WRC 2007 !

Θέματα που αφορούν αγώνες αυτοκινήτων.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Τετ Αύγ 08, 2007 7:09 pm

Ο Gronholm κέρδισε στη Φινλανδία
Έτσι για το καλό...ο Marcus Gronholm δεν άφησε ούτε αυτή την ειδική για τον Hirvonen


Φινάλε με νίκη για τον Marcus Grohnolm σε έναν αγώνα που κυριάρχησε από την 3η ειδική διαδρομή μέχρι και την τελευταία, την μικρή Ruuhumaki. Ο Φινλανδός επιβεβαίωσε όλα τα προγονικά προ αυτού του αγώνα και πήρε μια σχετικά εύκολη νίκη, την τέταρτη φετινή (τόσες έχει και ο Loeb fφέτος), την τέταρτη συνεχόμενη στην πατρίδα του και την έβδομη επί φινλανδικού εδάφους τα τελευταία οκτώ χρόνια. Το αποτέλεσμα είναι να έχει 75 βαθμούς στην βαθμολογία και να προηγείται με 13 του Γάλλου αντίπαλού του.

Στην τελευταία ειδική ο Hirvonen ήταν 1.7 πίσω από τον Gronholm και ο Loeb 1.8. Αυτό ήταν το ιδανικότερο φινάλε σε έναν αγώνα που χαρακτηρίζεται από τις υψηλές ταχύτητες, όπως τα 129 χλμ./ώρα που έγραψε ο Gronholm στην δεύτερη Ouninpohja και σχεδόν σε κάθε ειδική οι διαφορές ήταν στα δέκατα. Ο Pons ολοκλήρωσε με μια τέταρτη θέση, το καλύτερό του αποτέλεσμα σε ειδική στον πρώτο του αγώνα με την Subaru. Έτσι ολοκληρώνει στην έκτη θέση παίρνοντας τρεις βαθμούς και δείχνοντας πως έχει δυνατότητες να κάνει καλές εμφανίσεις.

Ο Chris Atkinson αρκέστηκε στην έβδομη θέση στην ειδική έχοντας εξασφαλίσει την τέταρτη της γενικής και μπροστά του τερμάτισαν στο φινάλε του αγώνα ο Henning Solberg (πέμπτος) και o Guy Wilks (έκτος). Την οκτάδα συμπλήρωσε ο Urmo Aava που ολοκληρώνει τον αγώνα έβδομος και με δύο βαθμούς, αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα στο τιμόνι του Mitsubishi WRC. Εξίσου εντυπωσιακός ασφαλώς ήταν και ο Mads Ostberg που τερματίζει όγδοος στον αγώνα.


ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ -Γενική κατάταξη μετά την 23η ειδική

Θ. Ν. Οδηγός Ποινή Χρόνος <> Διαφορά
1. 3 M. GR&Ouml;NHOLM 0:00 2:57:26.1 0.0 0.0
2. 4 M. HIRVONEN 0:00 2:57:50.3 24.2 24.2
3. 1 S. LOEB 0:00 2:58:36.0 45.7 1:09.9
4. 8 C. ATKINSON 0:00 3:00:28.9 1:52.9 3:02.8
5. 10 H. SOLBERG 0:00 3:01:55.5 1:26.6 4:29.4
6. 17 X. PONS 0:00 3:04:26.6 2:31.1 7:00.5
7. 20 U. AAVA 0:00 3:05:05.7 39.1 7:39.6
8. 19 M. &Ouml;STBERG 0:00 3:06:58.0 1:52.3 9:31.9
9. 21 G. WILKS 0:00 3:07:05.5 7.5 9:39.4
10. 16 M. WILSON 0:00 3:08:39.5 1:34.0 11:13.4
11. 11 L. PEREZ COMPANC 0:00 3:09:26.4 46.9 12:00.3


Bαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών

Οδηγός.
1 M.Gronholm 75
2 S.Loeb 62
3 M.Hirvonen 57
4 D.Sordo 28
5 H.Solberg 28
6 P.Solberg 26
7 C.Atkinson 20
8 J.M.Latvala 12
9 D.Carlsson 9
10 M.Stohl 9
11 T.Gardemeister 8
12 G.Galli 5
13 J.Kopecky 4
14 X. Pons 3


Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Τετ Αύγ 08, 2007 7:17 pm

Ξέχασα:πηγή

www.contra.gr
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας: O Latvala ταχύτερος στο shakedown!

