Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από Orange » Τρί Οκτ 27, 2009 10:06 am

georget_th25 έγραψε:απο προθερμανση και κτλ???? τι αλλο πρεπει να προσεχω ιδιαιτερα??
Καμια "προθερμανση".
Τα πρωινα, βαζεις μπρος και φευγεις, με ελαφρυ δεξι ποδι.
Μολις δεις, οτι η θερμοκρασια του ψυκτικου, ειναι στη μεση (θερμοκρασια λειτουργιας δηλαδη) μπορεις να επιταχυνεις κανονικα πλεον.
Για να το "σκισεις" που λενε, οδηγης κανα μισαωρο παραπανω, ωστε να φτασει και το λιπαντικο, σε θερμοκρασια λειτουργιας και πλεον οι ανοχες του μοτερ (τσιμουχες, φλατζες κτλ) να ειναι ετοιμες να δεχθουν την παραπανω "πιεση" και "φορτο".
Αυτα φυσικα, μετα το "ρονταρισμα", που αναφερω στο παραπανω μου μηνυμα.
Ιδιαιτερα να προσεξεις, τα πρωτα λαδια που πρεπει να αλλαξεις νωρις (1500~2000km) να ειναι τα ενδεδειγμενα απο τον κατασκευαστη και να ειναι αυτα που φοραει το αμαξι, με το που αφηνει το εργοστασιο.
Το τονιζω γιατι, πολλοι εξουσιοδοτημενοι, για δικο τους κερδος, βαζουν αλλα λαδια και οχι τα Selenia KP.E. που φοραει η Fiat. :)


Εικόνα

Άβαταρ μέλους
tazjet
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Δευ Αύγ 03, 2009 9:30 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από tazjet » Τρί Οκτ 27, 2009 5:29 pm

+ συμπληρώνω ότι μπορείς να βάλεις οποιοδήποτε λάδι θέλεις (μάρκα) αρκεί να πληροί τις προυποθέσεις οι οποίες είναι μεταξύ άλλων ACEA C3 και Fiat 9.55535-S2 κ φυσικά 5w/40.

Ενδεικτικά μερικά λάδια είναι τα εξής: Selenia K pure energy, Selenia Star pure energy, Fuchs TITAN GT1 5W-40, Motul X-clean 5w/40
Alfa 146 1,7 16v
Alfa 156 1,6 ts
Fiat GP 1,4 t-jet

Άβαταρ μέλους
math
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 3:01 am

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από math » Τρί Νοέμ 17, 2009 9:06 pm

καλησπερα κ απο μενα,σημερα εκανα την πρωτη αλλαγη λαδιων και φιλτρου.Η αληθεια ειναι οτι αργησα λιγο,βασιζομενος στα λεγομενα της αντιπροσωπειας αλλα προλαβα να το ψιλοσωσω,εχω 6000 χλμ.Δυστυχως δεν πηγα στην δικη μου αντιπροσωπεια λογω αποστασης και αναγκαστηκα να την κανω σε αντιπροσωπο πολυ αμφιβολου αξιοπιστιας...(βρισκομαι σε μεγαλο ακριτικο νησι αλλα δε θελω να αναφερθω σε ονοματα για να μην θεωρηθει δυσφημιση..).Τα λαδια που μου εβαλε ειναι Selenia gold και φυσικα αλλαξα και φιλτρο .
H πρωτη μου ερωτηση ειναι αν τα selenia gold ειναι ΟΚ για 1.2 8v G.Punto και η δευτερη αν τα 52ε που μου πηραν για αλλαγη λαδιων,φιλτρου και συμπληρωση υγρου υαλοκαθαριστηρων ειναι καλα ή τσιμπιμενα?

