειροφρενο με 1Η για να δειτε την συμπεριφορα του αυτοκινητου...
αλλα αυτα λιγο πολυ ολοι τα εχετε κανει αρα προχωραμε με περισσοτερη φορα...
αρχικα διαλεγουμε μια στροφη γλυστερη,και πλατεια να ειναι με κυκλικη πορεια κανει...
φυσικα πρεπει να εχει και το αναλογο πλατος ο δρομος,γιατι οσοι δεν ειναι εξηκιωμενοι δεν μπορουν να
υπολογισουν ποσο θα ανοιξει το αμαξι..η στροφη πρεπει να ειναι σχετικα κλειστη ωστε με 2h στις 4000rpm
το αυτοκινητο να ειναι λιγο χαμηλοτερα απο τα ορια της προσφησης..και λεω περιπου 4000 γιατι αν
μπουμε με λιγοτερες δεν θα εχουμε δυναμη οταν την χρειαστουμε..παρομοιος αν ημαστε κοντα στον κοφτη
παλι οταν πατησουμε γκαζι,το αυτοκινητο θα κοφταρει και το τετακε ειναι γεγονος..
λοιπον πλησιαζουμε ειπαμε και κραταμε παντα γραμμη στην μεση του δρομου,ωστε να εχουμε χωρο
γυρω μας για να διορθωσουμε την μ@λ@κι@ που ετοιμαζομαστε να κανουμε...στριβουμε με γκαζι και στο apex της
στροφης το αφηνουμε...αν το αυτοκινητο ειναι στα ορια της προσφησης ο κολος θα αρχισει να ανοιγει
πανηγυρικα...διορθονουμε με αναποδο τιμονι και με το γκαζι..παταμε γκαζι,ισιωνει το αμαξι...
αφηνουμε γκαζι,ανοιγει κι αλλο το πισω μερος...αν δοκιμασετε και τα καταφερετε μπραβο σας...αν
δεν τα καταφερετε,ξαναδοκιμαστε..κατι κανετε λαθος..
DRIFT μπορειτε να κανετε και με την χρηση χειροφρενου αλλα δεν το συστηνω,ουτε το προτιμω για τον δρομο,
γιατι το αμαξι γινετε αποτομο και κολονες και πεζοδρομια καραδοκουν...προσοχη ομως,μην κανετε 1-2 καλα περασματα
και το παρετε πανω σας γιατι η αποτυχια ειναι στην γωνια και περιμενει...
Πολυ συντομα και videos με απεριοριστο ντριφταρισμα σε ολους τους δρομους του Ηρακλειου...και οδηγιες on road....
Οτι λεμε δηλαδη το κανουμε κιολας...
Αυτα για σημερα..
και μην ξεχνατε...ΕΠΕΙΓΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ...
πριν,οπου διαφορα τρελαμενα τυπακια καβαλουσαν το γκαζι τους (με πισω κινηση στην πλειοψηφια)
και οργωναν τα βουνα καιγοντας δεκαδες ζευγαρια ελαστικων και πηγαινοντας συνεχως με το πλαι...
TOUGE ονομαζουν αυτη τους την δραστηριοτητα...οπως ηταν φυσικο αρχισαν να οργανωνονται
διαφοροι νομιμοι αγωνες και τελικα η φαση εξαπλωθηκε σε ολο τον κοσμο με την ονομασια D1...
Αμερικη και Ιαπωνια παραληρουν σε καθε αγωνα του πρωταθληματος,και αυτοκινητα
εκατονταδων χιλιαδων ευρω καινε τα λαστιχα τους,προσφερωντας πλουσιο θεαμα....
Εδρα φυσικα του πρωταθληματος ειναι η Ιαπωνια,και τα Γιαπωνεζακια ουσιαστικα δεν εχουν αντιπαλο..
Που να βρουν οι Αμερικανοι στροφη για να ντριφταρουν??!!
Τα τελευταια χρονια οι αγωνες εξαπλωθηκαν και στην Ευρωπη,με την πιστα του SILVERSTONE να βρισκετε στο
προγραμμα του 2005...
Οπως ηταν φυσικο το γεγονος αυτο δεν γινοταν να μεινει και πολυ μακρια απο τα μερη μας...ειδη
αρχισαν οι αγωνες με την ονομασια DRIFTXTREME,με τεραστια απηχηση στον κοσμο..
φυσικα τα touge πλεον ειναι γεγονος και στη χωρα μας,και καθε βραδυ οι ορεινες διαδρομες
γυρω απο τις μεγαλες πολεις σφυζουν απο ζωη....τα αυτοκινητα που
λαμβανουν μερος ειναι στην πλειοψηφια τους πισωκινητα,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ενα μπροστινοκινητο
δεν μπορει να ντριφταρει...θα αναλησουμε τροπους ντριφταρισματος με αυτοκινητο με την κινηση εμπρος,
αφου punto πισωκινητο δεν υπαρχει ακομα.....Στο club εννοω φυσικα,γιατι στο εξωτερικο υπαρχει
ακομα και τετρακινητο...
__________________________________________________________________________________________________________
Αρχιζοντας θα ηθελα να σας παρακαλεσω πριν δοκιμασετε οτιδηποτε,παντα μα παντα ζωνη,και τα χερια σας 14..