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Αύγ 30, 2007 9:08 pm

Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας: O Latvala ταχύτερος στο shakedown!

Tο Pάλλυ της Nέας Zηλανδίας είναι πλέον προ των πυλών και τα πληρώματα πραγματοποίησαν λίγες ώρες, πλέον, πριν από την εκκίνηση του αγώνα και των ειδικών, το παραδοσιακό shkakedown, που και ρύθμισαν τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν ανάψει το πράσινο φως. Mε την ειδική του shakedown στο Mystery Creek να θυμίζει αρκετά από Φιλανδία, οι οδηγοί από την Σκανδιναβικη χώρα είχαν –όπως είχαμε προβλέψει άλλωστε- το πλεονέκτημα. O Jari Matti Latvala, με το Ford Focus RS WRC ’06 της ομάδας του Eddie Stobart κατάφερε να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο όλων, όντας τρία εκατοστά ταχύτερος από τον Marcus Gronholm που ακολούθησε δεύτερος. Tον τρίτο χρόνο, ένα δλ. πίσω από τον Latvala, έκανε ο Chris Atkinson, ο οποίος δείχνει να βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση τον τελευταίο μήνα. Eνθαρρυντικά τα μηνύματα και από τυον Petter Solberg, ο οποίος έκανε σχεδόν ίδιο χρόνο με τον Atkinson, αλλά και τον αδελφό του Henning που ακολούθησε.

Aξίζει να σημειώσουμε, ότι οι οδηγοί πραγματοποίησαν περισσότερα από έξι περάσματα το καθένα, με εξαίρεση τις δύο C4 των Loeb και Sordo, οι οποίες αρκεστηκαν σε δύο μόλις περάσματα και εν συνεχεία επέστρεψαν στο service park. Aυτός ήταν και ο ουσιαστικός λόγος, που ο διεκδικητής του τίτλου, Sebastien Loeb, έκανε μόλις τον 11χρόνο της ημέρας.
Oι χρόνοι του shakedown, αναλυτικα:
1. Latvala 2:24.8
2. Gronholm 2:25.1
3. Atkinson 2:25.8
4. P Solberg 2:25.9
5. H Solberg 2:26.0
6. Hirvonen 2:26.8
7. Sordo 2:27.4
8. Wilson 2:28.4
8. Pons 2:28.4
10. Stohl 2:29.0
11. Loeb 2:29.6

Όσον αφορά τον καιρό και τα τερτίπια του, αν και στις αρχές της εβδομάδας έβρεξε, χθές ψιχάλισε μόνο σε κάποια σημεία, ενώ η συννεφιά δεν επιτρέπει ασφαλή συμπεράσματα. Σύμφωνα με τα δελτία καιρού στη Nέα Zηλανδία, δεν προβλέπεται να βρέξει, αν και κανείς δεν μπορεί ποτέ να είαι σίγουρος.
rally.gr
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Σεπ 02, 2007 6:40 pm

Εκπληκτικό ήταν το φινάλε του Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, με τον Marcus Gronholm να νικά τον Sebastien Loeb για μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου! Οι δύο οδηγοί της Ford και της Citroen έδωσαν εντυπωσιακή μάχη για τη νίκη, με την πρώτη θέση να αλλάζει συνεχώς χέρια. Ο Loeb είχε διαφορά 2’’,9 όταν τα αυτοκίνητα έφθασαν στο service park, όμως ο Gronholm αντεπιτέθηκε και κερδίζοντας τρεις ειδικές διαδρομές τέθηκε επικεφαλής.

Φθάνοντας στην υπερειδική ο Φινλανδός είχε προβάδισμα 0’’,7 από τον παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος δεν κατάφερε να καλύψει τη διαφορά. Η νίκη του Gronholm του δίνει προβάδισμα 10 βαθμών, με πέντε αγώνες να απομένουν. «Ήταν ένας αγχωτικός αγώνας» σχολίασε ο νικητής, με τον Loeb να εκφράζει την ελπίδα του ότι στους ασφάλτινους αγώνες θα κερδίσει τον Gronholm.

Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Mikko Hirvonen (Ford Focus), ενώ ο Chris Atkinson (Subaru Impreza) επικράτησε του Jari Matti Latvala (Ford Focus) στη μάχη για την 4η θέση. Στις βαθμολογούμενες θέσεις βρέθηκαν επίσης οι Dani Sordo (Citroen C4), Petter Solberg (Subaru Impreza) και Urmo Aava (Mitsubishi Lancer).
drive.gr
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Ράλλυ Καταλονίας: Φυσικά, Loeb&#8230;

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Οκτ 05, 2007 6:41 am

Ο Sebastien Loeb έκανε μία πρώτη επίδειξη στους αντιπάλους του, καταφέρνοντας σήμερα το πρωί να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown του Ράλλυ Ισπανίας. Η ειδική διαδρομή που έλαβε χώρα η τελευταία δοκιμή των πληρωμάτων πριν από τον πραγματικό αγώνα που ξεκινάει αύριο το πρωί, είχε μήκος 3,98 χλμ. Το ασυνήθιστο, είναι ότι το συγκεκριμένο κομμάτι θα χρησιμοποιηθεί, με αντίθετη φορά, στην 10η και 14η ε.δ. του αγώνα. Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έκανε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ το σημαντικότερο ήταν η διαφορά του σχεδόν 1,5 δλ. διαφορά από τον δεύτερο, επιδεικνύοντας την ανωτερότητα του στις ασφάλτινες επιφάνειες.

Η έκπληξη, λοιπόν, ήταν το γεγονός ότι τον Γάλλο δεν ακολούθησαν οι συνήθεις ύποπτοι, αλλά οι Xavi Pons και Francois Duval. Και αν για τον Βέλγο μία πολύ καλή επίδοση ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενη μετά από την εξαιρετική του εμφάνιση στην Γερμανία, δεν ισχύει το ίδιο και για τον Ισπανό με το τρίτο Imrpeza της SWRT. Στον αγώνα της πατρίδας του ο Pons έχει καλή παράδοση, αρκεί να σας θυμίσουμε την πολύ καλή επίδοση το 2005 όταν και είχε τερματίσει 4ος γενικής, μετά από μάχη με τον Mikko Hirvonen.

Ο Ισπανός έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τον Duval, την ώρα που ο Marcus Gronholm βρέθηκε πίσω και από τους δύο. Όπως καταλαβαίνει κανείς, αν και ο αγώνας είναι τελείως διαφορετικός, ο Φιλανδός θα έχει δύσκολο απέναντι στους σπεσιαλίστες του ασφάλτου, αφού στους παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε και τον Dani Sordo, που θα είναι σίγουρα ανταγωνιστικός στην πατρίδα του.

Από εκεί και πέρα, ο Petter Solberg ήταν για ακόμα μία φορά πιο αργός από τον Chris Atkinson, ενώ μέτρια ήταν και η επίδοση του Mikko Hirvonen, ο οποίος και έκανε ίδιο χρόνο με τον Νορβηγό στην 9η θέση της άτυπης κατάταξης. Σήμερα στην πόλη του Salou θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, ενώ δεν θα συνοδευτεί από την τέλεση κάποιας ειδικής διαδρομής. Σημειώστε ότι ο αγώνας της Ισπανίας είναι ένας από τους ελάχιστους του θεσμού, που δεν έχουν σούπερ ειδική. Έτσι, οι πρώτοι πραγματικοί χρόνοι, θα αρχίσουν να γράφουν από νωρίς αύριο το πρωί.

Αποτελέσματα Shakedown:
1. S. Loeb - Citro&euml;n C4 WRC 02:32.7
2. X. Pons - Subaru Impreza WRC 02:34.1
3. F. Duval - Citro&euml;n Xsara WRC 02:34.5
4. M. Gr&ouml;nholm - Ford Focus WRC07 02:34.7
5. D. Sordo - Citro&euml;n C4 WRC 02:34.9
6. J. Latvala - Ford Focus WRC06 02:35.5
7. C. Atkinson - Subaru Impreza WRC 02:36.1
8. M. Hirvonen - Ford Focus WRC07 02:36.9
= P. Solberg - Subaru Impreza WRC 02:36.9
10. J. Kopecky - Škoda Fabia WRC 02:37.8
11. M. Stohl - Citro&euml;n Xsara WRC 02:38.2
12. F. Villagra - Ford Focus WRC06 02:40.0
13. H. Solberg - Ford Focus WRC06 02:40.6
14. M. Wilson -Ford Focus WRC06 02:41.1
15. L. Companc - Ford Focus WRC06 02:43.3
16. A. Mikkelsen - Ford Focus WRC 02:43.3
17. T. Schie - Ford Focus WRC 02:44.1
rally.gr
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Οκτ 08, 2007 8:48 am

