Στην απόφαση να καταργηθούν τα ελαστικά με αφρό στο WRC προχώρησε η FIA. Η απόφαση θα τεθεί σε ισχύ από την επόμενη χρονιά και σύμφωνα με το κυβερνόν σώμα του σπορ αυτό θα επιφέρει σημαντική μείωση των εξόδων για τις ομάδες για λόγους που εμάς μας διαφεύγουν…
Το μους στα ελαστικά χρησιμοποιείται στους αγώνες ράλι τα τελευταία 20 χρόνια και χωρίς αυτό θα ήταν σχεδόν αδύνατο να τερματίσει ένα αυτοκίνητο , λόγω της υπερβολικής καταπόνησης που δέχονται τα ελαστικά κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, που οδηγεί σε κλαταρίσματα. Όταν λοιπόν γίνεται αυτό ο αφρός κλείνει τις όποιες σχισμές έχουν δημιουργηθεί και στερεοποιείται με αποτέλεσμα να μπορεί να συνεχίσει το αυτοκίνητο μέχρι τον τερματισμό, χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει το πλήρωμα τροχό.
Προς αντιστάθμιση της κατάργησης του μους, οι ομάδες θα πρέπει τώρα να αναπτύξουν συστήματα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα παραγωγής. Αυτό μάλλον θα ανεβάσει παρά θα μειώσει το κόστος (όπως υποστηρίζει η FIA) σε κάθε αγώνα (ο αφρός έχει αποσβέσει την εξέλιξή του εδώ και χρόνια), ενώ σίγουρα θα μειώσει αρκετά την ταχύτητα των αυτοκινήτων, αφού πλέον τα πληρώματα θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικά.
Φανταστείτε μόνο ότι στο ράλι Ακρόπολις τα κλαταρίσματα των τριών μεγάλων ομάδων ξεπέρασαν συνολικά τα 60...
autotriti.gr
Αντε να δουμε...
WRC: Τέλος στα λάστιχα με αφρό
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
WRC: Τέλος στα λάστιχα με αφρό
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
Βλακείες κάνουνε.Μειώσανε τον κυβισμό στην F1 και MotoGP για λόγους ασφαλείας και παρόλ'αυτά στη στροφή μπαίνουν με περισσότερα.Υποχρέωσαν 1 μοτέρ για κάθε Σ/Κ αγώνων(F1)ή 2 αγώνες(WRC) και το κόστος εξέλιξης πήγε στα ύψη.Καταργήσανε το GroupB και τα WRC είναι γρηγορότερα!Μακάρι οι εταιρείες ελαστικών να βγάλουν πατέντες για να μή χαθεί η ταχύτητα...castoras έγραψε:Δεν ειναι καλο αυτο...αν δεν τα βλεπεις να περνανε σπιναρωντας με τα 4 τι νοημα εχει.........κρατανε που κρατανε γραμμες οσο μπορουν,αν κοβουν για να μην τρωνε και λαστιχο την καναμε