1ο SUPER LAP

Θέματα που αφορούν αγώνες αυτοκινήτων.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από GRIGIO » Τρί Μαρ 22, 2011 10:21 pm

Οχι,δεν εχει να κανει τοσο με το βαρος πιστεύω οσο με την επαναφορα....



Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από polatov » Τετ Μαρ 23, 2011 1:03 pm

GRIGIO έγραψε:Eντοπίσαμε 2 προβλήματα

1.Υπερβολική πίεση για τις δεδομένες συνθήκες
2.Με το χαμήλωμα πρέπει να τσεκάρω τον κατανεμητή μου γιατι εχς πολύ περιεργο φρενάρισμα-ισως και μια εξαέρωση
3.Διαφορετική συμπεριφορά πίσω μέρους ανάρτησης,πολύ πιο ξερές αντιδράσεις....

Πιέσεις που δούλεψα 30 ΕΜΠΡΟΣ-28,5 ΠΙΣΩ
Προφανώς ηθελα 28 εμπρός-26 πίσω....
κοιτα εγω στο χω ξαναπει.ειναι υπερβολικη πιεση που βαζεις.με 30 κρυο πρεπει να φτανει 34 34,5 στον τελευταιο γυρο.αλλα και 30 ειναι πολυ.
πισω 26 εχεις καλο φρεναρισμα αλλα ισως σου κοβει πολυ και σου κρατει την ουρα κλειστα.ειναι καθαρα θεμα οδηγησης.
αλλους τους ενδιαφερει να ανοιγει πισω και ας μην εχει πολυ προσφυση οποτε βαζουν 28.
εμενα παντως οταν ειναι αδειο πισω με 26 παταει οριακα σωστα.
ειναι κριμα παντως γιατι ειδικα στην Κ1 μπαινεις ταπα και σε προδιδουν τα λαστιχα λογω πιεσης...
φτιαξε πρωτα τις πιεσεις.μετα δες για τον κατανεμητη.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από GRIGIO » Τετ Μαρ 23, 2011 2:38 pm

To ενιωθα ρε συ οτι πηγαινα με πολυ καλη ταχυτητα εισοδου και ενω θα έπρεπε να κρατηθω δεν κρατιόμουν.... :(

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από vdsracing » Τετ Μαρ 23, 2011 4:41 pm

Απο ευθυγράμμιση τι εχεις?Οι πιέσεις αν φόραγες 888 ηταν οντως σχετικά μεγάλες.
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από GRIGIO » Τετ Μαρ 23, 2011 5:37 pm

Ευθυγράμμιση....

2 μοιρες και 10 καμπερ σε καθε μπροστινό τροχό (ΜΕ εμένα μεσα εγινε η ευθυγράμμιση)
0,7 αποκλιση(εννοώ ανοιχτοί μεταξύ τους) οι 2 μπροστινοί τροχοί

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από vdsracing » Τετ Μαρ 23, 2011 6:58 pm

Με τόσο απόκλιση εχεις καλό turn in?Πολύ μου φαίνεται,βέβαια δεν εχω ασχοληθεί και τόσο με το punto,ισως να δουλεύει.Εχεις δοκιμάσει με 0.2-0.3 απόκλιση πάντα?

Άντε,καλή επιτυχία στον επόμενο αγώνα!
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από polatov » Τετ Μαρ 23, 2011 8:53 pm

2 μοιρες και??για αυτο κανεις πατιναζ στην 1..υπερβολικο και το καμπερ για μενα..
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
vdsracing
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 18, 2004 2:09 pm

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από vdsracing » Τετ Μαρ 23, 2011 9:27 pm

Το καμπεράκι μια χαρά είναι κατά τη γνώμη μου,αυτό βέβαια μπορεί να το τσεκάρει βλέποντας τον τρόπο που τρώγεται το ελαστικό και μετρώντας θερμοκρασία στο πέλμα μέσα και έξω ενω είναι ακόμα ζεστό.Το "σωστό" ή "λάθος" πάει πάντα σε συνάρτηση με τον τρόπο οδήγησης,με το είδος του ελαστικού και του οδοστρώματος.
-Βαγγέλης-

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Απρ 04, 2011 8:27 am

στην καρτμανια οταν ετρεξα ειχα
-4 εμπρος καμπερ,
κ αποκλιση 1.5μμ se καθε τροχο (3 συνολο εμπρος)

αν θες να δουλεψει κανε κατι απλο που στο εχω πει πολλες φορες κ απλα δοκιμασε το (αφου το συνηθισεις ως προς τις ιδιαιτεροτητες του)
κανε -3 την καμπερ σου
κ δωσε 1μμ , 1,2μμ αποκλιση εμπρος .
κρυα τα 888,
28 εμπρος , 26 πισω.

κ κανε λιγους γυρους για εξοικιωση, κρυα θα θελει να γυρισει, ζεστανε με καλα σλαλομς κ στον 2+ γυρω (καρτμανια παντα) πιεσε, κανε σταθερο turn in (αυτο πρεπει να δεις με τις αλλαγες πως ειναι μετα για να μαθεις την αρνηση του στην αρχη) κ μολις στριψεις γκαζι σταθερα κ φευγεις.
απο της φωτογραφιες σου κ μονο κανει μπαμ πρωτων οτι θες καμπες κ δευτερον (αλλα οκ δεκτον οτι κινησε κ δρομο) οτι θες λιμπρες ελατηριων παραπανω.

Οσο κ να το συζητας αυτες ειναι οι λυσεις σου για αρχη...;-) αν θες τις ακολουθεις αν οχι πειραματιζεσαι για κατι καλυτερο ακομα..
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Απρ 04, 2011 1:41 pm

Kαλα ναι ισως αυτο δουλέψει,αλλα δεν ειναι απολυτο στη συγκεκριμενη πιστα...Πολυ γλιστερη απο τη φυση της,εκει π ειναι κραταει και υγρασια...οταν γλιστρας και με τα 4 προβληματιζεσαι σιγουρα....