Σημαντική νίκη σημείωσε ο Sebastian Loeb τερματίζοντας πρώτος στο ράλλυ Καταλωνίας, μειώνοντας σε έξι βαθμούς το προβάδισμα του Marcus Gronholm στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο γάλλος οδηγός της Citroen τέθηκε επικεφαλής του αγώνα από τις πρώτες ειδικές, ενώ ο έτερος οδηγός της γαλλικής ομάδας, Daniel Sordo, κατέκτησε τη δεύτερη θέση κάτω από την ασφυκτική πίεση του Marcus Gronholm.
Ο φινλανδός οδηγός της Ford αρκέστηκε μόλις στην τρίτη θέση του podium, όταν μετά από κακή επιλογή ελαστικών την πρώτη ημέρα του αγώνα έχασε πολύτιμο χρόνο. Ο Mikko Hirvonen δήλωσε ικανοποιημένος με την τέταρτη θέση που κατέκτησε, ωστόσο εξέφρασε την δυσαρέσκεια του για τη μεγάλη χρονική διαφορά από τους πρωτοπόρους.
drive.gr
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Οκτ 10, 2007 7:25 pm

Ράλλυ Γαλλίας -Koρσικη!!!

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, μπαίνει πλέον για τα καλά στην πιο κρίσιμη καμπή του. Τέσσερις αγώνες πριν από την ολοκλήρωση του θεσμού, η κατάκτηση του τίτλου του Πρωταθλήματος Οδηγών μοιάζει με σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Πλέον, το παραμικρό λάθος και η αντίστοιχη απώλεια βαθμών, μπορεί να αποδειχθεί κάτι περισσότερο από καταστροφική. Ειδικά, μετά από την εξέλιξη του Ράλλυ της Ισπανίας, το ενδιαφέρον έχει κορυφωθεί και κανείς δεν μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα. Στην Citroen, έχουν κάθε λόγο να χαμογελούν, αφού η νίκη του Loeb στην Ισπανία, συνδυάστηκε με την δεύτερη του Dani Sordo, κάτι που μεταφράζεται στο δεύτερο 1-2 της γαλλικής ομάδας, αλλά και σε μεγαλύτερη απώλεια βαθμών για τον Marcus Gronholm. Κακά τα ψέματα, με τον τίτλο των Κατασκευαστών να έχει καταλήξει στην Ford, αφού το μόνο που απομένει είναι η κατάκτηση του και μαθηματική για την ομάδα του Malcolm Wilson, ο Guy Frequelin έχει στρέψει όλο το ενδιαφέρον του σε αυτόν των Οδηγών.

Στην Κορσική είναι σίγουρο ότι ο Loeb θα έχει και πάλι το πάνω χέρι. Ο ασφάλτινος γύρος στο γαλλικό νησί, είναι ένας ιδιαίτερος, τεχνικός και πολύ απαιτητικός αγώνας. Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει τον τρόπο του σε αυτού του είδους τις ειδικές, και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα είναι ο μεγάλος νικητής. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία και ενδιαφέρον, είναι να δούμε τι θα μπορέσει να κάνει ο Dani Sordo! O νεαρός Ισπανός, είναι ταχύς στην άσφαλτο, ενώ πέρσι κατάφερε να τερματίσει 3ος στον συγκεκριμένο αγώνα. Αυτός που αποτελεί το μεγάλο ερωτηματικό, και παράλληλα στοίχημα του αγώνα, είναι ο Francois Duval. Ο Βέλγος οδηγός αγωνίζεται θεωρητικά και πρακτικά με την διακριτική στήριξη της Citroen, για έναν και μοναδικό λόγο. Για να κόψει βαθμούς από τον Gronholm. Στην Ισπανία δεν τα κατάφερε, αλλά στη Γαλλία έχει υποσχεθεί ότι θα δείξει το καλό του πρόσωπο. Το ερώτημα είναι πως θα αντιδράσει απέναντι σε όλα αυτά ο Marcus Gronholm, ο οποίος λογικά δεν μπορεί να συναγωνιστεί τον Loeb στην Κορσική, ενώ δεν μπορεί να εφησυχαστή, αφού μόνο εύκολο δεν θα είναι να ξεπεράσει τους Sordo και Duval. Όπως, καταλαβαίνετε λοιπόν, το ενδιαφέρον κορυφώνεται

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Συνολικά: 82
Εργοστασιακές: 10
FIA 2: 7
JWRC: 17

