Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Υγράεριο σε Punto 1.2 8v

Δημοσίευση από saxon_747 » Παρ Απρ 27, 2012 8:37 pm

polatov έγραψε: εχω δει 2-3 Ιταλικα με αεριο και το λαδι ειχε φτασει στην πεταλουδα...
O ιδιος σχεδον κινητηρας (1.2 8v) με τις οποιες μικροδιαφορες ξερουμε, εξοπλιζει τα 500 & Panda LPG.
Σε αυτα δεν φτανει το λαδι στην πεταλουδα; Το παν ειναι θεμα εξοπλισμου και εγκαταστατη.
polatov έγραψε: στο μηχανικο μου και σε αλλον ενα δεν αναλαμβανουν ουτε να βαλουν ουτε να συντηρησουν αυτοκινητα με αεριο..
Τι ιδιαιτερο εχουν στη συντηρηση που δεν μπορει ενας μηχανικος να αναλαβει;
polatov έγραψε: οι βαλβιδες στα fiatακια μας δεν ειναι για αεριο...
Γιατι;



Teomk2
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 1:54 am

Re: Υγράεριο σε Punto 1.2 8v

Δημοσίευση από Teomk2 » Παρ Απρ 27, 2012 9:57 pm

Εδω και 7 μηνες εχω το αεριο πανω στο δικο μου μκ2α 1.2 8ν και δεν εχω κανενα προβλιμα απολυτος και εχω κανει 10000 χλμ...

gsk1972
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ Απρ 27, 2012 1:34 pm

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από gsk1972 » Δευ Απρ 30, 2012 9:16 am

Λοιπόν,

ο polatov έχει δίκιο. Το λάδι είχε φθάσει στην πεταλούδα και την είχε βρομίσει τόσο πολύ που δεν δούλευε σωστά. Όταν την καθάρισα επανήλθε σε φυσιολογική λειτουργία. Έχω βάλει λαδιέρα για τις βαλβίδες. Γενικά από την ώρα που έβαλα το αέριο το η μηχανή λειτουρεί αλλιώς. Γιατί όμως γίνεται αυτό?

Άβαταρ μέλους
xrisomilia
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 25, 2011 10:51 pm
Τοποθεσία: Καματερό

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από xrisomilia » Δευ Απρ 30, 2012 9:44 am

Αλλιώς πως; Καλύτερα ή χειρότερα;
Red Devil's Machine!! :P
Υ.Γ.
Δεν ειμαι γυναικα πεφτουλες του κλαμπ.....Κυριάκος λεγομαι :P !!!!!

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Απρ 30, 2012 9:58 am

gsk1972 έγραψε:Λοιπόν,

ο polatov έχει δίκιο. Το λάδι είχε φθάσει στην πεταλούδα και την είχε βρομίσει τόσο πολύ που δεν δούλευε σωστά. Όταν την καθάρισα επανήλθε σε φυσιολογική λειτουργία. Έχω βάλει λαδιέρα για τις βαλβίδες. Γενικά από την ώρα που έβαλα το αέριο το η μηχανή λειτουρεί αλλιώς. Γιατί όμως γίνεται αυτό?
Ρωτα τον εγκαταστατη σου.

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από polatov » Δευ Απρ 30, 2012 2:20 pm

οι εδρες των βαλβιδων και στα fiatakia αλλα και σε πολλα αλλα δεν αντεχουν με τη χρηση του αεριου.οποια γενιας και να ναι το συστημα οσο καλο και να ναι.
απο τις υψηλες θερμοκρασιες που ανεβαζει υποχρεωτικα το λαδι εχει πολυ περισσοτερες αναθυμιασεις και για αυτο φτανει στο φιλτροκουτι και στην πεταλουδα.
επισης ολα τα μοτερ μας αν το παρακανεις και το ζοριζεις θελεις φλαντζα ψευτοκαπακου και τσιμουχακια πολυ συχνα.με το αεριο ακομα πιο συχνα.
το μοτερ εχει πολυ περισσοτερες τριβες με το αεριο για αυτο και δουλευει διαφορετικα.
τα καινουργια fiat οπως ειπες ειναι καινουργια και συνεπως δεν εχουν κανει ουτε 1 αλλαγη λαδιων..
κατα δευτερον δεν ξερω τι συστημα βαζουν(μονο αεριο ή αεριο και βενζινη μαζι)οπως επισης δεν ξερω αν εχουν αλλαξει κατι στο μοτερ στον ψεκασμο στην λιπανση κλπ.
παντως το panda εχει παρει τις χειροτερες κριτικες απο αποψη αποδοσης.
α και ξεχασα ο μηχανικος δεν αναλαμβανει γιατι καταπονειται πολυ το μοτερ και μπορει να σου βγαλει πολλα προβληματα και να του ζητας μετα τα ρεστα.εγκεφαλο παραλληλο extra μπεκ...
εγω ειπα εχουμε αυτοκινητο με αεριο στην οικογενεια αλλα υπαρχουν καποια θεματα
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
saxon_747
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από saxon_747 » Δευ Απρ 30, 2012 3:31 pm

