polatov έγραψε:οι εδρες των βαλβιδων και στα fiatakia αλλα και σε πολλα αλλα δεν αντεχουν με τη χρηση του αεριου.οποια γενιας και να ναι το συστημα οσο καλο και να ναι.
Δεν ξερω αν αντεχουν ή οχι me σιγουρια, απλα εμπιστευομαι τη Fiat που σε κινητηρα με τις ιδιες βαλβιδες βαζει (εργοστασιακο) LPG.
polatov έγραψε:
απο τις υψηλες θερμοκρασιες που ανεβαζει υποχρεωτικα το λαδι εχει πολυ περισσοτερες αναθυμιασεις και για αυτο φτανει στο φιλτροκουτι και στην πεταλουδα.
Αυτο δεν ειναι θεμα εγκαταστασης και εγκαταστατη;
polatov έγραψε:
επισης ολα τα μοτερ μας αν το παρακανεις και το ζοριζεις θελεις φλαντζα ψευτοκαπακου και τσιμουχακια πολυ συχνα.με το αεριο ακομα πιο συχνα.
Οντως η φλαντζα ειναι ευαισθητη, αλλωστε εχει αλλαξει ο κωδικος 2-3 φορες απο τη Φιατ μεχρι να την...πετυχουν.
Αλλα τι σχεση εχει το αεριο;
polatov έγραψε:το μοτερ εχει πολυ περισσοτερες τριβες με το αεριο για αυτο και δουλευει διαφορετικα.
...μα υποτιθεται πως ο εγκαταστατης εχει προβλεψει.
polatov έγραψε:
τα καινουργια fiat οπως ειπες ειναι καινουργια και συνεπως δεν εχουν κανει ουτε 1 αλλαγη λαδιων..
Ε ενταξει, καποτε θα παλιωσουν. Δε νομιζω να τα κατασκευασανε με ημερομηνια ληξης.
polatov έγραψε:
κατα δευτερον δεν ξερω τι συστημα βαζουν(μονο αεριο ή αεριο και βενζινη μαζι)οπως επισης δεν ξερω αν εχουν αλλαξει κατι στο μοτερ στον ψεκασμο στην λιπανση κλπ.
Υβριδικο βαζουν και στον κινητηρα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν εχει αλλαξει κατι. Γι'αυτο λεω πως για οτι προβληματα προκυπτουν φταιει η λαθος εγκατασταση ή ο τεχνικος.
polatov έγραψε:
α και ξεχασα ο μηχανικος δεν αναλαμβανει γιατι καταπονειται πολυ το μοτερ και μπορει να σου βγαλει πολλα προβληματα και να του ζητας μετα τα ρεστα.
Αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορει να αλλαξει λαδια πχ ή να κανει ενα σερβις. Εκτος αν ειναι ευθυνοφοβος η δε γνωριζει τις ιδιαιτεροτητες ενος LPG
Τελοσπαντων, δεν το εχω ψαξει το θεμα ιδιαιτερα, απλα συζητηση να γινεται.