Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για το πρωτάθλημα F1 του 2015

Θέματα που αφορούν αγώνες αυτοκινήτων.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για το πρωτάθλημα F1 του 2015

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιουν 26, 2014 9:38 pm

Εικόνα

Εμείς μπορεί να συζητήσαμε, να ψηφίσαμε και να αποφανθήκαμε πως οι προτεινόμενες αλλαγές για την καλυτέρευση της Formula 1 δεν είναι κι ό,τι καλύτερο, όμως η FIA προχώρησε σε ορισμένες από αυτές. Οι περισσότεροι φίλοι του αθλήματος -το 74 τοις εκατό πιο συγκεκριμένα- δεν είναι υπέρ του περιορισμού στο κόστος, όμως θεσπίστηκαν νέοι κανόνες στο σημερινό συμβούλιο, για τη μείωση αυτού. Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκαν:

Η περαιτέρω μείωση των διαθέσιμων power units για κάθε οδηγό, στους 4 ανά σεζόν. Αυτό σημαίνει πως καθένα από τα έξι βασικά εξαρτήματα του PU (ICE, MGU-H, MGU-K, μπαταρίες, ηλεκτρονικά, υπερσυμπιεστής) περιορίζεται στις 4 αλλαγές. Ωστόσο, εάν υπάρξουν περισσότερα από 20 Grands Prix σε μια σεζόν, ο αριθμός θα αυξηθεί ξανά σε πέντε.

Η μείωση του χρόνου χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας (wind tunnel runs) στις 65 ώρες την εβδομάδα, από τις 80.

Η μείωση του χρόνου χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας με τους ανεμιστήρες να δουλεύουν πάνω από μια συγκεκριμένη ταχύτητα (wind-on hours) στις 25 ώρες ανά εβδομάδα, από 30.

Ο περιορισμός της χρήσης του CFD στα 25 Teraflops, από 30.

Οι ομάδες θα είναι σε θέση να ορίζουν για χρήση μόνο μια αεροδυναμική σήραγγα για κάθε έτος.

Ο ορισμός τριών δοκιμών πριν από τη σεζόν για το 2015, διάρκειας τεσσάρων ημερών η κάθε μία, και όλες στην Ευρώπη (επί του παρόντος οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν δοκιμές και εκτός Ευρώπης). Αυτές, θα πρέπει να μειωθούν σε δύο δοκιμές τεσσάρων ημερών για το 2016.

Ο ορισμός δύο διήμερων δοκιμών εντός της σεζόν, ξανά στην Ευρώπη (αντί για τέσσερις που είναι σήμερα). Δύο από αυτές τις τέσσερις ημέρες θα πρέπει να προορίζονται για τους νέους οδηγούς.

Σε ό,τι αφορά τη βελτίωση του θεάματος, κάποιες τεχνητές λύσεις πήραν έγκριση, ενώ μπορώ να πω με σιγουριά πως οι περισσότερες από τις δικές σας προτάσεις είχαν πολύ περισσότερο νόημα, απ’ ότι αυτές των ειδικών της FIA.

Εικόνα

Επανεκκίνηση του αγώνα μετά από παρουσία αυτοκινήτου ασφαλείας. Κάτι τέτοιο δεν θα πραγματοποιείται, εάν το αυτοκίνητο ασφαλείας χρησιμοποιηθεί μέσα σε δύο γύρους από την έναρξη (ή επανεκκίνηση) ενός αγώνα ή εάν απομένουν λιγότεροι από πέντε γύροι μέχρι την καρό σημαία. (14 τοις εκατό υπέρ της αλλαγής)

Ένας αριθμός από νέους κανονισμούς για τη μύτη των μονοθεσίων, ώστε να εξασφαλίζεται αυξημένη ασφάλεια και να παρέχονται πιο καλαίσθητες κατασκευές.

Μια σειρά από νέους κανονισμούς που αφορούν τα μπλοκ ολίσθησης (skid blocks) για να εξασφαλιστεί ότι θα είναι κατασκευασμένα από ένα ελαφρύτερο υλικό (τιτάνιο) και θα είναι καλύτερα συγκρατημένα. Νέοι κανονισμοί για να εξασφαλιστεί ότι οι δίσκοι των φρένων θα περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα όπως και οι τροχοί. (με λίγα λόγια, τεχνητές σπίθες από το πάτωμα των μονοθεσίων και πυρωμένα δισκόφρενα. 17 τοις εκατό υπέρ της αλλαγής)

