ακη εχεις start srtop?
εβγαινε για t jet?
Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
-
- Εμαθα να ξεκινάω.
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 26, 2012 12:55 pm
- Τοποθεσία: Κερατσίνι, Πειραιάς
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
οχι τα t-jet δεν βγαινανε με αυτο....αλλα το punto evo που ειχαμε στη δουλεια ειχε και λειτουργουσε ακριβως οπως ανεφερα παραπανω
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- Pani_EVO
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 03, 2010 11:52 pm
- Τοποθεσία: Καματερό
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
Το start - stop είναι μία μεγάλη μ@λ@κί@ του marketing αφενός, και του τρόπου που υπολογίζουν θεωρητικά τις καταναλώσεις και τις εκπομπές CO2 οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι στις πραγματικές συνθήκες κίνησης η εξοικονόμηση είναι απειροελάχιστη.kostas013 έγραψε:την καλυτερη δουλεια εκανες!!!
το start&stop δεν καταπωνει συνεχεια την μπαταρια?
η φαντασου να εισαι σε φαναρι να πας να ανοιξεις με καποιον και να σου σβησει απο αυτο χ0α0χ0αχ0α
Καταπονείται η μπαταρία αλλά το χειρότερο είναι ότι καταπονείται η μίζα, η οποία είναι και πανάκριβη. Στο ένα από τα δύο EVO που έχω, μου άλλαξε μπαταρία η Hertz στα 2 χρόνια και κάτω από 50000 χλμ επειδή τους είπα ότι δεν την άκουγα πολύ ζωηρή. Μάλλον την μέτρησαν και... δεν.
Επίσης, είναι άχρηστο στο ταξίδι και εκνευριστικό στην πόλη. Στο σταμάτα - ξεκίνα στο μποτιλιάρισμα πρέπει να το απενεργοποιείς ή να μένεις με το συμπλέκτη πατημένο.
Στα φανάρια λίγες φορές είναι χρήσιμο. Είτε γιατί μόλις σταματάς ανάβει πράσινο, είτε γιατί σταματάς πίσω από άλλους, κάνουν 1 μέτρο μπροστά σου οι μπροστά και αν δεν κάνεις το ίδιο κι εσύ, σου κορνάρει ο πίσω.
Συνεπώς, κρατάς πατημένο το αμπραγιάζ και φθείρεις την τρόμπα και το ρουλεμάν.
Επίσης, αν έχεις αναμμένο κλιματισμό ή φώτα, ακόμη και χωρίς αυτά βέβαια, μπορεί να σβήσει στο φανάρι και να ανάψει πάλι σε 10 - 20 δευτερόλεπτα διότι ανίχνευσε το σύστημα πτώση τάσης στη μπαταρία.
Και στο leasing δε με νοιάζει, να σας πω. Όμως της γυναίκας μου που δεν είναι leasing, της λέω να το απενεργοποιεί, αλλά δε νομίζω ότι το θυμάται. Θέλω τον άλλο μήνα που θα του κάνω το ετήσιο service (παρότι έχει κάτω από 7000 χλμ - ας όψεται η εγγύηση) θέλω να ρωτήσω αν γίνεται μόλις ανάβεις το αμάξι να ρυθμιστεί να είναι απενεργοποιημένο και να ενεργοποιείται μόνο αν πατήσεις το κουμπί του, δηλαδή ανάποδα από όπως λειτουργεί. Βέβαια είναι απίθανο να γνωρίζουν.
Once turbo... forever turbo!
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
PUNTO EVO RACING MULTIAIR TURBO
CLIO IV 1.5 dCi EXPRESSION
- AKIS P
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 3527
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 5:56 pm
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
συμφωνω απολυτα μ αυτα που λες ειναι σκετη καταπονηση για το αυτοκινητο και ειδικα για το μπολτιλιαρισμα στους ελληνικους δρομους ειναι σκετη ταλαιπωρια
WE RIDE TILL WE DIE!!!!
- Γιαννης 20v
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 36
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 13, 2012 9:31 am
- Τοποθεσία: colonos city
Re: Στρώσιμο νέου αυτοκινήτου.
ωραιο αυτο!αν βρεις ακρη πες μας κ μας μπας κ σταματησω να βλεπω τη μ@λ@κια στο καντραν!Pani_EVO έγραψε:.
θέλω να ρωτήσω αν γίνεται μόλις ανάβεις το αμάξι να ρυθμιστεί να είναι απενεργοποιημένο και να ενεργοποιείται μόνο αν πατήσεις το κουμπί του, δηλαδή ανάποδα από όπως λειτουργεί. Βέβαια είναι απίθανο να γνωρίζουν.