Καμια "προθερμανση".georget_th25 έγραψε:απο προθερμανση και κτλ???? τι αλλο πρεπει να προσεχω ιδιαιτερα??
Τα πρωινα, βαζεις μπρος και φευγεις, με ελαφρυ δεξι ποδι.
Μολις δεις, οτι η θερμοκρασια του ψυκτικου, ειναι στη μεση (θερμοκρασια λειτουργιας δηλαδη) μπορεις να επιταχυνεις κανονικα πλεον.
Για να το "σκισεις" που λενε, οδηγης κανα μισαωρο παραπανω, ωστε να φτασει και το λιπαντικο, σε θερμοκρασια λειτουργιας και πλεον οι ανοχες του μοτερ (τσιμουχες, φλατζες κτλ) να ειναι ετοιμες να δεχθουν την παραπανω "πιεση" και "φορτο".
Αυτα φυσικα, μετα το "ρονταρισμα", που αναφερω στο παραπανω μου μηνυμα.
Ιδιαιτερα να προσεξεις, τα πρωτα λαδια που πρεπει να αλλαξεις νωρις (1500~2000km) να ειναι τα ενδεδειγμενα απο τον κατασκευαστη και να ειναι αυτα που φοραει το αμαξι, με το που αφηνει το εργοστασιο.
Το τονιζω γιατι, πολλοι εξουσιοδοτημενοι, για δικο τους κερδος, βαζουν αλλα λαδια και οχι τα Selenia KP.E. που φοραει η Fiat.