Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Συντονιστής: Puntoclub.gr moderators
- jimmm
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 905
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 27, 2009 5:16 pm
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
ζεστα ηταν,αλλα εσυ πηγες μετα απο 2 ωρες,και το ειδες οτι ηταν κατω.μεσα σε 2 ωρες μαλλον εχουν ξεφουσκωσει.
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Σιγουρα μεσα σε δυο ωρες(μπορει να ηταν και μιαμιση,δεν θυμαμαι απολυτα) και η θερμοκρασια πεφτει και τα νερα ξεφουσκωνουν.Παρολα αυτα ειχε 2 γραμμες θερμοκρασια οταν το εβαλα μπροστα!
Εννοειται πως θα τα ξανακοιταξω την επομενη φορα που θα παρω το αμαξι.
Εννοειται πως θα τα ξανακοιταξω την επομενη φορα που θα παρω το αμαξι.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Οπως πολυ σωστα ειπες φιλε jimmm τα νερα μολις κρυωσαν επανηλθαν στην χαμηλοτερη σταθμης.Παρολα αυτα διαρροη δεν υπαρχει με εξαιρεση το υγρο που τρεχει πανω στην εξατμιση και ειναι εμφανες διπλα απο τον 2ο Λ.Αυτο βεβαιως για πολυ λιγο αφου μετα ζεστενεται τοσο η εξατμιση που δεν φτανει προφανως μεχρι εκει.
Η απορια μου ομως ειναι η εξης:πως γινετε να εχει κλιση το αμαξι δεξια και το παραφλου εκει να τρεχει αριστερα.Σημειωτεον πως στα δεξια ειναι και ο 2 σωληνες που πηγαινουν στο στην αντλια νερου..
Anyway την μεθεπομενη εβδομαδα θα ξερω περισσοτερα μιας και θα παει συνεργειο .
Η απορια μου ομως ειναι η εξης:πως γινετε να εχει κλιση το αμαξι δεξια και το παραφλου εκει να τρεχει αριστερα.Σημειωτεον πως στα δεξια ειναι και ο 2 σωληνες που πηγαινουν στο στην αντλια νερου..
Anyway την μεθεπομενη εβδομαδα θα ξερω περισσοτερα μιας και θα παει συνεργειο .
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- jimmm
- Μαθαίνω να στρίβω.
- Δημοσιεύσεις: 905
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 27, 2009 5:16 pm
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
φιλε απαντηση δεν εχω να δωσω ........αντε να πας στα μαστορια να δουμε τι γινεταιP.A.D.R.C έγραψε:Οπως πολυ σωστα ειπες φιλε jimmm τα νερα μολις κρυωσαν επανηλθαν στην χαμηλοτερη σταθμης.Παρολα αυτα διαρροη δεν υπαρχει με εξαιρεση το υγρο που τρεχει πανω στην εξατμιση και ειναι εμφανες διπλα απο τον 2ο Λ.Αυτο βεβαιως για πολυ λιγο αφου μετα ζεστενεται τοσο η εξατμιση που δεν φτανει προφανως μεχρι εκει.
Η απορια μου ομως ειναι η εξης:πως γινετε να εχει κλιση το αμαξι δεξια και το παραφλου εκει να τρεχει αριστερα.Σημειωτεον πως στα δεξια ειναι και ο 2 σωληνες που πηγαινουν στο στην αντλια νερου..
Anyway την μεθεπομενη εβδομαδα θα ξερω περισσοτερα μιας και θα παει συνεργειο .
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Επιστροφη απο τον "γιατρο"..Δυστυχως το πρεσσαριστο ψυγειο δεν αντεξε την συγκινηση και δακρυζει απο την αριστερη του πλευρα(μονο πανω?πανω και κατω?δεν εχει και πολυ σημασια)..Τα νερα στην εξατμιση μαλλον δεν εχουν εξηγηση.
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Περαστικά του Κωνσταντινε ..... Κόστοϛ το ψυγειο ;P.A.D.R.C έγραψε:Επιστροφη απο τον "γιατρο"..Δυστυχως το πρεσσαριστο ψυγειο δεν αντεξε την συγκινηση και δακρυζει απο την αριστερη του πλευρα(μονο πανω?πανω και κατω?δεν εχει και πολυ σημασια)..Τα νερα στην εξατμιση μαλλον δεν εχουν εξηγηση.
