αυτο μπορεις να το διορθωσεις βελτιωνοντας την οδηγηση σου, ακολουθοντας ποιο σωστες γραμμες κ οδηγοντας με ποιο ηρεμη κριση κ οχι ατσουμπαλα.Klimis18 έγραψε:Ρε παιδες εμενα σηκωνεται στις 2 ροδεσ θελω να τρεχω αλλα μην φερω κ καμια τουμπα γιαυτο λεω να κανω κανα practice τωρα που εβαλα κ αντιστεπτικη μπροστα να δω μηπως δεν σικωνεται. . .
Μην μεινουμε κ χωρις αμαξι
επισης οσα αμαξια σηκωνονται στις δυο ροδες δεν σημαινει οτι φερνουνε τουμπα, οταν καποιος επιλεγει πολυ σφικτη γραμμη (που συνεπαγεται μπουκες στα κερμπς , η αλλιως τα βαζω βαθεια απο κατω απο το αμαξι) ειναι αναμενομενο να γινει αυτο που αναφερεις
αμαξια τα οποια δεν ειναι προετοιμασμενα για χρηση πιστας καλο ειναι να μην το κανουνε αυτο.
το αποτελεσμα αυτου ειναι να χανεται χρονος πολυτιμος οσο εισαι στις δυο ροδες αλλα κ μεχρι να επελθει το σημειο ισοροπιας στο αμαξι μετα.
Ολο αυτο ειναι χασουρα....κατι που σου προσθετει δευτερολεπτα στον ολοκληρο γυρο.
διαλεξε μια καθαρη γραμμη, προσπαθησε να εχεις οσο ποιο πολυ φορα μπορεις, στριβε ηρεμα το τιμονι κ ανοιγε το παλι γρηγορα (εφοσον δεν εχεις μπλοκε να περναει δυναμη κ με στριμενους τροχους κατω) , φρεναρε οσο ποιο αργα, δυνατα αποτομα κ αποφασισμενα, στριψε με τοσα ωστε να μην υποστρεφεις ιδιαιτερα ωστε να μπορεσεις να πατησεις τερμα γκαζι οσο ποιο γρηγορα μετα το apex της στροφης, κ εχεις κανει το καλυτερο γυρολογιο.
μην πιστευεις οτι το να καβαλας ολα τα κερμπς , κερδιζεις χρονο, δοκιμασε το κ θα δεις οτι δεν ισχυει.
Οταν το αμαξι περναει απο ενα κερμπ συμβαινουνε πολλα εκεινη την ωρα.
το κερμπ σε τυναζει
η εξω μερια της αναρτησης σου δεν ειναι στην θεση να δρασει αντιθετα κοντραροντας το αμαξι απο μεγαλη κλιση αρα εχεις κ αυξημενο roll απο εκει, με αποτελεσμα να εισαι σε μεγαλη γωνια.
περνοντας σαν δεδομενο οτι θα προσγειωθει παλι, (και οχι κατι ποιο στραβο) οταν γινει λοιπον αυυτο, την ωρα που θα πατισει κατω δεν ειναι απολυτο στιμενο το αμαξι κ εκει θα εχεις roll (δεν θα εχεις ακομα ισοροπια αδρανειας ευθειας πχ) οποτε κ σε εκεινη την στιγμη ακομα η επιταχυνση σου δεν ειναι η απολυτη, αν δεις καρε καρε ολη την φαση κ της παραθεσεις κ με τηλεμετρια , οπου να περνας απο κατω απο το κερπ σε εκεινο το σημειο , θα δεις οτι σε ενα κομματι πιστας που θα κοψεις (λιγο πριν κ λιγο μετα την στροφη ο χρονος σου θα ειναι πολυ χειροτερος απο το να περνουσες απο κατω.
τωρα ενα στημενο αμαξι για πιστα που ειδη γυριζει πολυ γρηγορα σε χρονους (για την δεδομενη πιστα/δεδομενο αμαξι) περνει την αποφαση οτι αν ακολουθησω το τοξο της στροφης
1)γραφω τοσα μετρα.
2)εχω εισοδο με τοσα χιλιομετρα
3) εξοδο με τοσα χιλιομετρα
4) με τοποθετει εκει για την επομενη στροφη αυτη που περναω
εκει περνει την αποφαση να "ισιωσει" την στροφη για να αποφυγει
1) τα μετρα
2) το να ειναι στριμενος πολυ ωρα
3) να εχει εισοδο με ποιο πολλα ισως χιλιομετρα
4) να πατησει τερμα γκαζι πολυ νωριτερα
5) να του "φτιαξει" την εισοδο της επομενης στροφης
εκει ναι περνας απο πανω απο τα κερμπς,
θα εισαι στις δυο ροδες, κ πρεπει να εισαι λιγο εξοικειωμενος τι να κανεις εκεινη την ωρα...(παντα κατα το 90% σιγουρος).
Ολα αυτα ομως ξεκαθαριζουνε με προπονηση υπομονη κ προσπαθεια