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από Orange » Τρί Νοέμ 17, 2009 9:12 pm

math έγραψε:καλησπερα κ απο μενα,σημερα εκανα την πρωτη αλλαγη λαδιων και φιλτρου.Η αληθεια ειναι οτι αργησα λιγο,βασιζομενος στα λεγομενα της αντιπροσωπειας αλλα προλαβα να το ψιλοσωσω,εχω 6000 χλμ.Δυστυχως δεν πηγα στην δικη μου αντιπροσωπεια λογω αποστασης και αναγκαστηκα να την κανω σε αντιπροσωπο πολυ αμφιβολου αξιοπιστιας...(βρισκομαι σε μεγαλο ακριτικο νησι αλλα δε θελω να αναφερθω σε ονοματα για να μην θεωρηθει δυσφημιση..).Τα λαδια που μου εβαλε ειναι Selenia gold και φυσικα αλλαξα και φιλτρο .
H πρωτη μου ερωτηση ειναι αν τα selenia gold ειναι ΟΚ για 1.2 8v G.Punto και η δευτερη αν τα 52ε που μου πηραν για αλλαγη λαδιων,φιλτρου και συμπληρωση υγρου υαλοκαθαριστηρων ειναι καλα ή τσιμπιμενα?
Αν και ασχετο με το θεμα, τα Selenia KP.Ε. φοραει το αμαξι σου και τα χρηματα ειναι ενταξει.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
math
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 3:01 am

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από math » Τρί Νοέμ 17, 2009 9:22 pm

Σορι αν ειμαι offtopic απλα επειδη ηταν η πρωτη αλλαγη και δεν βρηκα παρομοιο τοπικ εγραψα εδω.Ευχαριστω για την απαντηση παντως(ελπιζω να μην εχω καποιο προβλημα με τα gold) και παλι σορι!

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από Orange » Τρί Νοέμ 17, 2009 10:20 pm

math έγραψε:Σορι αν ειμαι offtopic απλα επειδη ηταν η πρωτη αλλαγη και δεν βρηκα παρομοιο τοπικ εγραψα εδω.Ευχαριστω για την απαντηση παντως(ελπιζω να μην εχω καποιο προβλημα με τα gold) και παλι σορι!
Αλλαξε τα στα 5000 με KP.E. και δε θα εχει προβλημα. :wink:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από rxbkrs » Παρ Νοέμ 20, 2009 1:02 pm

Σχετικά με το Essesse kit, μετά απ'την τοποθέτησή του, πόσα χιλιόμετρα και στροφές χρειάζεται για να στρώσει, προϋποθέτοντας ότι ο κινητήρας έχει ήδη στρωθεί όταν ήταν κανονικό Abarth; Ουσιαστίκά, μόνο η καινούρια τουρμπίνα είναι αυτό που πρέπει να στρωθεί. :)

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από Orange » Παρ Νοέμ 20, 2009 2:46 pm

chevroletcorvette έγραψε:Σχετικά με το Essesse kit, μετά απ'την τοποθέτησή του, πόσα χιλιόμετρα και στροφές χρειάζεται για να στρώσει, προϋποθέτοντας ότι ο κινητήρας έχει ήδη στρωθεί όταν ήταν κανονικό Abarth; Ουσιαστίκά, μόνο η καινούρια τουρμπίνα είναι αυτό που πρέπει να στρωθεί. :)
Χαρη δε χρειαζετε τιποτα παραπανω απο μια νορμαλ "προθερμανση", σε ρυθμους λειτουργιας του συνολου και μετα εισαι ενταξει.
Αλλα αυτο γινετε παντα, σε ολα τα αυτοκινητα, πρωτου να αρχισουν τα πλακωματα και τις "pedal to the metal" καταστασεις. :)
Κοντολογης, οπως οδηγουσες αφου ειχες στρωσει το Abarth, το ιδιο οδηγεις και τωρα το SS, αφου δεν υπαρχει καμια αλλαγη στα κινουμενα μερη του μοτερ. :wink:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από rxbkrs » Παρ Νοέμ 20, 2009 7:36 pm

