Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
varta δεν ξαναβάζω ούτε με σφαίρες. δυο μπαταρίες της σε 2 χρόνια. η black 57ah silver 62ah. σχέδον 1 χρόνο η κάθε μία με το ζόρι. κανείς μία πρόταση για t-jet; το λιγότερο όμως 55ah και με πολύ καλό ρεύμα εκκίνησης.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- kouf_kouf
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 21, 2013 12:45 pm
- Τοποθεσία: Καπανδρίτι Αττικής - Τρίκαλα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Φίλε μου εγώ στο t-jet έχω βάλει την bosch 54ah. Την έχω τρία χρόνια και είναι κομπλέ.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Akhs καλα τα γραφεις αλλα μερ 65Α δυναμο η 77αρα ειναι υπερβολη σαν την 74αρα που φοραω εγω.Απλα εγω την απεκτησα τζαμπα απο το diesel
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Το ρεύμα εκκίνησης που ακριβώς βοηθάει;
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Στην εκκινηση .Στιγμιαια εχεις περισσοτερα "Α" διαθεσιμα να σου γυρισουν την μιζα.Ετσι ειναι πιο ευκολη η εκκινηση σου ακομα και οταν εχει κρυο.
Προσωπικα θεωρω πως οταν εχεις 2 ιδιας χωρητικοτητας συσσωρευτες ,αυτος με τα περισσοτερα Α εκκινησης ειναι πιο ενισχυμενος και αναμενω μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
Βεβαιως βασικη προυποθεση ειναι να μενουν ποτε απο ρευμα ,δλδ να εχουν ταση κοντα στο 13v.Οταν βλεπεις πχ 11,5v ή και 12v, τοτε ειναι "αδεια" η 12v μπαταρια και δυστυχως το θειο που σχηματιζεται πανω στις πλακες του μολυβδου την καταστρεφει γρηγορτερα (μικραινει η ζωη της).
Για αυτο ακομα και αν ξελιγωσουμε μια μπαταρια πρεπει να την φορτισουμε το συντομοτερο δυνατο (αφου πρωτα εχει κρυωσει) και οχι να αφησουμε να περασει καμμια εβδομαδα..
Προσωπικα θεωρω πως οταν εχεις 2 ιδιας χωρητικοτητας συσσωρευτες ,αυτος με τα περισσοτερα Α εκκινησης ειναι πιο ενισχυμενος και αναμενω μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
Βεβαιως βασικη προυποθεση ειναι να μενουν ποτε απο ρευμα ,δλδ να εχουν ταση κοντα στο 13v.Οταν βλεπεις πχ 11,5v ή και 12v, τοτε ειναι "αδεια" η 12v μπαταρια και δυστυχως το θειο που σχηματιζεται πανω στις πλακες του μολυβδου την καταστρεφει γρηγορτερα (μικραινει η ζωη της).
Για αυτο ακομα και αν ξελιγωσουμε μια μπαταρια πρεπει να την φορτισουμε το συντομοτερο δυνατο (αφου πρωτα εχει κρυωσει) και οχι να αφησουμε να περασει καμμια εβδομαδα..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Απο θέμα χωρητικότητας όμως; Τι παραπάνω πλεονεκτήματα φέρει η παραπάνω χωρητικότητα;P.A.D.R.C έγραψε:Στην εκκινηση .Στιγμιαια εχεις περισσοτερα "Α" διαθεσιμα να σου γυρισουν την μιζα.Ετσι ειναι πιο ευκολη η εκκινηση σου ακομα και οταν εχει κρυο.
Προσωπικα θεωρω πως οταν εχεις 2 ιδιας χωρητικοτητας συσσωρευτες ,αυτος με τα περισσοτερα Α εκκινησης ειναι πιο ενισχυμενος και αναμενω μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
Βεβαιως βασικη προυποθεση ειναι να μενουν ποτε απο ρευμα ,δλδ να εχουν ταση κοντα στο 13v.Οταν βλεπεις πχ 11,5v ή και 12v, τοτε ειναι "αδεια" η 12v μπαταρια και δυστυχως το θειο που σχηματιζεται πανω στις πλακες του μολυβδου την καταστρεφει γρηγορτερα (μικραινει η ζωη της).
Για αυτο ακομα και αν ξελιγωσουμε μια μπαταρια πρεπει να την φορτισουμε το συντομοτερο δυνατο (αφου πρωτα εχει κρυωσει) και οχι να αφησουμε να περασει καμμια εβδομαδα..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Mεγαλυτερη διαρκεια.Αλλα αυτο καθοριζεται απο τις Αh και οχι το ρευμα εκκινησης.Για αυτο ενα αυτοκινητακι με μικρες αναγκες φοραει μικρη μπαταρια ενω ενα μεγαλο που εχει περισσοτερα ηλεκτρικα+μεγαλυτερο κινητηρα οπου η μεγαλυτερη μιζα του χρειαζεται περισσοτερο ρευμα για να γυρισει το βαρυτερο μπιελοστροφαλοβολαν .
