Και ενώ οι χώρες που ζητούν να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ πληθαίνουν σχεδόν κάθε εβδομάδα, η παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου αποφασίζει αιφνιδιαστικά και χωρίς προηγούμενες ανάλογες ενδείξεις, την μείωση των αγώνων σε 12 και μάλιστα από το 2009! Δηλαδή άμεσα! Οριστικές αποφάσεις και κανονισμοί γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, αναμένεται να εξεταστούν και ανακοινωθούν από την επιτροπή Ράλλυ τον Οκτώβριο. Πάντως, αυτή η απόφαση ικανοποιεί τους κατασκευαστές, οι οποίοι είναι σαφές ότι επιθυμούν μείωση του κόστους και των αγώνων, και μάλιστα την παρουσία του θεσμού σε ισχυρές αγορές, όπως είναι η Γερμανία και όχι σε μικρές, όπως είναι για παράδειγμα η Κύπρος. Μπορεί από τη μία πλευρά αυτό είναι θετικό όσον αφορά την πιθανή παρουσία κατασκευαστών, αλλά από την αντίθετη θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ποιοι αγώνες θα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του θεσμού και ποιοι όχι. Σίγουρα, την λύση που είχε παρουσιαστεί παλιότερα με το rotation να μην την αποκλείσει κανείς!
Παράλληλα, αναφορά υπήρξε και σχετικά με τα αυτοκίνητα που θα λαμβάνουν μέρος από το 2012! Οι διάδοχοι των WRCars, θα είναι και πάλι υπερτροφοδοτούμενοι, με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Περισσότερα σχετικά με την τις προδιαγραφές τους, αλλά και σχετικά με το κόστος τους, αναμένεται να ανακοινωθεί αργότερα, αλλά ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο η FIA έδειξε και σε αυτήν την περίπτωση να ικανοποιεί τις επιθυμίες των κατασκευαστών. Οι τελευταίοι είχαν ζητήσει, ειδικά από τη στιγμή που έχουν επενδύσει σε αυτή τη μορφή των αυτοκινήτων, να μην υπάρξουν δραστικές αλλαγές. Όπερ και εγένετο. Η ουσία του πράγματος είναι ότι η FIA μοιάζει πλέον πολύ διαλλακτική και συνεργάσιμη σε σχέση με τους κατασκευαστές, δείχνοντας να μαθαίνει από τα προβλήματα του παρελθόντος. Σίγουρα, και τα δύο αυτά νέα αφήνουν θετικά μηνύματα για το μέλλον. Οι κατασκευαστές μοιάζουν μεταξύ τους πιο ενωμένοι από ποτέ, έχοντας εξαιρετικές σχέσεις και με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουν να περνούν τα αιτήματα τους μέσα από την Ομοσπονδία. Με αυτόν τον τρόπο, το σπορ έχει να κερδίσει.
rally.gr
S2000 παπαλα...
WRC :12 αγώνες από το 2009!
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
WRC :12 αγώνες από το 2009!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- puntomad
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2747
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 16, 2004 10:44 pm
- Τοποθεσία: Γαλάτσι Αθήνα
- Επικοινωνία:
- TOLAROS
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2276
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
- Τοποθεσία: Ρόδος
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 23, 2006 2:40 pm
- Τοποθεσία: Στυλίδα
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Μεχρι στιγμης η πορεια στα S2000 δειχνει πολυ καλη..Για WRC δεν το νομιζω .Δεν πειραζει ομως αφου και στα S2000 ξεκινησε ο ανταγωνισμος (207,SWIFT κτλ) .Καλη περιπτωση θα ηταν αν εβγαινε καποιο Lancia παντως !
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 12, 2007 3:44 pm
- castoras
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 2872
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 03, 2005 12:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