Αυτό που είναι πολύ σημαντικό να τονιστεί, είναι η αλλαγή της τελευταίας ημερομηνίας κατά την οποία οι αθλητικοί και τεχνικοί κανονισμοί μπορούν να αλλάξουν χωρίς ομοφωνία, από τις 30 Ιουνίου στην 1η Μαρτίου κάθε έτους, αρχής γενομένης από το 2015. Για τη φετινή σεζόν, αυτό πρακτικά σημαίνει πως για να πάρει έγκριση η οποιαδήποτε νέα πρόταση, θα πρέπει να υπάρξει ομοφωνία από το Strategy Group και τις ομάδες, πράγμα σχεδόν αδύνατο. Ακολουθούν οι υπόλοιπες αλλαγές που αποφασίστηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Η ποινή για πλήρη αλλαγή του power unit, θα είναι η εκκίνηση από το πίσω μέρος του grid και όχι από τα pit.

Θα επιτρέπονται δύο περίοδοι χρήσης της αεροδυναμικής σήραγγας σε μία μέρα (αντί για μια που ισχύει τώρα).

Οι ισχύοντες περιορισμοί στο parc ferme θα ισχύουν πλέον από την έναρξη του FP3, αντί για την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών.

Η απαγόρευση εργασίας των μηχανικών κατά το βράδυ της Παρασκευής, θα επεκταθεί από τις 6 ώρες στις 7 για το 2015 και θα αυξηθεί σε οκτώ ώρες για το 2016.

Πλέον θα είναι υποχρεωτική η χρήση ενός συστήματος δυο σταδίων, για τη συγκράτηση των τροχών των μονοθεσίων.
Κλείνοντας, πρέπει να αναφερθεί και η ακύρωση της απαγόρευσης χρήσης των ηλεκτρικών κουβερτών για το 2015. Αυτό θα συζητηθεί εκ νέου στο μέλλον, εάν και όταν αυξηθεί η διάμετρος των ελαστικών.

Αυτές είναι λοιπόν οι αλλαγές για το νέο πρωτάθλημα και τονίζω ξανά, πως πλέον είναι περισσότερο από δύσκολο να αλλάξει κάτι άλλο. Προσωπικά, δεν έμεινα ευχαριστημένος από τα όσα είδα, ενώ δεν μάθαμε τίποτα για το πως θα βελτιωθεί ο ήχος των μονοθεσίων ή εάν θα πάψει να ισχύει ο τραγικός κανονισμός των διπλών βαθμών για τον τελευταίο αγώνα. Έτσι, οι όποιες -λιγοστές- ελπίδες για ουσιαστικές αλλαγές και αποφάσεις, μετατίθενται για το κάλεσμα του Luca di Montezemolo, πριν τον αγώνα στην Ιταλία.

autoblog.gr


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για το πρωτάθλημα F1 του 2015

Δημοσίευση από kostas013 » Πέμ Ιουν 26, 2014 9:43 pm

Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για το πρωτάθλημα F1 του 2015
...
απλα καταστρεφουν τον μηχανοκινητο αθλητισμο... αψυχολογητες ανεργειες εντελως...
αφηστε τον κοσμο ελευθερο να δουμε λιγο θεαμα (Group B!!!)
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
GusAbarth86
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm

Re: Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για το πρωτάθλημα F1 του 2015

Δημοσίευση από GusAbarth86 » Πέμ Ιουν 26, 2014 10:45 pm

Τι σχεση εχει το group B με την F1??? Εκτος απο αυτο το group B το σταματησαν γιατι ειχε αρχισει να ξεφευγει σε θεμα επιδόσεων και τα αυτοκινητα δεν ηταν πλεον για τέτοιου τυπου αγωνες αλλα για κανα dragster, ασε που ειχαν σκοτωθεί και αρκετοι με εκεινα τα θηρια!!! Σαφωςκαι προσφεραν θεαμα αλλα νομιζω ειναι καλυτερα ετσι απο θεματα ασφαλειας!!!
When in Doubt........Flat Out

Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για το πρωτάθλημα F1 του 2015

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Ιουν 27, 2014 12:24 am

εννοω να μην υπαρχουν τοσοι περιορισμοι!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
GusAbarth86
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 860
Εγγραφή: Δευ Φεβ 06, 2012 11:10 pm

Re: Οι αλλαγές που αποφασίστηκαν για το πρωτάθλημα F1 του 2015

Δημοσίευση από GusAbarth86 » Παρ Ιουν 27, 2014 3:17 pm

Δεν γίνετε γιατί ειναι τα θέματα ασφαλειας στη μέση!!!
When in Doubt........Flat Out

Fiat Punto Mk2a/b Group At Facebook
https://www.facebook.com/groups/250917300790/

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνητος αθλητισμός”