Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Ιούλ 23, 2014 8:25 am

καμία μάρκα σε gel ; exide, maximma(πως λέγονται)


μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Ιούλ 23, 2014 8:40 am

βρήκα αυτό. ισχύει αυτό που λέει πως πάιρνεις μόνος την μπαταρία της βάζεις μόνος σου υγρά και τη φορτίζεις μόνος σου. στο τέλος της δημοσιευσης του
"Υπάρχει, γενικώς, μια απορία: Γιατί όταν αγοράζουμε ένα καινούργιο αυτοκίνητο η εργοστασιακή του μπαταρία κρατάει ίσως και 7 χρόνια, ενώ όταν την αντικαθιστούμε αισθανόμαστε πολύ τυχεροί όταν αυτή μπαίνει στον τρίτο της χρόνο; Σίγουρα μαγικά δεν υπάρχουν, αλλά ούτε και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων τοποθετούν στα αυτοκίνητα που βγαίνουν σε παραγωγή μπαταρίες από άλλο… πλανήτη. Η εξήγηση υπάρχει και είναι απλή, την οποία, όμως, αν ρωτήσετε δεν θα σας την πουν. Ας δούμε, όμως, πρώτα τα είδη των μπαταριών.

Μπαταρίες υπάρχουν τεσσάρων ειδών:

1.Οι μπαταρίες μολύβδου-αντιμονίου.
Είναι οι συμβατικές μπαταρίες με τα στοιχεία μολύβδου και τον υγρό ηλεκτρολύτη (διάλυμα θειικού οξέος), αυτές που ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών και προσθέτουμε όταν χρειάζεται. Οι ιδιότητες αυτού του τύπου μπαταριών (για την ακρίβεια τα μειονεκτήματά τους, για τα οποία και σχεδόν καταργήθηκαν) είναι:

α. Κατά την φόρτιση-εκφόρτισή τους παράγονται εκρηκτικά αέρια με πιο επικίνδυνο το υδρογόνο. Έτσι η επικινδυνότητά τους είναι μεγάλη όταν ο χώρος που βρίσκονται δεν αερίζεται επαρκώς (βλέπε camper).

β. Αφήνουν αναθυμιάσεις οι οποίες είναι διαβρωτικού τύπου (όξινες).

γ. Έχουν μεγάλο βαθμό αυτοεκφόρτισης. Δηλαδή, η χρονική περίοδος ακινησίας τους δεν πρέπει να ξεπερνάει τον ένα μήνα, ενώ μετά από μια ολοκληρωτική αποφόρτιση είναι πολύ πιθανή η αχρήστευσή τους.

δ. Παρουσιάζουν λειτουργικά προβλήματα στις ταλαντώσεις και στους κραδασμούς.

ε. Πέραν του ενός μηνός ακινησίας παθαίνουν θειίκωση (Sulfation), δηλαδή καταστρέφεται η ενεργή μάζα των πλακιδίων τους.

Και ενώ αυτού του είδους οι μπαταρίες ήταν καλές (και φτηνές) για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες και δεν εγκυμονούσαν κινδύνους έκρηξης ή πυρκαγιάς αφού η θέση τους ήταν σε ανοιχτό περιβάλλον, για τα μηχανοστάσια των σκαφών αλλά και για το «σπίτι» του camper θεωρούνται εντελώς ακατάλληλες (επικίνδυνες)

2. Οι μπαταρίες με υγρά, κλειστού τύπου.

Αυτές έχουν τις εξής ιδιότητες :

α. Δεν αφήνουν αναθυμιάσεις.

β. Έχουν άμεση και δυνατή απόδοση ισχύος ρεύματος (ανταποκρίνονται σωστά στις ανάγκες εκκίνησης της μίζας.

γ. Δεν είναι βαθιάς εκφόρτισης.

