Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Άβαταρ μέλους
christos300
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2013 7:36 pm

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από christos300 » Κυρ Νοέμ 23, 2014 4:47 pm

Εγω σε sporting 2000 με 5.000 περιπου δεν εχω καποιο θεμα.Καποιες αρρυθμιες οταν το γεμιζω εχω παρατηρησει κ τιποτα αλλο.Εθνικη 0,5 λιτρα ανα 100 καει παραπανω και καταναλωση λαδιου τωρα που τα αλλαξα δεν εχω δει να πινει προς το παρον.Λαδι 5-30 + αντιτριβικο ακριβοτερο απο το πεντολιτρο για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Με 0,69 φουλαρα και πηγα Ηλεια-Βαρθολομιο με 12,6 ευρω γυρω στα 280 χλμ.



Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από sotirisk » Κυρ Νοέμ 23, 2014 11:18 pm

Καμιά πρόταση για σύστημα?
Αξίζει το vialle liquid si?
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
christos300
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Τρί Δεκ 17, 2013 7:36 pm

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από christos300 » Δευ Νοέμ 24, 2014 12:02 am

Τα vialle πολυ καλα αλλα νομιζω αυτο που λες ειναι για tfsi κινητηρες κυριως,εγω brc εβαλα 900 ευρω πηγε το καλοκαιρι και ειναι υπερ αρκετο για το δικο μου.

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από cmosfxx » Δευ Νοέμ 24, 2014 6:24 am

Έμαθαν να περνάνε συστήματα οι ταχα μου εγκαταστατες εκει έξω ή ακομα καταστρέφουν αυτοκίνητα οι χασάπηδες ; :)

Δε θα ξαναβαζα lpg ούτε τσάμπα να το έδιναν .

Εργαστασιακο ναι - cng ναι - μετατροπές σε τυπακια με άδειες 10ωρων ποοοτεεεεεε.

Άβαταρ μέλους
polatov
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 6527
Εγγραφή: Παρ Σεπ 01, 2006 6:10 pm
Τοποθεσία: Ηλιουπολη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από polatov » Δευ Νοέμ 24, 2014 1:47 pm

Η τοποθετησηειναι γελοια..τη ζημια την κανουν τα φθηνα κιτ.οταν η vialle ηθελε 1200 ευρω και πηγαιναν και εβαζαν με 599 ευρω καλα να παθουν...
Εμεις το μονο προβλημα που εχουμε αντιμετωπισει ειναι κατι νερα που εχανε απο διακλαδωτηρες στα κολλαρα...τριχες δηλαδη..φυσικα οχι απο το vialle αλλα απο ενα πολωνικο biogas το λενε..
Ημουν πολυ αρνητικος και γω αλλα μετα απο 2 αυτοκινητα μετατροπη το ενα μαλιστα νε μεταβλητο μονο καλα λογια εχω να πω..
Οσο για αυτα που εχουν σπασει το θεωρω απολυτα λογικο.
Περιπτωση πρωτη με corsa opc πουεσπασε στην αττικη οδο με 200 χιλιομετρα το οποιο ηταν κοντα ατα 300αλογα(δε θελω σχολια ......)
Περιπτωση (κλασσικη) cherokee σε parking σκαφων εσπασε μετα την ωρα που τραβουσε εξω ενα 10μετρο..
Περιπτωση τριτη suzukisx4 με μεταβλητο 70.000 χλμ καθε μερα αττικη οδο σταθερα 140 150....καταστραφηκαν οι βαλβιδες..(500ευρω ζημια)
Ολοι οι παραπανω δενντο δουλευαν ποτε με βενζινη...
"Competition reduces competitors"
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από cmosfxx » Δευ Νοέμ 24, 2014 7:27 pm

Η τοποθετηση ειναι γελοια... Αμα βλεπω ετοιμα MAP auto-calibrated , τρυπες σε εισαγωγες χωρις καμια μελετη για τα γελοια ρακορ τους και τα ταχα - μπεκ της πλακας κατι παθαινω.

