Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
και οι δύο τιμές που αναφέρεις είναι πάρα πολύ καλές.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Παρόλαυτά, αυτή η διαφορά των 60 αμπέρ εκκίνησης (στα 60 Ah) μεταξύ τους είναι σημαντική;
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
δεν ξέρω αν είναι σημαντική η διαφορά αυτή. θα σου πω όμως από προσωπική εμπειρία, η δική μου η μπαταρία είναι 65αρα με 440Α εκκίνησης (gls μάρκα). ακόμη και στους -4 πήρε για πλάκα μπροστά. Γενικώς οπουδήποτε δε συνάντησε το παραμικρό κόλλημα... η δυσκολία. Κυκλοφορεί και μία φήμη πως τα πολλά Α εκκίνησης ταλαιπωρούν τη μίζα και οδηγούν σε πρόωρη αλλαγή στα καρβουνάκια , αλλά μέχρι τώρα , ευτυχώς, κάτι τέτοιο δεν το έχω επαληθεύσει.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Τα πολλά Α εκκίνησης ταλαιπωρούν τη μίζα;; Κακό αυτό! Τα πολλά, δηλαδή, τα πολύ περισσότερα απ'τα Ah; Επίσης, απο μάρκες μπαταριών, ποιές είναι απ'τις καλύτερες;GDRIVER έγραψε: ↑Παρ Ιουν 01, 2018 7:05 amδεν ξέρω αν είναι σημαντική η διαφορά αυτή. θα σου πω όμως από προσωπική εμπειρία, η δική μου η μπαταρία είναι 65αρα με 440Α εκκίνησης (gls μάρκα). ακόμη και στους -4 πήρε για πλάκα μπροστά. Γενικώς οπουδήποτε δε συνάντησε το παραμικρό κόλλημα... η δυσκολία. Κυκλοφορεί και μία φήμη πως τα πολλά Α εκκίνησης ταλαιπωρούν τη μίζα και οδηγούν σε πρόωρη αλλαγή στα καρβουνάκια , αλλά μέχρι τώρα , ευτυχώς, κάτι τέτοιο δεν το έχω επαληθεύσει.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
φήμη είναι αυτό με τα πολλά αμπέρ εκκίνησης. Δεν ξέρω όμως, κατά πόσο έχει βάση στην πραγματικότητα. Επίσης, να θυμάσαι , δεν παίζει ρόλο η μάρκα της μπαταρίας, μίας και πλεόν όλες φοράνε τα ίδια υγρά, αλλά το πόσο έχει καθίσει αφόρτιστη στο εκάστοτε μαγαζί και περιμένει να πουληθεί. Και πόσο χρόνο από την ημέρα παραγώγής της μέχρι το ράφι του εμπόρου, έχει περάσει. Σε κάθε περίπτωση πρωταρχικός ρόλος, είναι το πόσο καλά έχει συντηρηθεί μέχρι να μπει σε ένα αυτοκίνητο. μέχρι τώρα έχω αλλάξει 3 μπαταρίες που θα ήταν μονάχα 2 αν δε μου είχαν βάλει 2 φορές λάθος μπαταρία. Ένα αυτοκίνητο με πολλά ηλεκτρικά πάνω, κλιματισμός , ηλεκτρικό τιμόνι, και τα άλλα βοηθήματα, θέλει μια σχετικώς ευρύχωρη μπαταρία, αν μπορεί φυσικά ο εναλλάκτης να την αντέξει. Δεν ήξερα τη gls, και απλώς ήθελα μία μπαταρία γιατί με άφησε πάνω στο ταξίδι. και έτσι έβαλα ό,τι βρήκα σε μαγαζί στο δρόμο. Και όμως μία χαρά έχει βγεί μέχρι τώρα. Επομένως ό,τι και αν διαλέξεις , πήγαινε καλλίτερα σε ένα καλό μαγαζί που συντηρεί τις μπαταρίες του και μετά να ανησυχείς για τη μάρκα. Η επόμενη μπαταρίας μου πάντως θα είναι ελληνικής κατασκευής, αν βρω βεβαίως κάποιον αντιπρόσωπο λιανικής.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Αχά, κατάλαβα... Οπωσδήποτε η κατάστασή της στο μαγαζί πριν θα παίξει πρωταρχικό ρόλο. Εγώ έχω την εξής απορία.. Καταρχάς, το αμάξι μου, βγαίνει με 50 Ah απ'το εργοστάσιο, και η Exide σε site Ελληνικό προτείνει την Exide Premium στα 53 Ah για το αμάξι μου, χωρίς να προτείνει επίσης και 60άρα.. Τι είναι καλύτερο να βάλω; 53 Ah, ή 60 Ah; Επίσης, αυτό που κοιτάω πολύ είναι η μπαταρίες να έχουν το ματάκι με τις ενδείξεις πράσινο, μαύρο, κλπ. για να ξέρω την κατάσταση της μπαταρίας μου...GDRIVER έγραψε: ↑Δευ Ιουν 04, 2018 7:18 amφήμη είναι αυτό με τα πολλά αμπέρ εκκίνησης. Δεν ξέρω όμως, κατά πόσο έχει βάση στην