Ενδιαφέρουν εμένα.Coach έγραψε:αμα ενδιαφερουν καποιον να τα γραψω!
Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Χαρη, παρε αδεια και κανε ενα ταξιδι!!!
Μεσ' την πολη, δε "ρονταρετε" σωστα ενα αυτοκινητο.
Βγες εθνικη, κανε καπου 1500~2000km συνολο, με 3500 στροφες και γυρνας για την πρωτη αλλαγη λαδιων!!!
Αφου αλλαξεις τα Selenia Abarth και το φιλτρο, με Selenia Abarth φυσικα και παλι, συνεχιζεις ανοιγοντας σιγα-σιγα το αμαξι.
Γεμιζε 4000 στροφες και γενικα, αρχιξε σιγα σιγα, να το ανοιγεις και παραπανω, μεχρι και το σημειο, μεγιστης ιπποδυναμης.
Μη το "φιλας" και πολυ, γιατι μαλλον αντιθετα αποτελεσματα θα 'χεις.
Με 4500~5000km στο οδομετρο, εισαι ετοιμος, με το παραπανω.
Φυσικα αυτο που λεμε ανοιγμα του μοτερ, συνεχιζεται και για της 18000 με 20000km, ωστε να πεις οτι ενα μοτερ εχει "ανοιξει" πληρως.
Αυτο ομως ειναι ασχετο, με το νορμαλ "στρωσιμο" του μοτερ.
Μεσ' την πολη, δε "ρονταρετε" σωστα ενα αυτοκινητο.
Βγες εθνικη, κανε καπου 1500~2000km συνολο, με 3500 στροφες και γυρνας για την πρωτη αλλαγη λαδιων!!!
Αφου αλλαξεις τα Selenia Abarth και το φιλτρο, με Selenia Abarth φυσικα και παλι, συνεχιζεις ανοιγοντας σιγα-σιγα το αμαξι.
Γεμιζε 4000 στροφες και γενικα, αρχιξε σιγα σιγα, να το ανοιγεις και παραπανω, μεχρι και το σημειο, μεγιστης ιπποδυναμης.
Μη το "φιλας" και πολυ, γιατι μαλλον αντιθετα αποτελεσματα θα 'χεις.
Με 4500~5000km στο οδομετρο, εισαι ετοιμος, με το παραπανω.
Φυσικα αυτο που λεμε ανοιγμα του μοτερ, συνεχιζεται και για της 18000 με 20000km, ωστε να πεις οτι ενα μοτερ εχει "ανοιξει" πληρως.
Αυτο ομως ειναι ασχετο, με το νορμαλ "στρωσιμο" του μοτερ.
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Ναι μεν μ'ενδιαφέρει ένα πολύ καλό στρώσιμο, άλλα επίσης θέλω και νά'χει υπερυψηλές επιδόσεις.Coach έγραψε:Το θεμα σηκωνει τεραστια συζητηση θαρω!Τεσπα.Αυτο που λετε ειναι ο ποιο ασφαλης και ο ποιο συνηθεις τροπος στρωσίματος!Αλλα δεν περνεις την απολυτη δυναμη απο το μοτερ!Γνωστο περιοδικο ειχε γραψει πριν κανα μηνα τροπο στρωσιματος που περνεις και το 100% και τελειωνεις και σε μια μερα μεσα!Ειναι αρκετα ομως αυτα και δεν τα θυμαμαι ακριβως αλλα αμα ενδιαφερουν καποιον να τα γραψω!Μιλαμε για κερδος 3 με 4 υπους στο 100% του μοτερ , νουμερο μπορει αμελητεο για καποιους αλλα σημαντικο για αλλους!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Ε καλα και κοφτες που λες, μη νομιζεις οτι θα "πριονιζει" εκει ψηλα το αμαξι συνεχεια!!chevroletcorvette έγραψε:Όπως κόφτες;
Αντε να το κανεις κατα λαθος μια φορα, απο ταχυτητα μια δευτερη και χαμενη αλλαγη ταχυτητας, αλλα μεχρι εκει.
Θα δεις κιολα, οτι δεν εχει αξια να το σπας μετα απο τις 5500~5800 rpm, οποτε μη φοβασε.
