Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
1 λιτρο δεν χανεται ετσι δυστυχως.Θα πρεπει να δεις ξανα ολο το κυκλωμα για να αποφανθεις.Επισης για την εξατμιση ,αν οντως ειναι απο φλαντζα η περιπτωση σου ,σε μαρσαρισμα θα πρεπει να δεις πιο.Οταν δλδ η αντλια νερου πρεσσαρει. Αν παλι χανεις νερο που πεφτει σε ζεστο κινητηρα ,μην περιμενεις να δεις σταμπα κατω γιατι μπορει. απλα να εξατμιζεται.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 09, 2014 1:23 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Τελικά άκρη δεν βρήκα τουλάχιστον μόνος μου αλλά η διαρροή σταμάτησε!
FIAT PUNTO ELX 1,2 16V του 2001 με 160.000χλμ
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Μην εισαι και τοσο σιγουρος.Εχετε το στα υποψην.Αν ειναι καμεια μικρη τρυπουλα πχ στο ψυγειο μπορει να βουλωσε απο καμεια σκουρια προσωρινα και μετα απο λιγο να ξαναχασει.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 09, 2014 1:23 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Έχω την υποψία ότι είναι ένα μικρό σκίσιμο στον κάτω εύκαμπτο σωλήνα του ψυγείου γιατί πρόσφατα που τον τράβηξα για να βγάλω το παλιό νερό μου φάνηκε αρκετά φθαρμένος και σκεφτόμουν να τον αλλάξω.
Κοίταξα ξανά σήμερα και είδα για πρώτη φορά υγρασία μετά από πολλά χιλιόμετρα κάτω από το ψυγείο στην λαμαρίνα και για αυτό πιστεύω πως είναι από τον σωλήνα αυτόν.
Κοίταξα ξανά σήμερα και είδα για πρώτη φορά υγρασία μετά από πολλά χιλιόμετρα κάτω από το ψυγείο στην λαμαρίνα και για αυτό πιστεύω πως είναι από τον σωλήνα αυτόν.
FIAT PUNTO ELX 1,2 16V του 2001 με 160.000χλμ
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Θα σου πω το εξης χωρις να σημαινει οτι εχεις το ιδιο προβλημα με εμενα.Το ψυγειο μου εδω και 5-6 χρονια εχει ξεπρεσσαριστει και χανει ψυκτικο οταν κρυωνει.Τον χειμωνα συμπληρωνω καθε βδομαδα .Το καλοκαιρι μπορει να συμπληρωσω μονο μια φορα.Οποτε οπως ειπε ο μπαμπης εχε το νου σου..Βεβαια σε εμενα το κοκκινο παραφλου φαινεται στις κυψελες που εχει αφηασιε ιχνος.Ομως στην λαμαρινα δεν αφηνει κατι,ουε στον προφυλακτηρα ,ειδικα αν αναλογιστει κανεις και την σκονη.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Mπορει απλα να το εχει σκισει λιγο εκει που παταει ο σφυκτηρας.Λεκανη απο κατω για να μαζεψεις τα παραφλου,βγαλσιμο το κολλαρο,κοψιμο ισα ισα στο κομματι που παταει ο σφηκτηρας (φενετε εξ αλλου το σημαδι που αφηνει) και ξανακουμπωμα.Γεμισμα,εξαερωση,ετοιμος.Θυμησου μονο μετα απο μερικα χλμ να το ξανασφηξεις γιατι παρνει φορμα το λαστιχο και το αφηνει λιγο λασκα.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 09, 2014 1:23 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Gazofonix έγραψε:Mπορει απλα να το εχει σκισει λιγο εκει που παταει ο σφυκτηρας.Λεκανη απο κατω για να μαζεψεις τα παραφλου,βγαλσιμο το κολλαρο,κοψιμο ισα ισα στο κομματι που παταει ο σφηκτηρας (φενετε εξ αλλου το σημαδι που αφηνει) και ξανακουμπωμα.Γεμισμα,εξαερωση,ετοιμος.Θυμησου μονο μετα απο μερικα χλμ να το ξανασφηξεις γιατι παρνει φορμα το λαστιχο και το αφηνει λιγο λασκα.
Εξαέρωση στο αυτοκίνητο πως κάνω?
Να γεμίσω ξανά με νερό και να το βάλω μπροστά ενώ έχω ακόμη ανοιχτή την τάπα? ή υπάρχει άλλος τρόπος χωρίς να ξεκινήσω τον κινητήρα?
FIAT PUNTO ELX 1,2 16V του 2001 με 160.000χλμ
- Gazofonix
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8014
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 22, 2010 6:21 pm
- Τοποθεσία: Καστορια-Θεσ/νικη
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Εσυ οταν το εβγαλες το κολλαρο για να αλλαξεις νερα πως το εξαερωσες?