Αρα για να καταλαβω... πρεπει να πληρωσεις το πανακριβο κιτ - να τρυπηθουν τα παντα κτλ- με προϋποθεση να αλλαξεις ολο το στυλ οδηγησης αφου το MAP δεν ειναι σωστο σε αρκετα range στροφων και φυσικα να καις και βενζινη...γιατι ειπαμε αυτο ?

χαχαχα δε θα παρω.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Gazofonix » Δευ Νοέμ 24, 2014 10:39 pm

Λοιπον για να μην μερδευετε καποια πραγματα.
Εν αρχη να ξερετε ολοι οτι αεριο δεν εχω σε κανενα αυτοκινητο μου.(3 στο συνολο).
Οχι οτι δεν μπορουσαν να βαλω (και μαλιστα πανακριβα κιτ σε τιμες τζαμπα) απλα δεν μου αρεσει η ιδεα να το κανω LPG.
Στο θεμα τωρα.Υπαρχουν αυτοκινητα που μπορουν να δουλεψουν με αεριο χωρις προβληματα.
Αυτα ειναι συνηθως αμαξια ατμοσφαιρικα,χωρις μεταβλητο και με υδραυλικες βαλβιδες.
Αυτα τα 3 πραγματα ειναι ΒΑΣΙΚΑ και δεν τα εχουν ολα τα αμαξια.Το "προβλημα" με τον μεταβλητο ειναι πολυ ευκολο να λυθει οποτε το αφηνουμε εκτος.
Το κομματι "τουρμπο" ειναι πολυ περιεργη ιστορια.Πχ τα T jet δεν περνουν αεριο για ολο το ευρος στροφων τους.Οσο το πας νορμαλ (πολη-ταξιδι κλπ) δεν εχει κανενα θεμα.Μολις το πατησεις λιγο καλα........αναβουν ολα μεσα και σε βγαζει safe mode.H ΕCU του LPG (ανεξαρτητου μαρκας) δεν μπορει να ακουλουθησει την μαμα χαρτογραφιση.Αυτο συμβαινει σε πολλα τουμπακια νεας γενιας.Τα κλασσικα 20VT VAG........δεν εχουν τετοια κομπλεξ.Εχουν αργο εγκεφαλο και μπορουν να συνεργαστουν αψογα.
2ο προβλημα που συνηθως ειναι αυτο που βλεπουμε περισσοτερο ειναι οι καμμενες βαβλιδες.
Οσο δεν εχουν υδραυλικες (και ειναι παρα μα παρα πολλα ακομα και σημερα) χρειαζονται πρωτα ρυθμιση και μετα μετατροπη.(ΤΟΥΟΤΑ,ΜΑΖDA,FORD,SUZUKI,VOLVO κλπ).Και μαλιστα δεν ρυθμιζουνε με κλασσικα κοκορακια αλλα με πλακακια (οπως τα παλια FIAT)
O λογος απλο.Μενουν ανοιχτες οι βαλβιδες (πολυ μικρο διακενο αναμεσα ωστηριου και αμυγδαλου δλδ) με αποτελεσμα να τις καψει.Κατα την επισκευη υπαρχει η μοδα να βαζουν "ενυσχυμενες βαλβιδες για χρηση με αεριο.........." (βοηθεια μας)
Επισης υπαχουν κινητηρες οπως τα NISSAN τα οποια δεν καινε απλα βαβλιδες αλλα παθαινουν ζημια σε εδρες,οδηγους κλπ οποτε παμε μεχρι και αντ/ση κεφαλης.(δεν αντεχουν τα μεταλλα στις υψηλες θερμοκρασιες του αεριου).
Και φυσικα σε ολα αυτα δεν παιζει ρολο τοσο η τοποθετηση οσο ο προγραμματισμος.
Ολα τα σοβαρα κιτ σου δινουν επιλογες οπως γυρισμα σε αεριο Χ στροφες (πχ να μπαινει μετα τις 1000 οποτε στο ρελαντι να ψεκαζει βενζινη) γυρισμα σε βενζινη Χ στροφες (πχ πανω απο τις 4500 να γυρναει βενζινη) ποσοστο % ψεκασμου βενζινης στο πληρες φορτιο (αποτομο η σανιδα γκαζι δλδ) και φυσικα ο χαρτης αεριου να ειναι οσο το δυνατον πιο κοντα στον χαρτη βενζινης.
Ειναι τοσα πολλα τα "πρεπει" που θελει να ακολουθησει καποιος για να κανει μια σωστη τοποθετηση (οσο ετοιμα και να ειναι τα πραγματα) και αλλα τοσα τα "πρεπει" που εχει να κανει ο κατοχος που στο 99% τον περιπτωσεων φταιει ενας απο τους 2 και οχι το κιτ.
Ποσοι κατοχοι πχ πληρωνουν 20αρικα για αλλαγη στα φιλτρα ανα 10.000χλμ,ποσοι δινουν 20αρικα για τα ενυσχυτικα που πρεπει να ριξουν στην δεξαμενη αεριου και βενζινης (συνηθως για λυπανση του κυκλωματος) και φυσικα ποσοι ακολουθουν απλες οδηγιες οπως οτι μετα απο ταξιδι και λιιιγο πριν φτασεις αστο 20χλμ να παει με βενζινη.
Το κιτ φταιει οταν εχεις διαροες απο κομματια του (πχ φιλτρα πνευμονες κλπ) οταν εχει προβλημα με τα ηλεκρικα του (ECU-MAP-ηλεκτροβαλβιδες-καλωδιωσεις).