Με το μαλακο και ανοιγε το σιγα σιγα.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Aς μας πει για το στρωσιμο ο φιλος Coach και το συζηταμε τοτε..
Οσο για το στρωσιμο σου οι κοφτες ειναι ανουσιοι ειδικα σε ενα αμαξι που πεθαινει μετα τις 5750 λογο τουρμπινας.Επισης ειδικα με το abarth θα το σκεφτομουνα να αρχισω να χτυπαω κοφτες μιας και δεν ξερω τι παιζει με τις εγγυησεις (οπως γινετε με τους ελεγχους τοποθετησης του SS..).
Aπο εκει και περα στο δικο μου χαρχαλι το πηγαινα τερμα απο τα 1000χλμ.
Παρολα αυτα ο κινμητηρας απεκτησε ελαστικοτητα(που φανηκε στις ρεπριζ 6ης) μετα τα 12.000-13.000 .Απεναντιας αν δεν το σκιζεις ο κινητηρας θα ανοιξει μετα απο 20.000-30.000 η και περισσοτερα χλμ και βεβαια θα εχει μεγαλυτερη μακροζωια.
Οσο για το στρωσιμο σου οι κοφτες ειναι ανουσιοι ειδικα σε ενα αμαξι που πεθαινει μετα τις 5750 λογο τουρμπινας.Επισης ειδικα με το abarth θα το σκεφτομουνα να αρχισω να χτυπαω κοφτες μιας και δεν ξερω τι παιζει με τις εγγυησεις (οπως γινετε με τους ελεγχους τοποθετησης του SS..).
Aπο εκει και περα στο δικο μου χαρχαλι το πηγαινα τερμα απο τα 1000χλμ.
Παρολα αυτα ο κινμητηρας απεκτησε ελαστικοτητα(που φανηκε στις ρεπριζ 6ης) μετα τα 12.000-13.000 .Απεναντιας αν δεν το σκιζεις ο κινητηρας θα ανοιξει μετα απο 20.000-30.000 η και περισσοτερα χλμ και βεβαια θα εχει μεγαλυτερη μακροζωια.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Orange
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 6403
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
- Τοποθεσία: Γλυφαδα
Αυτο θα μπορεις να το εκμεταλευτεις πληρως, μετα το "ρονταρισμα".chevroletcorvette έγραψε:Είναι και το Sport Boost. Αυτό πότε μπορώ να το ανοίξω;
Παντως και τωρα να το εχεις πατημενο, αν δεν περασεις τις στροφες που μιλαμε, δεν υπαρχει προβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Orange την Τρί Δεκ 09, 2008 10:07 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- saxon_747
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1625
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
To manual δεν αναφερει κατι για στρωσιμο-ρονταρισμα?
Προσωπικα δε βρισκω λογο να εφαρμοζουμε "τεχνικες στρωσιματος" παλαιοτερων ετων στα συγχρονα αυτοκινητα.
Οδηγησε το οπως θα οδηγουσες κανονικα, απλα απεφευγε να εξαντλεις ολη τη διαδρομη του γκαζιου, τις αποτομες επιταχυνσεις και επιβραδυνσεις, τις αποτομες αλλαγες ταχυτητας.
Επισης προσπαθησε να το δουλευεις σε ολο το φασμα των στροφων και να μην επειμενεις σε ορισμενες στροφες για μεγαλα διαστηματα.
Φυσικα, θα ηταν ιδανικο να ζεσταινεις λιγακι το μοτερ πριν και να το αφηνεις να κρυωσει λιγακι μετα.
Τελος πιστευω πως μια αλλαγη λαδιων* στα 5000χλμ δε θα εκανε κακο. Εστω και για ψυχολογικους λογους...
(* φυσικα θα προτιμησεις το ιξωδες και τις προδιαγραφες του κατασκευαστη που αναγραφονται στο μανουαλ.)
Προσωπικα δε βρισκω λογο να εφαρμοζουμε "τεχνικες στρωσιματος" παλαιοτερων ετων στα συγχρονα αυτοκινητα.