Εχει ενα εξαερωτηρα πανω δεξια στο ψυγειο και εναν στο κολλαρο του καλοριφερ.
Ανοιγεις πρωτα απο το ψυγειο και βαζει νερα μεχρι να τρεξει.Κλεινεις και κανεις το ιδιο με την αλλη ταπουλα.Μετα βαζεις μπροστα το αμαξι με ανοιχτη την ταπα και την ταπουλα απο το κολλαρο του καλοριφερ ισααα ισααα να ψιλοτρεχει.Βαζεις καποιον μεσα να κραταει σταθερα 2000 στροφες και εσυ καθεσε και συμπληρωνεις νερο οσο χρειαζετε.Μολις παρει μπροστα το βεντιλατερ 2η φορα τα κλεινεις ολα,το αφηνεις να παρει αλλη μια και μετα που θα σβησει το σβηνεις.Ανοιγεις προσεκτικα την ταπα το αφηνεις κανα 15λεπτο να κατσουν τα νερα και το συμπληρωνεις.Την επομενη μερα ΚΡΥΟ + ΙΣΙΑ το αμαξι τσεκαρεις σταθμη νερων.Αν χρειαστει βαζεις.Αν ακους νερα μεσα στο ταμπλο το πρωι οταν πατας γκαζι εχει κρατησει λιγο αερα.Αν το κανει 2η ή 3η μερα θελει ξανα απο την αρχη εξαερωση.Αν δεν το κανει ειναι οκ και τον εχει αποβαλει μονο του το κυκλωμα.
Ολα αυτα ισχυουν αν ΟΛΟ το κυκλωμα ειναι οκ.Αν εχεις βουλωμενα ψυγεια,καμμενη φλαντζα κλπ..........εμπλεξες.
Εχει ενα εξαερωτηρα πανω δεξια στο ψυγειο και εναν στο κολλαρο του καλοριφερ.
Ανοιγεις πρωτα απο το ψυγειο και βαζει νερα μεχρι να τρεξει.Κλεινεις και κανεις το ιδιο με την αλλη ταπουλα.Μετα βαζεις μπροστα το αμαξι με ανοιχτη την ταπα και την ταπουλα απο το κολλαρο του καλοριφερ ισααα ισααα να ψιλοτρεχει.Βαζεις καποιον μεσα να κραταει σταθερα 2000 στροφες και εσυ καθεσε και συμπληρωνεις νερο οσο χρειαζετε.Μολις παρει μπροστα το βεντιλατερ 2η φορα τα κλεινεις ολα,το αφηνεις να παρει αλλη μια και μετα που θα σβησει το σβηνεις.Ανοιγεις προσεκτικα την ταπα το αφηνεις κανα 15λεπτο να κατσουν τα νερα και το συμπληρωνεις.Την επομενη μερα ΚΡΥΟ + ΙΣΙΑ το αμαξι τσεκαρεις σταθμη νερων.Αν χρειαστει βαζεις.Αν ακους νερα μεσα στο ταμπλο το πρωι οταν πατας γκαζι εχει κρατησει λιγο αερα.Αν το κανει 2η ή 3η μερα θελει ξανα απο την αρχη εξαερωση.Αν δεν το κανει ειναι οκ και τον εχει αποβαλει μονο του το κυκλωμα.
Ολα αυτα ισχυουν αν ΟΛΟ το κυκλωμα ειναι οκ.Αν εχεις βουλωμενα ψυγεια,καμμενη φλαντζα κλπ..........εμπλεξες.
AKIS P έγραψε:και επαναλαμβανω η γατα τρωει το καναρινι.....καναρινακι με 14 αρι μοτερ που φοραει τα αντερα του και παραπανω αλογα απο μενα και εγω ξερω να κανω μαγκιες
-
- Νικολάκης
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 24, 2018 1:36 pm
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Γεια σας , έχω ένα GP του 2006 και σήμερα είδα ότι δεν είχα καθόλου υγρό στο δοχείο νερού. Πήγα μάστορα και μου είπε ότι λογικά είναι η τάπα στο κορμό της μηχανής και θα χρειαστεί να κατεβάσει σασμάν. Να σημειώσω ότι είχα αλλάξει πάλι τάπα στη δεξιά πλευρά της μηχανής. ο μόνο που έκανε είναι να το πρεσάρει και να δει αν χάνει από ότι είδα όταν το πρέσαρε δεν έσταζε καθόλου. Όντος έχει 2 τάπες; Παίζει να είναι κάτι άλλο;