BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις: Οι πρώτοι «πυροβολισμοί»!

Θέματα που αφορούν αγώνες αυτοκινήτων.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
xristos2002
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 16, 2004 9:50 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ-ΒΟΛΟ
Επικοινωνία:

BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις: Οι πρώτοι «πυροβολισμοί»!

Δημοσίευση από xristos2002 » Πέμ Μάιος 31, 2007 12:42 pm

Ταχύς σήμερα ο Solberg. Αύριο, όμως;

Χρειάστηκε να περάσει σχεδόν ένας χρόνος για αντηχήσουν και πάλι στα βουνά της Αττικής οι ήχοι από τις εξατμίσεις και τους κινητήρες των αυτοκινήτων του WRC. Σήμερα το πρωί, η περιοχή του Μαρκόπουλου γέμισε από κόσμο και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Σε απόσταση, μόλις 5 χιλιομέτρων από το σέρβις παρκ, οι οδηγοί πρώτης, δεύτερης και τρίτης προτεραιότητας πραγματοποίησαν την τελευταία ουσιαστική δοκιμή των αγωνιστικών αυτοκινήτων τους, στο «κλασσικό» πλέον, shakedown πριν από την έναρξη του αγώνα. Μπορεί η διαδρομή να ήταν μικρή, συνολικού μήκους μόλις 2,5 χιλιομέτρων, αλλά χαρακτηρίστηκε ως τυπική ακροπολική διαδρομή, με πολύ σκόνη και ζέστη. Τα προβλήματα, δεν έλειψαν, και μάλιστα για κορυφαίους οδηγούς, όπως ο Sebastien Loeb. Ο Γάλλος οδηγός, αμέσως μετά το πρώτο πέρασμα αντιμετώπισε πρόβλημα με το συμπλέκτη με αποτέλεσμα να περάσουν δύο ώρες μέχρι να καταφέρει να κάνει το δεύτερο πέρασμα του από τις ειδικές. Ευτυχώς, χωρίς συνέπειες. Κάτι ανάλογο συνέβη και στους Jari Matti Latvala και Luis Perez Companc, με τον αργεντινό οδηγό να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, μόλις στο πρώτο πέρασμα. Προβλήματα, που εν τέλει ξεπεράστηκαν.

Σε γενικές, γραμμές οι περισσότεροι από τους οδηγούς δεν πραγματοποίησαν ιδιαίτερες αλλαγές στα αυτοκίνητα τους. Με δεδομένο ότι όλα τα αγωνιστικά είναι ίδια με αυτά της Σαρδηνίας, αλλά και ότι το έδαφος μεταξύ των δύο αγώνων είναι παρόμοιο, τους επιτρέπει να κινηθούν με ανάλογες ρυθμίσεις και επιλογές. Έτσι, δύο περάσματα ήταν αρκετά για κάποιους, ενώ άλλοι χρειάστηκαν περισσότερα. Τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Petter Solberg με το Subaru Impreza, ενώ τον ακολούθησαν ο Jari Matti Latvala και ο Henning Solberg, με τα δύο Stobart Ford. Σημειώστε, ότι όλοι τους περιορίστηκαν σε αλλαγές στην ανάρτηση. Ακόμα, ένα από τα αξιοσημείωτα γεγονότα του shakedown ήταν οι μέτριοι χρόνοι των Sebastien Loeb και Marcus Gronholm, με δεδομένο το γεγονός ότι ο Γάλλος αντιμετώπισε πρόβλημα, αλλά και του ότι ο Φιλανδός πραγματοποίησε μόλις δύο περάσματα.

Αυτή τη στιγμή, τα πληρώματα πραγματοποιούν τις αναγνωρίσεις από την ειδική διαδρομή ακριβώς έξω από το σέρβις παρκ, αυτή με την ονομασία Ολυμπιακά Ακίνητα, και στη συνέχεια θα μετράμε αντίστροφα μέχρι τις 18:50, όπου το πρώτο ζευγάρι θα μπει στην σούπερ ειδική του Ιπποδρόμου. Ραντεβού στο Μαρκόπουλο!
Πηγή Rally.gr


Εισαι ΘΕΟΣ(Ragnotti) :evil:

Άβαταρ μέλους
puntomad
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 2747
Εγγραφή: Τρί Μαρ 16, 2004 10:44 pm
Τοποθεσία: Γαλάτσι Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από puntomad » Πέμ Μάιος 31, 2007 1:20 pm

Γραφετε στα σχολια παιδια...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
xristos2002
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 16, 2004 9:50 pm
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ-ΒΟΛΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από xristos2002 » Πέμ Μάιος 31, 2007 2:28 pm

Δηλαδή δεν ανήκει εδω το θέμα?
Εισαι ΘΕΟΣ(Ragnotti) :evil:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνητος αθλητισμός”