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Αναμφισβήτητα, ο αγώνας της Κορσικής είναι ένας εκ των πλέον απαιτητικών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Οι τεχνικές στροφές, οι στενοί δρόμοι, αλλά και η άσφαλτος που αποτελεί τεράστια πρόκληση για τα ελαστικά, συνθέτουν ένα απίστευτα δύσκολο σκηνικό για ανθρώπους και μηχανές. Ο αγώνας έχει μικρές αλλαγές σε σχέση με πέρσι, ενώ κάποια κομμάτια έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν, με αποτέλεσμα αρκετοί από τους οδηγούς να συμμετέχουν για πρώτη φορά. Μάλιστα, αυτές είναι πιο νότια στο νησί και συγκεκριμένα στην περιοχή Sartene. Παράλληλα, πιο μικρή είναι και η διαδρομή του shakedown, αφού πρόσφατα πραγματοποιήθηκαν στην διαδρομή κάποια δημόσια έργα.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Συνολικά χλμ.: 1.117,20
Αριθμός ε.δ.: 16
Συνολικά χλμ. ε.δ.: 359,32
Μεγαλύτερη ε.δ.: 31,81 χλμ. (ε.δ. 14/16)
Μεγαλύτερο υψόμετρο σε ε.δ.: 920 μ. (ε.δ. 7/10)
Επιφάνεια: Άσφαλτος
Service Park: Ένα, Λιμάνι Ajaccio
Εκκίνηση: Πέμπτη 11 Οκτωβρίου στις 19:00 στο Place Foch
Σούπερ Ειδικές: Καμία
Νυχτερινές Ειδικές: Καμία

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
2006 - Sebastien Loeb/Daniel Elena, Citroen Xsara WRC (95.26 χλμ.)
2005 - Sebastien Loeb/Daniel Elena, Citroen Xsara WRC (95.01 χλμ.)
2004 - Markko Martin/Michael Park, Ford Focus RS WRC (92.39 χλμ.)
2003 - Petter Solberg/Philip Mills, Subaru Impreza WRC (91.62 χλμ.)
2002 - Gilles Panizzi/Herve Panizzi, Peugeot 206 WRC (91.10 χλμ.)
2001 - Jesus Puras/Marc Marti, Citroen Xsara WRC (92.14 χλμ.)
rally.gr

To καλυτερο ασφαλτνο ραλλι... :grin:
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Τετ Οκτ 10, 2007 9:09 pm

Πιστεύω ότι ο Loeb θα μαζέψει τη διαφορά στα ασφάλτινα που ακολουθούν και θα το πάρει...
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Κυρ Δεκ 02, 2007 9:38 pm

Ο Loeb παγκόσμιος πρωταθλητής για 4η φορά!
http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 51,00.html
Μπράβο του,άξιος!
Βαθμολογία οδηγών:
http://www.wrc.com/page/DriverStandings ... 07,00.html
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Δεκ 02, 2007 9:42 pm

Πες και για την FORD ρε συ :-)!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Κυρ Δεκ 02, 2007 9:45 pm

Σιγά μην ασχοληθώ!Να'ταν η FIAT το καταλαβαίνω! :lol: :lol: :lol:
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Δεκ 02, 2007 9:46 pm

:-P κριμα ο θειος Marcus παντως..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
TOLAROS
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 2276
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 07, 2006 6:02 pm
Τοποθεσία: Ρόδος

Δημοσίευση από TOLAROS » Κυρ Δεκ 02, 2007 9:48 pm

P.A.D.R.C έγραψε::-P κριμα ο θειος Marcus παντως..
ΞΑΔΕΡΦΕΕΕΕΕΕ!!! :grin: :grin: :grin:
Το απόλυτο link....
http://www.youtube.com/watch?v=zRX4mlFi06A
TOLIS HAZZARD!!ΝΤΑΙΖΗ ΓΕΡΑ!!

Άβαταρ μέλους
TaRaNTuLa
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1439
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2004 1:38 am
Τοποθεσία: Πολύ πιο μπροστά...!!

Δημοσίευση από TaRaNTuLa » Δευ Δεκ 03, 2007 4:35 pm

Έτσι ο Loeb!!!!!!!
Αντίο Γιάννη...Θα ζεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ μέσα στις καρδιές μας...

Γιατί αποτρέπεις κάποια πράγματα, ενώ τελικά δεν πρέπει... Εγκυκλοπαίδεια!

Ν&Ν

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνητος αθλητισμός”