Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
90 βαθμοι για το νερο ειναι το 1/2 του οργανου
για το λαδι ομως πως θα το ξερουμε?
και αυτα ειναι για τον κινητηρα, για τη τουρμπινα ομως τι γινεται?
δεν χρειαζεται καποιο χρονο μετα απο ενα διαστημα χρησης στα ορια (και δεδομενου οτι δουλευει και με ανεβασμενες πιεσεις λογω προγραμματος) για να κυκλοφορησει λαδι και να επανελθει σε νορμαλ θερμοκρασιες χρησης της?
γι αυτο το μισο λεπτο πριν το σβησιμο μου φαινεται λιγο.
για το λαδι ομως πως θα το ξερουμε?
και αυτα ειναι για τον κινητηρα, για τη τουρμπινα ομως τι γινεται?
δεν χρειαζεται καποιο χρονο μετα απο ενα διαστημα χρησης στα ορια (και δεδομενου οτι δουλευει και με ανεβασμενες πιεσεις λογω προγραμματος) για να κυκλοφορησει λαδι και να επανελθει σε νορμαλ θερμοκρασιες χρησης της?
γι αυτο το μισο λεπτο πριν το σβησιμο μου φαινεται λιγο.
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
το λαδι φτανει στους 90 λιγο μετα απ οτι το νερο στο περιπου το υπολογιζεις...για την τουρμπινα που λες τωρα το ενα λεπτο ειναι αρκετο για μενα και σε φυσιολογικα πλαισια....την τουρμπινα δεν την κρυωνει το λαδι την λιπαινει απλα καθε φορα που αφηνεις το αμαξι να ηρεμησει το κανεις για να κατεβει το λαδι απο την τουρμπινα στο καρτερ διοτι δεν κανει να μενει μεσα στην τουρμπινα
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
Ωραιος Ακη ευχαριστω. απλα για να καταλαβω ο μονος λογος για να περιμενουμε πριν το σβησουμε ειναι για να φυγει το λαδι απο την τουρμπινα και τελος?
τα turbo timer με κατι χρονους 5 και 10 λεπτα γιατι τα βαζουν ομως?
τα turbo timer με κατι χρονους 5 και 10 λεπτα γιατι τα βαζουν ομως?
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
Και γιατί να μην το οδηγήσεις στρωτά για 2-3 λεπτά πριν το σβήσεις, αν το πήγαινες "τάπα" πριν;
Και πόσο τάπα μπορείς να πηγαίνεις ένα αμάξι συνέχεια και μετά να σταματάς;
Και πόσο τάπα μπορείς να πηγαίνεις ένα αμάξι συνέχεια και μετά να σταματάς;
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
εγω παντως που εχω οργανο θερμοκρασιας λαδιου μεσα οταν το νερο πιασει 90 βαθμους το λαδι ειναι στους 57-58 βαθμους
θελει εφοσον πιασει 90 το νερο 2-3 χλμ να φτασει στους 70-75 βαθμους
εγω παταω μονο οταν βλεπω 80+ βαθμους στο λαδι
οσο για το cooldown που λες παρολο που ειμαι ατμοσφαιρα εγω το αφηνω τον χειμωνα ισα ισα λιγο να δουλεψει και το σβηνω... το καλοκαιρι περιμενω να αναψει βεντιλατερ να σβησει και μετα κλεινω γιατι σβηνεις το μοτερ αλλα το νερο συνεχιζει να βραζει μεσα στο μοτερ!!!! επισης χρειαζεται για να κατσει λιγο το λαδι και να ηρεμησει ο κινητηρας.... καλο του κανεις οχι κακο!!!
θελει εφοσον πιασει 90 το νερο 2-3 χλμ να φτασει στους 70-75 βαθμους
εγω παταω μονο οταν βλεπω 80+ βαθμους στο λαδι
οσο για το cooldown που λες παρολο που ειμαι ατμοσφαιρα εγω το αφηνω τον χειμωνα ισα ισα λιγο να δουλεψει και το σβηνω... το καλοκαιρι περιμενω να αναψει βεντιλατερ να σβησει και μετα κλεινω γιατι σβηνεις το μοτερ αλλα το νερο συνεχιζει να βραζει μεσα στο μοτερ!!!! επισης χρειαζεται για να κατσει λιγο το λαδι και να ηρεμησει ο κινητηρας.... καλο του κανεις οχι κακο!!!
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
κωστατ το θυμαμαι αυτο που το ελεγες και σε μενα που το καλοκαιρι το αφηνεις να αναψει βεντιλατερ και να σβησει για να σβησεις την μηχανη.......αυτο ειναι το καλυτερο αλλα και πολυ χρονοβορο επισης
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
το καλοκαιρι οχι ιδιαιτερα λογω εξωτερικης θερμοκρασιασ
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- panoramix3519
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 25, 2012 9:51 pm
- Τοποθεσία: θηβα-μανδρα
- Επικοινωνία:
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
παιδια ενα τουρμπο κινητηρα δεν τον αφηνετε να δουλεψει για να κατεβουν τα λαδια γιατι δεν γινεται αυτο αφου η τουρμπινα παιρνει λαδια απο την αντλια. ο λογος που πρεπει να το αφηνετε να δουλεψει ειναι γιατι οσο η τουρμπινα δουλευει στην πιεση και λογο των πολλων καυσαεριων και λογο της πιεσης ανεβαζει θερμοκρασια ενω οταν δουλευει στο ρελαντι δουλευει στην υποπιεση οποτε ο αερας που περναει μεσα απο την τουρμινα την κρυωνει γιατι αν ειναι πολυ καυτη και το σβησεττε τα λαδια που θα μεινουν στασιμα σε τοσο καυτα μεταλα καταλαβαινετε........