polatov έγραψε:οι εδρες των βαλβιδων και στα fiatakia αλλα και σε πολλα αλλα δεν αντεχουν με τη χρηση του αεριου.οποια γενιας και να ναι το συστημα οσο καλο και να ναι.
Δεν ξερω αν αντεχουν ή οχι me σιγουρια, απλα εμπιστευομαι τη Fiat που σε κινητηρα με τις ιδιες βαλβιδες βαζει (εργοστασιακο) LPG.
polatov έγραψε: απο τις υψηλες θερμοκρασιες που ανεβαζει υποχρεωτικα το λαδι εχει πολυ περισσοτερες αναθυμιασεις και για αυτο φτανει στο φιλτροκουτι και στην πεταλουδα.
Αυτο δεν ειναι θεμα εγκαταστασης και εγκαταστατη;

polatov έγραψε: επισης ολα τα μοτερ μας αν το παρακανεις και το ζοριζεις θελεις φλαντζα ψευτοκαπακου και τσιμουχακια πολυ συχνα.με το αεριο ακομα πιο συχνα.
Οντως η φλαντζα ειναι ευαισθητη, αλλωστε εχει αλλαξει ο κωδικος 2-3 φορες απο τη Φιατ μεχρι να την...πετυχουν.
Αλλα τι σχεση εχει το αεριο;
polatov έγραψε:το μοτερ εχει πολυ περισσοτερες τριβες με το αεριο για αυτο και δουλευει διαφορετικα.
...μα υποτιθεται πως ο εγκαταστατης εχει προβλεψει.
polatov έγραψε: τα καινουργια fiat οπως ειπες ειναι καινουργια και συνεπως δεν εχουν κανει ουτε 1 αλλαγη λαδιων..
Ε ενταξει, καποτε θα παλιωσουν. Δε νομιζω να τα κατασκευασανε με ημερομηνια ληξης.
polatov έγραψε: κατα δευτερον δεν ξερω τι συστημα βαζουν(μονο αεριο ή αεριο και βενζινη μαζι)οπως επισης δεν ξερω αν εχουν αλλαξει κατι στο μοτερ στον ψεκασμο στην λιπανση κλπ.
Υβριδικο βαζουν και στον κινητηρα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει αλλαξει κατι. Γι'αυτο λεω πως για οτι προβληματα προκυπτουν φταιει η λαθος εγκατασταση ή ο τεχνικος.
polatov έγραψε: α και ξεχασα ο μηχανικος δεν αναλαμβανει γιατι καταπονειται πολυ το μοτερ και μπορει να σου βγαλει πολλα προβληματα και να του ζητας μετα τα ρεστα.
Αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορει να αλλαξει λαδια πχ ή να κανει ενα σερβις. Εκτος αν ειναι ευθυνοφοβος η δε γνωριζει τις ιδιαιτεροτητες ενος LPG

Τελοσπαντων, δεν το εχω ψαξει το θεμα ιδιαιτερα, απλα συζητηση να γινεται. PDT_Armataz_01_01

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από sotirisk » Δευ Απρ 30, 2012 3:39 pm

Το eper τι λέει για τους κωδικούς στα 1.2 8v LPG?
Βαλβίδες / φλάτζες / μπουζί κλπ. είναι ίδια?
Έχει μπανίσει ο μάτης μου κάτι 4κιδα μπουζί fused Pt-Ir της Bosch που λέει 'LPG only'.
Μήπως χώνει τπτ τέτοια η FIAT στα 1ης τοποθέτησης μαμά LPG?

Γενικά δεν πρέπει να έχουν διαφορές τα μοτέρ, τώρα από ρύθμιση προσωπικά θα προτιμούσα να πάρω το ΚΙΤ που βάζει η FIAT, με preset τα ηλεκτρονικά αν γίνεται. Πιστεύω το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι από την τοποθέτηση των εξαρτημάτων των εγκαταστατών (σημείο τοποθέτησης μπεκ αερίου, ρύθμιση εγκεφάλου, 'πνεύμονες', 'λαδιέρες' κλπ.) παρά από το hardware τύπου βαλβίδες. Σίγουρα την ακούνε παραπάνω, αλλά αν αντί 500.000 km βγάλουνε 200.000 km, δεν θα πει κανείς τπτ. Αν αντί για 500.000 km βγάλουνε 50.000 όμως λόγω μαλακίας εγκαταστάτη θα την 'νοιώσεις' την ανακατασκευή.