Οπως καταλαβενετε το "να το κανω αεριο" ειναι το μονο ευκολο.Ελαχιστοι ειναι αυτοι που ξερουν τι κανουν και ακομα πιο λιγοι αυτοι που δεν θελουν απλα να παρουν "την δουλεια" αλλα να θελουν να κανουν σωστη δουλεια και ελαχιστοι οι κατοχοι που ακολουθουν τις οποιες οδηγιες.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από cmosfxx » Τρί Νοέμ 25, 2014 12:41 am

Σωστοτατος ;)

Αμα βάλει κάποιος το σωστό κόστος με σοβαρά ΚΙΤ (λέμε τωρα... Σε σχέση με τους εγγεφαλους του αυτοκινητου ειναι Game Boy ολα) και εναν σοβαρό εγκαταστατη και προγραμματιστή (όπως είπα αυτοί που κάνουν auto-calibration δλδ όλοι, ειναι καταδικασμένοι)
Βάλει και το κόστος συντήρησης του συστήματος
Ας πούμε πως θα ειναι και τυχερός και δε θα χαλάσει τιποτα σύντομα

...

Πρεπει να κανει ΠΟΛΛΑ χλμ για να πει οτι αξίζει κατι τέτοιο. Αλλιώς έπεσε θύμα της υποτιθέμενης οικονομίας.
(Καλα εχω ακούσει και με πολυ χειρότερα όπως δουλεύει καλυτερα ο κινητήρας πιο καθαρός κτλ χαχαχαχ σε ενα cng εργοστασιακό ίσως)

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Gazofonix » Τρί Νοέμ 25, 2014 11:15 am