3. Οι μπαταρίες AGM (Absorbed Glass Matted). Είναι χωρίς υγρά, αφού το διάλυμα του θειϊκού οξέος είναι απορροφημένο στους διαχωριστές (battery separators).

4. Οι μπαταρίες GEL.

Οι ιδιότητες των μπαταριών AGM και GEL είναι:

α. Έχουν ελάχιστο βαθμό αυτοεκφόρτισης. Στους 20°C η λειτουργική τους διάρκεια σε ακινησία είναι 10-12 μήνες, η οποία, όμως, μειώνεται κάπως με τις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας.

β. Δεν παράγουν εκρηκτικά αέρια ούτε αναθυμιάσεις.

γ. Η λειτουργικότητά τους δεν επηρεάζεται από τη θέση τοποθέτησής τους, εκτός από κάποιους τύπους που δεν πρέπει να τοποθετούνται ανάποδα (upside down).

δ. Είναι πολύ ανθεκτικές σε κραδασμούς και ταλαντώσεις.

ε. Αποδίδουν μεγαλύτερη ισχύ ρεύματος εκκίνησης και έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα από ίδιας ονομαστικής ισχύος συμβατικές ενώ συνδυάζουν και την βαθιά εκφόρτιση (οι GEL υπερτερούν σ’ αυτό το χαρακτηριστικό των AGM.αλλά με μειονέκτημα το αρκετά μεγαλύτερο κόστος τους).

Σύγκριση μεταξύ AGM και GEL

α. Οι AGM έχουν το μικρότερο βάρος και είναι φθηνότερες από τις GEL.

β. Οι GEL έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, κοστίζουν ακριβότερα από τις AGM ενώ όταν λήξει η ζωή τους αυτό θα συμβεί με… ξαφνικό θάνατο.

Ο χαμηλός βαθμός αυτοεκφόρτισης των AGM και των GEL οφείλεται στην κατασκευή μιας νέας γενιάς πλακιδίων από κράματα μολύβδου-ασβεστίου (Pb-Ca), μολύβδου-κασσιτέρου (Pb-Sn) και καθαρού μολύβδου-κασσιτέρου (purePb-Sn).

Όπως αντιλαμβάνεστε, αλλά και όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα, οι συμβατικές μπαταρίες μολύβδου-αντιμονίου τείνουν να εξαφανιστούν από τη γενικότερη χρήση και δεν τις συστήνει πια κανείς.

Αυτοί είναι οι γενικοί κανόνες. Ωστόσο, στο camper έχουμε μια ιδιαίτερη ανάγκη: Τη μπαταρία του «σπιτιού» δεν τη θέλουμε «δυνατή» στην εκφόρτιση, αλλά να αποδίδει το ρεύμα της σε μεγάλη διάρκεια. Δηλαδή, για το «σπίτι» του camper χρειαζόμαστε μπαταρία «βαθιάς» εκφόρτισης. Συνεπώς θα πρέπει να αποκλείσετε και τις κλειστού τύπου με τα υγρά (για τις πρώτες δεν το συζητάμε).

Και πάμε τώρα σ’ αυτό που ανέφερα στην αρχή, τη μικρή σχετικά ζωή της μπαταρίας που αντικαθιστά την εργοστασιακή. Θεωρητικά, μια μπαταρία AGM και περισσότερο η GEL, δεν θα πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από την εργοστασιακή, αν είναι «φρέσκια». Δηλαδή, αν ο πωλητής της μπαταρίας AGM ή GEL σας προμηθεύσει μπαταρία που το… ταξίδι της από τον κατασκευαστή μέχρι τον καταναλωτή δεν ξεπερνάει τους 2-3 μήνες, τότε η μπαταρία δεν θα έχει καμία διαφορά από την εργοστασιακή. Αν, όμως, από την έξοδό της από το εργοστάσιο έχει περάσει από το στάδιο της πλήρους αποφόρτισής της και φορτίστηκε πριν δοθεί στον καταναλωτή, τότε η ζωή της έχει μειωθεί σημαντικά. Δηλαδή, είναι θέμα τύχης τι ηλικίας μπαταρία θα σας δώσουν.