Για αυτο θα δεις μπαταριες απο panda-punto mk2 να βγαζουν 3 ετη το πολυ ενω απο ενα bravo ή μια A-R 5-6 ή και παραπανω αν "κοιμαται" σε γκαραζ..
Για αυτο θα δεις μπαταριες απο panda-punto mk2 να βγαζουν 3 ετη το πολυ ενω απο ενα bravo ή μια A-R 5-6 ή και παραπανω αν "κοιμαται" σε γκαραζ..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Εμένα για παράδειγμα, το αμάξι μου είχει απ'το εργοστάσιο μπαταρία με 50 Ah, και εγώ τώρα έχω με 62 Ah. Σκεφτόμουν η καινούρια μπαταρία που θέλω να βάλω να είναι απο 50-55 Ah.P.A.D.R.C έγραψε:Mεγαλυτερη διαρκεια.Αλλα αυτο καθοριζεται απο τις Αh και οχι το ρευμα εκκινησης.Για αυτο ενα αυτοκινητακι με μικρες αναγκες φοραει μικρη μπαταρια ενω ενα μεγαλο που εχει περισσοτερα ηλεκτρικα+μεγαλυτερο κινητηρα οπου η μεγαλυτερη μιζα του χρειαζεται περισσοτερο ρευμα για να γυρισει το βαρυτερο μπιελοστροφαλοβολαν .
Για αυτο θα δεις μπαταριες απο panda-punto mk2 να βγαζουν 3 ετη το πολυ ενω απο ενα bravo ή μια A-R 5-6 ή και παραπανω αν "κοιμαται" σε γκαραζ..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Για ποιον λογο θελεις να κατεβεις?Δεδομενου πως πλεον εχεις και ενισχυτη..
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Επειδή είχε 50 Ah μπαταρία απ'το εργοστάσιο, και ενισχυτή δικό του πάλι απ'το εργοστάσιο (τον οποίο τον απενεργοποίησα λόγω καινούριου ηχοσυστήματος), άλλα λόγω ότι νομίζω πως 62 Ah μπαταρία ίσως πάει πολύ για το εργοστασικαό δυναμό.P.A.D.R.C έγραψε:Για ποιον λογο θελεις να κατεβεις?Δεδομενου πως πλεον εχεις και ενισχυτη..
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Καλα τα σκεφτεσαι ολα αυτα.Την 62αρα ποιος την τοποθετησε ομως ?
Ο δυναμος σου ειναι τουλαχιστον 65Α οποτε μην ανησυχεις.
Ο δυναμος σου ειναι τουλαχιστον 65Α οποτε μην ανησυχεις.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Δεν ήξερα τότε τι να κάνω, κλπ. Μπορεί ο δυναμός μου να την σηκώνει, αλλα με 55άρα για παράδειγμα θα ζορίζεται λιγότερο;P.A.D.R.C έγραψε:Καλα τα σκεφτεσαι ολα αυτα.Την 62αρα ποιος την τοποθετησε ομως ?
Ο δυναμος σου ειναι τουλαχιστον 65Α οποτε μην ανησυχεις.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
H μεγαλυτερη μπαταρια εχει υπερ και εχει και κατα οπως σου ειπα νωριτερα.Σαφως και μια 55αρα ειναι πιο ξεκουραστη για αυτο.Βεβαιως το προβλημα τιθεται οταν για καποιο λογο "αδειασει" και χρειαστει να την φορτισει το δυναμο και οχι αν το παιρνεις καθε μερα το αμαξι και απλως η δουλεια της μπαταριας ειναι να μιζαρει για 2-3 δευτερολεπτα.Μετα αναλαμβανει το δυναμο εξαλλου.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Μιάς και το ανέφερες, θυμάμαι πριν 4 χρόνια που έφυγα εκτός Αθηνών, άφησα σε ακινησία το αμάξι για 15 μέρες χωρίς να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας, και το αμάξι πήρε κανονικά εμπρός, χωρίς ιδιαίτερα ζόρια. Στο μιζάρισμα παίζει άμεσο ρόλο το ρεύμα εκκίνησης;P.A.D.R.C έγραψε:H μεγαλυτερη μπαταρια εχει υπερ και εχει και κατα οπως σου ειπα νωριτερα.Σαφως και μια 55αρα ειναι πιο ξεκουραστη για αυτο.Βεβαιως το προβλημα τιθεται οταν για καποιο λογο "αδειασει" και χρειαστει να την φορτισει το δυναμο και οχι αν το παιρνεις καθε μερα το αμαξι και απλως η δουλεια της μπαταριας ειναι να μιζαρει για 2-3 δευτερολεπτα.Μετα αναλαμβανει το δυναμο εξαλλου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος rxbkrs την Κυρ Οκτ 06, 2013 1:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Ναι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)