"Έφυγε" ο οδηγός αγώνων Λουκάς Γιαννακούλης

Θέματα που αφορούν αγώνες αυτοκινήτων.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

"Έφυγε" ο οδηγός αγώνων Λουκάς Γιαννακούλης

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Δεκ 06, 2013 5:19 pm

"Έφυγε" σήμερα το πρωί ο οδηγός αγώνων Λουκάς Γιαννακούλης

Εικόνα

Απεβίωσε σήμερα το πρωί ο οδηγός αγώνων Λουκάς Γιαννακούλης, 53 ετών, ο οποίος το Σάββατο 30 Νοεμβρίου τραυματίστηκε πολύ σοβαρά μετά από σύγκρουση κατά τη διάρκεια του ράλι Παλλάδιο. Ο Λουκάς νοσηλευόταν στην εντατική θεραπεία του νοσοκομείου Αττικόν με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις τις οποίες δεν κατάφερε παρά τον πολύ δυνατό οργανισμό του να τις ξεπεράσει.

Η είδηση του θανάτου του Λουκά έχει προκαλέσει θλίψη σε όλη την οικογένεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού που δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει ότι χάθηκε ένα τόσο αγαπητό μέλος της.

«Εκφράζουμε την βαθιά μας θλίψη στην οικογένεια του αθλητή μας που έφυγε τόσο άδικα από κοντά μας. Ήταν ένα αξιοπρεπής αγωνιζόμενος με γνώσεις του χώρου και του αυτοκινήτου. Τα συλλυπητήρια μας στην οικογένειά του» δήλωσε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου Μανώλης Χαλιβελάκης.

«Κρίμα που έφυγε ένας νέος και τόσο αγαπητός άνθρωπος από το χώρο μας. Συλλυπητήρια στην οικογένειά του» ήταν η δήλωση του κορυφαίου οδηγού αγώνων αυτοκινήτων Λεωνίδα Κύρκου.

«Η οικογένεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού έγινε από σήμερα το πρωί φτωχότερη. Ο Λουκάς ήταν ένας αθλητής ξεχωριστός και πάνω από όλα κύριος με κ κεφαλαίο. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του» δήλωσε από την πλευρά του ο Αλυτέραχης του Ράλι Παλλάδιο Νίκος Πασσαλής.

«Είναι μία μεγάλη απώλεια για το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αισθάνομαι πραγματικά συγκλονισμένος» δήλωσε ο οδηγός αγώνων Στράτος Φωτεινέλης.

Το χρονικό του δυστυχήματος

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλευόταν από το πρωί του Σαββάτου ο γαμπρός του Γιώργου Μπόμπολα, Λουκάς Γιαννακούλης ο οποίος συμμετείχε στο ράλι Παλλάδιο, αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος. Ο έμπειρος οδηγός αγώνων (αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας) συμμετείχε με μία Porsche 911 RSR και μαζί με τον Γιώργο Πετρόπουλο διεκδικούσαν μία καλή θέση στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Δυστυχώς όμως με το ξεκίνημα του αγώνα και από τη πρώτη ειδική διαδρομή «Άγιος Ιωάννης 1», το πλήρωμα είχε μία τρομακτική έξοδο με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Στο 6,5 χιλιόμετρο της συγκεκριμένης ειδικής το αυτοκίνητο «έχασε το πίσω μέρος» έκανε τετ-α-κε και χτύπησε σε δέντρο από την πλευρά του οδηγού στη μέση της πόρτας.

Παρά τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν όλα τα αγωνιστικά πληρώματα που συμμετέχουν σε αγώνες, η σύγκρουση με δέντρο ήταν σφοδρή. Το αποτέλεσμα ήταν να χτυπήσει στο κεφάλι και στα πλευρά ο οδηγός Λουκάς Γιαννακούλης ενώ ο συνοδηγός Γιώργος Πετρόπουλος χτύπησε στο χέρι του. Ωστόσο η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που ο οδηγός μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο Θριάσιο. Οι γιατροί διέγνωσαν πως η κατάσταση της υγείας του είναι εξαιρετικά σοβαρή και γι αυτόν τον λόγο αποφάσισαν να τον μεταφέρουν στο Αττικό νοσοκομείο. Από την πρώτη στιγμή, τα νέα της υγείας του δεν ήταν ενθαρρυντικά, καθώς ο οδηγός έφερε βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και είχε υποστεί σοβαρή ζημιά ο ένας του πνεύμονας. Άνθρωπος των αγώνων που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του μιλώντας στο zougla.gr τη μέρα της σύγκρουσης είχε τονίσει ότι τα πράγματα ήταν εξαιρετικά σοβαρά και όλοι εύχονταν το καλύτερο δυνατό για τον συναθλητή τους. Δυστυχώς διαψεύστηκαν.

Σύντομο βιογραφικό του Λ. Γιαννακούλη

Ο Λουκάς Γιαννούλης ήταν Αρχιτέκτων Μηχανικός. Αποφοίτησε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1983). Υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την επίβλεψη εργοταξίων για έργα Πολιτικού Μηχανικού και υπαίθρια έργα. Το 1992 ορίστηκε Υπεύθυνος Έργων για το σύνολο των ιδιωτικών έργων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Από το 1995 μετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας με τομέα ευθύνης τη διασφάλιση ποιότητας και το 1999 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Το 2000 και μετά τη συμφωνία για μετοχική συνεργασία της ΑΚΤΩΡ με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και την ΤΕΒ ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ΤΕΒ Α.Ε. Το 2001 ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της REDS A.E. (πρώην ΚΑΜΠΑΣ). Τον Μάιο του 2002, με την απόσχιση και εισφορά των κατασκευαστικών κλάδων των εταιριών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ και ΤΕΒ στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ, είχε οριστεί Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Συμμετείχε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε. (πρώην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ) ως Μέλος, εκτελούσε χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ Facilities Management και Αντιπροέδρου στην ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ που ειδικεύεται σε έργα ανάπλασης χώρων και διαμόρφωσης τοπίων.




thebest.gr


Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
kostas013
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 7823
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα

Re: "Έφυγε" ο οδηγός αγώνων Λουκάς Γιαννακούλης

Δημοσίευση από kostas013 » Παρ Δεκ 06, 2013 5:22 pm

Εικόνα

Εικόνα

φωτογραφιες απο το ατυχημα
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth

http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0

ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........:)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: "Έφυγε" ο οδηγός αγώνων Λουκάς Γιαννακούλης

Δημοσίευση από Gazofonix » Σάβ Δεκ 07, 2013 10:16 am

H γνωστη καταρα της Porshe............. :(
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνητος αθλητισμός”