Και ενώ όσον αφορά στις μπαταρίες AGM και GEL η ζωή της αντικαταστάτριας μπαταρίας είναι θέμα τύχης, στις κλειστού τύπου με υγρά είναι στο χέρι σας να πάρετε μπαταρία εφάμιλλη της εργοστασιακής, και να πώς

Όταν πάτε να αγοράσετε τέτοιου τύπου μπαταρία μη δεχτείτε να πάρετε μια έτοιμη, έστω κι αν σας τη δίνουν στο κουτί της. Οι μπαταρίες αυτές εισάγονται σφραγισμένες και κενές από υγρά, με τα υγρά, και αυτά σφραγισμένα, σε ειδικές θήκες. Ζητήστε να σας δώσουν έτσι τη μπαταρία, στην οποία εσείς θα τοποθετήσετε τα υγρά. Και αφού το κάνετε αυτό, θα την αφήσετε να κρυώσει τελείως (μόλις βάλετε τα υγρά η μπαταρία θα αρχίσει να ζεσταίνεται). Στη συνέχεια θα την βάλετε σε αργή φόρτιση, όσο πιο αργή γίνεται (με ένα πολύ μικρής ισχύος φορτιστή που θα βρείτε στα ειδικά καταστήματα και είναι φθηνός). Αφού φορτιστεί πλήρως (θα σας το δείξει η βελόνα του φορτιστή) θα την αφήσετε πάλι να κρυώσει και μετά θα την τοποθετήσετε στο αυτοκίνητό σας.

Αυτή είναι η αλήθεια για τις μπαταρίες και, όπως καταλαβαίνετε, το όφελος της δικής σας φροντίδας περιορίζεται μόνον στις μπαταρίες κλειστού τύπου με υγρά, αφού μόνον σ’ αυτές μπορείτε να επέμβετε και οι οποίες κάνουν μόνον για τον κινητήρα του camper. Για το «σπίτι» κάντε την επιλογή σας μεταξύ AGM και GEL και… κάντε το σταυρό σας."
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Ιούλ 23, 2014 8:56 am

το τελευταίο και υπογραμμισμένο ισχύει; μπορούμε να πάρουμε μία μπαταρία κλειστού αλλά όχι έτοιμη;
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Τετ Ιούλ 23, 2014 9:14 am

Θεωρητικα ναι.Αλλα αν δεις ομως καποιες κλειστου τυπου ,το καπακι που καλυπτει τις τρυπες ειναι ΚΑΙ κολλημενο.Οποτε σε αυτες δεν κανεις τιποτα (καποιοι τις βαφτιζουν και gel) .Στις υπολοιπες ,ναι ριχνεις εσυ τα υγρα κανονικαή ο εμπορος οταν την παρεις. Θεικωση παθαινουν και οι ανοιχτου και οι κλειστου -αν ανοιξεις μια χαλασμενη κλειστου θα καταβεις τι λεω για τον μοβυβδο τους.

Στο θεμα της φορτισης,αφου ριξεις τα υγρα και την αφησεις κανα 20λεπτο ή και μισαωρο χωρις το καπακι ,την καπακωνεις και την μετρας.Αναλογως της τασης που θα δειξει ισως χρειαστει φορτισηΑναφορικαμε την τιμη,αλλο 50 για την 55ah για 4-5 χρονια(ή και παραπανω) και αλλο 300 (αν οντως εχει τοσο).

