- Πιέζοντας μόνο του το κάτω κουμπί δεν φέρνει αέρα στα πόδια
- Πιέζοντας και πάνω και το κάτω κουμπί ο αέρας σωστά έρχεται και στα πόδια και στο παρμπρίζ
- Πιέζοντας μόνο το πάνω κουμπί πηγαίνει αέρας στο παρμπρίζ αλλά πηγαίνει και στα πόδια
1. Εκτελέστε το “key on” και μέσα σε 40 δευτερόλεπτα πιέστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα AUTO και MONO και κρατήστε τα πατημένα.
2. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα θα εμφανιστεί στην αριστερή θερμοκρασία ένα ψηφίο που μειούμενο (από 05 ως 00) (count down) δηλώνει τον χρόνο που απομένει μέχρι την έναρξη της διαδικασίας (κρατήστε πατημένα τα πλήκτρα AUTO και MONO).
3. Όταν η αριστερή θερμοκρασία φτάσει στην τιμή (00), ελευθερώνοντας τα πλήκτρα auto και mono θα ξεκινήσει η διαδικασία με διάρκεια 40 δευτερόλεπτα.
4. Μπαίνοντας στην τοπική διάγνωση, με τη λήξη της διαδικασίας η δεξιά θερμοκρασία θα εμφανίσει τις παρακάτω τιμές:
00 (πραγματοποιήθηκε SELF-LEARNIING με αποτέλεσμα OK)
01 και αναβόσβημα (πραγματοποιήθηκε SELF-LEARNING με αποτέλεσμα NOT OK)
02 SELF-LEARNING σε εξέλιξη
03 και αναβόσβημα (SELF-LEARNING δεν ολοκληρώθηκε)
Η διαδικασία αυτοεκμάθησης δεν γίνεται αν ελευθερωθούν τα πλήκτρα AUTO και MONO πριν φτάσει η αριστερή θερμοκρασία στο μηδέν.
Η μονάδα ελέγχου θα αναβοσβήσει την αριστερή θερμοκρασία, αν η αυτοεκμάθηση δεν έχει πραγματοποιηθεί ή αν δεν έχει θετικό αποτέλεσμα.
Το δικό μου αποτέλεσμα ήταν 12... ούτε 00, ούτε 01 ούτε 02 ούτε 03! Και στο τέλος της διαδικασίας όπου η οθόνη του κλίμα επέστρεψε στην normal λειτουργία αναβόσβηνε η αριστερή θερμοκρασία. Στη συνέχεια σύνδεσα multiecuscan και στο κλιματισμό βγάζει σφάλμα:
Β1901-15 - Distributor actuator feedback και παραδίπλα ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ / ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ + V ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Failure on the indicated device. Propably a motor or potentiometer failure. Check component integrity.
Αφού έλυσα και έβγαλα ό,τι εύκολο μπορούσα από πάνελ, ντουλαπάκι οδηγού, αεραγωγούς για τα πόδια κλπ. ξάπλωσα με το κεφάλι στα πόδια το οδηγού και του συνοδηγού αντίστοιχα, ξανά εκτέλεσα την διαδικασία self-learning όπου βάζει σε λειτουργία ένα-ένα όλα τα μοτέρ του κλιματιστικού και είδα ότι όλα τουλάχιστον λειτουργούν και δεν παρατήρησα κάποιο να κολλάει σε κάποια θέση. Έλεγξα επίσης την γείωση του κλίμα (αριστερό πόδι συνοδηγού) και όσο μπορούσα τουλάχιστον πάτησα μέσα τα φις όλων των μοτέρ.
Σύμφωνα με το ePer υπάρχουν 2 actuator motors και μάλιστα με τον ίδιο κωδικό. Είναι ψηλά μέσα στο ταμπλό αριστερά και δεξιά με πολύ δύσκολη πρόσβαση από κάτω. Ένα πρόβλημα είναι το ΠΟΙΟ από τα δύο κάνει την δουλεία για να πάει τον αέρα παρμπρίζ ή και πόδια αντίστοιχα ώστε να ψάξω το πώς θα το βγάλω. Παρακάτω παραθέτω και εικόνα από το ePer.
Οποιαδήποτε πληροφορία παιδιά μπορεί να βοηθήσει. Ευχαριστώ!