Για το πιο "καθαρος κινητηρας" εχουν δικιο.Το βλεπω ειδικα στης αλλαγες λαδιων και μπουζι.
(ολοι εχουν κρατησει το το ιδιο προγραμμα συντηρησης ανα 10.000χλμ)
Τα λαδια ειναι πιο καθαρα,τα μπουζι επισης.Η παγιδα ειναι να μην πεις "θα τα κρατησω πιο πολυ γιατι ειναι καλα".Εκει το εχασες το παιχνιδι.
Στο θεμα προγραμματισμου τωρα.Το auto-calibration ειναι μεγαλη ευκολια.Το βαζεις να κανει μονο του εναν χαρτη με μια απλη λογικη.Βουλευει βενζινη,αντιγραφει στον εγκεφαλο αεριου,δουλευει αεριο,διωρθωνει (το κανει σε ρελαντι και περιπου 2500-3000rpm) και σου ετοιμαζει εναν ωραιοτατο χαρτη.Και εκει ξεκιναει η διαφορα του "μαστορας με @@ και @@ μαστορας".Αμα το αφησεις ως εχει επαιξες και εχασες.Αν ομως κατσει να ασχοληθεις λιγο κοιτωντας πιεσεις,καυσαερια,λαμδα κλπ τοτε μπορεις να φερεις αυτον τον χαρτη παρα πολυ κοντα στον εργοστασιακο.Εκει ειναι και ολη η μαγκια στον προγραμματισμο.
(το αν μπορει μετα ο εγεφαλος του αεριου να ακουλουθησει τον εργοστασιακο ειναι αλλο θεμα -οπως στα T jet-)

Οσο για την οικονομια...........μεχρι 15.000 τον χρονο μενεις σε βενζινη,απο κει και περα πας σε LPG-CNG μεχρι τις 25.000 και μετα..........diesel.Ολα ειναι θεμα αποσβεσης κοστους κτισης ή μετατροπης.
Εχουμε περασει αεριο σε matiz 850cc με μεσο ορο..........6000/χρονο.Αυτο το πραγμα δεν θα κανει αποσβεση ποτε.Εχουμε βαλει και σε Megane 1.6 με 30.000/χρονο.Αυτο εκανε αποσβεση. αλλα και παλι το κοστος μετακινησης ειναι μεγαλο.........
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από cmosfxx » Τρί Νοέμ 25, 2014 8:43 pm

Συγνωμη, ναι αυτο ηθελα να πω οτι λογο οτι δε μαυριζουν λογο βενζινης (και τιποτε αλλο) μπορεις να τα κρατησεις πολυ παραπανω ωστε να γλυτωνεις το service = μεγα λαθος και το λενε πολλοι αυτο ωστε να πεισουν.

Σχετικα με το χαρτη αν εχεις δει καποιον εγκαταστατη με @@ρια να ρυθμιζει σωστα κοιτωντας ολα δυναμομετρημενα κτλ. οπως εξωτερικο πριν βγει το αμαξι δρομο για 1ο τεστ εγω θα ξαναβαλω αεριο.

Για τα νουμερα που ειπες πολυ σωστα μελετημενα καποιοι ομως τρωνε τετοια παπατζα που νομιζουν οτι ακομα και με 6000-7000/ετος εχουν κερδος γιατι με 30-40 ευρω θα γεμισει η μπουκαλα. Αλλα ισως και να εχουν με τα κιτ των 300-400ευρω :) :) ( για ΠΟΣΟ ομως ? ;) )

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Gazofonix » Τετ Νοέμ 26, 2014 12:52 am

Κοιτα αεριο σαν "τοποθετηση" δεν περναω με τα χερακια μου.
Ελα μου ομως που στο τελος..........παλι εγω πληρωνω λαλακιες απο μαστορια.
Παραδειγματα?Οσα θες.Τσακισμενα σωληνακια παροχης,σωληνες νερου που ακουμπανε στα βεντιλατερ και λιγο λιγο σκορπανε (ποσο τεχνη θελει για να σκεφτεις οτι ΔΕΝ πρεπει το σωληνακι νερου η αεριου να ακουμπαει σε καποια σκληρη επιφανεια με γωνια γιατι θα το κοψει λογο κραδασμων)χαρτογραφησεις που ειναι ΟΤΙ νανε (μακαρι να ειχαν κρατησει την αυτοματη ρυθμιση) κλπ
Οποτε τι γινετε στο τελος?Καθεσε,μαθαινεις,λες οτι δεν ξερεις τπτ (μπας και γλυτωσω τπτ) και στο τελος το φτιαχνεις και λες οτι νανε δικαιολογια για πορισμα (μην νομιζουν οτι ξερεις κιολας)