Και μια τελευταια παρατηρηση .για να κρατησει 7 χρονια μπαταρια ,θα πρεπει το αμαξι να μπαινει σε γκαραζ,να μην κανει εκκινησεις με -10C (μια φυσιολογικη τιμη χειμωνιατικου πρωινου για εδω που μενω) κτλ.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Ιούλ 23, 2014 9:18 am

αυτός είναι καλός φορτιστής ; λέει πως είναι τριών σταδίων.http://www.moraitopoulos.gr//einhell-bt-bc-2d.html
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Τετ Ιούλ 23, 2014 9:26 am

[quote="P.A.D.R.C"]
Στο θεμα της φορτισης,αλλο 50 για την 55ah για 4-5 χρονια(ή και παραπανω) και αλλο 300 (αν οντως εχει τοσο).

quote]
αυτό δεν το κατάλαβα. μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο; και κάτι τελευταίο. στα πρήζω ναι!!!!!
εάν πάρω μία μπαταρία και βάλω εγώ το υγρό της ,χωρητικότητα 55ah μπορώ να χρησιμοποιήσω ρεύμα φόρτισης στα 2 A ή και χαμηλότερα ή πρέπει οπωσδήποτε να είναι το ελάχιστο 10% της χωρητικότητας της.δηλάδη ο τύπος παραπάνω που λέει να φορτίζουμε όσο πιο χαμηλά μπορούμε εννοεί να φορτίζουμε και στο 1Α ΟΠΟΙΑΣΔΉΠΟΤΕ ΧΩΡΗΤΙΚΌΤΗΤΑΣ μπαταρία; γιατί μερικοί φορτιστές λένε για παράδειγμα στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.
"ρέυμα φόρτισης από 2-6Α για 2-20ah
6-10Α για 20-60ah."
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιούλ 24, 2014 8:53 am

Καλος δειχνει αλλα ειναι αργος πολυ .Και αν του δωσεις καμμια παλιοτερη μπαταρια που μπορει να της εχει μεινει λιγη ψυχη,αλλα απλως εμεινει ξεφορτιστη για καποιο διαστημα μπορει να μην στην φορτισει (καταραμμενα chip).
Eπισης ποιος μπορει να μεινει χωρις μπαταρια 2 μερες γιατι θα την εχει στο φορτιστη ;-)

Ριξε μια ματια σε αυτες της οδηγιες (ειναι απο μηχανη αλλα το concept δεν αλλαζει):
Εικόνα

Τελος ,καποιοι καινουργιοι φορτιστες που εχουν και παλμους και ισχυριζονται μεγαλυτερη διαρκεια ζωης,αν κανει καποιος το λαθος και τους βαλει μια δουλεμενη μπαταρια ,να ειναι σιγουρος 101% πως θα την χαλασει πριν την ωρα της .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Πέμ Ιούλ 24, 2014 10:57 am

δεν τη βγάζω τη φωτογραφία ρε γαμώτο. ευχαριστώ πάντως.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιούλ 24, 2014 1:32 pm

PDT_Armataz_01_05 δεν ξερω γιατι.
κανε δεξι κλικ και save image as για να την δεις απο το pc σου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Πέμ Ιούλ 24, 2014 2:13 pm

μπυ φαίνεται απλώς δε βγάζω τα γράμματα. κα΄νω λίγο ζουμ αλλά αλλοιώνονται πριν προλάβα να διακρινω οδηγίες.
και κάτι τελευταίο για να μη στα πρηζω άλλο. πες πως την φορτίζω την μπαταρία με 2Α (χωρητικότηα 55AH) και μπορώ να περιμένω 30 ώρες επειδή έχω και άλλη μπαταρία , μπορώ να το κάνω ή θέλω παραπάνω ρεύμα οπωσδήποτε;
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Ιούλ 24, 2014 2:42 pm

Mπορεις να το κανεις.Απλα αν δεν απατωμαι το σωστο ειναι μια μπαταρια να την φορτιζεις με σταθερη ταση και οχι με σταθερο ρευμα,πραγμα που δεν το κανουν οι περισσοτεροι φορτιστες.
Παντως τα 2Α ειναι ενταξει.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
sotirisk
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 992
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 18, 2007 5:52 pm
Τοποθεσία: Copenhagen/Denmark
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από sotirisk » Παρ Δεκ 05, 2014 8:37 am

Λέω να τσιμπήσω αυτή:
http://first.skroutzstore.gr/p.Mpataria ... 9a344ae0b3

Είναι η καλύτερη που βρήκα που χωράει στο κουτί και απ'ότι είδα την έχουν κι άλλοι παραπάνω στο thread.

