Γνωρίζεις ποσο κοστιζει η αφαίρεση του dpf?greg72 έγραψε:αν ειναι οπως στο δικο μου (evo fl) θα δεις οτι μετα τη τουρμπινα εχει το καζανακι που εχει μεσα καταλυτη+dpf ,πας σε εξατμισα το ανοιγεις και βγαζεις μονο το dpf που ειναι ευκολο να το εντοπισεις πριν το ανοιξεις λογω των αισθητηρων διαφορικης πιεσης,τον καταλυτη τον κρατας οπως και ολους τους αισθητηρες.
Μετα πας για διαγραφη regeneration απο τον εγκεφαλο (dpf delete) και καθαρισες.
Λογικα εκτος απο την αυξημενη καταναλωση ,κανονικα πρεπει να εισαι πιο κατω απο 6λτρ,πρεπει να μην πηγαινει και βημα....
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk