Tρεμουλο στο ρελαντι

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
delpiero
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2020 6:12 pm

Tρεμουλο στο ρελαντι

Δημοσίευση από delpiero » Πέμ Μάιος 07, 2020 6:28 pm

Καλησπερα παιδια.κατοχος gp tjet.παρατηρω τρεμουλο κινητηρα μονο στο ρελαντι..μολις κανει ψυχρη εκκινηση ολα δουλευουν φυσιολογικα..μολις πεσουν ομως οι στροφες στο ρελαντι 800περιπου αρχιζει το τρεμουλο στο τιμονι,στο πατωμα του οδηγου,γενικα στο κινητηρα.Μολις ζεσταθει αρχιζει και υποχωρει..αλλα δεν φευγει το τρεμουλο.Το νιωθω θαρρεις και εχει ρυθμο καθε 3-4 δευτερολεπτα..στην πορεια δεν εχω κανενα θεμα..



giorgosgoul791
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ Μάιος 15, 2020 8:39 am

Re: Tρεμουλο στο ρελαντι

Δημοσίευση από giorgosgoul791 » Παρ Μάιος 15, 2020 11:21 am

Κοίταξε τις βάσεις του κινητήρα.

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Tρεμουλο στο ρελαντι

Δημοσίευση από sotirisk » Σάβ Μάιος 23, 2020 10:34 am

Άπειρα πράγματα μπορούν να φταίνε.
Τσεκάρεις ότι τα εντελώς εύκολα (βάσεις κινητήρα).
Μετά ξεκινάς με τα ηλεκτρολογικά (μπουζί, πολλαπλασιαστές, καλωδίωση).
Συνεχίζεις με αέρα (Vacuum leak στην πολλαπλή εισαγωγής, maf/map etc.).
Συνεχίζεις με καύσιμο (αντλία, μπεκ κλπ. - αυτά είνια πιο δύσκολο γιατί συνήθως το αμάξι έχει θέμα υπό πίεση).
Έχεις πάντα στο μυαλό σου τα του tjet (egr?, σωληνώσεις τούρμπο κλπ.).
Στα μηχανολογικά αν έχει χάσει χρονισμό.
Τελειώνεις με έλεγχο συμπίεσης / φλάτζα?
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”