- ΓΙΑΝΝΗΣ Σ
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 09, 2007 10:01 pm
- Τοποθεσία: MOSXATO
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Αν κατάλαβα καλά έχει διαρροή το ψυγείο??? Αυτό δεν φαινότανε??? Θα στο αλλάξουν στην εγγύηση??? Πόσα χιλιόμετρα έχεις αν επιτρέπεται??? συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά πραγματικά μου φαίνεται λίγο απίθανο σε καινούργιο αυτοκίνητο και μάλλιστα τη στιγμή που πολλά t-jet έχουν παρόμοιο πρόβλημα. Μήπως δεν ήξεραν τι άλλο να πουν και έτσι αλλάζουν το ψυγείο μπας και βρουν τι φταίει όταν το λύσουν? Αν όντως έχανε από το σημείο εκείνο θα πρέπει να υπήρχαν τα υπολείματα του αντιψυκτικού (μιλάω για τη γνωστή ροζ κρούστα που αφήνει το παραφλού μας όταν στεγνώσει). Εσύ το είδες αυτό με τα μάτια σου??????
- RUD
- Τρέχω σε αγώνες.
- Δημοσιεύσεις: 1885
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 30, 2008 6:37 pm
- Τοποθεσία: Athens
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Το αμάξι του P.A.D.R.C δεν είναι Grande Punto !ΓΙΑΝΝΗΣ Σ έγραψε:Αν κατάλαβα καλά έχει διαρροή το ψυγείο??? Αυτό δεν φαινότανε??? Θα στο αλλάξουν στην εγγύηση??? Πόσα χιλιόμετρα έχεις αν επιτρέπεται??? συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά πραγματικά μου φαίνεται λίγο απίθανο σε καινούργιο αυτοκίνητο και μάλλιστα τη στιγμή που πολλά t-jet έχουν παρόμοιο πρόβλημα. Μήπως δεν ήξεραν τι άλλο να πουν και έτσι αλλάζουν το ψυγείο μπας και βρουν τι φταίει όταν το λύσουν? Αν όντως έχανε από το σημείο εκείνο θα πρέπει να υπήρχαν τα υπολείματα του αντιψυκτικού (μιλάω για τη γνωστή ροζ κρούστα που αφήνει το παραφλού μας όταν στεγνώσει). Εσύ το είδες αυτό με τα μάτια σου??????
- P.A.D.R.C
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 16442
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 11, 2004 2:58 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Μα καλα ολοκληρη υπογραφη δεν την σε παραξενεψε φιλε Γιαννη?
Δεν πειραζει .Λοιπον,μιας και ο τιτλος του θεματος ειναι "Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου" σκεφτηκα να αναφερω εδω το την δικη μου περιπτωση.
Οσον αφορα τα σημαδια του ξηραμενου παραφλου,ναι μου τα εδειξε(εδω που τους γνωριζω,μπορω και καθομαι αν θελω μαζι τους)
Δεν πειραζει .Λοιπον,μιας και ο τιτλος του θεματος ειναι "Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου" σκεφτηκα να αναφερω εδω το την δικη μου περιπτωση.
Οσον αφορα τα σημαδια του ξηραμενου παραφλου,ναι μου τα εδειξε(εδω που τους γνωριζω,μπορω και καθομαι αν θελω μαζι τους)
No matter what,F.I.A.T. will always be in my heart..
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
PERFORMANCE ADRENALINE EXPLOSION RACING CLUB
Just an SBG-GREEN Forced Air Induction System & 151.710km @1121kg (MOTtest)
- ΓΙΑΝΝΗΣ Σ
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 09, 2007 10:01 pm
- Τοποθεσία: MOSXATO
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Sorry... o.k. καλά έκανες και το ανέφερες. Συζήτηση κάνουμε... οι εμπειρίες είναι πηγή μάθησης.
-
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 11:14 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Καλημέρα.
Εχθές, σε punto mk2 ,μετα από μία διαδρομή 30' και προσπάθεια παρκαρίσματος 10', παρατήρησα στάξιμο παραφλού μεταξύ του κατώτερου σημείου του ιμάντα και του φίλτρου λαδιού. Ο ρυθμός ήταν αρκετά μεγάλος (2-3 σταγόνες/δευτερόλεπτο). 'Εσβησα το αμάξι και μετά από 2 ώρες πήγα να το δω. Bάζοντας το πάλι εμπρός ξεκίνησε να στάζει πάλι.
Έχοντας πάρει ένα μπουκάλι νερό μαζί μου και προσεχοντας συνέχεια τη θερμοκρασία γύρισα σπίτι. Η θερμοκρασία ήταν φυσιολογικά στη μέση και σπάνια έπεφτε μία γραμμούλα κάτω από τη μέση, αλλά πλέον, αφού το πάρκαρα είδα ότι δεν έτρεχε παραφλού..
Σήμερα, είδα ότι το παραφλου είχε κατέβει στο min (μπορεί και λίγο πιο κατω). Συμπλήρωσα παραφλού,το έβαλα να δουλέψει και όλα κανονικά: η θερμοκρασία ανεβαίνει στη μέση και σταματά καρφί , το βεντιλατέρ δουλεύει. Το μόνο (που μπορεί απλώς να παρατήρησα τώρα) είναι ένας ανεπαίσθητος υψίσυχνος ήχος από τη περιοχή της αντλίας και του ιμάντα.