Οδηγησε το οπως θα οδηγουσες κανονικα, απλα απεφευγε να εξαντλεις ολη τη διαδρομη του γκαζιου, τις αποτομες επιταχυνσεις και επιβραδυνσεις, τις αποτομες αλλαγες ταχυτητας.
Επισης προσπαθησε να το δουλευεις σε ολο το φασμα των στροφων και να μην επειμενεις σε ορισμενες στροφες για μεγαλα διαστηματα.
Φυσικα, θα ηταν ιδανικο να ζεσταινεις λιγακι το μοτερ πριν και να το αφηνεις να κρυωσει λιγακι μετα.
Τελος πιστευω πως μια αλλαγη λαδιων* στα 5000χλμ δε θα εκανε κακο. Εστω και για ψυχολογικους λογους...
(* φυσικα θα προτιμησεις το ιξωδες και τις προδιαγραφες του κατασκευαστη που αναγραφονται στο μανουαλ.)
- Coach
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 15, 2004 12:10 pm
- Τοποθεσία: Νάουσα
- Επικοινωνία:
Σας μεταφερω λοιπον τι λεει ακριβως :
"Το παν ειναι η σωστη προθερμανση.Αν το μοτερ δεν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας , τοτε οι ανοχες ειναι στην τυχη , το λαδι δεν ειναι αρκετα ζεστο ωστε να λιπάνει και γενικα εισαι ετοιμος να κανεις χοντρη γκαφα!Ως θερμοκρασια λειτουργιας για ενα μοτερ παιρνεις τη θερμοκρασια ανοιγματος του θερμοστατη , ενω το λαδι δεν πρεπει να ειναι πιο κρύο απο τους 80 βαθμους και σε καμια περιπτωση πιο ζεστο απο τους 100(παντα στην διαδικασια στρωσιματος!).Ο καλυτερος τροπος να ζεστανεις ενα μοτερ ειναι να το αφησεις κανα μισολεπτο στο ρελαντι αφοτου παρει μπροστα , και μετα να το κρατησεις στις 2000rpm μεχρι να αρχισει να ξεκουναει το θερμομετρο.Σταδιακα, οσο ανεβαινει το θερμομετρο αρχισε να ανεβοκατεβαζεις ρυθμικα και τις στροφες του μοτερ , αλλα να μην ξεπερασεις τις 3000rpm.Μολις ζεσταθει ειμαστε ετοιμοι για το σρτωσιμο!Βρες μια ευθεια ησυχη τουλαχιστων 3km και ξεκινα να κανεις ρεπριζ με τερμα γκάζι απο τις 2000rpm μεχρι τις στροφες που αντιστοιχουν στο 50% του κοφτη που θα εχει το μοτερ οταν στρωσει!Επιλεξτε μια σχεση στο κιβώτιο με την οποια αυτη η επιταχυνση θα χρειαστει 10-15sec κάθε φορα.Σημαντικο:μολις ολοκληρωθει η επιταχυνση ασε την ταχυτητα μεσα μην πατας συμπλεκτη και ασε το μοτερ να φρεναρει το αυτοκινητο για τουλαχιστον 15-20sec.
Οταν επαναλαβεις αυτην την διαδικασια "παταω-ρολαρω" για καμια δεκαρια φορες που σημαινει οτι θα εχεις κανει τουλαχιστων 50km γυρνας στο συνεργιο και αλλαζεις λαδια επιτοπου!Καινουργια λαδια και φιλτρο και προχωραμε!Παντα ελεγχωντας οτι οι θερμοκρασιες μας δεν ξεπερνουν τα ορια που προαναφεραμε και παντα με καλα ζεσταμενο μοτερ , λυσσάξτε το!Μην φοβηθειτε να το σανιδωσεις η να στειλεις το στροφομετρο στα κοκκινα!Απλα φροντισε καθε φορα να αφηνεις το μοτερ να ρολαρει με ταχυτητα στο σαζμαν!Οδηγησε το αυτοκινητο για κανα 2ωρο και ξανα πισω για λαδια φιλτρο.Μολις στρωθηκε το μοτερ!"
Και στον φιλο μου P.A.D.R.C
"Η μεθοδος αυτη προσφερει κατα τουλαχιστον 2% βελτιωση στην αποδοση (σε καποιες περιπτωσεις και 4-5%).Επισης τα μοτερ που εχουν στρωθει με αυτον τον τροπο εχουν minimun καταναλωση λαδιου και δεν υστερουν σε τιποτε ως προσ την διαρκεια ζωης."
Για τυχον λαθακια και ορθογραφικα μην βαρατε μου βγηκαν τα ματια βραδιατικα!
"Το παν ειναι η σωστη προθερμανση.Αν το μοτερ δεν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας , τοτε οι ανοχες ειναι στην τυχη , το λαδι δεν ειναι αρκετα ζεστο ωστε να λιπάνει και γενικα εισαι ετοιμος να κανεις χοντρη γκαφα!Ως θερμοκρασια λειτουργιας για ενα μοτερ παιρνεις τη θερμοκρασια ανοιγματος του θερμοστατη , ενω το λαδι δεν πρεπει να ειναι πιο κρύο απο τους 80 βαθμους και σε καμια περιπτωση πιο ζεστο απο τους 100(παντα στην διαδικασια στρωσιματος!).Ο καλυτερος τροπος να ζεστανεις ενα μοτερ ειναι να το αφησεις κανα μισολεπτο στο ρελαντι αφοτου παρει μπροστα , και μετα να το κρατησεις στις 2000rpm μεχρι να αρχισει να ξεκουναει το θερμομετρο.Σταδιακα, οσο ανεβαινει το θερμομετρο αρχισε να ανεβοκατεβαζεις ρυθμικα και τις στροφες του μοτερ , αλλα να μην ξεπερασεις τις 3000rpm.Μολις ζεσταθει ειμαστε ετοιμοι για το σρτωσιμο!Βρες μια ευθεια ησυχη τουλαχιστων 3km και ξεκινα να κανεις ρεπριζ με τερμα γκάζι απο τις 2000rpm μεχρι τις στροφες που αντιστοιχουν στο 50% του κοφτη που θα εχει το μοτερ οταν στρωσει!Επιλεξτε μια σχεση στο κιβώτιο με την οποια αυτη η επιταχυνση θα χρειαστει 10-15sec κάθε φορα.Σημαντικο:μολις ολοκληρωθει η επιταχυνση ασε την ταχυτητα μεσα μην πατας συμπλεκτη και ασε το μοτερ να φρεναρει το αυτοκινητο για τουλαχιστον 15-20sec.
Οταν επαναλαβεις αυτην την διαδικασια "παταω-ρολαρω" για καμια δεκαρια φορες που σημαινει οτι θα εχεις κανει τουλαχιστων 50km γυρνας στο συνεργιο και αλλαζεις λαδια επιτοπου!Καινουργια λαδια και φιλτρο και προχωραμε!Παντα ελεγχωντας οτι οι θερμοκρασιες μας δεν ξεπερνουν τα ορια που προαναφεραμε και παντα με καλα ζεσταμενο μοτερ , λυσσάξτε το!Μην φοβηθειτε να το σανιδωσεις η να στειλεις το στροφομετρο στα κοκκινα!Απλα φροντισε καθε φορα να αφηνεις το μοτερ να ρολαρει με ταχυτητα στο σαζμαν!Οδηγησε το αυτοκινητο για κανα 2ωρο και ξανα πισω για λαδια φιλτρο.Μολις στρωθηκε το μοτερ!"
Και στον φιλο μου P.A.D.R.C
"Η μεθοδος αυτη προσφερει κατα τουλαχιστον 2% βελτιωση στην αποδοση (σε καποιες περιπτωσεις και 4-5%).Επισης τα μοτερ που εχουν στρωθει με αυτον τον τροπο εχουν minimun καταναλωση λαδιου και δεν υστερουν σε τιποτε ως προσ την διαρκεια ζωης."
Για τυχον λαθακια και ορθογραφικα μην βαρατε μου βγηκαν τα ματια βραδιατικα!
