Καλημέρα σε όλους.
Έχω Punto facelift 2004 (1.400cc) με 240.000km και έβαλα υγραέριο πρόσφατα και έχω να πω το εξής:
Υπερευχαριστημένος! Μην αργείτε όσοι το σκέφτεστε! Εσείς χάνετε!
Έδινα το μήνα 140€ σε βενζίνη και τώρα 60€ (50€αέριο + 10 βενζίνη)
Με μέση ταχύτητα 110km/h σε ίσιωμα,κάνω με δεξαμενή (33λιτ)... 430km!!!Φουλάρω με 23€ (-1€ απο εκπτωτικό κουπόνι).
Επίσης το έβαλα στον Θεοδώρου - Γεωργικής Σχολής 690€ βασικό πακέτο + 100€ εξτρά παλμικός ψεκαστήρας HANA = ποιοτικότερος + 15% επιπλέον οικονομία (Σύνολο 790€/Μετρητά) + 80€ ΚΤΕΟ (για αλλαγή άδειας,αυτό δε στο λένε...χα χα)
Η δουλειά που μου κάνανε ήταν πολύ τρομερή,καθαρά,συμμαζεμένα,με μεταλλικά σφιγκτηράκια όχι δεματικά και σύρματα που βάλανε άλλο συνεργείο δυτικά πχ στου πατέρα μου),μου εξήγησαν ότι ρώτησα αναλυτικά (100 ερωτήσεις/μου έδειξαν και πρόσφατα τελειωμένη δουλειά τους) και γενικά μπράβο τους.Επαγγελματίες.2 έτη εγγύηση.
Τώρα οι ιστορίες και τα σενάρια που λέγονται κυρίως στο διαδίκτυο είτε για το κατάστημα είτε για το αν γενικά η υγραεριοκίνηση βγάζει προβλήματα,ξεραίνει κινητήρα κτλ δεν με απασχολούν γιατί ξέρω οτι το μήνα βάζω ενα κατοστάρικο στην άκρη,πες χοντρά το χρόνο χιλιάρικο οπότε τι να λέμε...Επίσης μπορεί όντως κάποιοι να έπαθαν διάφορα ή να τους έφταιγε κάποιο συνεργείο αλλά εξαρτάται από πολλά.Είτε Ελλατωματικό προϊόν,κακή χρήση,μη προβλεπόμενη συντήρηση,μεμονομένο ατυχές περιστατικό,το θέμα είναι οτι εντάξει...να υπάρχουν και μερικά προβληματικά περιστατικά,αλλά αν στα 100 αμάξια πχ τα 5 παρουσιάσουν πρόβλημα για κάποιο λόγο που δεν μπορεί ευκολα να αποδειχθεί,πάλι δεν με απασχολεί γιατί κοιτάζω το 1 χιλιάρικο που βάζω ετησίως στην τσέπη και ένας άλλος με περισσότερα km το μήνα κερδίζει ακόμα περισσότερα...
Το μόνο αρνητικό οτι η ένδειξη αερίου στη δεξαμενή δεν είναι ισόποσα μοιρασμένη,δηλαδή μόλις ξοδευτεί το μισό αέριο σβήνουν τα 4 πράσινα λεντ και ανάβει το 5ο κόκκινο και με αυτό κάνω άλλα 230km,μόνο όταν ακουστεί ηχητική ένδειξη ξέρω οτι άδειασε η δεξαμενή αλλά πολύ μικρό το κακό...