Kαθαρισμός aftermarket φίλτρων αέρος.

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιαν 04, 2008 8:26 pm

Και πολυ καλα κανεις..Θα σου προτεινα να δεις αν σε συμφερει να βαλεις επωνυμο γαζας ..το θελει και καθαρισμα καθε 7.500-10.000 ,αναλογος της χρησης!Για την ακριβεια οι εταιρειες το δινουν για παραπανω χλμ αναμεσα στους καθαρισμους αλλα καταλαβαινεις οταν το δεις..!


No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

billakoss
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2007 11:37 pm
Τοποθεσία: korinthos

Δημοσίευση από billakoss » Παρ Ιαν 04, 2008 8:48 pm

βασικα εχω κανει 15000 κμ αρα λογικα θα θελει

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιαν 04, 2008 9:16 pm

Κατι λιγα..Απλως τα φιλτρα γαζας ή πολυουερθανης "μπουκωνου" πιο γρηγορα σε σχση με τα εργοστασιακα χαρτινα.Για αυτο και εγραψα οτι οι εταιρειες τα δινουν με καθαρισμο καθε 20.000 χλμ και ζωη 100.000 χλμ λιγο πολυ ,αλλα στην πραξη αν θελεις να παιρνεις τα μεγιστα της αποδοσης τους τα καθαριζεις πολυ συχνοτερα..!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

billakoss
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2007 11:37 pm
Τοποθεσία: korinthos

Δημοσίευση από billakoss » Πέμ Ιαν 10, 2008 1:33 pm

Ωραιος , το ανοιξα και το καθαρισα , Τελικα 3 βιδες ηταν στο πανω μερος του κουτιου της μηχανης

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιαν 10, 2008 1:40 pm

:-) Αντε και την επομενη φορα που θα το ξανακανεις σου ευχομαι να εχεις aftermarket και να το χαρεις παραπανω..δλδ πλυσιμο,στεγνωμα & λαδωμα!!
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

billakoss
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Παρ Απρ 06, 2007 11:37 pm
Τοποθεσία: korinthos

Δημοσίευση από billakoss » Πέμ Ιαν 10, 2008 2:03 pm

Τι ενοεις λαδωμα; Πρωτη φορα το ακουω

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Ιαν 11, 2008 7:28 pm

Τα aftermarket φιλτρα οπως ανεφερα και πιο πανω ,επειδη δεν ειναι χαρτινα αλλα απο αλλο υλικο(βαμβακερη γαζα,πολυουρεθανη κτλ) οταν τα πλυνεις και τα στεγνωσεις στην συνεχεια τα περνα με ενα "ειδικο" λαδι ωστε να κανουν καλυτερη κατακρατηση σωματιδιων.Προφαμως στο χαρτινο δεν υπαρχει αυτο αφου ειναι μιας χρησης!!

Παρολα αυτα, για ιστορικους λογους και μονο, σου αναφερω οτι πριν πολλα πολλα χρονια (30+ ,40 σιγουρα) οι παπαδες εκεινης της εποχης διεθεταν υποδοχες λαδιου..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

καθαρισμός ελέυθερου φίλτρου τύπου panel

Δημοσίευση από panos_mk2 » Τετ Μάιος 14, 2008 11:17 pm

επειδή ήρθε η ώρα μου να καθαρίσω το φίλτρο μου θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις.
1.αρχικά ποτίζω το φίλτρο με το ειδικό σαμπουάν
2.στη συνέχεια το αφήνω να δράσει 5'
3.το ξεπλένω με χλιαρό νερό με φορά από μέσα προς τα έξω
4.το αφήνω να στεγνώσει
5.του ρίχνω λαδάκι από τη πλευρά που μπαίνει ο αέρας (όχι πολύ όμως)
6.το αφήνω να στεγνώσει


Θέλω τώρα να ρωτήσω τα εξής
Αρχικά το σαμπουάν που έχω για το φίλτρο έχει μεγάλο στόμιο με αποτέλεσμα αν πάω να ρίξω πάνω στο φίλτρο το μισό μπουκάλι θα χυθεί κάτω.¨ετσι μία λύση που σκέφτηκα είναι να ρίξω λίγο σε μία λεκάνη και να το βάλω εκεί μέσα το φίλτρο.
Δεύτερον έχω ξεχάσει τίποτα από τα βήματα που περιγράφω??