Colin McRae - Θεός
- manthosgrandepunto
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 08, 2007 11:16 pm
- iceman_n
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1375
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 12:12 pm
- Τοποθεσία: Athina
η γνωστη και ως italian tuning μεθοδος στρωσιματος.κατι ηξεραν παλια η μηχανικοι των alfa romeoCoach έγραψε:Σας μεταφερω λοιπον τι λεει ακριβως :
"Το παν ειναι η σωστη προθερμανση.Αν το μοτερ δεν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας , τοτε οι ανοχες ειναι στην τυχη , το λαδι δεν ειναι αρκετα ζεστο ωστε να λιπάνει και γενικα εισαι ετοιμος να κανεις χοντρη γκαφα!Ως θερμοκρασια λειτουργιας για ενα μοτερ παιρνεις τη θερμοκρασια ανοιγματος του θερμοστατη , ενω το λαδι δεν πρεπει να ειναι πιο κρύο απο τους 80 βαθμους και σε καμια περιπτωση πιο ζεστο απο τους 100(παντα στην διαδικασια στρωσιματος!).Ο καλυτερος τροπος να ζεστανεις ενα μοτερ ειναι να το αφησεις κανα μισολεπτο στο ρελαντι αφοτου παρει μπροστα , και μετα να το κρατησεις στις 2000rpm μεχρι να αρχισει να ξεκουναει το θερμομετρο.Σταδιακα, οσο ανεβαινει το θερμομετρο αρχισε να ανεβοκατεβαζεις ρυθμικα και τις στροφες του μοτερ , αλλα να μην ξεπερασεις τις 3000rpm.Μολις ζεσταθει ειμαστε ετοιμοι για το σρτωσιμο!Βρες μια ευθεια ησυχη τουλαχιστων 3km και ξεκινα να κανεις ρεπριζ με τερμα γκάζι απο τις 2000rpm μεχρι τις στροφες που αντιστοιχουν στο 50% του κοφτη που θα εχει το μοτερ οταν στρωσει!Επιλεξτε μια σχεση στο κιβώτιο με την οποια αυτη η επιταχυνση θα χρειαστει 10-15sec κάθε φορα.Σημαντικο:μολις ολοκληρωθει η επιταχυνση ασε την ταχυτητα μεσα μην πατας συμπλεκτη και ασε το μοτερ να φρεναρει το αυτοκινητο για τουλαχιστον 15-20sec.
Οταν επαναλαβεις αυτην την διαδικασια "παταω-ρολαρω" για καμια δεκαρια φορες που σημαινει οτι θα εχεις κανει τουλαχιστων 50km γυρνας στο συνεργιο και αλλαζεις λαδια επιτοπου!Καινουργια λαδια και φιλτρο και προχωραμε!Παντα ελεγχωντας οτι οι θερμοκρασιες μας δεν ξεπερνουν τα ορια που προαναφεραμε και παντα με καλα ζεσταμενο μοτερ , λυσσάξτε το!Μην φοβηθειτε να το σανιδωσεις η να στειλεις το στροφομετρο στα κοκκινα!Απλα φροντισε καθε φορα να αφηνεις το μοτερ να ρολαρει με ταχυτητα στο σαζμαν!Οδηγησε το αυτοκινητο για κανα 2ωρο και ξανα πισω για λαδια φιλτρο.Μολις στρωθηκε το μοτερ!"
Και στον φιλο μου P.A.D.R.C
"Η μεθοδος αυτη προσφερει κατα τουλαχιστον 2% βελτιωση στην αποδοση (σε καποιες περιπτωσεις και 4-5%).Επισης τα μοτερ που εχουν στρωθει με αυτον τον τροπο εχουν minimun καταναλωση λαδιου και δεν υστερουν σε τιποτε ως προσ την διαρκεια ζωης."
Για τυχον λαθακια και ορθογραφικα μην βαρατε μου βγηκαν τα ματια βραδιατικα!
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Ιtalian tuning(?)..Ωραιο ονομα!Ασε του ιταλους μηχανικους ..Μεχρι χτες Gm γραφανε οι JTS !