Η αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?
http://www.youtube.com/watch?v=_P0LiWrZx3E
συνεχεια
http://www.youtube.com/watch?v=b6bCeb1H-Zw
και το αποτελεσμα μεχρι στιγμης
http://www.youtube.com/watch?v=GBN5OpSP_BU
http://www.youtube.com/watch?v=9AemjhgqP-k
Γιατι να περιοριζομαι στο αυτοματο η στο χειροκινητο αφου μπορω να τα εχω και τα δυο συγχρονος?
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
Start & Stop και φαναροεκκινησεις δεν πανε μαζι.Μονο ζημια κανεις.
Αναφορικα με την θερμοκρασια βαλε τον διπλο χρονο του νερου και εισαι μεσα ..ΤΟ ιδανικο βεβαιως ειναι μια θερμοκρασια λαδιου (αναλογως του budget τοποθετειται και πιεση) .Επισης αφους εχεις turbo χρησιμο ειναι το πυρομετρο γιατι σε γνωριζεις ποτε το εχεις παρακανει και αν ειναι μαπα η βενζινη.Μαζι ,οταν το βελτιωσεις βαζεις και ενα wideband Λ και ξερεις ακριβως τι σου γινεται.
Τελος χρησιμο ειναι ενα ψυγειο λαδιου με θερμοστατικο πλακακι.Και οπως ειπε και panoramix δν κατεβαινουν τα λαδια,απλως πεφτει η πιεση στο ρελαντι.
Αναφορικα με την θερμοκρασια βαλε τον διπλο χρονο του νερου και εισαι μεσα ..ΤΟ ιδανικο βεβαιως ειναι μια θερμοκρασια λαδιου (αναλογως του budget τοποθετειται και πιεση) .Επισης αφους εχεις turbo χρησιμο ειναι το πυρομετρο γιατι σε γνωριζεις ποτε το εχεις παρακανει και αν ειναι μαπα η βενζινη.Μαζι ,οταν το βελτιωσεις βαζεις και ενα wideband Λ και ξερεις ακριβως τι σου γινεται.
Τελος χρησιμο ειναι ενα ψυγειο λαδιου με θερμοστατικο πλακακι.Και οπως ειπε και panoramix δν κατεβαινουν τα λαδια,απλως πεφτει η πιεση στο ρελαντι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
ωραια αρα δλδ ενας καλος χρονος ποιος θα ηταν πριν το σβησεις τελικα?
σε επαγγελματικα οχηματα turbo που ξερω, και μιλαμε για 10.000 κ εκ πετρελαια ο κατασκευαστης για παραδειγμα λεει 1000 σαλ για 2-3 λεπτα οταν το ρελαντι ειναι 650. και αυτο το προτεινει και για εκκινηση και για σβεση.
σιγουρα δεν ειναι το ιδιο απλα επειδη μπαρομετρα πυρομετρα πιεσεις και θερμοκρασιες λαδιου ειναι 4 οργανα και το αμαξι δεν κανει αναβασεις για να τα βαλω, θελω να δω τους χρονους που προτεινουν οι περισσοτεροι.
και ναι ξερω οτι υπαρχει και το scan gauge....
σε επαγγελματικα οχηματα turbo που ξερω, και μιλαμε για 10.000 κ εκ πετρελαια ο κατασκευαστης για παραδειγμα λεει 1000 σαλ για 2-3 λεπτα οταν το ρελαντι ειναι 650. και αυτο το προτεινει και για εκκινηση και για σβεση.
σιγουρα δεν ειναι το ιδιο απλα επειδη μπαρομετρα πυρομετρα πιεσεις και θερμοκρασιες λαδιου ειναι 4 οργανα και το αμαξι δεν κανει αναβασεις για να τα βαλω, θελω να δω τους χρονους που προτεινουν οι περισσοτεροι.
και ναι ξερω οτι υπαρχει και το scan gauge....
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
30-45 δευτερολεπτα ειναι καλα ,με την προυποθεση οτι εχεις χαλαρωσει ρυθμο 2 τετραγωνα πριν το σπιτι σου.Επισης απενεργοποιησε το start & stop
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
(το t jet εχω δεν εχω start stop) σε ευχαριστω ωραιος
- Γιαννης 20v
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 13, 2012 9:31 am
- Τοποθεσία: colonos city
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
εγω παντως για σιγουρια εχω βγαλει το φισακι του start & stop απο τη μπαταρια!βγαζει σφαλμα στν οθονη αλλα το συνηθισα κ δε μενοχλει.ενα turbotimer θα το ηθελα καποια στιγμη ομως.
- kostas013
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 7823
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 4:28 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
την καλυτερη δουλεια εκανες!!!
το start&stop δεν καταπωνει συνεχεια την μπαταρια?
η φαντασου να εισαι σε φαναρι να πας να ανοιξεις με καποιον και να σου σβησει απο αυτο χ0α0χ0αχ0α
το start&stop δεν καταπωνει συνεχεια την μπαταρια?
η φαντασου να εισαι σε φαναρι να πας να ανοιξεις με καποιον και να σου σβησει απο αυτο χ0α0χ0αχ0α
Fiat Punto MK2 5Door HGT Abarth
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
http://www.puntoclub.gr/viewtopic.php?f ... 91&start=0
ΜΠΑΜΠΗ ΣΕ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩ........
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
εχει κουμπι στο ταμπλο που το απενεργοποιεις αμα θες και εξαλου αμα δεν φορας την ζωνηυ δεν λειτουργει
WE RIDE TILL WE DIE!!!!