Θέλω να ρωτήσω αν μπορεί να οφείλεται σε ενδεχόμενο υπερχείλισης (αν και δεν έχω συμπληρώσει παραφλού πάνω από μήνα) ή να αρχίσω να ψυλλιάζομαι τάπες κορμού, αντλίες κτλ. Η αντλία νερού αλλάχτηκε πριν από 1,5 χρονο.
Εχθές, σε punto mk2 ,μετα από μία διαδρομή 30' και προσπάθεια παρκαρίσματος 10', παρατήρησα στάξιμο παραφλού μεταξύ του κατώτερου σημείου του ιμάντα και του φίλτρου λαδιού. Ο ρυθμός ήταν αρκετά μεγάλος (2-3 σταγόνες/δευτερόλεπτο). 'Εσβησα το αμάξι και μετά από 2 ώρες πήγα να το δω. Bάζοντας το πάλι εμπρός ξεκίνησε να στάζει πάλι.
Έχοντας πάρει ένα μπουκάλι νερό μαζί μου και προσεχοντας συνέχεια τη θερμοκρασία γύρισα σπίτι. Η θερμοκρασία ήταν φυσιολογικά στη μέση και σπάνια έπεφτε μία γραμμούλα κάτω από τη μέση, αλλά πλέον, αφού το πάρκαρα είδα ότι δεν έτρεχε παραφλού..
Σήμερα, είδα ότι το παραφλου είχε κατέβει στο min (μπορεί και λίγο πιο κατω). Συμπλήρωσα παραφλού,το έβαλα να δουλέψει και όλα κανονικά: η θερμοκρασία ανεβαίνει στη μέση και σταματά καρφί , το βεντιλατέρ δουλεύει. Το μόνο (που μπορεί απλώς να παρατήρησα τώρα) είναι ένας ανεπαίσθητος υψίσυχνος ήχος από τη περιοχή της αντλίας και του ιμάντα.
Θέλω να ρωτήσω αν μπορεί να οφείλεται σε ενδεχόμενο υπερχείλισης (αν και δεν έχω συμπληρώσει παραφλού πάνω από μήνα) ή να αρχίσω να ψυλλιάζομαι τάπες κορμού, αντλίες κτλ. Η αντλία νερού αλλάχτηκε πριν από 1,5 χρονο.
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Και εγώ υποψιάζομαι πάρα πολλα αδερφέ....Οπως και ο δεικτης θερμοκρασίας που πέφτει κατω μια γραμμή μου λέει εμένα οτι ή ο θερμοστάτης δεν την παλεύει ή οτι κάτι παράδοξο συμβαίνει στο ολο κύκλωμα... Μια επίσκεψη στον μηχανικό σου για έλεγχο θα μας λύσει κάθε απορία....
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
-
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 11:14 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Ο θερμοστάτης έχει σχέση με το πότε θα ανοίξει το βεντιλατέρ ή ρυθμίζει το ρυθμό με τον οποίο ρέει το παραφλού στη μηχανή;
- GRIGIO
- Schumacher
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 30, 2005 6:27 pm
- Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ-ΠΑΤΡΑ
- Επικοινωνία:
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Το πρωτο...Και το πρωτο συμπτωμα του ειναι αυτο...το σκαμπανευασμα του δεικτη...Σκεψου,οταν πας πορεια πρεπει ο δεικτης θερμοκρασιας να ειναι ΣΤΑΘΕΡΑ στη μεση...Ουττε να ανεβαινει,ουτε να πεφτει....
ΠΑΤΡΑ----->
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
http://www.youtube.com/watch?v=HNFwzfgd ... annel_page
http://www.youtube.com/watch?v=KQ1Gmqw15qc
R.I.P Μέλε....
R.I.P Μητσάκο
-
- Έβγαλα το Ν
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 21, 2007 11:14 am
Re: Μειωση σταθμης ψυκτικου υγρου
Δηλαδή το σκαμπανέβασμα του δείκτη (πότε στη μέση , πότε 1-2 γραμμούλες πιο κάτω) οφείλεται στο ότι ο θερμοστάτης δίνει εντολή στο βεντιλατέρ να δουλεύει πιο νωρίς από ότι πρέπει;
Τότε που οφείλεται η διαρρόη του παραφλού που παρατήρησα;
Επίσης, ο θερμοστάτης που βρίσκεται;
Τότε που οφείλεται η διαρρόη του παραφλού που παρατήρησα;
Επίσης, ο θερμοστάτης που βρίσκεται;