Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Ρώτηστε εδώ τις απορίες που έχετε όσον αφορα τα τεχνικά θέματα.

Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
GDRIVER
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1752
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από GDRIVER » Δευ Σεπ 23, 2013 10:10 pm

varta δεν ξαναβάζω ούτε με σφαίρες. δυο μπαταρίες της σε 2 χρόνια. η black 57ah silver 62ah. σχέδον 1 χρόνο η κάθε μία με το ζόρι. κανείς μία πρόταση για t-jet; το λιγότερο όμως 55ah και με πολύ καλό ρεύμα εκκίνησης.


μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης

Άβαταρ μέλους
kouf_kouf
Έβγαλα το Ν
Έβγαλα το Ν
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τετ Αύγ 21, 2013 12:45 pm
Τοποθεσία: Καπανδρίτι Αττικής - Τρίκαλα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από kouf_kouf » Τρί Σεπ 24, 2013 3:38 pm

Φίλε μου εγώ στο t-jet έχω βάλει την bosch 54ah. Την έχω τρία χρόνια και είναι κομπλέ.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Σεπ 27, 2013 9:03 pm

Akhs καλα τα γραφεις αλλα μερ 65Α δυναμο η 77αρα ειναι υπερβολη σαν την 74αρα που φοραω εγω.Απλα εγω την απεκτησα τζαμπα απο το diesel ;-)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από rxbkrs » Τετ Οκτ 02, 2013 10:26 pm

Το ρεύμα εκκίνησης που ακριβώς βοηθάει;

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Πέμ Οκτ 03, 2013 4:43 pm

Στην εκκινηση .Στιγμιαια εχεις περισσοτερα "Α" διαθεσιμα να σου γυρισουν την μιζα.Ετσι ειναι πιο ευκολη η εκκινηση σου ακομα και οταν εχει κρυο.

Προσωπικα θεωρω πως οταν εχεις 2 ιδιας χωρητικοτητας συσσωρευτες ,αυτος με τα περισσοτερα Α εκκινησης ειναι πιο ενισχυμενος και αναμενω μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
Βεβαιως βασικη προυποθεση ειναι να μενουν ποτε απο ρευμα ,δλδ να εχουν ταση κοντα στο 13v.Οταν βλεπεις πχ 11,5v ή και 12v, τοτε ειναι "αδεια" η 12v μπαταρια και δυστυχως το θειο που σχηματιζεται πανω στις πλακες του μολυβδου την καταστρεφει γρηγορτερα (μικραινει η ζωη της).
Για αυτο ακομα και αν ξελιγωσουμε μια μπαταρια πρεπει να την φορτισουμε το συντομοτερο δυνατο (αφου πρωτα εχει κρυωσει) και οχι να αφησουμε να περασει καμμια εβδομαδα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από rxbkrs » Πέμ Οκτ 03, 2013 10:23 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Στην εκκινηση .Στιγμιαια εχεις περισσοτερα "Α" διαθεσιμα να σου γυρισουν την μιζα.Ετσι ειναι πιο ευκολη η εκκινηση σου ακομα και οταν εχει κρυο.

Προσωπικα θεωρω πως οταν εχεις 2 ιδιας χωρητικοτητας συσσωρευτες ,αυτος με τα περισσοτερα Α εκκινησης ειναι πιο ενισχυμενος και αναμενω μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
Βεβαιως βασικη προυποθεση ειναι να μενουν ποτε απο ρευμα ,δλδ να εχουν ταση κοντα στο 13v.Οταν βλεπεις πχ 11,5v ή και 12v, τοτε ειναι "αδεια" η 12v μπαταρια και δυστυχως το θειο που σχηματιζεται πανω στις πλακες του μολυβδου την καταστρεφει γρηγορτερα (μικραινει η ζωη της).
Για αυτο ακομα και αν ξελιγωσουμε μια μπαταρια πρεπει να την φορτισουμε το συντομοτερο δυνατο (αφου πρωτα εχει κρυωσει) και οχι να αφησουμε να περασει καμμια εβδομαδα..
Απο θέμα χωρητικότητας όμως; Τι παραπάνω πλεονεκτήματα φέρει η παραπάνω χωρητικότητα;

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Παρ Οκτ 04, 2013 8:46 am

Mεγαλυτερη διαρκεια.Αλλα αυτο καθοριζεται απο τις Αh και οχι το ρευμα εκκινησης.Για αυτο ενα αυτοκινητακι με μικρες αναγκες φοραει μικρη μπαταρια ενω ενα μεγαλο που εχει περισσοτερα ηλεκτρικα+μεγαλυτερο κινητηρα οπου η μεγαλυτερη μιζα του χρειαζεται περισσοτερο ρευμα για να γυρισει το βαρυτερο μπιελοστροφαλοβολαν .
Για αυτο θα δεις μπαταριες απο panda-punto mk2 να βγαζουν 3 ετη το πολυ ενω απο ενα bravo ή μια A-R 5-6 ή και παραπανω αν "κοιμαται" σε γκαραζ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από rxbkrs » Σάβ Οκτ 05, 2013 3:14 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Mεγαλυτερη διαρκεια.Αλλα αυτο καθοριζεται απο τις Αh και οχι το ρευμα εκκινησης.Για αυτο ενα αυτοκινητακι με μικρες αναγκες φοραει μικρη μπαταρια ενω ενα μεγαλο που εχει περισσοτερα ηλεκτρικα+μεγαλυτερο κινητηρα οπου η μεγαλυτερη μιζα του χρειαζεται περισσοτερο ρευμα για να γυρισει το βαρυτερο μπιελοστροφαλοβολαν .
Για αυτο θα δεις μπαταριες απο panda-punto mk2 να βγαζουν 3 ετη το πολυ ενω απο ενα bravo ή μια A-R 5-6 ή και παραπανω αν "κοιμαται" σε γκαραζ..
Εμένα για παράδειγμα, το αμάξι μου είχει απ'το εργοστάσιο μπαταρία με 50 Ah, και εγώ τώρα έχω με 62 Ah. Σκεφτόμουν η καινούρια μπαταρία που θέλω να βάλω να είναι απο 50-55 Ah.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Σάβ Οκτ 05, 2013 5:28 pm

Για ποιον λογο θελεις να κατεβεις?Δεδομενου πως πλεον εχεις και ενισχυτη..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από rxbkrs » Σάβ Οκτ 05, 2013 7:51 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Για ποιον λογο θελεις να κατεβεις?Δεδομενου πως πλεον εχεις και ενισχυτη..
Επειδή είχε 50 Ah μπαταρία απ'το εργοστάσιο, και ενισχυτή δικό του πάλι απ'το εργοστάσιο (τον οποίο τον απενεργοποίησα λόγω καινούριου ηχοσυστήματος), άλλα λόγω ότι νομίζω πως 62 Ah μπαταρία ίσως πάει πολύ για το εργοστασικαό δυναμό.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Οκτ 06, 2013 9:18 am

Καλα τα σκεφτεσαι ολα αυτα.Την 62αρα ποιος την τοποθετησε ομως PDT_Armataz_01_04?
Ο δυναμος σου ειναι τουλαχιστον 65Α οποτε μην ανησυχεις.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από rxbkrs » Κυρ Οκτ 06, 2013 12:53 pm

P.A.D.R.C έγραψε:Καλα τα σκεφτεσαι ολα αυτα.Την 62αρα ποιος την τοποθετησε ομως PDT_Armataz_01_04?
Ο δυναμος σου ειναι τουλαχιστον 65Α οποτε μην ανησυχεις.
Δεν ήξερα τότε τι να κάνω, κλπ. Μπορεί ο δυναμός μου να την σηκώνει, αλλα με 55άρα για παράδειγμα θα ζορίζεται λιγότερο;

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Οκτ 06, 2013 1:00 pm

H μεγαλυτερη μπαταρια εχει υπερ και εχει και κατα οπως σου ειπα νωριτερα.Σαφως και μια 55αρα ειναι πιο ξεκουραστη για αυτο.Βεβαιως το προβλημα τιθεται οταν για καποιο λογο "αδειασει" και χρειαστει να την φορτισει το δυναμο και οχι αν το παιρνεις καθε μερα το αμαξι και απλως η δουλεια της μπαταριας ειναι να μιζαρει για 2-3 δευτερολεπτα.Μετα αναλαμβανει το δυναμο εξαλλου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Άβαταρ μέλους
rxbkrs
Τρέχω σε αγώνες.
Τρέχω σε αγώνες.
Δημοσιεύσεις: 1985
Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από rxbkrs » Κυρ Οκτ 06, 2013 1:09 pm

P.A.D.R.C έγραψε:H μεγαλυτερη μπαταρια εχει υπερ και εχει και κατα οπως σου ειπα νωριτερα.Σαφως και μια 55αρα ειναι πιο ξεκουραστη για αυτο.Βεβαιως το προβλημα τιθεται οταν για καποιο λογο "αδειασει" και χρειαστει να την φορτισει το δυναμο και οχι αν το παιρνεις καθε μερα το αμαξι και απλως η δουλεια της μπαταριας ειναι να μιζαρει για 2-3 δευτερολεπτα.Μετα αναλαμβανει το δυναμο εξαλλου.
Μιάς και το ανέφερες, θυμάμαι πριν 4 χρόνια που έφυγα εκτός Αθηνών, άφησα σε ακινησία το αμάξι για 15 μέρες χωρίς να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας, και το αμάξι πήρε κανονικά εμπρός, χωρίς ιδιαίτερα ζόρια. Στο μιζάρισμα παίζει άμεσο ρόλο το ρεύμα εκκίνησης;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Κυρ Οκτ 06, 2013 1:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
P.A.D.R.C
Schumacher
Schumacher
Δημοσιεύσεις: 16442
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?

Δημοσίευση από P.A.D.R.C » Κυρ Οκτ 06, 2013 1:12 pm

Ναι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
Εικόνα
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB

Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις - Απαντήσεις”