Orange έγραψε:
chevroletcorvette έγραψε:Σχετικά με το Essesse kit, μετά απ'την τοποθέτησή του, πόσα χιλιόμετρα και στροφές χρειάζεται για να στρώσει, προϋποθέτοντας ότι ο κινητήρας έχει ήδη στρωθεί όταν ήταν κανονικό Abarth; Ουσιαστίκά, μόνο η καινούρια τουρμπίνα είναι αυτό που πρέπει να στρωθεί. :)
Χαρη δε χρειαζετε τιποτα παραπανω απο μια νορμαλ "προθερμανση", σε ρυθμους λειτουργιας του συνολου και μετα εισαι ενταξει.
Αλλα αυτο γινετε παντα, σε ολα τα αυτοκινητα, πρωτου να αρχισουν τα πλακωματα και τις "pedal to the metal" καταστασεις. :)
Κοντολογης, οπως οδηγουσες αφου ειχες στρωσει το Abarth, το ιδιο οδηγεις και τωρα το SS, αφου δεν υπαρχει καμια αλλαγη στα κινουμενα μερη του μοτερ. :wink:
Βασικά, το "κανονικό" Abarth πριν τό'στρωσα στα 5.000 ΧΛΜ. Ό κινητήρας ναι μεν έχει στρωθεί, άλλα η καινούρια τουρμπίνα που τοποθετήθηκε τώρα είναι άστρωτη. Μήπως να την έστρωνα στα 1.000 με 2.000 ΧΛΜ.; Δηλαδή, όχι overboost ακόμα, και ίσως όχι πολλές στροφές. Να το κάνω έτσι; :)

Άβαταρ μέλους
RUD
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1885
Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
Τοποθεσία: Athens

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από RUD » Παρ Νοέμ 20, 2009 7:44 pm

Έβαλες το SS kit Χάρη ??? Καλορίζικο... !!!
ΕικόναΕικόναΕικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από Orange » Παρ Νοέμ 20, 2009 8:22 pm

Χαρη, δεν υπαρχει λογος φιλε να στρωσεις ΚΑΙ την νεα τουρμπινα.
Οδηγησε κανονικα, καθημερινα, οπως οδηγεις.
Δε υπαρχουν στην τουρμπινα μερη, που να χρηζουν καποιο ρονταρισμα και οποιο φορτο εχει μια τουρμπινα, ειναι καθαρα και μονο απο την θερμοτητα των καυσαεριων. :)
Και να το πλακωσεις δηλαδη, οπως το παρεις απο το συνεργειο, δεν υπαρχει περιπτωση να παθει κατι και ειδικα η τουρμπινα.
Ασε που οτι δουλεια σου καναν θα βγει αμεσως το προβλημα αν το ζορισεις λιγακι, ενω αν το πας σιγα-σιγα και σου βγαλει προβλημα μετα, αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. :wink:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από rxbkrs » Σάβ Νοέμ 21, 2009 12:18 am

RUD έγραψε:Έβαλες το SS kit Χάρη ??? Καλορίζικο... !!!
Ευχαριστώ πολύ Στέλιο! :grin: Νά'σαι καλά! :grin:
Orange έγραψε:Χαρη, δεν υπαρχει λογος φιλε να στρωσεις ΚΑΙ την νεα τουρμπινα.
Οδηγησε κανονικα, καθημερινα, οπως οδηγεις.
Δε υπαρχουν στην τουρμπινα μερη, που να χρηζουν καποιο ρονταρισμα και οποιο φορτο εχει μια τουρμπινα, ειναι καθαρα και μονο απο την θερμοτητα των καυσαεριων. :)
Και να το πλακωσεις δηλαδη, οπως το παρεις απο το συνεργειο, δεν υπαρχει περιπτωση να παθει κατι και ειδικα η τουρμπινα.
Ασε που οτι δουλεια σου καναν θα βγει αμεσως το προβλημα αν το ζορισεις λιγακι, ενω αν το πας σιγα-σιγα και σου βγαλει προβλημα μετα, αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. :wink:
Οπότε, βουρ στον πατσά! :grin:

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από Orange » Σάβ Νοέμ 21, 2009 12:51 am

chevroletcorvette έγραψε:Οπότε, βουρ στον πατσά! :grin:
Εεεε, καπως ετσι.... :lol:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
math
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Τετ Ιουν 24, 2009 3:01 am

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από math » Τρί Νοέμ 24, 2009 5:40 am

Αντε φιλε καλοριζικο το κιτ!!Τωρα και με το essese πιτσευω οτι εφτασε στο απογειο η καριερα σου σαν Πουντακιας!Να το χαιρεσαι! :-)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.

Δημοσίευση από rxbkrs » Τρί Νοέμ 24, 2009 4:17 pm

math έγραψε:Αντε φιλε καλοριζικο το κιτ!!Τωρα και με το essese πιτσευω οτι εφτασε στο απογειο η καριερα σου σαν Πουντακιας!Να το χαιρεσαι! :-)
Ευχαριστώ πολύ φίλος! :grin: Νά'σαι καλά! :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”