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από polatov » Δευ Απρ 30, 2012 7:52 pm

το οτι το αεριο ειναι πιο στεγνο καυσιμο ειναι γεγονος..
το μονο που μπορει να γινει απο τον κατασκευαστη ειναι να κανει πολυ πλουσιοτερο το μειγμα με το αεριο κατι το οποιο δεν κανει κανεις γιατι αυξανεται πολυ η καταναλωση(για να φτασεις περιπου τα επιπεδα της βενζινης σε ποιοτητα καυσης)
το οτι λαδωνεται οφειλεται στην κατασκευη των fiat που επιστρεφουν τις αναθυμιασεις στην εισαγωγη..
το οτι βραζει το λαδι οφειλεται στην καυση με το αεριο οπου δημιουργειται μεγαλυτερη θερμοκρασια στα μεταλλ και ετσι ζεστενεται περισσοτερο και το λαδι κατι που αυξανει την καταναλωση λαδιου και τις αναθυμιασεις
δεν ειναι ευθνοφοβος ο μηχανικος απλα θεωρει αποτι εχει δει οτι δεν κανει για τα αμαξια μας.γιατι αμα αρπαξει καμια φλαντζα αντε να εξηγησεις στον πελατη τι φταιει!
η φλαντζα η πανω και τα τσιμουχακια φθειρονται απο τις θερμοκρασιες
τα προβληματα ενος lpg δεν ειναι στην εγκατασταση διοτι αυτη ειναι bolt on kit.
απο τπ ψαξιμο εχω καταλαβει οτι οσο φθηνοτερο ειναι τοσο χειροτεροκαι το κυριοτερο ειναι το προγραμμα πως ειναι ρυθμισμενο να ψεκαζει.απο κει γινονται ολα
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

gkg70
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 14, 2013 8:11 am

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από gkg70 » Σάβ Ιαν 25, 2014 6:17 am

Όπως και να το κάνουμε η τοποθέτηση ενός κιτ υγραερίου είναι μια παρέμβαση σε ένα αυτοκίνητο που έτσι και αλλιώς έχει κατασκευαστεί να δουλεύει με βενζίνη.
Ήμουν κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκίνητου από το 2010.
Βέβαια όταν τοποθέτησα το κιτ η τιμή του LPG ήταν τότε στα 0,66 λεπτά και τώρα κοντά στο ένα ευρώ.
Άρα η τοποθέτηση σήμερα συμφέρει μόνο αν ο κάτοχος διανύει πολλά χλμ το χρόνο (πάνω από 12000).
Τώρα μεγάλη προσοχή θέλει η επιλογή του εγκαταστάτη τεχνικού κατά πρώτο λόγο και κατά δεύτερον η επιλογή του κιτ.
Εγώ πάντως το γύρισα στην πετρέλαιο-κίνηση αγοράζοντας ένα Φίατ πουντο 1.3 ντίζελ πολλή οικονομικό, και όμορφο αμάξι κατά την ταπεινή μου άποψη.

Άβαταρ μέλους
Z3RatuL
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 30, 2004 5:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Z3RatuL » Σάβ Ιαν 25, 2014 11:04 am

Μέχρι να έρθει η απόλυτη ηλεκτρική κίνηση, ή, η υδρογονοκίνηση (ναι καλά), το diesel είναι η καλύτερη επιλογή μακράν, τώρα που οι τιμές του μετά την απελευθέρωση έχουν μειωθεί.
There's a diference between living & BEING ALIVE!

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Νοέμ 23, 2014 11:44 am

Επειδή έχω αρχίσει να γράφω χιλιόμετρα και το punto δεν το βλέπω να φεύγει εύκολα εκτός αν το χαρίσω, σκέφτομαι να του βάλω υγραέριο, παρ'όλο που δεν είμαι υπέρμαχος της λύσης.
Ο Παζαρόπουλος διαφημίζει με 495+ΦΠΑ (http://www.spautogas.gr/).
Επίσης διαφημίζει το LiquidSi της Vialle (υγρού ψεκασμού) με 1100+ΦΠΑ.

Οι τιμές γύρω στα 600 ευρώ για απλό σύστημα και 1200 για υγρού ψεκασμού τις θεωρώ λογικές (καμία σχέση με τα 1000-2000+ ευρώ του παρελθόντος) και πιστεύω ότι θα τις κάνω απόσβεση σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Η τιμή σήμερα συμφέρει (ξέρω ότι αύριο μπορεί πάλι να μη συμφέρει), καθότι στη Μαραθώνος π.χ. βρίσκεις 0.8 όταν η βενζίνη έχει 1.5.

Τελικά το έχει δοκιμάσει κανείς σε Punto 1.4 και να δουλεύει σωστά?
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 23, 2014 2:00 pm

Αμε.Ηδη του γειτονα γραφει 150Κ χλμ με υγραεριο (καπου τωρα εχει 265-270Κ)..
sporting 1.4
Απλα τα μαμα μπουζι φθειρονται πιο γρηγορα ,καθως επισης οπως θα εχουν πει ολοι η αντλια βενζινης ,απαξ και δουλευεις μονο υγραεριο επισης χαιρεταει.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από polatov » Κυρ Νοέμ 23, 2014 2:44 pm

Μην το πολυδουλευεις σε ταξιδια με πολλα χιλιομετρα και θα σαι αρχοντας...εκει ζοριζεται πολυ στα μεγαλα φορτια
Γνωμη μου ειναι να βαλεις το vialle που ψεκαζει και βενζινη και ας αργησεις να κανει αποσβεση
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Νοέμ 23, 2014 3:21 pm

Στα φορτια γυρναει στην βενζινη ουτως η αλλος .Επιπλεον οικονομια και το γκαζι στο πατωμα δεν πανε μαζι,ανεξαρτητως καυσιμου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”