τα ματια σας 104...αρχικα τα χιλιομετρα να ειναι λιγα γιατι οσο περισσοτερα τοσο δυσκολοτερα...
δοκιμαστε κανα χειροφρενο με 1Η για να δειτε την συμπεριφορα του αυτοκινητου...
αλλα αυτα λιγο πολυ ολοι τα εχετε κανει αρα προχωραμε με περισσοτερη φορα...
αρχικα διαλεγουμε μια στροφη γλυστερη,και πλατεια να ειναι με κυκλικη πορεια κανει...
φυσικα πρεπει να εχει και το αναλογο πλατος ο δρομος,γιατι οσοι δεν ειναι εξηκιωμενοι δεν μπορουν να
υπολογισουν ποσο θα ανοιξει το αμαξι..η στροφη πρεπει να ειναι σχετικα κλειστη ωστε με 2h στις 4000rpm
το αυτοκινητο να ειναι λιγο χαμηλοτερα απο τα ορια της προσφησης..και λεω περιπου 4000 γιατι αν
μπουμε με λιγοτερες δεν θα εχουμε δυναμη οταν την χρειαστουμε..παρομοιος αν ημαστε κοντα στον κοφτη
παλι οταν πατησουμε γκαζι,το αυτοκινητο θα κοφταρει και το τετακε ειναι γεγονος..
λοιπον πλησιαζουμε ειπαμε και κραταμε παντα γραμμη στην μεση του δρομου,ωστε να εχουμε χωρο
γυρω μας για να διορθωσουμε την μ@λ@κι@ που ετοιμαζομαστε να κανουμε...στριβουμε με γκαζι και στο apex της
στροφης το αφηνουμε...αν το αυτοκινητο ειναι στα ορια της προσφησης ο κολος θα αρχισει να ανοιγει
πανηγυρικα...διορθονουμε με αναποδο τιμονι και με το γκαζι..παταμε γκαζι,ισιωνει το αμαξι...
αφηνουμε γκαζι,ανοιγει κι αλλο το πισω μερος...αν δοκιμασετε και τα καταφερετε μπραβο σας...αν
δεν τα καταφερετε,ξαναδοκιμαστε..κατι κανετε λαθος..
DRIFT μπορειτε να κανετε και με την χρηση χειροφρενου αλλα δεν το συστηνω,ουτε το προτιμω για τον δρομο,
γιατι το αμαξι γινετε αποτομο και κολονες και πεζοδρομια καραδοκουν...προσοχη ομως,μην κανετε 1-2 καλα περασματα
και το παρετε πανω σας γιατι η αποτυχια ειναι στην γωνια και περιμενει...
Πολυ συντομα και videos με απεριοριστο ντριφταρισμα σε ολους τους δρομους του Ηρακλειου...και οδηγιες on road....
Οτι λεμε δηλαδη το κανουμε κιολας...
Αυτα για σημερα..
και μην ξεχνατε...ΕΠΕΙΓΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ...
Δεκα τετραδες λαστιχα αλλαζω καθε χρονο,γιατι περνω απ'το σπιτι τζη με παντιληκια μονο.....
- speedaholic-elx
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 16, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΜΕΝΙΔΙ
- SRDKS
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 6:08 pm
- Τοποθεσία: μια κολονα μπροστα
πολυ σωστα μιλας...παιδια κατι ξεχασα....αν αφησουμε το γκαζι πανω στην στροφη και το αυτοκινητο δεν γυρισει αρκετα,τσιμπαμε λιγουλακι το φρενο με αποτελεσμα να ελαφρυνει το πισω μερος.....speedaholic-elx έγραψε:Φίλε οι κολώνες καραδοκούν ακόμα και χωρίς να τραβήξεις το χειρόφρενο!Μια συμβουλή προς όλους:Ποτέ μην θεωρείτε πως μάθατε μια στροφή,όσες φορές και αν έχετε στρίψει με τις πόρτες.Μιλάω από προσωπική εμπειρία!Και ποτέ σε δρόμο με κίνηση.
το νου σου.....
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
h klassiki me8odos tis aposta8eropoihsis varous...SRDKS έγραψε:πολυ σωστα μιλας...παιδια κατι ξεχασα....αν αφησουμε το γκαζι πανω στην στροφη και το αυτοκινητο δεν γυρισει αρκετα,τσιμπαμε λιγουλακι το φρενο με αποτελεσμα να ελαφρυνει το πισω μερος.....speedaholic-elx έγραψε:Φίλε οι κολώνες καραδοκούν ακόμα και χωρίς να τραβήξεις το χειρόφρενο!Μια συμβουλή προς όλους:Ποτέ μην θεωρείτε πως μάθατε μια στροφή,όσες φορές και αν έχετε στρίψει με τις πόρτες.Μιλάω από προσωπική εμπειρία!Και ποτέ σε δρόμο με κίνηση.
το νου σου.....
Punto HGT SC Evo
- skinboy
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6281
- Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
- Επικοινωνία:
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- Pantelis
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 585
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 28, 2004 9:57 am
- Τοποθεσία: Ιωαννινα