Ας το παμε σιγα σιγα το θεμα.. 1ον το λαδι οταν ειναι καινουργιο και αδουλευτο δεν αποδιδει τα μεγιστα.Οποιος εχει δοκιμασει αμεσως μετα το σερβις του (αλλαγη λαδιων) πατημα θα το εχει αντιληφθει σιγουρα.Διαφωνειτε?
Αρα στα 50 χλμ που διαρκουν αυτα τα πατηματα τι κερδιζεις,μιας και πλεον τα γρεζια κτλ ειναι ενας μυθος?
Ακομα δεν γνωριζω κατα ποσο ισχυει οτι το "1ο" λαδι που περιεχει ενας κινητηρας ειναι για το στρωσιμο και ειναι διαφορετικο απο το προβλεπομενο.
Επισης το 50% του κοφτη σε ενα μοτερ με οριο τις 6500 = 3250 ->κοινως τις μεγιστες στροφες που πιανεις απο την αρχη λιγο πολυ και το πατημα το κανεις με 3η η 4η(μαλλον 4η),δλδ καται φυσιολογικοτατο σε κινηση εκτος πολης και εκτος εθνικης οδου (για αυτο και οι κατασκευαστες λενε να μην διατηρειτε σταθερη η ταχυτητα αλλα να υπαρχουν αυξομειωσεις).
Επιπροσθετως, μετα τα 50 χλμ η συμβουλη του ειναι να το πας στους κοφτες.Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι θα αποκτησεις ενα "ξεχειλωμενο" μοτερ που θα ανοιγει στις μικρες ταχυτητες και στις μεγαλες θα παει χειροτερα απο το μεσο ορο .Επισης οταν τα χλμ αυξηθουν και γινουν της ταξης των 150Κ, ο κινητηρας μαλλον θα εχει μεγαλυτερη φθορα απο οτι αν δεν εμπαινε καποιος σε αυτη τη διαδικασια, και κατα συνεπεια η καταναλωση λαδιου θα ειναι μεγαλυτερη και απωλεια της ιπποδυναμης εξισου.
Btw τα αυτοματα πως τα στρωνει αραγε καποιος..?
Ας το παμε σιγα σιγα το θεμα.. 1ον το λαδι οταν ειναι καινουργιο και αδουλευτο δεν αποδιδει τα μεγιστα.Οποιος εχει δοκιμασει αμεσως μετα το σερβις του (αλλαγη λαδιων) πατημα θα το εχει αντιληφθει σιγουρα.Διαφωνειτε?
Αρα στα 50 χλμ που διαρκουν αυτα τα πατηματα τι κερδιζεις,μιας και πλεον τα γρεζια κτλ ειναι ενας μυθος?
Ακομα δεν γνωριζω κατα ποσο ισχυει οτι το "1ο" λαδι που περιεχει ενας κινητηρας ειναι για το στρωσιμο και ειναι διαφορετικο απο το προβλεπομενο.
Επισης το 50% του κοφτη σε ενα μοτερ με οριο τις 6500 = 3250 ->κοινως τις μεγιστες στροφες που πιανεις απο την αρχη λιγο πολυ και το πατημα το κανεις με 3η η 4η(μαλλον 4η),δλδ καται φυσιολογικοτατο σε κινηση εκτος πολης και εκτος εθνικης οδου (για αυτο και οι κατασκευαστες λενε να μην διατηρειτε σταθερη η ταχυτητα αλλα να υπαρχουν αυξομειωσεις).
Επιπροσθετως, μετα τα 50 χλμ η συμβουλη του ειναι να το πας στους κοφτες.Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι θα αποκτησεις ενα "ξεχειλωμενο" μοτερ που θα ανοιγει στις μικρες ταχυτητες και στις μεγαλες θα παει χειροτερα απο το μεσο ορο .Επισης οταν τα χλμ αυξηθουν και γινουν της ταξης των 150Κ, ο κινητηρας μαλλον θα εχει μεγαλυτερη φθορα απο οτι αν δεν εμπαινε καποιος σε αυτη τη διαδικασια, και κατα συνεπεια η καταναλωση λαδιου θα ειναι μεγαλυτερη και απωλεια της ιπποδυναμης εξισου.
Btw τα αυτοματα πως τα στρωνει αραγε καποιος..?
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)