και κάτι τελευταίο στην επόμενη photo το βέλος όπως το έχω σχεδιάσει δείχνει από την έξω πλευυρά προς τα μέσα??




Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
GRIGIO
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 4203
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GRIGIO » Πέμ Μάιος 15, 2008 12:39 am

Έτσι όπως το βλέπω αυτή είναι η μέσα μεριά αν δεν κάνω λάθος.Green ε?Λοιπόν,εγώ είχα ένα σετ καθαρισμού KN στο οποίο τόσο το σαμπουάν ήταν σαν σπρέυ όσο και το λαδάκι μετά.Πρόσεξε το λάδι μετά φιλαράκι μή βάλεις πολύ και το μπουκώσεις το αμάξι.Αφού βάλεις και το λάδι θα δεις λίγο ψόφιο το αμάξι για λίγο διάστημα.

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Δημοσίευση από panos_mk2 » Πέμ Μάιος 15, 2008 12:46 am

ναι green είναι. και εγώ αυτό πιστεύω αλλά μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η μέσα πλευρά είναι πολύ πιο βρώμικη από την εξωτερική!
Εγώ τα καθαριστικά που είχα πάρει ήταν της green και δυστυχώς το σαμπουάν είναι χωρίς ειδικό στόμιο και πολύ φοβάμαι ότι θα το χαλάσω όλο από την πρώτη κιόλας χρήση.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
grhgorhsptol
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1509
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 10:52 pm

Δημοσίευση από grhgorhsptol » Πέμ Μάιος 15, 2008 8:41 am

Πόσο καιρό έχεις να το καθαρίσεις?!! :shock:

Εγώ πάντως το δικό μου το έχω καθαρίσει και με roly (το γαλάζιο μπουκάλι με την σκόνη για όλες τις χρήσεις) επειδή δεν έβρησκα καθαριστικά και καθάρισε μια χαρά. Αλλά δεν ήταν τόσο λερωμένο...την μισή βρωμιά έχει σε σχέση με το δικό σου.

Στην φώτο το φίλτρο φαίνεται από την μέσα μεριά του.
Και καλύτερα μην το φορτώσεις με πολύ λάδι για να μπορεί να πάρει ελέυθερα ανάσα...άλωστε αυτή υποτίθεται ότι είναι και η δουλειά του ελέυθερου φίλτρου.. :mrgreen:

GOOD LUCK!! PDT_Armataz_01_34

Άβαταρ μέλους
panos_mk2
Εμαθα να ξεκινάω.
Εμαθα να ξεκινάω.
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 03, 2004 9:46 pm
Τοποθεσία: pathsia

Δημοσίευση από panos_mk2 » Πέμ Μάιος 15, 2008 8:11 pm

κοίτα το είχα πάνω στο puntaki για 11000χλμ.
εγώ πάντως περίμενα να είχε βρομίσει περισσότερο !!!
PDT_Armataz_01_07
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Δευ Μάιος 19, 2008 8:43 pm

Συγγνωμη για την επεμβαση αλλα γιατι λετε οτι ειναι μεσα πλευρα ,δεδεμενου οτι το "φρυδι" ειναι πισω?
Προσωπικη αποψη ειναι να το κανεις σε λεκανη με χλιαρο νερο και μαλιστα περισσοτερα απο ενα νερα,οπως το πλυντηριο.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Δημοσίευση από polatov » Τρί Μάιος 20, 2008 1:21 am

να ρωτησω κατι ασχετο.εχει νοημα να το κανεις με αποσταγμενο νερο??για τα αλατα εννοω ή δεν ειναι τοσο σημαντικο.επισης αν απλα το πλυνουμε ΜΟΝΟ με νερο μετα θελει οπωσδηποτε λιπανση?
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Orange
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6403
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 06, 2006 2:36 am
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Δημοσίευση από Orange » Τρί Μάιος 20, 2008 8:38 am

Νοημα εχει, αλλα αμα το σκουπισεις μετα το πλυσιμο ωστε να φυγουν τα πολλα, οχι και τοσο.
Λιπανση θα χρειαστει, οπως και να εχει.
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”