πραγματικότητα. Επίσης, να θυμάσαι , δεν παίζει ρόλο η μάρκα της μπαταρίας, μίας και πλεόν όλες φοράνε τα ίδια υγρά, αλλά το πόσο έχει καθίσει αφόρτιστη στο εκάστοτε μαγαζί και περιμένει να πουληθεί. Και πόσο χρόνο από την ημέρα παραγώγής της μέχρι το ράφι του εμπόρου, έχει περάσει. Σε κάθε περίπτωση πρωταρχικός ρόλος, είναι το πόσο καλά έχει συντηρηθεί μέχρι να μπει σε ένα αυτοκίνητο. μέχρι τώρα έχω αλλάξει 3 μπαταρίες που θα ήταν μονάχα 2 αν δε μου είχαν βάλει 2 φορές λάθος μπαταρία. Ένα αυτοκίνητο με πολλά ηλεκτρικά πάνω, κλιματισμός , ηλεκτρικό τιμόνι, και τα άλλα βοηθήματα, θέλει μια σχετικώς ευρύχωρη μπαταρία, αν μπορεί φυσικά ο εναλλάκτης να την αντέξει. Δεν ήξερα τη gls, και απλώς ήθελα μία μπαταρία γιατί με άφησε πάνω στο ταξίδι. και έτσι έβαλα ό,τι βρήκα σε μαγαζί στο δρόμο. Και όμως μία χαρά έχει βγεί μέχρι τώρα. Επομένως ό,τι και αν διαλέξεις , πήγαινε καλλίτερα σε ένα καλό μαγαζί που συντηρεί τις μπαταρίες του και μετά να ανησυχείς για τη μάρκα. Η επόμενη μπαταρία μου πάντως θα είναι ελληνικής κατασκευής, αν βρω βεβαίως κάποιον αντιπρόσωπο λιανικής.
- GDRIVER
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1752
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 07, 2009 12:28 pm
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
οι ενδείξεις , πράσινο, κόκκινο και άλλα , είναι από τις πιο αναξιόπιστες ενδείξεις που μπορείς να βασιστείς. ο σωστος έλεγχος προϋποθέτει εξοπλισμό, προκειμένου να ελέγχονται και κατά πόσο μπορεί η μπαταρία να κρατήσει amber και volt σε συνθήκες υψηλού φορτίου.
τώρα αν δεν κάνω λάθος το abarth έχει επάνω τον εναλλάκτη του t-jet που είναι στα 120Α. Επομένως, αν χωράει, και 70άρα για πλάκα μπορείς να βάλεις. εμένα μου είχαν βάλει λάθος μπαταρίες στην αρχή, μία 45 και μία 50. το αυτοκίνητο όμως έχει όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια πάνω και έτσι η μπαταρία επιβαρυνόταν αρκετά. επομένως αλλάχθηκαν όπως καταλαβαίνεις πολύ πιο γρήγορα από το φυσιολογικό. τώρα με την πιο μεγάλη είμαι μία χαρά. Έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο και το χοντρό καλώδιο από τον εναλλάκτη απευθείας στην μπαταρία το οποίο και βοηθάει στη συντήρηση της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
τώρα αν δεν κάνω λάθος το abarth έχει επάνω τον εναλλάκτη του t-jet που είναι στα 120Α. Επομένως, αν χωράει, και 70άρα για πλάκα μπορείς να βάλεις. εμένα μου είχαν βάλει λάθος μπαταρίες στην αρχή, μία 45 και μία 50. το αυτοκίνητο όμως έχει όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια πάνω και έτσι η μπαταρία επιβαρυνόταν αρκετά. επομένως αλλάχθηκαν όπως καταλαβαίνεις πολύ πιο γρήγορα από το φυσιολογικό. τώρα με την πιο μεγάλη είμαι μία χαρά. Έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο και το χοντρό καλώδιο από τον εναλλάκτη απευθείας στην μπαταρία το οποίο και βοηθάει στη συντήρηση της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
μιά φορά ονειροναύτης , για πάντα ονειροναύτης
- rxbkrs
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1985
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 01, 2007 1:06 am
Re: Mπαταρίες-Τί βάζουμε?
Βρήκα κάτι που κατατοπίζει αναλόγως:
https://whatbattery.co.uk/fiat-grande-p ... batteries/
EDIT: Εν τέλει έβαλα 64άρα με CCA 640A της Exide Premium
https://whatbattery.co.uk/fiat-grande-p ... batteries/
EDIT: Εν τέλει έβαλα 64άρα με CCA 640A της Exide Premium