Οσο για το αεριο στο GP .........ελα Καστορια να πιουμε κανα τσιπουρο,να τσακισουμε κανα κοψιδι,να πιουμε καφεδακι στην λιμνη και απο εδω θα φυγεις............χωρις αεριο.
Το GP ΔΕΝ περνει αεριο εκτος αν το θες για να το δουλεψεις απο το ρελαντι μεχρι τις 3000rm Και παντα με τερμα χαλαρο γκαζι. (συνθηκες μποτιλιαρισματος δλδ)
Ακομα και τις προαλες που μιλουσα με εναν και ελεγε ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩ μπορωωωωω και εχω βαλει του λεω ρε μαστορα και τι κανει οταν παταει το γκαζι στο πατωμα?Ε μου λεει εκει το εχω να γυρναει βενζινη............και επισης γυρναει βενζινη μετα της 3500...... :P
(Ωραια φαση ε?Εχεις LPG υπο κανονες και με οδηγιες χρησης)

Για την οικονομια απο την αλλη σημερα το απογευμα μιλαω με φιλο στο τηλ (εχει Scenic 1.6 16V με VVT) και με λεει θελω να το δωσω (εχει κανει και 250.000 και απο τις 140 εχει αεριο χωρις το παραμικρο προβλημα) και τι να παρω?Κατι που να μπορω να του βαλω και αεριο.
Ποσα χλμ κανεις τον χρονο?30-35.000 με λεει........και απο το απογευμα ψαχνει για diesel. :lol: Kαι κατα συμπτωση για αυριο εχω κλεισμενο ενα ραντεβου για service στο κιτ αεριου ενα αλλο αμαξι που εχει κανει 15.000 μεσα σε 3 ολοκληρα χρονια.Τρελλη οικονομια το αεριο (το πληρωσε και 950ε)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
cmosfxx
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 3:27 am
Τοποθεσία: Χανιά-θες/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από cmosfxx » Κυρ Νοέμ 30, 2014 4:48 am

:) Εχω και χειροτερους που νομιζουν οτι κανουν οικονομια. Αλλος εχει λεει και ειδικο λαδακι για τις βαλβιδες (ΧΑΧΑΧΑ εγινε μην το αναλυσω αυτο καλυτερα) βαζει λεει και ενα προσθετο ανα καποια γεμισματα στην μπουκαλα για προστασια, τρωει και λιγο βενζινη να δουλευουν τα μπεκ, μετα απο τις 3500 μπαινει βενζινη για προστασια απο θεμοκρασιες, ρελαντι παλι λεει δεν ειναι και σωστο το αεριο........ενταξει εγινε τι αλλο να πω? Ας κατσουν να σκεφτουν το πραγματικο κοστος μονοι τους.

Τα ξερω για το GP τι παιζει και με τρελαινει που βλεπω ακομα χασαπηδες να περνανε συστηματα σε αυτα τα αμαξια χωρις να εχουν την παραμικρη ιδεα.

Εβαλαν και χαρατσι τωρα ακουσα για την αλλαγη της αδειας ε? χαχαχα γελαω μονο.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Νοέμ 30, 2014 10:34 am