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από skinboy » Δευ Απρ 04, 2011 2:39 pm

σε τετοια περιπτωση παιζεις με τις πιεσεις στα λαστιχα κ οχι με τις ρυθμισεις , ειναι το μονο που μπορεις να κανεις κ να εχει νοημα αμεσω.
οταν γλιστρας μειωνεις πιεση στα λαστιχα για να πατησουνε κατω αφου η πιστα δεν σου προσφερει την προσφυση να τα πατησεις.
κ για πιστα ειναι κανονας , καμπερ -2.5 κ παμε να δουμε ποσο ακομα μπορει να θελει
κανενα αμαξι σε πιστα δεν ειναι ποτε με λιγοτερο , ακομα κ στην βροχη με το σωστο λαστιχο θες καμπερ (λιγοτερο απο στεγνο αλλα θες)
και παντα υπολογιζεις το ποσο χανεις απο τα silent blocks .
Οι φωτο κ το πυρομετρο ειναι το μονο σχολειο σωστης αξιολογισης
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από GRIGIO » Δευ Απρ 04, 2011 10:26 pm

Silent blocks ειναι της Powerflex αλλα ξερεις,μονο το ενα δεσιμο....ΑΠο εκει και περα,σκεφτομαι οταν αλλάξω ψαλίδια να παω στον Τολη στην Αθήνα να φτιαξω ψαλίδια με μεταλλικά δεσιματα,ΟΧΙ πολυουρεθάνη.... Τέσπα....Το αλλο που σε ρώτησα στο fbk????

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Απρ 05, 2011 8:08 am

το αλλο που με ρωτησες δεν το θυμαμαι, μπορεις να βρεις τα μαμα κ/π απο το bacci, τα αναγραφει στις λιστες του σε ποιο σαζμαν ειναι σε στοκ μορφη κ να δεις απο εκει ειναι οτι καλυτερο.
ψαλιδια δεν χρειαζεται να αλλαξεις, μπορεις να κανεις Uniball τα δικα σου, αλλα να ξερεις λυσεις των 200ε δεν ειναι διαχρονικες σε μπιλιες θα πρεπει να σκασεις πολλα λεφτα για μπιλιες κ φολιες για να μην εχεις ποτε θεμα (πχ Proflex...)
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
skinboy
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6281
Εγγραφή: Τρί Απρ 20, 2004 8:57 am
Επικοινωνία:

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από skinboy » Τρί Απρ 05, 2011 8:12 am

kostas013 έγραψε:βασικα παιζει να επαθες αυτο που μου ελεγε ο κωτσοπουλος για τα κονι πισω
αν τα παω στην μεση και πανω λογω ελαφριας καροτσας το αμαξι γινεται τραπεζι και πεταει πιο ευκολα κωλο
ισως να φταιει το χαμηλωμα...
ενταξει και οι συνθηκες ηταν, αλλα πιστευω οτι αλλαζοντας την γεωμετρια του αυτοκινητου εχασες...

αυτο ειναι λιγος μυθος...
δεν ισχυει,
οσο κ να σφιξεις ενα στοκ κιτρινο κονι η ενα οποιοδηποτε αμορτισερ πισω σε μκ2 , δεν γινετε τραπεζι το αμαξι κ για το βαρος του (ακομα κ αδειο) δεν εχει προβλημα.
δεν ισχυει κατι τετοιο σε punto. ειναι συνδιασμος απο κατι αλλο αυτα τα φαινομενα.
κατι αλλο το δημιουργει το φαινομενο οχι το σκληρο απο το αμορτισερ αν υπαρχει αυτο το φαινομενο βεβαια.
Punto HGT SC Evo

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: 1ο SUPER LAP

Δημοσίευση από polatov » Τρί Απρ 05, 2011 7:30 pm

το σκληρο αμορτισερ με λαθος ελατηριο μπορει να κανει ζημια.το μκ2 πισω ειναι παναλαφρο και οταν μιλαμε για ενα 1,2 τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα.
οπως επισης οι 4 μοιρες καμπερ σε 1,2 ειναι υπερβολη ειδικα οταν μιλαμε για αυτοκινητο κανονικο.δεν ειναι πισταδικο και μονο.
γινεται τραπεζι και πεταει πιο ευκολα κωλο δεν υφισταται σε καμια περιπτωση απο μονο του.
ισχυει αλλα πρεπει να ισχουουν και αλλοι δεκα παραγοντες.
επισης βασικο.να ξερουμε γιατι μιλαμε.οι ρυθμισεις της πιστας σε δρομο ειναι απαγορευτικες οταν φτανεις στα ακρα.
το αμαξι του Πετρου ειναι το απολυτο.πιστα μονο πλεον.οποτε παιζει αμεσως αμεσως σε αλλα μονοπατια και αλλες ρυθμισεις.
το αυτοκινητο του Αντωνη αποσο θυμαμαι χρησιμοποιειται καθημερινα και με πολιτικα ελαστικα κλπ.
επισης το micra του Παναγιωτη ειναι ενα αντιστοιχο μετρο συγκρισης στα φρενα.
αν και δεν εχω μπει στην συγκεκριμενη πιστα τετοιο γλυστριμα δεν θα το εχω παροτι φοραω 14αρες στα semi και τα φρενα ειναι αρκετα δυνατα + του οτι δεν εχω abs.
νομιζω οτι ειναι πιεσεις πανω απολα στην συγκεκριμενη περιπτωση.
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνητος αθλητισμός”