Αυτή που έχω δεν έχει πρόβλημα (μάρκα dominator ή κάτι τέτοιο) αλλά επειδή είναι 4μιση ετών ίσως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου (και με έχει αφήσει 2-3 φορές στο παρελθόν = κρύο - βέβαια με φόρτιση επανήλθε και δουλεύει ακόμη).
Citroen C5 THP Exclusive 1.6T@180ps
Alfa Romeo Mito 1.3 Multijet 90ps - Daily Driver (Sold)
Fiat Punto Sporting 1.4 Mk2b - Sold 2019
Fiat Stilo Abarth 2.4 Selespeed RHD - Cuore Sportivo - (Sold)
VW T1 Split 1.3 - To be restored - Parked

Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Παρ Δεκ 05, 2014 9:15 am

γενικώς αν το ψάξεις για τις s5 ή τις αντίστοιχες αυθεντικές της varta οι απόψεις διήστανται. άλλοι έχουν καλά λόγια να πουν και άλλοι ποτέ ξανά. τελικώς μου φαίνεται μία από τα ίδια και αυτή χωρίς κατι το ιδιαίτερο. εάν είσαι τυχερός και δεν έχει αποφορτιστεί πριν τη βάλεις τότε θα την γλυτώσεις. εμένα είναι το παλιότερο μοντέλο της s5 ,η varta silver. τώρα μπαίνει στο τρίτο χρόνο. πριν λίγο καιρό πηγα να την μετρήσω γιατί πίστευα πως ψόφαγε αλλά τελικώς ήταν στο 90%. άσε που όταν την πρωτοέβαλα δεν τη φόρτισα σωστά . την έβαλα πάνω και αντί να κάνω καμιά βόλτα για κανένα μισάωρο μετά από 5 λεπτά μπήκε το αυτοκίνητο γκαράζ και χρησιμοποιήθηκε μετά από εβδομάδα. επομένως τουλάχιστον για μένα μπορώ να πω πως μέχρι τώρα βγήκε καλή. πάντως εάν το αυτοκίνητο σου έχειπολλά ηλεκτρικά πάνω , τότε αυτη που κοιτάς είναι μία χαρά. εάν πήγαινες να βαλεις καμία black τότε θα είχες προβληματα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

panos2
Μαθαίνω να στρίβω.
Μαθαίνω να στρίβω.
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: Δευ Ιουν 16, 2008 9:31 pm
Τοποθεσία: xalandri

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από panos2 » Τρί Δεκ 23, 2014 10:45 pm

εμεινα απο μπαταρια σημερα,5χρονια και 7 μηνες με εβγαλε η huzel 52ah.ειχε αρχισει σημαδια κοπωσης ομως οποτε ημουν προετοιμασμενος.εβαλα τελικα varta blue 52ah.τωρα ποσο θα κρατησει αγνωστο.

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Μάιος 30, 2018 4:10 pm

Οι WINNER μπαταρίες είναι καλές; Τις προτείνετε;

Επίσης, τα αμπέρ/ρεύμα κρύας εκκίνησης, όσο πιο μεγάλο είναι (δηλαδή, πιο κοντά στα Ah της μπαταρίας), τόσο το καλύτερο; Για παράδειγμα, μια μπαταρία (χωρίς Start-Stop) που έχει 60 Ah, είναι καλυτερο να έχει 600 CCA A(EN) αντί για 540 CCA A(EN);

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”