Kαι ομως υπαρχει GP εδω μεσα ΜΕ αεριο.Το πηρε μτχ (και μαλιστα ειναι φιλου που δουλευε στην Fiat) και το παιδι ρωτουσε τι και πως για το αμαξι.Εχει βρει την χαρα του μιας και κανει πολλα χλμ μεσα στην πολη.Το παει τερμα υποπιεση,εχει μια 12αδα αυγα κατω απο το γκαζι και ειναι ολα οκ.Μια φορα το ξεχασε και πατησε και σβηνανε λαμπακια κανα 2 ωρες......... :P
Οπως και να το κανουμε.Δεν εχουν ολα τα αμαξια προδιαγραφες για να καψουν αεριο.Αυτο δεν μπορει να το καταλαβει πολυ κοσμος οποτε και εχει απειρα προβληματα.(και εξοδα απο ζημιες φυσικα)
Περνεις ενα Renault και εχει απο την μανα του θεση διπλα στην ταπα βενζινης για να βαλεις ταπα αεριου,εχει στο καντραν ενδειξη για LPG,εχει υδραυλικα ωστηρια και βαλβιδες-οδηγους-κεφαλη που αντεχουν σε οτι θες.Μεχρι και το προγραμμα αντ/κων τους εχει παραμετρους (πχ αν θελεις ρεζερβουαρ η αντλια) για LPG.Aυτο οτι και να το κανεις.........θα δουλεψει.Οσο χασαπης και να ειναι καποιος.
Εχεις απο την αλλη τα Nissan.Χαρτινα μοτερ δεν αντεχουν ουτε γκαζακι βουτανιου στο πορμπαγκαζ.Και ομως ακομα και σημερα εχει κοσμο που βαζει αεριο σε αυτα.Η που κοιταει να παρει τζιπακι Nissan με ετοιμη την εγκατασταση (το 99% ειναι ηδη επισκευασμενα και τα πουλανε κακην κακος......)
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Άβαταρ μέλους
jimfan007
Νικολάκης
Νικολάκης
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Πέμ Απρ 17, 2008 6:45 pm

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από jimfan007 » Κυρ Νοέμ 30, 2014 4:15 pm

καλησπέρα παιδια τυχαια διαβασα όλα αυτά που γράφονται εδώ για το αεριο . εμεις προσωπικα στην οικογενεια εχουμε δυο αμαξια με αεριο πανω από 3 χρονια. το ένα το δικο μου Grande punto t-jet και στο άλλο octavia 5 rs και τα δυο αμαξια Turbo. στο δικο μου δεν εχω αντιμετψπισει κανενα απολυτως πρόβλημα εχω κανει περιπου 30000 χλ στα ταξίδια αρκετες φορες το πηγαινω οσο παει και δεν μου αναβει τιποτα κανενα λαμπακι όπως διαβασα παραπανω. το μονο πρόβλημα που εχουμε αντιμετωπισει είναι ότι στο octavia καηκε η αντλια βενζίνης επειδη βαζαμε σπανια βενζινη χωρις αυτό να σημαινει ότι φταει το αεριο απλα δεν μας το ειχαν πει. Εγω αυτό που θελω να σας πω είναι ότι οντως χανει λιγο στις επιδοσεις και οντως αυξάνεται η καταναλωση. το Α και το Ω πιστευω είναι ο ανθρωπος που θα στο βαλει και μετα όλα τα υπολοιπα και μην ξεχναμε πως ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.με ένα ακριβο κιτ δεν πιστευω να παθεις ποτε τιποτα.

Άβαταρ μέλους
Gazofonix
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8014
Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη

Re: Υγραέριοκινηση-Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Gazofonix » Κυρ Νοέμ 30, 2014 7:38 pm

Το T jet δοκιμασες να το πατησεις ποτε απο χαμηλα με τερμα γκαζι ενω εχεις το αεριο?
Εκτος αν ο τυπος που το προγραμματισε το εχει κανει να βγαινει εκτος (εσυ δεν καταλαβενεις την διαφορα επειση δεν σβηνει το οργανακι του αεριου) οποτε εκει φυσικα και δεν σου δημιουργει καποιο θεμα.
Οσο για το RS αν θυμαμε καλα για TFSI,Tsi υπαρχει μονο μια μαρκα που μπορει να τοποθετησεις και πρεπει να πληρωθηκε ακριβα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες :wink:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”